Wat dacht je van de beste combinatie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Boskamp > Gijp
Of is dat vloeken in de kerk?
Een EL-avondje zou wat dat betreft ideaal zijn om ritme op te doen...quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Gijp moet niet meteen voor de leeuwen gegooid worden, ik denk dat hij wel 5 afleveringen moet revalideren voordat hij weer opgewassen is tegen Boskamp.
Dat is hetzelfde als Messi en C. Ronaldo in één elftalquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat dacht je van de beste combinatie?
Boskamp + Gijp
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als Robben en Strootman in één elftal
Misschien wel beste moment van dit seizoen iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over al het arabische geld:
Genee: Waar neem je dat mee naar toe dan?
Boskamp: Nou, dan gooi ik het op de vuilnishoop!
![]()
Dat is echt een moeilijk geniale scene!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of dit al te gepost was, maar een compilatietje:
![]()
Snappen ze niet....quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Iemand moet er eens ondertiteling bijzetten zodat buitenlanders ook kunnen genieten van VI-highlights
Geweldig moment ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of dit al te gepost was, maar een compilatietje:
Mijn favoriete stukje daaruit is deze
![]()
Lijkt me niet meer nodig sinds we dit mooie lijstje hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Meesterlijke uitzending was het.
En wie gaat trouwens de OP aanvullen met voorgaande topics?
Je moet ook even kijken naar de eerste samenvatting uit de Jupiler League (Sparta - Eindhoven).quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen terugkijken! Ik heb nu er nu al zin in...eerste wat ik doe als ik wakker word is VI opzetten.
Dan snappen ze het helemaal niet...quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
And then, where do you take the money then?
Then I just throw it on the trash heap!
1 topic terug staan zelfs 3 linkjes! Lamlul!quote:
Dat is gewoon een normale vrijdag score hoor, zeker niet slechtquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Slecht bekeken gisteren...slechts 477.000 kijkers. Jammer, want het was echt een TOPSHOW!
Stiekem vind ik het wel prima dat het niet te groot wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Slecht bekeken gisteren...slechts 477.000 kijkers. Jammer, want het was echt een TOPSHOW!
Bedankt voor de tip! Ga ik zo maar eens doen dan, nu eerst de reguliere uitzendingquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet ook even kijken naar de eerste samenvatting uit de Jupiler League (Sparta - Eindhoven).
Geniaal commentaar van de man die in plantenbakken valt
Jupiler League voetbal waar duizenden kijkers heen gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Nederland blijft een smakeloos landje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Nee joh sukkel, Gijp is gewoon anders, maar net zo lache als Boskampquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:56 schreef Caland het volgende:
Boskamp is een grotere baas dan Gijpie
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh sukkel, Gijp is gewoon anders, maar net zo lache als Boskamp
Je hebt gelijk. Het succes stijgt me inderdaad wat naar het hoofdquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:00 schreef Stofje het volgende:
Zullen we nou weer aardig tegen elkaar doen? We zijn toch ééhéén. Wij hebben die ring gewonnen, door als team te opereren
.
Op de gemiddelde uitvaart is de sfeer nog beter. Wat een saai programma.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:02 schreef rubbereend het volgende:
Geen VI, maar wel Boskamp
Boskamp, Dat gezicht van Lukaku na de tweede klap op zn schouder
chicks voor het oprapen, alles.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het succes stijgt me inderdaad wat naar het hoofdMaar ik ben de laatste tijd ook zo populair bij vrienden omdat ik de Televizierring heb gewonnen..
![]()
Sorry, sorry, sorry![]()
Ja komt allemaal wel goed, maar niet als iedereen constant blijft zeuren of hij terug wil komen op tv. Ik geef je op een briefje dat hij er pas gaat zitten als niemand het er meer over heeft. Heb het zelf ook gehad. (Mocht alleen niet bij VI aanschuiven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begin me eigenlijk zo langzaam aan wel echt zorgen te maken om Gijp......![]()
Ik hoop dat het iig goed met hem gaat, nog even los van of hij terugkomt...
Nou, ik maak me eerlijk gezegd gewoon zorgen dat het uberhaupt wel goed komt met Gijpie. Hoe langer het duurt bij dit soort dingen, hoe slechter het is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:28 schreef -J-D- het volgende:
Wordt pas na de winterstop op zijn vroegst, heb ik begrepen.
Dat is geruststellend om van een ervaringsdeskundige te horenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja komt allemaal wel goed, maar niet als iedereen constant blijft zeuren of hij terug wil komen op tv. Ik geef je op een briefje dat hij er pas gaat zitten als niemand het er meer over heeft. Heb het zelf ook gehad. (Mocht alleen niet bij VI aanschuiven.)
Bedoel je mij? Nee, weet ik niet, maar hij is nu al een tijdje weg. Maar ik hoop gewoon dat het hem goed gaat, meer niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:39 schreef Caland het volgende:
Oh, jij weet blijkbaar hoe het met hem gaat. Vertel..
Wie zegt dat hij nog steeds in een depressie zit dan? Uit de laatste interviews en dergelijke blijkt toch gewoon dat het prima met hem gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Nee, weet ik niet, maar hij is nu al een tijdje weg. Maar ik hoop gewoon dat het hem goed gaat, meer niet.
En het is wel algemeen bekend dat hoe lang je in een burnout/depressie zit, hoe slechter dat is voor je herstel. (tenminste dat las ik ergens op een forum op de Viva...)
Zegt zoveel dat hij er nog niet helemaal bovenop is. Ik heb die shit ook meegemaakt en heb er nu nog de naweeën van. Het is niet niks als je het vertrouwen in je eigen lichaam en je verstand verliest, want dat is eigenlijk wat er gebeurt. Maar helaas worden psychische klachten over het algemeen niet serieus genomen, al is dat tegenwoordig wel wat aan het komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij nog steeds in een depressie zit dan? Uit de laatste interviews en dergelijke blijkt toch gewoon dat het prima met hem gaat.
Dat 'ie nog niet met zijn kop op TV wilt om de paar dagen zegt toch geen fuck
Klopt niet. Hangt van de persoon af.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe langer het duurt bij dit soort dingen, hoe slechter het is.
Inderdaad. In ieder geval is bij dergelijke problemen (tot op een bepaald punt) werkt alle druk van buitenaf alleen maar negatief.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt niet. Hangt van de persoon af.
Gijp zelf zei ooit: "Ik ga niet in DWDD zitten, omdat ik daar een mening moet hebben over dingen waar ik geen verstand van heb. Ik praat liever over dingen waar ik wel verstand van heb, anders komt het zo dom over". Wijze man, die Gijpquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:59 schreef Heufd het volgende:
Als je geen psychologie gestudeerd hebt mag je dus eigenlijk niets over Gijpie zeggen?
Scherp. En je hebt gelijk, ik ga er automatisch vanuit dat het nog niet (helemaal) goed met hem gaat, terwijl ik dat niet echt weet. Laat ik het anders zeggen dan: Ik hoop dat het goed gaat met Gijp.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij nog steeds in een depressie zit dan? Uit de laatste interviews en dergelijke blijkt toch gewoon dat het prima met hem gaat.
Dat 'ie nog niet met zijn kop op TV wilt om de paar dagen zegt toch geen fuck
Pfff en wie ben jij dan? Dat zal Hiepie_58 van het Viva-forum toch echt wel beter weten dan jij, of niet dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt niet. Hangt van de persoon af.
Dat is met alles zo, details nemen het meeste tijd in beslag.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:16 schreef Chiich het volgende:
Hij zei anderhalve maand geleden dat hij op 80% zat, die laatste 20 duren wel erg lang
Geniaal.quote:'Eredivisie utopie voor RKC Waalwijk'
19/10/2009 09:15
'Ik wil een positief verhaal', sprak de kolossale man vanachter zijn ouderwetse directiebureau. 'Wat wil je? Op mijn kosten naar een bordeel, moet ik je huis verbouwen of wil je gewoon geld'?
Dat waren nog eens tijden, toen was journalistiek nog een romantisch vak. Mijn antwoord bracht de kleurrijke RKC-suikeroom wat in verwarring. 'Mag het ook alle drie?' Ik was namelijk gewaarschuwd. Voorzitter Han van Dinther had het voorspeld. De koppelbaas zou mij een voorstel doen, maar zijn broer zou het gesprek vanachter een doorzichtige politiespiegel met de videocamera vastleggen.
Van Dinther was bang voor zijn sponsor. Hij had een knokploeg op bezoek gehad in zijn keurige winkel met kantoormeubelen, was onder zijn eigen dak geďntimideerd en erg geschrokken. Piet van der Pennen was een boeiende, maar gevaarlijke man. Hij financierde zijn grote liefde RKC. In de amateurtijd nam hij het zekere voor het onzekere, toen zijn club kampioen kon worden. Voor de beslissende wedstrijd stuurde hij een paar stromannen naar de belangrijkste spelers van de tegenpartij.
De wereld van Van der Pennen draaide om geld. Hij was de baas in Waalwijk. Als hij een bestuurslid wilde spreken, reed hij zijn goudkleurige Mercedes over het trainingsveld tot bij de bestuurskamer en claxonneerde dan twee keer. Binnen een minuut rende er vervolgens een beleidsbepaler naar buiten om zich bij het open raam van de Mercedes te melden. Op die wijze gebruikte Van der Pennen ook de lunch.
Hij reed zijn auto naast zijn huis, claxonneerde weer twee keer en dan kwam zijn op een countryzangeres lijkende partner met een bord vol warm eten naar buiten. Van der Pennen werkte dat achter zijn stuur naar binnen, zette het bord op de stoep en ging weer aan het werk. Toen hij de fiscale recherche op bezoek kreeg, sloeg de paniek toe.
Op het moment dat de rechercheur gebruikmaakte van het toilet, timmerde Van der Pennen de deur ervan dicht en liet hij de arme man het hele weekeinde zitten, waardoor de boekhouding kon worden bijgewerkt. Twee jaar later werden de boeken van zijn bedrijf opnieuw gecontroleerd.
Daarop kocht hij bij de dierenzaken rond Waalwijk alle hamsters, witte muizen en konijnen op, die hij vervolgens los door zijn kantoren liet lopen, waardoor het wel een dierenpark leek. Van der Pennen maakte door zwarte betalingen de komst van veel voetballers mogelijk bij RKC. Cees Schapendonk en Stanley Brard waren zelfs in dienst bij hem, al zag ik ze alleen maar de krant lezen in de tijd van de baas.
Dankzij Van der Pennen was de Rooms Katholieke Combinatie een club met ongekende mogelijkheden. Maar het kon natuurlijk niet goed aflopen. De laatste keer dat ik hem sprak was in een moderne gevangenis in Grave. Van der Pennen is intussen overleden, maar dankzij hem heb ik weken politiebescherming gehad. Na een publicatie in dit blad bedreigde hij me op een weerzinwekkende wijze.
De politie in Waalwijk liet weten dat ik die bedreiging uiterst serieus diende te nemen. Met de knokploeg van de gulle geldschieter viel helaas niet te spotten.
Hoewel Waalwijk al in 1303 stadsrechten kreeg, werd RKC pas op 26 augustus 1940 opgericht. In 1975 bereikte de club de Zondaghoofdklasse. In 1981 en ’82 werd RKC amateurkampioen van Nederland en in 1984 maakte het de overstap naar het betaalde voetbal. Tijdens de ledenvergadering stemden 121 leden vóór, maar er waren ook 86 tegenstemmers.
Leen Looyen was de eerste trainer van RKC in het profvoetbal. Met onder anderen Adrie Bogers, de van FC Den Bosch overgenomen spelbepaler Marcel Brands, doelman Peter Gerards, topscorer Ad van de Wiel en routinier Leo van Veen begon hij aan het grote avontuur. Op 19 augustus 1984 eindigde de eerste thuiswedstrijd tegen het in Waalwijk gehate Willem II in 1-1.
In 1988 promoveerde RKC naar de Eredivisie, maar in 1991 viel de FIOD binnen en bleek dat er tijdens de aanwezigheid van sponsor Van der Pennen, tussen 1984 en 1990, met zwart geld was gefraudeerd. Desondanks verrees er in 1996 een nieuw stadion. Het Olympia Stadion, in de volksmond de fietsenstalling genoemd, maakte plaats voor een moderne accommodatie met 6.100 zitplaatsen.
Nadat Martin Jol in 1998 was aangesteld, werd RKC zelfs een subtopper, maar na het vertrek van de succesvolle trainer ging het snel bergafwaarts.
Sportief gezien heeft RKC het geweldig gedaan, met beperkte financiële middelen werd het optimale rendement behaald. Toch is RKC een club zonder functie en zonder toekomst. Het wordt omringd door FC Den Bosch, Willem II en NAC Breda, clubs met meer charisma, meer traditie, een groter achterland en meer geld. Het Waalwijkse bedrijfsleven heeft RKC tot op heden in leven gehouden.
In hun hunkering naar succes hebben de intussen opgestapte voorzitter Ad Passier en penningmeester Tini Voogd een failliete inboedel achtergelaten. Hoofdsponsor Ben Mandenmakers – hij betaalt slechts 234 duizend euro per jaar voor zijn naam op het shirt – wil het liquiditeitstekort van drie miljoen euro wel financieren om de club te redden, maar dan moet de gemeente de huurachterstand van 612 duizend euro kwijtschelden en de jaarlijkse huur van het stadion halveren naar drie ton.
Verder dient de club nog twee ton aan sponsorgeld binnen te halen en een kwart miljoen te bezuinigen, wat niet zal meevallen op een begroting van zes miljoen.
Evenals Mandemakers voelt ook de licentiecommissie van de KNVB zich in de maling genomen door het vertrokken RKC-bestuur. Die heren hebben veel te optimistisch en onrealistisch begroot. Intussen vinden de nieuwe directeuren Justin Goetzen en Mohammed Allach overal lijken in kasten.
Zo moest RKC nog twee ton overmaken aan Sparta Rotterdam voor Anthony Obodai. De supporters schermen nu met de sociaal-maatschappelijke functie van de club die gemiddeld 5.805 toeschouwers trekt in de Eredivisie, maar met zó weinig publiek is een rol van betekenis spelen op het hoogste niveau een utopie. De plaatselijke politiek heeft intussen laten weten dat er geen oude schulden worden kwijtgescholden, waardoor RKC eigenlijk geen bestaansrecht meer heeft.
Extra zuur is dat het ook in financiële nood verkerende Willem II, een steenworp verderop, van de gemeente Tilburg wél alle steun krijgt en dat de gemeente Breda al sinds jaar en dag de financiële problemen bij de plaatselijke trots NAC oplost. Toch is het onverantwoord als de lokale overheid in Waalwijk tegemoetkomt aan de eisen van Mandemakers en de fans.
Met een begroting van zes miljoen euro vecht elke club tegen degradatie uit de Eredivisie. Natuurlijk zorgt RKC wekelijks voor Waalwijk-promotion in de landelijke media, maar daar hangt wel een prijskaartje aan, zeker als het positieve citymarketing moet zijn.
Met deze begroting, accommodatie en hoofdsponsor kan RKC alleen in de Jupiler League een vooraanstaande rol spelen en de strijd aanbinden met de provinciegenoten RBC Roosendaal, Helmond Sport, FC Den Bosch, FC Eindhoven en FC Oss, maar daarin lijkt niemand in Waalwijk en omstreken geďnteresseerd te zijn. Ook een nieuwe weldoener in de categorie Van der Pennen lijkt me geen verstandige optie.
Soms moet je concluderen dat iets niet mogelijk is. Dat geldt voor Eredivisievoetbal in Waalwijk.
Johan Derksen
Bossiequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:36 schreef marcodej het volgende:
Op zich had ik Luinge ook wel naast Bossie willen zien, voor een keer, maar Emile en Bossie is op dit moment DE topbezetting. Ze vallen goed in het pulletje.
Ik kan er altijd wel om lachen, maar het publiek en de andere mensen aan tafel hebben het gewoon nooit in de gatenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Anno2012 het volgende:
Alleen die grappen van Emile, die man heeft totaal geen gevoel van een grap op het goede moment plaatsen, een grap op de goede toon vertellen, een goede grap bedenken.
Dat zal het zijn, want ik kan ook wel om Emile lachen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Neuroscience het volgende:
Emile heeft gewoon intelligente-mensenhumor
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, want ik kan ook wel om Emile lachen.
Emile heeft het humorniveau van Gijp, maar hij brengt de grappen als een Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:11 schreef TC03 het volgende:
Emile heeft wel humor, maar hij is a-komisch. Klein doch belangrijk verschil.
Klopt ja. Totaal geen timingquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Emile heeft het humorniveau van Gijp, maar hij brengt de grappen als een Tijl Beckand.
Praat niet zo dom man.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij lijkt erg op de coach van groningen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Praat niet zo dom man.
Als je nou zegt dat Ronaldo lijkt op een doorsnee flikkertje, dan heb je gelijk.
Intelligent is natuurlijk niet het goede woord voor die humor, tenzij je lat wel erg laag legt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Neuroscience het volgende:
Zodra Emile een grap heeft verteld, dan trekt ie altijd even met zijn mond. Zo van lachen jongens, "dat heb ik goed gedaan."quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Anno2012 het volgende:
Alleen die grappen van Emile, die man heeft totaal geen gevoel van een grap op het goede moment plaatsen, een grap op de goede toon vertellen, een goede grap bedenken.
komt door de ring.quote:Op zondag 27 november 2011 01:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hansie heeft gewonnen vandaag
het hansie hansie effect volgens rtvoost
quote:
Lache... en wat brengt ie zo mooi gedragen, met van die mooie pauzes in de zinquote:
Klopt, ivm ELquote:Op zondag 27 november 2011 16:52 schreef Type-R het volgende:
Woensdag "extra" uitzending hoor ik nu op RTL7?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Neuroscience het volgende:
Dat zou wel een goede uitzending voor Gijpie zijn om weer 's aan tafel te zitten.quote:
Misschien trekt Gijp het ook wel wat uit die taboesfeer en maakt hij het meer begrijpbaar, door er zo open over te zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
Maar helaas worden psychische klachten over het algemeen niet serieus genomen, al is dat tegenwoordig wel wat aan het komen.
Die Boskamp praat als een mongool met een tong van twee kilo, hij hakkelt en hij schreeuwt.quote:Op zondag 27 november 2011 22:31 schreef Chiich het volgende:
Kan weer niet wachten tot boskampie terug is, blijft mijn held
Geeft een koekie aan iedereen die commentaar heeft over Feyenoord, een man naar mijn hart. Hij praat tenminste ook duidelijk, heb vaak moeite om die schelvis enzo te verstaan
Maakt toch niks uit...als Bossie wat brabbelt en daarna een hartinfarct-lachbui produceert, dan moet ik ook altijd lachen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die Boskamp praat als een mongool met een tong van twee kilo, hij hakkelt en hij schreeuwt.
Toch wel een eindbaas. Maar hij is soms echt onverstaanbaar.
Haha, nee..quote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen. Zo'n EL uitzending lijkt me wel prima om rentree te maken
quote:Op maandag 28 november 2011 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kijk mijn sig. Iedereen zou een filmpje van Sierd de Vos in z'n sig moeten hebben.
Mensen die Sierd niet snappenquote:Op maandag 28 november 2011 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp die bewieroking van Sierd niet zo. Misschien kan er beter een apart Sierd-topic aangemaakt worden, want de gemiddelde VI-kijker is helemaal niet geďnteresseerd in die stortvloed van nietszeggende woorden van die blaaskaak.
Cultuur barbaarquote:Op maandag 28 november 2011 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik begrijp die bewieroking van Sierd niet zo. Misschien kan er beter een apart Sierd-topic aangemaakt worden, want de gemiddelde VI-kijker is helemaal niet geďnteresseerd in die stortvloed van nietszeggende woorden van die blaaskaak.
Hij denkt dat hij de gladde forumuser uit kan hangen, maar eigenlijk loopt hij met zijn eigen domheid te koop.quote:Op maandag 28 november 2011 00:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nou nou, hij heeft een mening over de lokale commentator, hij handelt niet in kinderporno.
Je kunt jezelf wel presenteren als 'Mister Bigstar', maar eigenlijk acteer je gewoon een personality.quote:Op maandag 28 november 2011 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij de gladde forumuser uit kan hangen, maar eigenlijk loopt hij met zijn eigen domheid te koop.
Wat zit jij nou te lachen?quote:Op zondag 27 november 2011 23:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen. Zo'n EL uitzending lijkt me wel prima om rentree te maken
Dat is gewoon knullig voor een analist. Klaar. had ik ook gevonden als Cruijff dit over PSV had gezegd.quote:Op maandag 28 november 2011 12:08 schreef Stofje het volgende:
Ah, de grootste calimero meldt zich weer. "Mama, ze maken stomme opmerkingen over m'n clubje".
Ga je Cruijff nu op een lijn zetten met waterkneus?quote:Op maandag 28 november 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is gewoon knullig voor een analist. Klaar. had ik ook gevonden als Cruijff dit over PSV had gezegd.
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 28-11-2011 om 15:46:07Eeuwige roem voor de collega die straks bij de ArenA alle leden raadt! #ledenraad #Ajax reageer retweet
Die gast is nog slechter dan Wilfredquote:Op maandag 28 november 2011 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op maandag 28-11-2011 om 15:46:07Eeuwige roem voor de collega die straks bij de ArenA alle leden raadt! #ledenraad #Ajax reageer retweet
![]()
quote:De uitzending van Voetbal International staat vanavond deels in het teken van de bijeenkomst van de Ajax-ledenraad in de Amsterdam Arena.
Aan tafel in Hilversum bespreken Wilfred Genee, Johan Derksen, Kees Jansma en Hans Kraay junior de bestuurlijke crisis bij de landkampioen en de voetbalactualiteit.
VI-verslaggever Simon Zwartkruis doet vanavond live verslag van de verwikkelingen in en rond de Arena. Tijdens de uitzending zal regelmatig rechtstreeks naar Amsterdam worden geschakeld.
Voetbal International begint om 20.30 uur op RTL7.
Ik vond em ook wel mooi.quote:Op maandag 28 november 2011 14:44 schreef Jivis het volgende:
Ik ben Ajax-fan maar vind die opmerking van Waterreus wel priceless eigenlijk.
we lachen erom maar Joep van de NOS kon niet eens iedereen van de RvC herkennenquote:Op maandag 28 november 2011 16:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Die gast is nog slechter dan Wilfred.
En je moet hem wel meegeven hij verzint ze wel zelf. Zodra je er 1 hoort weet je iig al zeker dat deze al uren op zijn Twitter staanquote:Op maandag 28 november 2011 17:30 schreef Caland het volgende:
Koert's grappen zijn zo slecht dat ze leuk zijn.
Zit altijd maar een dunne scheidingslijn tussen hele goede grappen en hele slechte. Dat blijkt maar weer
Zo, De reformatie slaat ook anderen aanquote:Op maandag 28 november 2011 17:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben benieuwd wat vanavond brengt! Die Ajax-soap vond ik eerst uitermate saai en vervelend, nu smul ik ervan.
Nou ik hoop dat Hans ook zegt wat Waterreus zei. Opdoeken die club.quote:Op maandag 28 november 2011 18:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gister bij SV ging het weinig over ajax, VI ziet kansen
Zit je in de RvC van verdomme Ajax, kom je met zo'n belachelijke bril op de televisiequote:Op maandag 28 november 2011 18:50 schreef Specularium het volgende:
"Het was godverdomme niet eens December."
[ afbeelding ]
Hoezo alweer over Ajax?quote:Op maandag 28 november 2011 20:06 schreef Merkie het volgende:
Blegh, wéér over Ajax. Kan dat niet gewoon in 10 minuutjes behandeld worden? Wat valt er nou daadwerkelijk te melden?
Molenaar heeft vorige keer de uitzending helemaal verpest met held Maarten.quote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
Prima als het over ajax gaat, mits ze die Keje Molenaar aan tafel zetten. Die wist het vorige keer allemaal prima uit te leggen en te verwoorden.
Betwijfel of hansiehansie dat ook kan...
Mijn gok voor speler van de week: Wijnaldum.
En anders die dikke met die dooie rat op zn hoofd, want 2x gescoord
twitter:KeesJansmaNL twitterde op maandag 28-11-2011 om 20:20:18In studio van #VI tv, voor uitzending met Wilfred, Johan en Hans Kraay jr.... reageer retweet
Hans Kraay jr.......quote:Op maandag 28 november 2011 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KeesJansmaNL twitterde op maandag 28-11-2011 om 20:20:18In studio van #VI tv, voor uitzending met Wilfred, Johan en Hans Kraay jr.... reageer retweet
Mikki? Lol die speelde op die 2 goals na belabberd (altijd als hij scoort speelt hij slecht). Ik denk ook Wijnaldum.quote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Whiteguy het volgende:
Prima als het over ajax gaat, mits ze die Keje Molenaar aan tafel zetten. Die wist het vorige keer allemaal prima uit te leggen en te verwoorden.
Betwijfel of hansiehansie dat ook kan...
Mijn gok voor speler van de week: Wijnaldum.
En anders die dikke met die dooie rat op zn hoofd, want 2x gescoord
Ik haat niet, er is alleen meer dan Ajax.quote:
Wat is er nou overweldigend in het nieuws geweest?quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik haat niet, er is alleen meer dan Ajax.
Ja helaasquote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er nou overweldigend in het nieuws geweest?
Hey hallo wie ben jij dan????quote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef Trekrecord het volgende:
Och jezus mensen gaan al zeiken dat het te veel over ajax gaat als het woord ajax nog niet eens is gevallen
Dit iddquote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik snap wel dat Blom rood gaf. Bij Strootman snapte ik dat ook, maar zeg dan daarna dat je het verkeerd gezien hebt.
Vorig seizoen waren ze aan het zeiken dat het te weinig gegeven werd bij dit soort situaties, en nu het gebeurt is het gelijk weer dat het slecht is.quote:Op maandag 28 november 2011 20:35 schreef HenkieVdV het volgende:
Nee dit is geen rood. In NL fluit men gewoon heel triest. Oeh, hij raakt iemand bijna, rood.
We zijn en blijven Hollanders he, zeiken over alles..quote:Op maandag 28 november 2011 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren ze aan het zeiken dat het te weinig gegeven werd bij dit soort situaties, en nu het gebeurt is het gelijk weer dat het slecht is.
BOEIEquote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef Merkie het volgende:
BREAKING: VAN GEEL ONTVANGT COMPLIMENT JOHAN DERKSEN
Of winkeldieven.quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Hooligans op billboards maar pedo's en verkrachters niet
Nooit een supertalent geweest en komt gewoon tekort voor Feyenoord. Maar prima, ik denk dat De Graafschap of VVV hen vast wel een betere aanbieding wil doen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe is het met Ricky van Haren? Was toch zo'n supertalent? Weet niet hoe oud hij nu is maar ik hoor er bar weinig van
Dat is wel heel selectief inderdaad..quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zijn die lui aan het herkauwen man
Is een interessant onderwerp mbt terugkomen in de maatschappij. Je kan dat soort mensen, hoe graag je ook wilt, niet op een eilandje gooien. Maar dat is een andere discussie:')quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
hier precies hetzelfdequote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Erger me nu al aan die vrouw achter Jansma
Hmm, zal er eens op gaan lettenquote:Op maandag 28 november 2011 20:43 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Erger me nu al aan die vrouw achter Jansma
Ik ben man en 18+ ik heb meer last van hooligans hoor...quote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Voor mij geldt hetzelfde, maar het blijft raar dat hooligans meteen op billboards/internet gegooid worden en dat dit bij ander tuig (overvallers, (kinder)verkrachters en dieven) niet gebeurt. Wss omdat hooligans zich vaker direct tegen de politie richten dan 'ander' tuig..quote:Op maandag 28 november 2011 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben man en 18+ ik heb meer last van hooligans hoor...
quote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef Longslar het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |