Wat dacht je van de beste combinatie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Boskamp > Gijp
Of is dat vloeken in de kerk?
Een EL-avondje zou wat dat betreft ideaal zijn om ritme op te doen...quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Gijp moet niet meteen voor de leeuwen gegooid worden, ik denk dat hij wel 5 afleveringen moet revalideren voordat hij weer opgewassen is tegen Boskamp.
Dat is hetzelfde als Messi en C. Ronaldo in één elftalquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat dacht je van de beste combinatie?
Boskamp + Gijp
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als Robben en Strootman in één elftal
Misschien wel beste moment van dit seizoen iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over al het arabische geld:
Genee: Waar neem je dat mee naar toe dan?
Boskamp: Nou, dan gooi ik het op de vuilnishoop!
![]()
Dat is echt een moeilijk geniale scene!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of dit al te gepost was, maar een compilatietje:
![]()
Snappen ze niet....quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Iemand moet er eens ondertiteling bijzetten zodat buitenlanders ook kunnen genieten van VI-highlights
Geweldig moment ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of dit al te gepost was, maar een compilatietje:
Mijn favoriete stukje daaruit is deze
![]()
Lijkt me niet meer nodig sinds we dit mooie lijstje hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Meesterlijke uitzending was het.
En wie gaat trouwens de OP aanvullen met voorgaande topics?
Je moet ook even kijken naar de eerste samenvatting uit de Jupiler League (Sparta - Eindhoven).quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen terugkijken! Ik heb nu er nu al zin in...eerste wat ik doe als ik wakker word is VI opzetten.
Dan snappen ze het helemaal niet...quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
And then, where do you take the money then?
Then I just throw it on the trash heap!
1 topic terug staan zelfs 3 linkjes! Lamlul!quote:
Dat is gewoon een normale vrijdag score hoor, zeker niet slechtquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Slecht bekeken gisteren...slechts 477.000 kijkers. Jammer, want het was echt een TOPSHOW!
Stiekem vind ik het wel prima dat het niet te groot wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Slecht bekeken gisteren...slechts 477.000 kijkers. Jammer, want het was echt een TOPSHOW!
Bedankt voor de tip! Ga ik zo maar eens doen dan, nu eerst de reguliere uitzendingquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet ook even kijken naar de eerste samenvatting uit de Jupiler League (Sparta - Eindhoven).
Geniaal commentaar van de man die in plantenbakken valt
Jupiler League voetbal waar duizenden kijkers heen gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Nederland blijft een smakeloos landje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Nee joh sukkel, Gijp is gewoon anders, maar net zo lache als Boskampquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:56 schreef Caland het volgende:
Boskamp is een grotere baas dan Gijpie
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh sukkel, Gijp is gewoon anders, maar net zo lache als Boskamp
Je hebt gelijk. Het succes stijgt me inderdaad wat naar het hoofdquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:00 schreef Stofje het volgende:
Zullen we nou weer aardig tegen elkaar doen? We zijn toch ééhéén. Wij hebben die ring gewonnen, door als team te opereren
.
Op de gemiddelde uitvaart is de sfeer nog beter. Wat een saai programma.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:02 schreef rubbereend het volgende:
Geen VI, maar wel Boskamp
Boskamp, Dat gezicht van Lukaku na de tweede klap op zn schouder
chicks voor het oprapen, alles.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het succes stijgt me inderdaad wat naar het hoofdMaar ik ben de laatste tijd ook zo populair bij vrienden omdat ik de Televizierring heb gewonnen..
![]()
Sorry, sorry, sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |