abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2011 @ 18:40:58 #251
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105262810
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Koen. het volgende:
Ik vind dit ook zo'n mooie foto serie.
Wow!
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  dinsdag 6 december 2011 @ 18:43:39 #252
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105262916
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:40 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Wow!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 6 december 2011 @ 18:57:00 #253
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_105263523
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:09 schreef Koen. het volgende:
Ik vind dit ook zo'n mooie foto serie.
Wtf :D!
pi_105265792
Mijn ballasten van mini in the box zijn binnen.

Zijn nog slim ballasten ook :D

12 euri voor complete xenon set, jammer dat ze het artikel nu wel hebben aangepast op de website :')
pi_105267484
Ik heb mijn Shark watch binnen! Maar hoe krijg ik dat bandje korter?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_105268109
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn Shark watch binnen! Maar hoe krijg ik dat bandje korter?
heb het horloge niet, maar in zover ik weet is het gewoon pennetje door drukken, schakeltje eruit halen en weer dicht maken toch ?
  dinsdag 6 december 2011 @ 20:43:02 #257
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_105269114
@Racer88; Hoe bevalt die xenon set van DHgate? Las ergens dat deze de hele tijd knipperde?

@Skv; Aan de binnenkant van het bandje zie je op sommige plaatsen pijltjes naar buiten wijzen. Op die punten kan je aan de zijkant de pinnetjes eruit drukken met een puntig ding..(naald, prim ofzo).
pi_105276951
Waarom zijn meer dan de helft van de BIC reviews in het Russisch? :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:14:23 #259
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105277592
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef thethoryd het volgende:
Waarom zijn meer dan de helft van de BIC reviews in het Russisch? :')
Omdat ook de helft (of meer) van de klanten Russisch is ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_105279512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef Schild het volgende:
@Racer88; Hoe bevalt die xenon set van DHgate? Las ergens dat deze de hele tijd knipperde?

@Skv; Aan de binnenkant van het bandje zie je op sommige plaatsen pijltjes naar buiten wijzen. Op die punten kan je aan de zijkant de pinnetjes eruit drukken met een puntig ding..(naald, prim ofzo).
Ja, ik wist niet wat het was. Had een complete set gekocht via DHgate, en ze knipperden idd, ik dacht eerst dat het aan me accu lag van wat ik op fora las. Me bedrading klopte namelijk ook neit met groot licht. Dus dacht, eigen schuld.Toch maar gebruik gemaakt van de situatie en mailtje naar dhgate, en ze sturen 1 nieuwe bulb en een nieuwe ballast op. Ik dacht je kan het er maar gratis bij hebben.

Later toch maar het setje in een andere auto geprobeerd, en toen knipperden ze ook, dus weer fora lezen, en het zou dus a.d. ballast meoten liggen. Ik weer mailen, wilde 2 nieuwe ballasten, maarja die zon ging niet meer op natuurlijk. Ja of 16 dollar betalen.

Toeeeeeeeeeeen bedacht ik me, ik had de bolletjes van miniinthebox nog, die geprobeert en alles werkt prima.

De 2 bolletjes waren gewoon niet goed denk ik. Ik ga ze nog eens proberen met de nieuwe slim ballasten morgen ofzo.

Iig de xenon is gewoon prima. Op MP betaal je zo 60/70 euro voor exact zelfde set.

Ik zeg doen, en als niet goed is, gewoon lekker nieuwe vragen. :)
pi_105281767
ff een vraagje
Ik wil een horloge van taobao bestellen via zarmark.com. Nu staat er op de site van zarmark: The payment for your order do NOT including international shipping cost,you need pay shipping cost after items arrived to our warehouse.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? en zal dat een groot bedrag zijn?
Iemand die hier antwoord op kan geven zou wel tof zijn
alvast bedankt :)
  woensdag 7 december 2011 @ 01:16:34 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105281922
quote:
Jack is een mede-eigenaar van Zarmark een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. Zarmark is een webshop met een redelijk uitgebreid assortiment, deze shop heeft een goede service omdat het toch wel een van de kleinere shops is, het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij Zarmark hebben besteld. De reden dat mensen bij Zarmark bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, service01@zarmark.com. Om een schatting te maken van de prijs die Zarmark voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.
Uit de OP... Zarmark is een tussenpersoon, je Taobao handlingagent, die bestellen iets bij de Chinese handelaren die geen internationale business bedrijven en sturen het naar je door. Je moet het gewoon ff navragen... of de calculator (link uit de OP) gebruiken... misschien een kijkje nemen bij Mister Tao?

Prijs is afhankelijk van gewicht. Een horloge zal het probleem niet zijn, zal ergens tussen de ~5/~15 dollar kosten gok ik zo?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 7 december 2011 @ 09:43:01 #263
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105284985
Kreeg net een email van Packagetrackr:

quote:
Dear Packagetrackr users,
Today we're announcing the launch of our new site Fara. Fara is a completely improved and redesigned version of Packagetrackr (still free!). You'll have access to all the awesome features in Packagetrackr with a more user friendly interface and less advertising. Fara is currently still in beta and we look forward to your feedback to improve our service to you. Your existing Packagetrackr login and shipments are seamlessly integrated into Fara already -- just login with your Packagetrackr credentials!
Dus Packagetrackr wordt Fara, nieuwe naam, nieuwe looks maar zelfde functie :)
Ziet er nu wel okee uit, redelijk overzichtelijk enzo :)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 7 december 2011 @ 09:44:40 #264
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_105285018
quote:
16s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:43 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg net een email van Packagetrackr:

[..]

Dus Packagetrackr wordt Fara, nieuwe naam, nieuwe looks maar zelfde functie :)
Ziet er nu wel okee uit, redelijk overzichtelijk enzo :)
Bij mij flipte die pagina nogal uit toen ik was ingelogd. Bleef als een hysterische knipperen en laden... Kinderziektes hoop ik.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  woensdag 7 december 2011 @ 10:38:04 #265
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105286418
FP doet het weer, mooie plastic zetels gekregen dankzij de arbo :')

pi_105286479
Damn net e-mail van bic dat mijn bestelling uitverkocht was en pas verstuurd wordt bij nieuwe voorraad...

En: Airswimmers a $17,49:
http://cs.bicoin.com/daily_sale.html
pi_105287489
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:40 schreef Hydrogeny het volgende:
Damn net e-mail van bic dat mijn bestelling uitverkocht was en pas verstuurd wordt bij nieuwe voorraad...

En: Airswimmers a $17,49:
http://cs.bicoin.com/daily_sale.html
die heeft wel een betere antenne zo te zien dan de mijne van tinydeal..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_105291674
De "3800 Lumen CREE XM-L 3xT6 LED Flashlight Torch Tactical defender Hunting Uwe P60" voor een vriend is ook binnen. Exact zelfde als die van mij behalve dus 3 leds i.p.v. 1 en wel wat feller geloof ik. (Kon alleen nog wat vergelijken in de kelder, vanavond beter testen.)

Nu nog wachten op 5 van die (*)^*&^($)-batterijen :(
pi_105293256
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:09 schreef Iemand91 het volgende:
De "3800 Lumen CREE XM-L 3xT6 LED Flashlight Torch Tactical defender Hunting Uwe P60" voor een vriend is ook binnen. Exact zelfde als die van mij behalve dus 3 leds i.p.v. 1 en wel wat feller geloof ik. (Kon alleen nog wat vergelijken in de kelder, vanavond beter testen.)

Nu nog wachten op 5 van die (*)^*&^($)-batterijen :(
Kun je ook een filmpje maken aangezien ik er ook op aan het wachten ben :D
pi_105293514
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 13:53 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Kun je ook een filmpje maken aangezien ik er ook op aan het wachten ben :D
Ik was van plan om alle 3 de zaklampen met elkaar te vergelijken in foto's (en misschien als je dus wil in video) en dan hier en/of in de reviewtopic te plaatsen. Het gaat dan om 1300 lumen, 1x LED, 1x 18650 / 1600 lumen, 1x LED, 2x 18650 / 3800 lumen, 3x LED, 2x18650.
Bij de eerste 2 kan ik d.m.v. een extension tube nog een extra 18650 batterij bij doen.

Maar het wachten is dus nog op 5 18650 batterijen }:| ...

Goed? :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 07-12-2011 16:50:10 ]
pi_105294023
Gisteren iets bij tinydeal gehaald en vandaag al verzonden. Optische splitter en 2 kabels.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_105294804
http://www.lightinthebox.(...)F102355-_p90342.html

Afgelopen weekend heb ik dit schilderij besteld, nadat de reviews van de website goed waren. Ben benieuwd of het wat is, het pakketje is inmiddels in Groot Brittanie. Hopelijk is het morgen of overmorgen binnen. Kan niet wachten.

Verder de es900i oordopjes bij focalprice besteld, 3 stuks voor 18 dollar. Heb ik meteen een voorraadje :P

De CK700 Dun oordopjes waren na twee weken kapot gegaan (1 oortje kwam geen geluid meer uit), ooitkopen heeft netjes een nieuw setje opgestuurd.

Vandaag kreeg ik nog dit horloge binnen van de black friday op dealextreme (redelijk snel voor de verandering) mooi horloge en de glow in the dark werkt prima.
"We are survival machines - robot vehicles blindly programmed to preserve the selfish molecules known as genes."
  woensdag 7 december 2011 @ 15:42:30 #273
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105297465
8% eraf bij DX op GPS..
Raar getal 8...

http://e.dealextreme.com/(...)=20111128&r=90000263
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_105297956
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef Schild het volgende:

Gelukt! *O*
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 7 december 2011 @ 16:37:46 #275
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105299465
  woensdag 7 december 2011 @ 17:33:55 #276
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_105301709
Oh, en de UltraFire wb501B van DX is binnengekomen. Batterijen erin...

Komt er ineens groen licht uit :')
pi_105302490
quote:
prijzig :) maar wel philips of toch niet?
pi_105338955
Bijna 'n dag niets gepost hier?!

Mijn DX-pakketje met horlogeband apparaatje en muis met draad is binnen :) Redelijk snel nog, eind november besteld volgens mij.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 8 december 2011 @ 15:15:35 #279
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_105339178
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bijna 'n dag niets gepost hier?!

Mijn DX-pakketje met horlogeband apparaatje en muis met draad is binnen :) Redelijk snel nog, eind november besteld volgens mij.
Kerst periode héah,, dan duren pakketjes laang. Dus weinig binnen hier :'(
pi_105339742
Die schilderijen van lightinthebox worden goed verzonden toch? Volgens mij had iemand er een besteld en op de foto zag het er goed uit.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_105339921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Die schilderijen van lightinthebox worden goed verzonden toch? Volgens mij had iemand er een besteld en op de foto zag het er goed uit.
die schilderijen die je van jezelf kunt laten maken? :o
  donderdag 8 december 2011 @ 16:23:08 #282
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_105341665
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:31 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
De schilderijen worden erg netjes verzonden. Niks dan lof over de kwaliteit. Heb een vijfluik voor net honderd euro (dat kost een groot formaat foto op linnen ook!) en iedereen die binnen komt vindt het geweldig. De diepte in de verf maakt het helemaal af. En het mooiste: als je het over een paar jaar beu bent, dan koop je gewoon een nieuwe! In Nederland ben je voor een onbekende kunstenaar al snel een nulletje meer kwijt!
pi_105341808
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:23 schreef Coelho het volgende:

[..]

De schilderijen worden erg netjes verzonden. Niks dan lof over de kwaliteit. Heb een vijfluik voor net honderd euro (dat kost een groot formaat foto op linnen ook!) en iedereen die binnen komt vindt het geweldig. De diepte in de verf maakt het helemaal af. En het mooiste: als je het over een paar jaar beu bent, dan koop je gewoon een nieuwe! In Nederland ben je voor een onbekende kunstenaar al snel een nulletje meer kwijt!
dat vind ik dus ook, ben uitermate te spreken over de kwaliteit! Heb nu 2x besteld, wat echt briljant is dat ze er ook handschoentjes en spijkers bij opsturen :) Helaas passen die linnen handschoentjes niet :(
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 8 december 2011 @ 16:31:57 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105341971
quote:
16s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Kerst periode héah,, dan duren pakketjes laang. Dus weinig binnen hier :'(
Mja, ik heb ook geen reële verwachting meer dat dit jaar nog iets Chinees binnenkomt. Had wel vandaag 2 dingen uit Groot-Brittannië verwacht (steelstrings voor gitaar en 2x 16GB microSD), maar grrrrmpf, is het een of andere feestdag hier, ze hebben echt lijp veel Christelijke feestdagen hier, dus de postcode kwam niet langs. :N Das mooi kut, want ik ben vanaf morgenochtend zo'n 10 dagen van huis.

Heb al tijden eigenlijk ook niet gekeken bij new arrivals. :@ Zal dat maar eens doen als ik vandaag nog tijd over heb.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105344014
Iemand al Brainwavz oortjes van Black Friday binnen?
  donderdag 8 december 2011 @ 17:47:56 #286
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105344798
Ik kreeg vandaag een mail van Deal-Cool of inmiddels DealiCool (kut naam).

quote:
Dear DC Customer:

DCool E-Commerce Ltd.(www.DealiCool.com)will Provide a better Internet Online Shopping service to you from now on.

-----------------------------------------------------------------------------------------

The following mail is forwarded by DCool E-Commerce Ltd.

Deal-Cool Important Notice: We have ended Deal-Cool’s business recently because the vicious business competition in our current industry and the future business plan. We hope that you can be patient to read this mail clearly as following:

All the orders of Deal-Cool(DC)which haven’t shipped have been refunded to the buyer or the buyers have got the extra compensation.

All business of Deal-Cool(DC)has ended and also closed all of its sites.

Deal-Cool takes into account that the sudden closure of the existing site must give customers the inconvenience, in order to meet and to protect all customers can continue to enjoy low prices and convenient service. We have communicated with the same industry company DCool E-Commerce Ltd.(www.dealicool.com)and we have got a friendly consensus, DCool E-Commerce Ltd is willing to provide the same service as original to the Deal-cool customers.

DCool E-Commerce Ltd has made all the DC members into its website www.DealiCool.com, your user name and the password keep the same and the original DC members can sign in DealiCool.com directly to purchase. At the same time, DealiCool.com website supplies all the members a 10% Discount (coupon code: DealiCool) Valid Date: 2011/12/05- 2011/12/20.

Deal-Cool officially closed, thanks to all the customers long-term support, trust and understanding

-----------------------------------------------------------------------------------------

And welcome to DCool E-Commerce Ltd.(www.dealicool.com), we will provide you with better service in the future.

Thank you.
Hele domme zet denk ik.
pi_105344905
Wat vind je er precies dom aan?

De naam wel trouwens...

[ Bericht 36% gewijzigd door Skippy_ball op 08-12-2011 17:56:17 ]
  donderdag 8 december 2011 @ 17:59:27 #288
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_105345191
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:51 schreef Skippy_ball het volgende:
Wat vind je er precies dom aan?

De naam wel trouwens...
Deal-Cool is 'failliet' en je begint precies hetzelfde opnieuw (zelfde producten, zelfde prijs, zelfde design, zelfde systeem) maar met een ontzettend slechte naam. Begin dan gewoon opnieuw. Met een goede naam.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koen. op 08-12-2011 18:13:25 ]
pi_105345493
Failliet :')
Geloof je het zelf? Ze hadden gewoon problemen met Paypal.
pi_105346536
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:59 schreef Koen. het volgende:

[..]

Deal-Cool is 'failliet' en je begint precies hetzelfde opnieuw (zelfde producten, zelfde prijs, zelfde design, zelfde systeem) maar met een ontzettend slechte naam. Begin dan gewoon opnieuw. Met een goede naam.
Naam zullen ze echt niet zo gauw veranderen. Wat je nu hebt red je met een andere naam echt niet zo gauw weer.
  donderdag 8 december 2011 @ 18:53:49 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105346766
'Ontzettend slechte naam'... :P Lol, ze hebben alleen het streepje '-' in een 'i' veranderd. Als je dat vindt was het al behoorlijk slecht om mee te beginnen dus blijkbaar.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 18:11 schreef bergdani het volgende:
Failliet :')
Geloof je het zelf? Ze hadden gewoon problemen met Paypal.
Dát inderdaad. :Y :') Sowieso D-C/DiC... :|W :N
pi_105349725
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 17:53 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

prijzig :) maar wel philips of toch niet?
Philips zit inderdaad in China in de tablet-markt. Of dit ook echt een Philips is, dat durf ik niet te zeggen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 8 december 2011 @ 20:29:45 #293
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_105351696
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:54 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Philips zit inderdaad in China in de tablet-markt. Of dit ook echt een Philips is, dat durf ik niet te zeggen.
Gedurfd, om in een markt te gaan opereren met een product waar de lokale markt al van overloopt en waar de overheid geen tyfus doet als je product slecht nagemaakt wordt. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 8 december 2011 @ 22:57:34 #294
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_105359055
Ik krijg weer wat in mijn mailbox, 69% sale bij Dino, grootste uitverkoop van 2011, binnenkort... :')

Dino is echt de grootste sjacheraar van alle webshops in China _O-
  donderdag 8 december 2011 @ 23:26:44 #295
272987 teknu
Dark Souls Addict
pi_105360436
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:23 schreef Fifut het volgende:
Iemand al Brainwavz oortjes van Black Friday binnen?
nope :(
  donderdag 8 december 2011 @ 23:29:36 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105360571
quote:
15s.gif Op donderdag 8 december 2011 20:29 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Gedurfd, om in een markt te gaan opereren met een product waar de lokale markt al van overloopt en waar de overheid geen tyfus doet als je product slecht nagemaakt wordt. :')
De naam Phillips mag daar gebruikt worden door een andere fabrikant toch? Meende dat ze een onderdeel verkocht hadden aan een Chinees (met gebruik van naam voor X jaar)
pi_105360744
Iets besteld via Lighttakeenditis de status

quote:
2011-12-06 departure from outward office of exchange, , NETHERLANDS,
Betekent dat dat ie al in nederland is?
pi_105360885
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De naam Phillips mag daar gebruikt worden door een andere fabrikant toch? Meende dat ze een onderdeel verkocht hadden aan een Chinees (met gebruik van naam voor X jaar)
Is het niet zo dat Philips langzaam aan naar het buitenland verhuisd? Omdat daar alles goedkoper is? Denk dat ze wel weer terug komen.. qua opleiding niveau zitten ze daar verkeerd..
  donderdag 8 december 2011 @ 23:41:17 #299
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105361123
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iets besteld via Lighttakeenditis de status

[..]

Betekent dat dat ie al in nederland is?
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 00:13 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat lijstje klopt niet, bij Chinapost heb je uit mijn hoofd de volgende statusen:
- Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
(In de kerstperiode duurt deze status langer)

- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = DUH!

[..]

Dit goed genoeg :D?
  donderdag 8 december 2011 @ 23:51:21 #300
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105361516
quote:
2s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:36 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Is het niet zo dat Philips langzaam aan naar het buitenland verhuisd? Omdat daar alles goedkoper is? Denk dat ze wel weer terug komen.. qua opleiding niveau zitten ze daar verkeerd..
Phillips heeft de TV's al afgestoten:
http://www.bits-chips.nl/(...)t-televisie-uit.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')