Wow!quote:
quote:
heb het horloge niet, maar in zover ik weet is het gewoon pennetje door drukken, schakeltje eruit halen en weer dicht maken toch ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:10 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn Shark watch binnen! Maar hoe krijg ik dat bandje korter?
Omdat ook de helft (of meer) van de klanten Russisch isquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:01 schreef thethoryd het volgende:
Waarom zijn meer dan de helft van de BIC reviews in het Russisch?
Ja, ik wist niet wat het was. Had een complete set gekocht via DHgate, en ze knipperden idd, ik dacht eerst dat het aan me accu lag van wat ik op fora las. Me bedrading klopte namelijk ook neit met groot licht. Dus dacht, eigen schuld.Toch maar gebruik gemaakt van de situatie en mailtje naar dhgate, en ze sturen 1 nieuwe bulb en een nieuwe ballast op. Ik dacht je kan het er maar gratis bij hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef Schild het volgende:
@Racer88; Hoe bevalt die xenon set van DHgate? Las ergens dat deze de hele tijd knipperde?
@Skv; Aan de binnenkant van het bandje zie je op sommige plaatsen pijltjes naar buiten wijzen. Op die punten kan je aan de zijkant de pinnetjes eruit drukken met een puntig ding..(naald, prim ofzo).
Uit de OP... Zarmark is een tussenpersoon, je Taobao handlingagent, die bestellen iets bij de Chinese handelaren die geen internationale business bedrijven en sturen het naar je door. Je moet het gewoon ff navragen... of de calculator (link uit de OP) gebruiken... misschien een kijkje nemen bij Mister Tao?quote:Jack is een mede-eigenaar van Zarmark een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. Zarmark is een webshop met een redelijk uitgebreid assortiment, deze shop heeft een goede service omdat het toch wel een van de kleinere shops is, het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij Zarmark hebben besteld. De reden dat mensen bij Zarmark bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, service01@zarmark.com. Om een schatting te maken van de prijs die Zarmark voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.
Dus Packagetrackr wordt Fara, nieuwe naam, nieuwe looks maar zelfde functiequote:Dear Packagetrackr users,
Today we're announcing the launch of our new site Fara. Fara is a completely improved and redesigned version of Packagetrackr (still free!). You'll have access to all the awesome features in Packagetrackr with a more user friendly interface and less advertising. Fara is currently still in beta and we look forward to your feedback to improve our service to you. Your existing Packagetrackr login and shipments are seamlessly integrated into Fara already -- just login with your Packagetrackr credentials!
Bij mij flipte die pagina nogal uit toen ik was ingelogd. Bleef als een hysterische knipperen en laden... Kinderziektes hoop ik.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:43 schreef tokko1 het volgende:
Kreeg net een email van Packagetrackr:
[..]
Dus Packagetrackr wordt Fara, nieuwe naam, nieuwe looks maar zelfde functie
Ziet er nu wel okee uit, redelijk overzichtelijk enzo
die heeft wel een betere antenne zo te zien dan de mijne van tinydeal..quote:Op woensdag 7 december 2011 10:40 schreef Hydrogeny het volgende:
Damn net e-mail van bic dat mijn bestelling uitverkocht was en pas verstuurd wordt bij nieuwe voorraad...
En: Airswimmers a $17,49:
http://cs.bicoin.com/daily_sale.html
Kun je ook een filmpje maken aangezien ik er ook op aan het wachten benquote:Op woensdag 7 december 2011 13:09 schreef Iemand91 het volgende:
De "3800 Lumen CREE XM-L 3xT6 LED Flashlight Torch Tactical defender Hunting Uwe P60" voor een vriend is ook binnen. Exact zelfde als die van mij behalve dus 3 leds i.p.v. 1 en wel wat feller geloof ik. (Kon alleen nog wat vergelijken in de kelder, vanavond beter testen.)
Nu nog wachten op 5 van die (*)^*&^($)-batterijen
Ik was van plan om alle 3 de zaklampen met elkaar te vergelijken in foto's (en misschien als je dus wil in video) en dan hier en/of in de reviewtopic te plaatsen. Het gaat dan om 1300 lumen, 1x LED, 1x 18650 / 1600 lumen, 1x LED, 2x 18650 / 3800 lumen, 3x LED, 2x18650.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Kun je ook een filmpje maken aangezien ik er ook op aan het wachten ben
Gelukt!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:43 schreef Schild het volgende:
@Racer88; Hoe bevalt die xenon set van DHgate? Las ergens dat deze de hele tijd knipperde?
@Skv; Aan de binnenkant van het bandje zie je op sommige plaatsen pijltjes naar buiten wijzen. Op die punten kan je aan de zijkant de pinnetjes eruit drukken met een puntig ding..(naald, prim ofzo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |