Het was ook niet in mij opgekomen, maar het werkte geweldig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Iemand die schijt heeft aan voetbal uitnodigen in een voetbalprogramma. Logisch..
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, beste speler van de eredivisie kopenHeb je hem bij het NL elftal gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zelfs Babel deed het beter
![]()
Ja dat was wel een goed moment.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was ook niet in mij opgekomen, maar het werkte geweldig.![]()
Van Rossem: "Kan iemand mij de filosofie van Ajax uitleggen?"
Keje: "Team versus individu, blablabla..."
Van Rossem: "Huh?! Je heb toch allebei nodig?
Rest van de tafel: "Euh... Shit... Hij heeft heeft gelijk..."
Heb je het hele NL elftal gezien?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je hem bij het NL elftal gezien?![]()
![]()
Het was (helaas) ook eenmalig, maar wat mij betreft vragen ze elke maand een "hater".quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja dat was wel een goed moment.
Dit was de perfecte aflevering voor van Rossem, anderen waren constant aan het woord en hij kon tussendoor even kenbaar geven hoe weinig voetbal hem interesseert. In een "normale" voetbalweek waar het gewoon over het voetbal gaat zal hij bar weinig toevoegen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je hem bij het NL elftal gezien?![]()
![]()
Zelfs Babel deed het beter
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:04 schreef Stevenzenl het volgende:
Heb je het hele NL elftal gezien?
Heb je als je als voetbalhater naar een voetbalwedstrijd gaatquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was (helaas) ook eenmalig, maar wat mij betreft vragen ze elke maand een "hater".
Dat verhaal over de ArenA. Slechte wedstrijd, bevroren benen, koffie, Arena-munten?!
Dus eigenlijk had je maar 3 fatsoenlijke mensen aan tafel en iemand die nog minder grappen maakt dan Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dit was de perfecte aflevering voor van Rossem, anderen waren constant aan het woord en hij kon tussendoor even kenbaar geven hoe weinig voetbal hem interesseert. In een "normale" voetbalweek waar het gewoon over het voetbal gaat zal hij bar weinig toevoegen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was (helaas) ook eenmalig, maar wat mij betreft vragen ze elke maand een "hater".
Vanwege zijn woordkeuze en zijn niet opvallende politiek linkse voorkeur?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:46 schreef Bonobo11 het volgende:
Van Rossem is een baas, als je dat niet snapt ben je een tokkie, die prima in dit topic past hoor, uitstekend zelfs.
BAAS
De beste man heeft gewoon gelijk. Dat jij als achterlijke dwaas daar anders over denkt zal mij een rotzorg zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Vanwege zijn woordkeuze en zijn niet opvallende politiek linkse voorkeur?![]()
Het is nogal een vies mopperend mannetje die altijd loopt te zaniken op rechts uit een hoge ivoren toren.
Links, rechts? Ik dacht dat VI een voetbalprogramma was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Vanwege zijn woordkeuze en zijn niet opvallende politiek linkse voorkeur?![]()
Het is nogal een vies mopperend mannetje die altijd loopt te zaniken op rechts uit een hoge ivoren toren.
twitter:PimOverbeeke twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:21:03#Molenaar moet voor de tuchtcommissie verschijnen. Er is een klacht ingediend en het zou gaan om zijn betrouwbaarheid. #Ajax reageer retweet
Hij was echt geschokt inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Toen dat verhaal kwam over de Telegraaf, en dat gezicht van Molenaar"Hoe weet je dat"
Praat niet zo vies jigga.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De beste man heeft gewoon gelijk. Dat jij als achterlijke dwaas daar anders over denkt zal mij een rotzorg zijn.
De beste man praat volslagen onzin. Maar hij brengt het grappig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De beste man heeft gewoon gelijk. Dat jij als achterlijke dwaas daar anders over denkt zal mij een rotzorg zijn.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:39 schreef Olep het volgende:
twitter:PimOverbeeke twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:21:03#Molenaar moet voor de tuchtcommissie verschijnen. Er is een klacht ingediend en het zou gaan om zijn betrouwbaarheid. #Ajax reageer retweet
Dan nog, welke tuchtcommissie? Wat voor klacht? Of gaat het over iets wat totaal los staat van Ajax?quote:
Dit soort uitsprakenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:46 schreef Bonobo11 het volgende:
Van Rossem is een baas, als je dat niet snapt ben je een tokkie, die prima in dit topic past hoor, uitstekend zelfs.
BAAS
Wat werd er dan gezongen?quote:Op zondag 20 november 2011 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Derksen werd tijdens Ajax - NAC wel minutenlang toegezongen door de supporters, ze vinden het goed dat hij Ten Have aanpakt.
Mooi...vroeger moest ie in een stadion rennen voor zijn leven, nu is hij blijkbaar een held in Amsterdam.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 01:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi...vroeger moest ie in een stadion rennen voor zijn leven, nu is hij blijkbaar een held in Amsterdam.
[..]
Mooi...vroeger moest ie in een stadion rennen voor zijn leven, nu is hij blijkbaar een held in Amsterdam.
Had ie zeker weer iets gezegd over de plaatselijke linksbuiten?quote:Op zondag 20 november 2011 01:18 schreef DrDentz het volgende:
Achtervolgd door travestieten enzo, was geen makkelijke tijd.
[..]
Heeft jouw club ook een keer kampioen gemaakt dus hij kan wel watquote:Op zondag 20 november 2011 10:31 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Iets met een Cruijff die ook Johan heet...
Dit dus. Hele show gister teruggezien zonder moment van verveling.quote:Op zondag 20 november 2011 10:29 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gister teruggezien/geluisterd, was weer een topshow. Wat mij betreft kan van Rossem zeker vaker aanschuiven, wat een topgast!
Eindelijk weer een beetje humor aan tafel, gemist sinds v/d Gijp weg is.
Geen verkeerde show idd, maar ik heb het qua onderwerp nu wel een beetje gehad hoor. 2 keer DWDD, een keer Pauw en Witteman waar Cruyff alleen aan tafel zat en nu weer een uur lang in VI alleen maar de crisis bij Ajax. Er moet nu gewoon weer iets substantieels gebeuren voordat ze het er weer over moeten hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 10:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dit dus. Hele show gister teruggezien zonder moment van verveling.
Live tv is toch net even wat andersquote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap het niet. Hij kon een paar weken geleden gewoon naar de supermarkt met mensen praten en hij belde naar VI radio en dat klonk gewoon goed? Dus waarom komt hij niet?
En als je er eenmaal zit kan je ook moeilijker weer terug, Ik snap wel dat de drempel erg hoog is.quote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Live tv is toch net even wat anders
Waarschijnlijk een stuk of 5quote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef kalinhos het volgende:
Hoeveel varianten van de nem reclame zijn er met Johan Derksen??
Hehe.quote:Op zondag 20 november 2011 12:24 schreef marcodej het volgende:
Genee net op 538: "Rene belde mij nog en hij had weer een beetje goeie hoop."
Dat gaat nog wel even duren dus.
Wat moet je met zo'n beestquote:Op zondag 20 november 2011 18:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand Genee gezien op RTL4 vanmiddag?
Ging over blinde geleidehonden
Een geleidehond die blind is? Lijkt me niet zo handig, was het toevallig een blindengeleidehond?quote:Op zondag 20 november 2011 18:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Ging over blinde geleidehonden, hij ging met een blinde jongen op stap o.a. naar Thialf en hij was in de studio. (Aflevering waarin JD een hond op schoot nam.)
Die honden zijn niet blind,quote:Op zondag 20 november 2011 18:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Ging over blinde geleidehonden, hij ging met een blinde jongen op stap o.a. naar Thialf en hij was in de studio. (Aflevering waarin JD een hond op schoot nam.)
Dat gun je niemand, een blinde geleidehond.quote:Op zondag 20 november 2011 18:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Spuit 11.000quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat gun je niemand, een blinde geleidehond.
Een geleidehond voor blinden.quote:Op zondag 20 november 2011 18:08 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Een geleidehond die blind is? Lijkt me niet zo handig, was het toevallig een blindengeleidehond?
Ik vind het eigenlijk problematischer dat jij op zondagmiddag naar RTL4 kijkt, Henkquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik dacht even kijken of mensen het ook gezien hadden, krijg je gelijk 4 spellingnazi's tegen je.
Ik zag Genee en ik dacht even kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk problematischer dat jij op zondagmiddag naar RTL4 kijkt, Henk
Die vieze vent voegt wmb niets toequote:Op zondag 20 november 2011 18:56 schreef Chiich het volgende:
Het gaat ook weer tijd worden voor Boskampie vind ik, zijn vakantie is toch wel weer voorbij hoop ik? Vind dat altijd zo'n baas
Dezen man.quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Boskamp voert geen act op, Boskamp is de real deal.
Die is lekker 3 weken op vakantie.quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Evertjan het volgende:
Boskamp is al een paar weken niet meer geweest zou hij niet meer komen vanwege Genee?
quote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef TC03 het volgende:
Boskamp is een beetje raar, hij is snel gefrustreerd en gaat dan of Genee afzeiken of dan maar iemand slaan (wtf?). Het is best een grappige man, maar zijn gedrag is gewoon abnormaal en zelfs asociaal.
laat gaan johquote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef TC03 het volgende:
Boskamp is een beetje raar, hij is snel gefrustreerd en gaat dan of Genee afzeiken of dan maar iemand slaan (wtf?). Het is best een grappige man, maar zijn gedrag is gewoon abnormaal en zelfs asociaal.
René had gezegd dat Dordrecht van Feyenoord zou winnen, dus dan mag je iemand slaan.quote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef TC03 het volgende:
Ik krijg ook plaatsvervangende schaamte van Boskamp af en toe hoor. Als het over voetbal gaat weet hij er veel van, maar zodra meneer gepikeerd is gaat hij om zich heen slaan en quasi boos lopen doen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik krijg ook plaatsvervangende schaamte van Boskamp af en toe hoor. Als het over voetbal gaat weet hij er veel van, maar zodra meneer gepikeerd is gaat hij om zich heen slaan en quasi boos lopen doen.
Racist...quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik krijg ook plaatsvervangende schaamte van Boskamp af en toe hoor. Als het over voetbal gaat weet hij er veel van, maar zodra meneer gepikeerd is gaat hij om zich heen slaan en quasi boos lopen doen.
Nee dat is Derksen. Koning vanaf dag 1 en nooit een uitzending overgeslagen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef Chiich het volgende:
Het zegt meer over jullie dan over Boskamp dat jullie haten op hem
Hij is de absolute koning van Vi
Bedoelde de koning onder de gastenquote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee dat is Derksen. Koning vanaf dag 1 en nooit een uitzending overgeslagen.
Van Gangelenquote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
rtl7darts laat net zien dat JJ v Gangelen en Wilco van Schaik morgen te gast zijn![]()
dat wordt weer wat
`Wie zegt dat dat überhaupt is voorgevallen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ben benieuwd of Derksen morgen Cruijff aan gaat pakken omdat deze racistische opmerkingen gemaakt zou hebben.
Ja... is te hopen dat Tom Knipping aan de bar zit.quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Wilco van Schaik zegt mij weinig tot niets eerlijk gezegd. Deed hij niet iets bij Utrecht of zeu?
Derksen zit te diep in de reet van cruijff. Zal zeker niet gebeuren.quote:Op zondag 20 november 2011 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Ben benieuwd of Derksen morgen Cruijff aan gaat pakken omdat deze racistische opmerkingen gemaakt zou hebben.
Is het waar dan?quote:Op maandag 21 november 2011 09:11 schreef nikk het volgende:
Vraag me af of Derksen net zo tekeer gaat tegen Cruijff als tegen Blatter vanwege een racistische opmerking. Hij zal wel weer selectief zijn in zijn principes.
Ik denk dat Johan het allemaal niet zo rullevant vindt.quote:Op maandag 21 november 2011 09:11 schreef nikk het volgende:
Vraag me af of Derksen net zo tekeer gaat tegen Cruijff als tegen Blatter vanwege een racistische opmerking. Hij zal wel weer selectief zijn in zijn principes.
Je weet dat dit het VI topic is?quote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Stofje het volgende:
Zit nu pas de samenvatting van Ajax - NAC te kijken. Wedstrijd gekeken in het café en toen vond ik Ajax wel wat beter, maar Ajax kreeg nauwelijks echte kansen. Wat schotjes op doel, maar echt gevaarlijk werden ze bijna niet. Kom je thuis, zie je overal staan dat Ajax heer en meester was en zeker met 3, 4, 5-0 voor had moeten staan. Nu ik de samenvatting gezien heb, blijf ik toch bij hetgeen ik al dacht: Iets beter, maar heer en meester?
(Nog steeds last van m'n keel na een orgastische kreet bij de 2-2 van Schilder).
Ja, en? Het gaat in dit topic ook over die non-discussie cruyff / ajax, is toch ook niet per definitie over het programma VI?quote:Op maandag 21 november 2011 12:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat dit het VI topic is?
Even mijn mening over Ajax - NAC posten in het Paul & Witteman topicquote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef Stofje het volgende:
Rare reactie. Of zullen ze het vanavond niet gaan hebben over Ajax - NAC denk je?
Vast wel. Vooral met Mulderquote:Op maandag 21 november 2011 12:12 schreef Stofje het volgende:
Bij Pauw en Witteman en DWDD gaan ze het niet hebben over Ajax - NAC, denk ik. Bij VI wel, dus volgens mij lul je jezelf hier best wel vast.
Diegene die van een mug een olifant maakt in deze ben jij hoor. Stofje analyseert hier Ajax - NAC en jij bent degene die daar over valt.quote:Op maandag 21 november 2011 12:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vast wel. Vooral met MulderMaak nou maar niet van een mug een olifant.
Ik zeg alleen dit is het VI topicquote:Op maandag 21 november 2011 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Diegene die van een mug een olifant maakt in deze ben jij hoor. Stofje analyseert hier Ajax - NAC en jij bent degene die daar over valt.
Kom even tot rust, lees over een uurtje ofzo even terug en je zult zien dat jij hier inderdaad wat moeilijk doet en ik nietquote:Op maandag 21 november 2011 12:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dit is het VI topicOH WAT MAAK IK TOCH EEN PROBLEEM
Dat hij meteen aanvallend reageert kan ik niks aan doen.
En in Vi bespreken ze op Maandag altijd de wedstrijden van het weekend dus ook Ajax-Nac.quote:Op maandag 21 november 2011 12:41 schreef koemleit het volgende:
dit is het vi topic niet het ajax nac-topic!
En waarom dan niet in Ajax, NAC of Eredivisie topic?quote:Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En in Vi bespreken ze op Maandag altijd de wedstrijden van het weekend dus ook Ajax-Nac.
In dat geval, bedankt voor deze updatequote:Op maandag 21 november 2011 11:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Please goede gasten, please goede gasten, please goede gasten...
[ afbeelding ]
Uh nee de gasten zijn nog onder voorbehoud, maar deze bijdrage was uitermate nuttig.quote:Op maandag 21 november 2011 12:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
In dat geval, bedankt voor deze update. De gasten zijn allang bekend, maar deze bijdrage was uitermate nuttig.
quote:Op maandag 21 november 2011 12:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En waarom dan niet in Ajax, NAC of Eredivisie topic?Ik kom hier heletijd voor updates
over de uitzending van vanavond niet voor een mening van een 'nobody' over een wedstrijd.
Ajax was wel degelijk heer en meester, in balbezit welteverstaan. Uitspeelde kansen hebben de schoolpleinvoetballers inderdaad niet gecreëerd maar bij tijd en wijle was het spel erg goed en dominant, NAC werd beperkt tot een sporadische counter en bleek hierin vrij effectief.quote:Op maandag 21 november 2011 11:59 schreef Stofje het volgende:
Zit nu pas de samenvatting van Ajax - NAC te kijken. Wedstrijd gekeken in het café en toen vond ik Ajax wel wat beter, maar Ajax kreeg nauwelijks echte kansen. Wat schotjes op doel, maar echt gevaarlijk werden ze bijna niet. Kom je thuis, zie je overal staan dat Ajax heer en meester was en zeker met 3, 4, 5-0 voor had moeten staan. Nu ik de samenvatting gezien heb, blijf ik toch bij hetgeen ik al dacht: Iets beter, maar heer en meester?
(Nog steeds last van m'n keel na een orgastische kreet bij de 2-2 van Schilder).
Je vergeet minachting van de lezer.quote:Op maandag 21 november 2011 12:59 schreef Buitendam het volgende:
Wat een notoire noboddies in dit topic. Louter mr. Big Stars die pedant hun meninkje moeten te denken ventileren middels een Fok!accountje. Ik vind dat alles behalve rullevant.
Immers, goede woordgrapquote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ondanks de bagger gasten, toch maar hopen op een leuke informatieve uitzending. Er is immers genoeg om over te praten.
Derksen voelt dat ook wel aan, zodra het niveau omlaag gaat laat ie ze gewoon niet meer aan het woord. Praat ie zelf alleen maar.quote:Op maandag 21 november 2011 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ondanks de bagger gasten, toch maar hopen op een leuke informatieve uitzending. Er is immers genoeg om over te praten.
Lexie flikt het hem wel weer ff hoor!, maar het zou wel een teleurstelling zijn als ze dat soort momenten achterwege houden en het echt alleen maar over wop wop wop zaken hebben. Hoe informatief het dan ook kan zijn.quote:
Speaking of which: hoe vond jij de nieuwe GTST?quote:Op maandag 21 november 2011 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even mijn mening over Ajax - NAC posten in het Paul & Witteman topicOf het DWDD topic kan ook.
Dat is het zeker. Ik dacht dat er weer 30 posts over VI was gepraat, maar dan lees ik dit.quote:Op maandag 21 november 2011 13:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je vergeet minachting van de lezer.
+1quote:Op maandag 21 november 2011 11:31 schreef Heufd het volgende:
Hoop dat het vanavond anderhalf uur over FC Utrecht gaat. Ben wel benieuwd naar die Wilco van Schaik.
Wilbert zag er afgelopen vrijdag ook niet zo fris uit. Chronische koortslip of losse Iraanse handjes thuis?quote:Op maandag 21 november 2011 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arno Vermeulen ook was gister te zien.
Wanneer besproken wordt hoe VI de kwestie benaderd, mag dat toch best gemeld en besproken worden??? Wat een domheid....quote:Op maandag 21 november 2011 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Dit is het VI topic en niet het `Crisis bij Ajax" topic. Discussie daarover hoort hier: [Crisis bij Ajax] - Cruijff versus de rest van de RvC
On-topic!
Dat wel en die posts heb ik volgens mij ook laten staan? Maar discussie over Davids en de verdere crisis bij Ajax kunnen prima in dat andere topic. Als het er tijdens de uitzending over gaat is het natuurlijk geen probleem om dat hier dan te bespreken.quote:Op maandag 21 november 2011 16:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wanneer besproken wordt hoe VI de kwestie benaderd, mag dat toch best gemeld en besproken worden??? Wat een domheid....
Welke van de 5?quote:Op maandag 21 november 2011 16:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar discussie over Davids en de verdere crisis bij Ajax kunnen prima in dat andere topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou wel wat zijn als Johan Derksen nu Cruijff helpt in de counter-attack.
Misschien belt Johan wel live in de uitzending om te onthullen dat Louis van Gaal ooit tegen Davids gezegd zou hebben: "Ben jij nou degene die zo zwart is, of ben ik zo blank?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Ik mis Koert en Hansie in het rijtje...quote:Op maandag 21 november 2011 18:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik wil Heertje, Boskamp, Diekstra, of Gijp gvd
Geen Barend, Van Schaik, Van Gangelen en Van Duren
Vind Hansie niet zo leuk als vorig seizoenquote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis Koert en Hansie in het rijtje...
Ook goedquote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis Koert en Hansie in het rijtje...
Ik vind juist dat Hansie zich goed heeft ontwikkeld. Hij doet iig een stuk minder aan overacting. En voetbal-inhoudelijk is hij Gijp, Derksen en Genee de baas.quote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef Chiich het volgende:
[..]
Vind Hansie niet zo leuk als vorig seizoen
Dat zou helemáál van de pot gerukt zijn, nadat ze Blatter vrijdag afgemaakt hebben om z'n racisme-vergoelijkende opmerkingen in dat interview.quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarschijnlijk gaat Derksen zeggen dat die 'zogenaamde racistische opmerking' van Cruijff naar buiten is gebracht om hem zwart te maken.
Leuke woordgrap, tweet 'm door naar Koert, die vindt dat leuk!quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarschijnlijk gaat Derksen zeggen dat die 'zogenaamde racistische opmerking' van Cruijff naar buiten is gebracht om hem zwart te maken.
Je onderschat Koert!quote:Op maandag 21 november 2011 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuke woordgrap, tweet 'm door naar Koert, die vindt dat leuk!
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 20-11-2011 om 23:24:37Dus met andere woorden probeert Edgar Davids Johan Cruijff eigenlijk ook zwart te maken. Als het ware dan. reageer retweet
Wat een held is het toch eigenlijk ookquote:Op maandag 21 november 2011 18:35 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Je onderschat Koert!twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 20-11-2011 om 23:24:37Dus met andere woorden probeert Edgar Davids Johan Cruijff eigenlijk ook zwart te maken. Als het ware dan. reageer retweet
Wat? Heb je wel eens van De Telegraaf gehoord? Over niet objectief gesproken.quote:Op maandag 21 november 2011 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Momenteel kan je alleen benoemen dat de NOS zich opnieuw overduidelijk niet objectief opstelt. Zolang het niet hard is gemaakt heeft het discussieren over de wel of niet racistische uitlatingen en hoe het er toe is gekomen eigenlijk geen zin.
Ben je daar echt benieuwd naar?quote:Op maandag 21 november 2011 18:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik ben benieuwd of VI vanavond het geluid van 2 kanten laat horen.
dat meen je toch niet? Johan D is een broer van Johan Cquote:Op maandag 21 november 2011 18:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of VI vanavond het geluid van 2 kanten laat horen.
Die had ik nog niet eens gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 18:35 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Je onderschat Koert!twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 20-11-2011 om 23:24:37Dus met andere woorden probeert Edgar Davids Johan Cruijff eigenlijk ook zwart te maken. Als het ware dan. reageer retweet
Ja en als het andersom was gebeurd was het weer enorm onbeschaafd.quote:Op maandag 21 november 2011 18:44 schreef Falco het volgende:
Derksen zal Cruijffs al dan niet vermeende racisme afdoen als een grapje, wat in het heetst van de strijd kan gebeuren. Hopelijk pakt Genee hem goed aan, want zo diep in Cruijff zijn kont zitten wordt wel erg smerig.
Johan zal zeggen dat de opmerking van Johan niet kunnen, maar zeggen dat hij wel begrijpt hoe zoiets eruit floept. Verder zal hij ageren tegen doctorandus ten Have die dit 5 maanden na dato!!!!! ineens de wereld in helpt met hulp van judas Davids.quote:Op maandag 21 november 2011 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond zal blijken of VI alleen nog maar dom vermaak is of dat er ook nog journalistiek wordt bedreven. Ik heb, tegen beter weten in, de stille hoop dat Cruijff toch stevig wordt aangepakt.
AD van Utreg.quote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef PIETR het volgende:
Vanavond te gast: Jan Joost van Gangelen en Wilco van Schaik
wat is deze?
Genee was erg positief over Gijp op de radio vanmiddag, hij durfde uiteraard geen datum te noemen maar het lijkt binnenkort toch te gaan gebeuren.quote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef Eenskijken het volgende:
Gijp komt toch pas weer na de kerstvakantie?
Derksen zit Cruijff zo diep in de kont, dat het er zwart ziet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:44 schreef Falco het volgende:
Derksen zal Cruijffs al dan niet vermeende racisme afdoen als een grapje, wat in het heetst van de strijd kan gebeuren. Hopelijk pakt Genee hem goed aan, want zo diep in Cruijff zijn kont zitten wordt wel erg smerig.
Hij zei toch 'een beetje goede hoop' o.i.d.?quote:Op maandag 21 november 2011 18:56 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Genee was erg positief over Gijp op de radio vanmiddag, hij durfde uiteraard geen datum te noemen maar het lijkt binnenkort toch te gaan gebeuren.
Want alleen als Cruyff wordt aangepakt is het journalistiek?quote:Op maandag 21 november 2011 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond zal blijken of VI alleen nog maar dom vermaak is of dat er ook nog journalistiek wordt bedreven. Ik heb, tegen beter weten in, de stille hoop dat Cruijff toch stevig wordt aangepakt.
Telesport ook.quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef DrDentz het volgende:
Als Johan ook nog Cruijff gaat afzeiken, is het hele medialand tegen onze grootste sportman van de afgelopen eeuw.. dat kan niet, iemand moet hem blijven verdedigen. Derksen onze hoop in bange dagen.
Jij vindt dus dat Cruyff niet hoeft worden aangepakt?quote:Op maandag 21 november 2011 18:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want alleen als Cruyff wordt aangepakt is het journalistiek?
Mensen die dat racistisch vinden zijn wel erg zielig. Dan vind je zeker ook tering of fuck een heel erg scheldwoord. sjietquote:Op maandag 21 november 2011 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat Cruyff niet hoeft worden aangepakt?
Ik vind de uitspraken van Cruyff, die hij inmiddels heeft toegegeven, niet door de beugel kunnen. Een ieder ander zou door Derksen worden afgemaakt. Het zou bijzonder zwak zijn als Derksen, alleen omdat het Cruyff betreft, de zaak bagatelliseert.
Het wordt ook wel een beetje uit zijn verband gerukt allemaal hoor. Wij maken ook geintjes met donkere lui op de werkvloer. Die lachen er tenminste om, in plaats van de media op te zoekenquote:Op maandag 21 november 2011 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind de uitspraken van Cruyff, die hij inmiddels heeft toegegeven, niet door de beugel kunnen. Een ieder ander zou door Derksen worden afgemaakt. Het zou bijzonder zwak zijn als Derksen, alleen omdat het Cruyff betreft, de zaak bagatelliseert.
Sowieso, ik zei eens vieze turk tegen een turk die vies was, was ik meteen racist.quote:Op maandag 21 november 2011 19:09 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Het wordt ook wel een beetje uit zijn verband gerukt allemaal hoor. Wij maken ook geintjes met donkere lui op de werkvloer. Die lachen er tenminste om, in plaats van de media op te zoeken. Het is wat anders als je m keihard gaat benadelen vanwege zijn huidskleur, dat is toch niet gebeurd?
quote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, ik zei eens vieze turk tegen een turk die vies was, was ik meteen racist.
Niet iedereen heeft water zo dicht bij huis dan jij.quote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, ik zei eens vieze turk tegen een turk die vies was, was ik meteen racist.
En een seksist. Alle vrouwen kwebbelen maar wat, er komt niet meer uit dan het opgewekte geleuter van de buurvrouw.quote:Op maandag 21 november 2011 19:15 schreef RemcoW23 het volgende:
--
Derksen is trouwens ook een racist. OH NOES! Stop de persen!
Alle Marokkanen zijn dieven volgens Derksen!
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En een seksist. Alle vrouwen kwebbelen maar wat, er komt niet meer uit dan het opgewekte geleuter van de buurvrouw.
Dat is ook zo.quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Er is niks aan de hand. Davids zit te huilen. Het is een irritante debiel, altijd al geweest. In 1996 kotste iedereen al van hem.quote:Op maandag 21 november 2011 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
een filmpje van bijna 5 jaar geleden postenquote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Natuurlijk kan een geintje op z'n tijd, maar het is de vraag of het zo is bedoeld. Davids heeft het i.i.g. niet zo opgevat. Bovendien ligt het er natuurlijk ook aan op welke toon zo iets wordt gezegd.
Maargoed, blijkbaar is dit dus humor
quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Natuurlijk kan een geintje op z'n tijd, maar het is de vraag of het zo is bedoeld. Davids heeft het i.i.g. niet zo opgevat. Bovendien ligt het er natuurlijk ook aan op welke toon zo iets wordt gezegd.
Dan geef ik een rondje!quote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien keert Johan straks Cruijff wel de rug toe!
Dat hij toegeeft dat hij een beetje een sukkel was, een slaper, maar dat hij nu wakker is geworden.
Een kaartje kopen voor een voetbalwedstrijd staat tegenwoordig gelijk aan het ongegeneerd racistische leuzen mogen scanderen en je krijgt nog de lachers op je hand ook!quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
"Vroeger belde je de krant als je een Marokkaan (of kleurling) zag" zoiets was t..quote:Op maandag 21 november 2011 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van der Gijp had het toch ook eens over 'van die kleine tering apen', en Derksen had toch ook een verhaal dat hij in het Nijmegen van nu een soort David Livingstone was?
Beliebers houden niet van kritiek.quote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Nogmaals, het heeft ook met de toon te maken waarop zo iets wordt gezegd. Als Cruijff glashard in Davids gezicht zegt dat hij er alleen vanwege zijn huidskleur zit, dan is dat op z'n minste beledigend te noemen. Maarja, er mag hier niets over God Cruijff gezegd worden.
Cruijff maakt me weinig uit, maar van JD blijf je af!quote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Nogmaals, het heeft ook met de toon te maken waarop zo iets wordt gezegd. Als Cruijff glashard in Davids gezicht zegt dat hij er alleen vanwege zijn huidskleur zit, dan is dat op z'n minste beledigend te noemen. Maarja, er mag hier niets over God Cruijff gezegd worden.
Dan nog breng je het niet 3 maanden later een keer, op een goed getimed moment, naar buiten. Zeker niet als je daarvoor nog zegt niet aan verdachtmakingen te willen doen. Cruijff moet idd ook gewoon op zijn flikker krijgen, maar dat had intern al moeten gebeuren.quote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Mee eensquote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan nog breng je het niet 3 maanden later een keer, op een goed getimed moment, naar buiten. Zeker niet als je daarvoor nog zegt niet aan verdachtmakingen te willen doen. Cruijff moet idd ook gewoon op zijn flikker krijgen, maar dat had intern al moeten gebeuren.
Het gaat erom dat het al maanden geleden is en dat het nu ineens naar buiten komt. Alleen omdat Ten Have en Davids in de hoek zitten waar de klappen vallen. Vorige week beweerde Ten Have nog dat Cruijff misschien kon samenwerken met Van Gaal en nu ineens is hij een racist?quote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat hij toegeeft dat hij een beetje een sukkel was, een slaper, maar dat hij nu wakker is geworden.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inderdaad, die kunnen over dit onderwerp tenminste leuk mee babbelen zonder zich in te hoeven houden.quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Kunnen Mart en Peter niet gelijk van DWDD doorlopen naar VI? Peter vs. Johan zou wel mooi zijn.
Loop niet zo te lullen manquote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Gijp en van Rossem zitten er vanavond
quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef arucard het volgende:
[..]
Wishfull thinkingquote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef arucard het volgende:
[..]
DWDD wordt opgenomen in Amsterdam. Denk niet dat ze dat redden.quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Kunnen Mart en Peter niet gelijk van DWDD doorlopen naar VI? Peter vs. Johan zou wel mooi zijn.
twitter:eusroovers twitterde op maandag 21-11-2011 om 20:25:06#VITV Vraag aan Voetbal International: http://t.co/BMV4zeWC reageer retweet
Het zijn meer Ajax Hooligans. VI Hooligans zijn relatief beschaafd.quote:Op maandag 21 november 2011 20:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
RELLEN BEUKEN ROSSEN
VI HOOLIGANS
Haha neuzen zo worden Ajacieden ook wel eens genoemdquote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef Caland het volgende:
twitter:eusroovers twitterde op maandag 21-11-2011 om 20:25:06#VITV Vraag aan Voetbal International: http://t.co/BMV4zeWC reageer retweet
quote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef Greetings het volgende:
Ik heb weer paar vragen ingestuurd, o.a. of Wilco het ook zo fijn vindt dat er tegenwoordig zoveel studenten naar FC Utrecht gaan
wie is die kneusquote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef Caland het volgende:
Eus Roovers.quote:
Wat een pauper met z'n IE met honderd balken.quote:Op maandag 21 november 2011 20:27 schreef Caland het volgende:
Hey Edgarquote:Op maandag 21 november 2011 20:30 schreef Greetings het volgende:
Gijp loopt rond maar wil niet in beeld?
tis dat voor kenau dan?quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Jan-Joost van Gangelen lijkt serieus op de zus van mijn aangetrouwde tante. Doet hij me continu aan denken.
Wekelijkse promo momentjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |