GWARquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie is die band met die rare maskers?
Kindjes die na 8 uur TV kijken geloven niet meer in Sinterklaas...quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:10 schreef marcodej het volgende:
Zijn de kindjes al gewaarschuwd voor dit item eigenlijk?
Het is premquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
De stem van deze Sint komt me heel bekend voor.
Het is Paul Haenen denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:10 schreef Karina het volgende:
De stem van deze Sint komt me heel bekend voor.
Misschien in jouw gezin.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kindjes die na 8 uur TV kijken geloven niet meer in Sinterklaas...
Als hij binnen nu en 20 seconden over de PVV begint wel ja.quote:
Het was een (hele goeie) grap.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doet hij goed dan, tweelingbroer zeker?
Moves like Jaggerquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:13 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Richard Branson vergelijken met Mick Jagger.
Ik ga ook niet kijken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja ik zie het verschrikkelijk charismatische man
Kostte hem miljoen dollar. Volledig opgeknapt en een huis laten maken voor 6 miljoen dollar. Nu te huur voor 1 miljoen per dagquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:17 schreef marcodej het volgende:
De tijd dringt? Wendy moet die mijter en baard nog afdoen...
Bert, Paul Haenen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:17 schreef Wrijfhout het volgende:
lol wie is dit dan?
spreekt die normaal de stem van bert en ernie in?
Bert en (Super)Groverquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:17 schreef Wrijfhout het volgende:
lol wie is dit dan?
Ja bert is een typetje van dominee gremdaat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:17 schreef Wrijfhout het volgende:
lol wie is dit dan?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Gremdaat is een baas (en dat zeg ik niet snel).
Meen je dit echt? Zijn er nog mensen die hem niet kennen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:17 schreef Wrijfhout het volgende:
lol wie is dit dan?
Vanavond bij P&Wquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat even niet op te letten, bij DWDD maandag?
moet je ook niet te vaak doen 'baas' is zo'n stom woord in deze context.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Gremdaat is een baas (en dat zeg ik niet snel).
Een, ja wat dan? Geweldenaar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
moet je ook niet te vaak doen 'baas' is zo'n stom woord in deze context.
Eigenlijk wel ja, samen met van Rossem.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk moest hij bij VI aanschuiven.
Ik hou het bij held. Of "hij is tof"quote:
Ik associeer baas met iemand die over iemand anders de baas speelt, en niet met iemand die ik geweldig vind.quote:
en vet koel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hou het bij held. Of "hij is tof"
Ik kan het ook heel simpel houden, hij is leukquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hou het bij held. Of "hij is tof"
en gers (maar dan denkt iedereen weer aan die pardoel)quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het ook heel simpel houden, hij is leuk
quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:20 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet met dancetrol, maar gezien je beperkte visie zij het je vergeven. Je niet aflatende doorzettendheid om het dance evangelie te verkondigen vind ik wel bewonderenswaardigProbeer echter niet aan te nemen wat andere mensen denken en hen ongefundeerde dingen in de schoenen te schuiven die echt helemaal nergens op slaan.
Als ik zelf aan invloedrijke namen in de 'dance' denk, denk ik persoonlijk eerder aan een Bellville Three (Juan Atkins, Kevin Saunderson, Derrick May), die min of meer de grondlegger zijn van de techno en alles wat daar uit is voortgekomen. Een Jeff Mills, die met zijn eigenzinnigheid, diepe producties en onnavolgbare dj skills vele mensen heeft geinspireerd om iets in de dancemuziek te gaan doen.
Of nog excentrieker, een Richie Hawtin, Robert Hood, of een Ricardo Villalobos. Namen die zoveel meer diepte toevoegen aan 'dance' dan het zoveelste flutzangeresje met gelaagde akkoorden en een nietszeggende tekst in de trant van 'we're flying high'.
Over minimal en invloed op de muziekwereld gesproken, eigenlijk zou dan Philip Glass erin moeten. Maar die zal je wel helemaal niet kennen
Maar vooruit, om toch even chauvinistisch te zijn, van mij mag als Nederlandse artiest Speedy J er in. Ontzettend gedreven artiest die tot het uiterste gaat om zijn 'sound' precies te krijgen zoals hij wil. Een jongen die heel veel werk uitgebracht heeft onder Plus 8, het label van Richie Hawtin. Tevens onbedoeld een van DE grondleggers van de hele hardcore/gabberscene met 'Pull Over', uit 1991.
Om dan toch nog een stapje verder in de 'dance' te zetten, DE dance naam die ik er zelf in zou zetten: Daft Punk. Tegenwoordig hoef je geen pop/dancedeuntje meer aan te zetten of er zit een vocoder in, om maar een van de invloeden te noemen die deze act heeft gehad op de hedendaagse (populaire) muziekscene.
DAT zijn de (dance) namen waar ik aan denk bij de termen excentriek, uniek, dwars, eigenzinnig, geniaal, en 'halve gare', en van grote invloed op de muziekscene.
Namen die ook jouw favoriete artiesten hebben geinspireerd en aangezet om iets te gaan doen in de muziek, dan wel produceren, dan wel achter de draaitafels staan.
Je moet me toch eens uitleggen, naast dat het puur jouw persoonlijke favorieten zijn, wat die mensen wezenlijk hebben veranderd en bijgedragen aan de muziek (en nee, hun bankrekening telt niet).
Voor de rest is dat hele 'klink anders' item totaal niet serieus te nemen als mensen er een Kraftwerk of een Hendrix uit donderen, dus waar maak je je druk om dat jouw favoriete (nederlandse) dance dj er niet in staat. Het is slechts een discussiegenerator, en daarin zijn ze wel heel goed in geslaagd.
Maar dat zijn mijn 2 centen.
idd, voor mensen die geen verstand hebben van muziek zoals jij wel jaquote:
Hoe weet jij of ik verstand van muziek heb of nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
idd, voor mensen die geen verstand hebben van muziek zoals jij wel ja
Dat weet hij niet. Maar anders wordt het te moeilijk voor hem om dat onder woorden te brengen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:50 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Hoe weet jij of ik verstand van muziek heb of niet
Peter R de Vries zit er weer in. Weer een clash: Mulder vs De Vriesquote:Op maandag 21 november 2011 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
KOMENDE UITZENDING
Te gast in de uitzending van maandag 21 november is o.a.: Mart Smeets. Muziek is er van Lefties Soul Connection, tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Zelfingenomen Mart
Mag jij dat zeggen? Ja, dat mag jij zeggen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:13 schreef Ritmo het volgende:
Komt Mart een hele uitzending over zichzelf vol lullen?
Ik.quote:Op maandag 21 november 2011 17:21 schreef BasEnAad het volgende:
Wie zit er nou op Jan Mulder te wachten eigenlijk?
Wat een baan heeft ie ook he. Een beetje aanschuiven en mopperen bij een paar tv-programma's. Het zal wel aan mij liggen dan.quote:
Baasquote:Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat een baan heeft ie ook he. Een beetje aanschuiven en mopperen bij een paar tv-programma's. Het zal wel aan mij liggen dan.
Idd, over voetbal hoef ik hem niet te zien .. over politiek mag hij er van mij zijnquote:Op maandag 21 november 2011 17:46 schreef Ritmo het volgende:
PeterDe Vries. Tief eens op met die zeik-jood.
Huh? Welke?quote:
Bogarde had geen geld voor de trein.quote:Op maandag 21 november 2011 18:12 schreef Kreupeldicht het volgende:
Hopelijk kan Peter wat kolen op het vuur gooien richting Mulder, die nu in grote gewetensnood zit. Jammer dat er geen boze negers zijn uitgenodigd.
Cruyff noemde Davids "strontnikker met je Turkse hoer" tijdens een vergadering. Staat in de notulen.quote:
Over ego´s gesproken, als je Prem op dit onderwerp mag loslaten ...quote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bogarde had geen geld voor de trein.
En dat is tegenwoordig al racistisch?quote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef Ringo het volgende:
Cruyff noemde Davids "strontnikker met je Turkse hoer" tijdens een vergadering. Staat in de notulen..
quote:Op maandag 21 november 2011 18:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Bogarde had geen geld voor de trein.
Ik ben een Ajacied en ik sta hier 100% achter.quote:Op maandag 21 november 2011 18:55 schreef BasEnAad het volgende:
Het begint een beetje zielige vormen aan te nemen eigenlijk; volwassen mannen die maar door blijven keuvelen over een soap bij een plaatselijke voetbalclub.
Heee tof! Een redelijke Ajax-supporter!quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik ben een Ajacied en ik sta hier 100% achter.
Tis wel een interessant item. Maar ik vrees dat ik zo weer ga zappen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef Specularium het volgende:
Dit is echt zo'n item wat er bij is gepropt om net te doen alsof dit niet Ajax draait door is.
Maar wat riep Davids daarvoor?quote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Cruyff noemde Davids "strontnikker met je Turkse hoer" tijdens een vergadering. Staat in de notulen..
niet nodigquote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
Nog geen opmerkingen over dames in het publiek? Valt me tegen.
Friesland?quote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb überhaupt nooit begrepen hoe een land kan bestaan uit verschillende taalgroepen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik een soort van nationale identiteit zou kunnen voelen met mensen die niet dezelfde taal spreken als mij.
Nee hoor, de kans om Eddy Wally niet uit te nodigen hebben ze met beide handen aangegrepen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:44 schreef Specularium het volgende:
Gemiste kans om Eddy Wally niet uit te nodigen.
Die is al sinds gisteravond bezig dit verhaal voor te bereiden.quote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef Modus het volgende:
Jahaaaa Matthijs, Mart die redt het wel zonder autocue..
quote:Op maandag 21 november 2011 19:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja je krijgt dan wel herhalingen van damesgolf Laren - Bloemendaal op zo'n zender..
Ook daar is vast publiek voorquote:Op maandag 21 november 2011 19:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja je krijgt dan wel herhalingen van damesgolf Laren - Bloemendaal op zo'n zender..
Alvast 1.quote:
heb "net echte mensen" ligt al jaren op m'n nachtkastjequote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb bijna alle boeken van Mart
Die kijkt wel uit, Studio Sport is een wespennest.quote:Op maandag 21 november 2011 19:54 schreef Evertjan het volgende:
de enige die Mart Smeets bij Studio Sport kan opvolgen is Wilfried de Jong
Ieder zijn fetish.quote:Op maandag 21 november 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Ook daar is vast publiek voor
Alvast 1.
Daar zou Smeets ook bij aan tafel moeten zittentwitter:DekkerThomas twitterde op maandag 21-11-2011 om 18:37:06Goedenavond..! Ik ben morgenavond gast bij De Wereld Draait Door. Een keer vertellen hoe het proces Garmin is verlopen. Spannend.. reageer retweet
Kan wel via Skypequote:Op maandag 21 november 2011 20:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Met een iPod kun je bellen volgens Johan.
waarom peter haat?quote:Op maandag 21 november 2011 20:06 schreef Stiggie het volgende:
De enige goede actie van Joran
[ afbeelding ]
Hij is uitstekend in de misdaad maar denkt ook van letterlijk alle andere zaken (anders dan misdaad) verstand te hebben en praat daar met dezelfde arrogantie overquote:
Ah oke, wel mee eens. Dat gelul van hem over Ajax hoef ik ook niet te horenquote:Op maandag 21 november 2011 20:07 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij is uitstekend in de misdaad maar denkt ook van letterlijk alle andere zaken (anders dan misdaad) verstand te hebben.
Dat.quote:Op maandag 21 november 2011 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ben het nu al oneens met Peter r de Vries.
zijn kop alleen alquote:Op maandag 21 november 2011 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ik ben het nu al oneens met Peter r de Vries.
Onderkoffer.quote:Op maandag 21 november 2011 20:10 schreef Stiggie het volgende:
Hij had er liever zelf bij willen zitten natuurlijk
kopje thee drinkenquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over iets waar ie niets van weet. Zinloos, dus.
Waarom zit Smeets er ?quote:
Lekker relevant.quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
Wat heeft die wereldclub Ajax ook al weer gedaan afgelopen weekend..
Jan Mulder weet echt wel meer dan 2 journalisten in de vorm van Smeets en De Vries. Die man zit in het voetbalwereldje, en al helemaal bij Ajax (en Anderlecht).quote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef koemleit het volgende:
[..]jan mulder en mart smeets weten er ook niks van.. ik denk zelf nog minder dan peter.
Helemaal niet rullevantquote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
Ken je River Plate ?quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef UncleDolan het volgende:
Smeets is Mr. Studio Sport, zijn mening is dus zeker relevant.quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zit Smeets er ?
Die haat voetbal.
jan zat in het voetbalwereldje..quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jan Mulder weet echt wel meer dat 2 journalisten in de vorm van Smeets en De Vries. Die man zit in het voetbalwereldje, en al helemaal bij Ajax (en Anderlecht).
Echt, misschien kan hij nog even 100x benadrukken dat hij het niet zeker weet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef koemleit het volgende:
JA MARTI S NEUTRAAL!! DAT WE HET FF WETEN
Ik ben meer van Bocaquote:
Wel rullevant. Het gaat toch over die superbelangrijke club uit Amsterdam?quote:
Zat? Nog altijd, hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
jan zat in het voetbalwereldje..
peter heeft zich doorgaans wel eerst goed ingelezen voordat hij ergens een mening over vormt hoor.
Als partijdige Ajaxfan, die man is niet serieus te nemen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Peter zegt het zelf: IK zit niet in de sportjournalistiek (maar zit lekker wel hier over Ajax te praten).
Die presenteerd al 10 jaar Srudio sport niet meerquote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Smeets is Mr. Studio Sport, zijn mening is dus zeker relevant.
Tering zeg, lees je posts eens na voor je ze invoert, wat een fouten.quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die presenteerd al 10 jaar Srudio sport niet meer
Is aan het wi8elrennen.
Dat zie ik zelf wel kutmod met irrelevante toevoegingen en zelf nog nooit een leuk topic heeft geopened in sport en altijd te laat is met zijn stinkende naruikende keutel.quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tering zeg, lees je posts eens na voor je ze invoert, wat een fouten.
Inderdaad, blehquote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Buitendam het volgende:
Mart, ga slaap vanavond eens rustig in. Ontzettende kotsbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |