Het was ook niet in mij opgekomen, maar het werkte geweldig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Iemand die schijt heeft aan voetbal uitnodigen in een voetbalprogramma. Logisch..
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, beste speler van de eredivisie kopenHeb je hem bij het NL elftal gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zelfs Babel deed het beter
![]()
Ja dat was wel een goed moment.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was ook niet in mij opgekomen, maar het werkte geweldig.![]()
Van Rossem: "Kan iemand mij de filosofie van Ajax uitleggen?"
Keje: "Team versus individu, blablabla..."
Van Rossem: "Huh?! Je heb toch allebei nodig?
Rest van de tafel: "Euh... Shit... Hij heeft heeft gelijk..."
Heb je het hele NL elftal gezien?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je hem bij het NL elftal gezien?![]()
![]()
Het was (helaas) ook eenmalig, maar wat mij betreft vragen ze elke maand een "hater".quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja dat was wel een goed moment.
Dit was de perfecte aflevering voor van Rossem, anderen waren constant aan het woord en hij kon tussendoor even kenbaar geven hoe weinig voetbal hem interesseert. In een "normale" voetbalweek waar het gewoon over het voetbal gaat zal hij bar weinig toevoegen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je hem bij het NL elftal gezien?![]()
![]()
Zelfs Babel deed het beter
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:04 schreef Stevenzenl het volgende:
Heb je het hele NL elftal gezien?
Heb je als je als voetbalhater naar een voetbalwedstrijd gaatquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was (helaas) ook eenmalig, maar wat mij betreft vragen ze elke maand een "hater".
Dat verhaal over de ArenA. Slechte wedstrijd, bevroren benen, koffie, Arena-munten?!
Dus eigenlijk had je maar 3 fatsoenlijke mensen aan tafel en iemand die nog minder grappen maakt dan Tijl Beckand.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dit was de perfecte aflevering voor van Rossem, anderen waren constant aan het woord en hij kon tussendoor even kenbaar geven hoe weinig voetbal hem interesseert. In een "normale" voetbalweek waar het gewoon over het voetbal gaat zal hij bar weinig toevoegen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het was (helaas) ook eenmalig, maar wat mij betreft vragen ze elke maand een "hater".
Vanwege zijn woordkeuze en zijn niet opvallende politiek linkse voorkeur?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:46 schreef Bonobo11 het volgende:
Van Rossem is een baas, als je dat niet snapt ben je een tokkie, die prima in dit topic past hoor, uitstekend zelfs.
BAAS
De beste man heeft gewoon gelijk. Dat jij als achterlijke dwaas daar anders over denkt zal mij een rotzorg zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Vanwege zijn woordkeuze en zijn niet opvallende politiek linkse voorkeur?![]()
Het is nogal een vies mopperend mannetje die altijd loopt te zaniken op rechts uit een hoge ivoren toren.
Links, rechts? Ik dacht dat VI een voetbalprogramma was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Vanwege zijn woordkeuze en zijn niet opvallende politiek linkse voorkeur?![]()
Het is nogal een vies mopperend mannetje die altijd loopt te zaniken op rechts uit een hoge ivoren toren.
twitter:PimOverbeeke twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:21:03#Molenaar moet voor de tuchtcommissie verschijnen. Er is een klacht ingediend en het zou gaan om zijn betrouwbaarheid. #Ajax reageer retweet
Hij was echt geschokt inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:40 schreef rubbereend het volgende:
Toen dat verhaal kwam over de Telegraaf, en dat gezicht van Molenaar"Hoe weet je dat"
Praat niet zo vies jigga.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De beste man heeft gewoon gelijk. Dat jij als achterlijke dwaas daar anders over denkt zal mij een rotzorg zijn.
De beste man praat volslagen onzin. Maar hij brengt het grappig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De beste man heeft gewoon gelijk. Dat jij als achterlijke dwaas daar anders over denkt zal mij een rotzorg zijn.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:39 schreef Olep het volgende:
twitter:PimOverbeeke twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 16:21:03#Molenaar moet voor de tuchtcommissie verschijnen. Er is een klacht ingediend en het zou gaan om zijn betrouwbaarheid. #Ajax reageer retweet
Dan nog, welke tuchtcommissie? Wat voor klacht? Of gaat het over iets wat totaal los staat van Ajax?quote:
Dit soort uitsprakenquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:46 schreef Bonobo11 het volgende:
Van Rossem is een baas, als je dat niet snapt ben je een tokkie, die prima in dit topic past hoor, uitstekend zelfs.
BAAS
Wat werd er dan gezongen?quote:Op zondag 20 november 2011 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Derksen werd tijdens Ajax - NAC wel minutenlang toegezongen door de supporters, ze vinden het goed dat hij Ten Have aanpakt.
Mooi...vroeger moest ie in een stadion rennen voor zijn leven, nu is hij blijkbaar een held in Amsterdam.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 01:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi...vroeger moest ie in een stadion rennen voor zijn leven, nu is hij blijkbaar een held in Amsterdam.
[..]
Mooi...vroeger moest ie in een stadion rennen voor zijn leven, nu is hij blijkbaar een held in Amsterdam.
Had ie zeker weer iets gezegd over de plaatselijke linksbuiten?quote:Op zondag 20 november 2011 01:18 schreef DrDentz het volgende:
Achtervolgd door travestieten enzo, was geen makkelijke tijd.
[..]
Heeft jouw club ook een keer kampioen gemaakt dus hij kan wel watquote:Op zondag 20 november 2011 10:31 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Iets met een Cruijff die ook Johan heet...
Dit dus. Hele show gister teruggezien zonder moment van verveling.quote:Op zondag 20 november 2011 10:29 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gister teruggezien/geluisterd, was weer een topshow. Wat mij betreft kan van Rossem zeker vaker aanschuiven, wat een topgast!
Eindelijk weer een beetje humor aan tafel, gemist sinds v/d Gijp weg is.
Geen verkeerde show idd, maar ik heb het qua onderwerp nu wel een beetje gehad hoor. 2 keer DWDD, een keer Pauw en Witteman waar Cruyff alleen aan tafel zat en nu weer een uur lang in VI alleen maar de crisis bij Ajax. Er moet nu gewoon weer iets substantieels gebeuren voordat ze het er weer over moeten hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 10:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dit dus. Hele show gister teruggezien zonder moment van verveling.
Live tv is toch net even wat andersquote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap het niet. Hij kon een paar weken geleden gewoon naar de supermarkt met mensen praten en hij belde naar VI radio en dat klonk gewoon goed? Dus waarom komt hij niet?
En als je er eenmaal zit kan je ook moeilijker weer terug, Ik snap wel dat de drempel erg hoog is.quote:Op zondag 20 november 2011 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Live tv is toch net even wat anders
Waarschijnlijk een stuk of 5quote:Op zondag 20 november 2011 16:49 schreef kalinhos het volgende:
Hoeveel varianten van de nem reclame zijn er met Johan Derksen??
Hehe.quote:Op zondag 20 november 2011 12:24 schreef marcodej het volgende:
Genee net op 538: "Rene belde mij nog en hij had weer een beetje goeie hoop."
Dat gaat nog wel even duren dus.
Wat moet je met zo'n beestquote:Op zondag 20 november 2011 18:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Iemand Genee gezien op RTL4 vanmiddag?
Ging over blinde geleidehonden
Een geleidehond die blind is? Lijkt me niet zo handig, was het toevallig een blindengeleidehond?quote:Op zondag 20 november 2011 18:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Ging over blinde geleidehonden, hij ging met een blinde jongen op stap o.a. naar Thialf en hij was in de studio. (Aflevering waarin JD een hond op schoot nam.)
Die honden zijn niet blind,quote:Op zondag 20 november 2011 18:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Ging over blinde geleidehonden, hij ging met een blinde jongen op stap o.a. naar Thialf en hij was in de studio. (Aflevering waarin JD een hond op schoot nam.)
Dat gun je niemand, een blinde geleidehond.quote:Op zondag 20 november 2011 18:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Spuit 11.000quote:Op zondag 20 november 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat gun je niemand, een blinde geleidehond.
Een geleidehond voor blinden.quote:Op zondag 20 november 2011 18:08 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Een geleidehond die blind is? Lijkt me niet zo handig, was het toevallig een blindengeleidehond?
Ik vind het eigenlijk problematischer dat jij op zondagmiddag naar RTL4 kijkt, Henkquote:Op zondag 20 november 2011 18:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik dacht even kijken of mensen het ook gezien hadden, krijg je gelijk 4 spellingnazi's tegen je.
Ik zag Genee en ik dacht even kijken.quote:Op zondag 20 november 2011 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk problematischer dat jij op zondagmiddag naar RTL4 kijkt, Henk
Die vieze vent voegt wmb niets toequote:Op zondag 20 november 2011 18:56 schreef Chiich het volgende:
Het gaat ook weer tijd worden voor Boskampie vind ik, zijn vakantie is toch wel weer voorbij hoop ik? Vind dat altijd zo'n baas
Dezen man.quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Boskamp voert geen act op, Boskamp is de real deal.
Die is lekker 3 weken op vakantie.quote:Op zondag 20 november 2011 20:58 schreef Evertjan het volgende:
Boskamp is al een paar weken niet meer geweest zou hij niet meer komen vanwege Genee?
quote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef TC03 het volgende:
Boskamp is een beetje raar, hij is snel gefrustreerd en gaat dan of Genee afzeiken of dan maar iemand slaan (wtf?). Het is best een grappige man, maar zijn gedrag is gewoon abnormaal en zelfs asociaal.
laat gaan johquote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef TC03 het volgende:
Boskamp is een beetje raar, hij is snel gefrustreerd en gaat dan of Genee afzeiken of dan maar iemand slaan (wtf?). Het is best een grappige man, maar zijn gedrag is gewoon abnormaal en zelfs asociaal.
René had gezegd dat Dordrecht van Feyenoord zou winnen, dus dan mag je iemand slaan.quote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef TC03 het volgende:
Ik krijg ook plaatsvervangende schaamte van Boskamp af en toe hoor. Als het over voetbal gaat weet hij er veel van, maar zodra meneer gepikeerd is gaat hij om zich heen slaan en quasi boos lopen doen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:07 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik krijg ook plaatsvervangende schaamte van Boskamp af en toe hoor. Als het over voetbal gaat weet hij er veel van, maar zodra meneer gepikeerd is gaat hij om zich heen slaan en quasi boos lopen doen.
Racist...quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik krijg ook plaatsvervangende schaamte van Boskamp af en toe hoor. Als het over voetbal gaat weet hij er veel van, maar zodra meneer gepikeerd is gaat hij om zich heen slaan en quasi boos lopen doen.
Nee dat is Derksen. Koning vanaf dag 1 en nooit een uitzending overgeslagen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:15 schreef Chiich het volgende:
Het zegt meer over jullie dan over Boskamp dat jullie haten op hem
Hij is de absolute koning van Vi
Bedoelde de koning onder de gastenquote:Op zondag 20 november 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee dat is Derksen. Koning vanaf dag 1 en nooit een uitzending overgeslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |