Het was ook niet in mij opgekomen, maar het werkte geweldig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Iemand die schijt heeft aan voetbal uitnodigen in een voetbalprogramma. Logisch..
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, beste speler van de eredivisie kopenHeb je hem bij het NL elftal gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zelfs Babel deed het beter
![]()
Ja dat was wel een goed moment.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was ook niet in mij opgekomen, maar het werkte geweldig.![]()
Van Rossem: "Kan iemand mij de filosofie van Ajax uitleggen?"
Keje: "Team versus individu, blablabla..."
Van Rossem: "Huh?! Je heb toch allebei nodig?
Rest van de tafel: "Euh... Shit... Hij heeft heeft gelijk..."
Heb je het hele NL elftal gezien?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je hem bij het NL elftal gezien?![]()
![]()
Het was (helaas) ook eenmalig, maar wat mij betreft vragen ze elke maand een "hater".quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja dat was wel een goed moment.
Dit was de perfecte aflevering voor van Rossem, anderen waren constant aan het woord en hij kon tussendoor even kenbaar geven hoe weinig voetbal hem interesseert. In een "normale" voetbalweek waar het gewoon over het voetbal gaat zal hij bar weinig toevoegen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je hem bij het NL elftal gezien?![]()
![]()
Zelfs Babel deed het beter
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:04 schreef Stevenzenl het volgende:
Heb je het hele NL elftal gezien?
Heb je als je als voetbalhater naar een voetbalwedstrijd gaatquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was (helaas) ook eenmalig, maar wat mij betreft vragen ze elke maand een "hater".
Dat verhaal over de ArenA. Slechte wedstrijd, bevroren benen, koffie, Arena-munten?!
Dus eigenlijk had je maar 3 fatsoenlijke mensen aan tafel en iemand die nog minder grappen maakt dan Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dit was de perfecte aflevering voor van Rossem, anderen waren constant aan het woord en hij kon tussendoor even kenbaar geven hoe weinig voetbal hem interesseert. In een "normale" voetbalweek waar het gewoon over het voetbal gaat zal hij bar weinig toevoegen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was (helaas) ook eenmalig, maar wat mij betreft vragen ze elke maand een "hater".
Vanwege zijn woordkeuze en zijn niet opvallende politiek linkse voorkeur?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:46 schreef Bonobo11 het volgende:
Van Rossem is een baas, als je dat niet snapt ben je een tokkie, die prima in dit topic past hoor, uitstekend zelfs.
BAAS
De beste man heeft gewoon gelijk. Dat jij als achterlijke dwaas daar anders over denkt zal mij een rotzorg zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Vanwege zijn woordkeuze en zijn niet opvallende politiek linkse voorkeur?![]()
Het is nogal een vies mopperend mannetje die altijd loopt te zaniken op rechts uit een hoge ivoren toren.
Links, rechts? Ik dacht dat VI een voetbalprogramma was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Vanwege zijn woordkeuze en zijn niet opvallende politiek linkse voorkeur?![]()
Het is nogal een vies mopperend mannetje die altijd loopt te zaniken op rechts uit een hoge ivoren toren.
twitter:PimOverbeeke twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:21:03#Molenaar moet voor de tuchtcommissie verschijnen. Er is een klacht ingediend en het zou gaan om zijn betrouwbaarheid. #Ajax reageer retweet
Hij was echt geschokt inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Toen dat verhaal kwam over de Telegraaf, en dat gezicht van Molenaar"Hoe weet je dat"
Praat niet zo vies jigga.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De beste man heeft gewoon gelijk. Dat jij als achterlijke dwaas daar anders over denkt zal mij een rotzorg zijn.
De beste man praat volslagen onzin. Maar hij brengt het grappig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De beste man heeft gewoon gelijk. Dat jij als achterlijke dwaas daar anders over denkt zal mij een rotzorg zijn.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:39 schreef Olep het volgende:
twitter:PimOverbeeke twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:21:03#Molenaar moet voor de tuchtcommissie verschijnen. Er is een klacht ingediend en het zou gaan om zijn betrouwbaarheid. #Ajax reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |