Wat dacht je van de beste combinatie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Boskamp > Gijp
Of is dat vloeken in de kerk?
Een EL-avondje zou wat dat betreft ideaal zijn om ritme op te doen...quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Gijp moet niet meteen voor de leeuwen gegooid worden, ik denk dat hij wel 5 afleveringen moet revalideren voordat hij weer opgewassen is tegen Boskamp.
Dat is hetzelfde als Messi en C. Ronaldo in één elftalquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat dacht je van de beste combinatie?
Boskamp + Gijp
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als Robben en Strootman in één elftal
Misschien wel beste moment van dit seizoen iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over al het arabische geld:
Genee: Waar neem je dat mee naar toe dan?
Boskamp: Nou, dan gooi ik het op de vuilnishoop!
![]()
Dat is echt een moeilijk geniale scene!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of dit al te gepost was, maar een compilatietje:
![]()
Snappen ze niet....quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Iemand moet er eens ondertiteling bijzetten zodat buitenlanders ook kunnen genieten van VI-highlights
Geweldig moment ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of dit al te gepost was, maar een compilatietje:
Mijn favoriete stukje daaruit is deze
![]()
Lijkt me niet meer nodig sinds we dit mooie lijstje hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Meesterlijke uitzending was het.
En wie gaat trouwens de OP aanvullen met voorgaande topics?
Je moet ook even kijken naar de eerste samenvatting uit de Jupiler League (Sparta - Eindhoven).quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Morgen terugkijken! Ik heb nu er nu al zin in...eerste wat ik doe als ik wakker word is VI opzetten.
Dan snappen ze het helemaal niet...quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
And then, where do you take the money then?
Then I just throw it on the trash heap!
1 topic terug staan zelfs 3 linkjes! Lamlul!quote:
Dat is gewoon een normale vrijdag score hoor, zeker niet slechtquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Slecht bekeken gisteren...slechts 477.000 kijkers. Jammer, want het was echt een TOPSHOW!
Stiekem vind ik het wel prima dat het niet te groot wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Slecht bekeken gisteren...slechts 477.000 kijkers. Jammer, want het was echt een TOPSHOW!
Bedankt voor de tip! Ga ik zo maar eens doen dan, nu eerst de reguliere uitzendingquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet ook even kijken naar de eerste samenvatting uit de Jupiler League (Sparta - Eindhoven).
Geniaal commentaar van de man die in plantenbakken valt
Jupiler League voetbal waar duizenden kijkers heen gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Nederland blijft een smakeloos landje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:10 schreef Mike het volgende:
Nee joh sukkel, Gijp is gewoon anders, maar net zo lache als Boskampquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:56 schreef Caland het volgende:
Boskamp is een grotere baas dan Gijpie
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee joh sukkel, Gijp is gewoon anders, maar net zo lache als Boskamp
Je hebt gelijk. Het succes stijgt me inderdaad wat naar het hoofdquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:00 schreef Stofje het volgende:
Zullen we nou weer aardig tegen elkaar doen? We zijn toch ééhéén. Wij hebben die ring gewonnen, door als team te opereren
.
Op de gemiddelde uitvaart is de sfeer nog beter. Wat een saai programma.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:02 schreef rubbereend het volgende:
Geen VI, maar wel Boskamp
Boskamp, Dat gezicht van Lukaku na de tweede klap op zn schouder
chicks voor het oprapen, alles.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het succes stijgt me inderdaad wat naar het hoofdMaar ik ben de laatste tijd ook zo populair bij vrienden omdat ik de Televizierring heb gewonnen..
![]()
Sorry, sorry, sorry![]()
Ja komt allemaal wel goed, maar niet als iedereen constant blijft zeuren of hij terug wil komen op tv. Ik geef je op een briefje dat hij er pas gaat zitten als niemand het er meer over heeft. Heb het zelf ook gehad. (Mocht alleen niet bij VI aanschuiven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begin me eigenlijk zo langzaam aan wel echt zorgen te maken om Gijp......![]()
Ik hoop dat het iig goed met hem gaat, nog even los van of hij terugkomt...
Nou, ik maak me eerlijk gezegd gewoon zorgen dat het uberhaupt wel goed komt met Gijpie. Hoe langer het duurt bij dit soort dingen, hoe slechter het is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:28 schreef -J-D- het volgende:
Wordt pas na de winterstop op zijn vroegst, heb ik begrepen.
Dat is geruststellend om van een ervaringsdeskundige te horenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja komt allemaal wel goed, maar niet als iedereen constant blijft zeuren of hij terug wil komen op tv. Ik geef je op een briefje dat hij er pas gaat zitten als niemand het er meer over heeft. Heb het zelf ook gehad. (Mocht alleen niet bij VI aanschuiven.)
Bedoel je mij? Nee, weet ik niet, maar hij is nu al een tijdje weg. Maar ik hoop gewoon dat het hem goed gaat, meer niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:39 schreef Caland het volgende:
Oh, jij weet blijkbaar hoe het met hem gaat. Vertel..
Wie zegt dat hij nog steeds in een depressie zit dan? Uit de laatste interviews en dergelijke blijkt toch gewoon dat het prima met hem gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedoel je mij? Nee, weet ik niet, maar hij is nu al een tijdje weg. Maar ik hoop gewoon dat het hem goed gaat, meer niet.
En het is wel algemeen bekend dat hoe lang je in een burnout/depressie zit, hoe slechter dat is voor je herstel. (tenminste dat las ik ergens op een forum op de Viva...)
Zegt zoveel dat hij er nog niet helemaal bovenop is. Ik heb die shit ook meegemaakt en heb er nu nog de naweeën van. Het is niet niks als je het vertrouwen in je eigen lichaam en je verstand verliest, want dat is eigenlijk wat er gebeurt. Maar helaas worden psychische klachten over het algemeen niet serieus genomen, al is dat tegenwoordig wel wat aan het komen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij nog steeds in een depressie zit dan? Uit de laatste interviews en dergelijke blijkt toch gewoon dat het prima met hem gaat.
Dat 'ie nog niet met zijn kop op TV wilt om de paar dagen zegt toch geen fuck
Klopt niet. Hangt van de persoon af.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe langer het duurt bij dit soort dingen, hoe slechter het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |