Dan hoor je dat ze een irritante stem heeft.quote:
Iemand van straat opgepiktquote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Paul het volgende:
Wie is dat meisje ookalweer met beugel en bril?
Die had vorige keer ruzie met Mildred Roetmop.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Paul het volgende:
Maar volgens mij kan die laatste wel echt zingen.quote:
Shari-An van VOH.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Paul het volgende:
Feit. Ondanks het circus eromheen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar volgens mij kan die laatste wel echt zingen.
Alsof er blanken zijn die fan zijn van Rihannaquote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef waxmask het volgende:
Nee DWDD is niet racistisch.....negers uitnodigen als je neger muziek bespreekt, telkens weer,lekker verschillig VARA!!!!
Of als eer grapje gemaakt wordt over een neger bij DTDD altijd inzoomen op een getint persoon.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef waxmask het volgende:
Nee DWDD is niet racistisch.....negers uitnodigen als je neger muziek bespreekt, telkens weer,lekker verschillig VARA!!!!
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof er blanken zijn die fan zijn van Rihanna
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 9 november 2011 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of als eer grapje gemaakt wordt over een neger bij DTDD altijd inzoomen op een getint persoon.
Zullen er best zijn...en wat een LELIJKE PRUIK op die KOP!!!!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Z-z-zal een leuke uitzending worden.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef Gattaca het volgende:
Gaan we bij de nieuwe CD van Lee Towers ook alleen kraanmachinisten uitnodigen? Of voor een groot optreden van Miss Montreal allemaal stotteraars?
Altijd hequote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef waxmask het volgende:
Ben je mal? NGC heeft mystery night!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
HELEMAAL NIETS op tv vanavond
Gamen/series tijd
Zeker wel, waren veel blanke sletjes bij Gelredome toenstraks.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Sletjes? Kon je ze allemaal op de wc pakken dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Zeker wel, waren veel blanke sletjes bij Gelredome toenstraks.
Bij station is mooi, rest valt tegen!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, ik ga nú naar Glow Eindhoven kijken.
Catharina Kerk, man!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bij station is mooi, rest valt tegen!
Precies. Ik heb niet zoveel met Rihanna, maar dit is wel een van de beste popliedjes van de afgelopen tijd.quote:
Zo'n beetje elk blank meisje onder de 20 is dat denk ik wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie zijn 'we' ?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:31 schreef Ritmo het volgende:
Dat suffe gelul over die gedichten ofzo.
Kunnen we gewoon 60-plussers weren van tafel? Op een hele hoge uitzondering een keer na.
Meer, 'ze'. Bij DWDD dusquote:
Misschien krenk ik hiermee jouw ego, maar 'ze' maken het programma niet voor jou!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Meer, 'ze'. Bij DWDD dus![]()
Ik heb best respect voor ouderen, maar naar ze over gedichten of kunst luisteren in een 'snel' programma: no thx.
Nu ben ik benieuwd: waar luisteren vrouwen van 21 naar volgens jou?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:14 schreef Modus het volgende:
Bakvissenalert. Ik dacht altijd dat die fase met zo'n beetje 16-17 wel over was..
Klopt, maar ik kan toch m'n mening geven.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien krenk ik hiermee jouw ego, maar 'ze' maken het programma niet voor jou!
Gelukkig maarquote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan toch m'n mening geven.
Waarom kijk je niet gewoon RTL Boulevardquote:Op woensdag 9 november 2011 20:31 schreef Ritmo het volgende:
Kunnen we gewoon 60-plussers weren van tafel? Op een hele hoge uitzondering een keer na.
Doen 3 minuten over het uitspreken van een zin die je in 10 seconden kan, hebben het altijd alleen over gedichten of schilderijen en zijn zelden grappig.
Omdat dat een kut-programma met alleen nieuws over G. Joling is?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:51 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon RTL Boulevard
Ga dan naar Comedy Central. Allemaal meuk voor pubers.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:31 schreef Ritmo het volgende:
Doen 3 minuten over het uitspreken van een zin die je in 10 seconden kan, hebben het altijd alleen over gedichten of schilderijen en zijn zelden grappig.
Na Michael Jackson is het ergens misgegaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Die Rihanna zingt altijd op zo'n irritante manier, zo van ahoeahoeahoe, net als een zeehond. Mariah Carey zingt ook zo.
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Die Rihanna zingt altijd op zo'n irritante manier, zo van ahoeahoeahoe, net als een zeehond. Mariah Carey zingt ook zo.
Boven de 20 ook hr,quote:Op woensdag 9 november 2011 20:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zo'n beetje elk blank meisje onder de 20 is dat denk ik wel.
Comedy Centralquote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga dan naar Comedy Central. Allemaal meuk voor pubers.
Ik zeg niet dat boven de 20 geen vrouwen fan van haar zijn, maar met name dat bijna alle vrouwen onder de 20 het sowieso zijn. Heeft niets met zwart of wit te maken.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:26 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Boven de 20 ook hr,
Rihanna is ook gewoon een goede artiest
Okquote:Op donderdag 10 november 2011 13:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat boven de 20 geen vrouwen fan van haar zijn, maar met name dat bijna alle vrouwen onder de 20 het sowieso zijn. Heeft niets met zwart of wit te maken.
Vergeet de koningin van het ahoeahoeahoe zingen niet: Beyonce.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Volgens mij denken sommige zangeressen dat dat mooi is en dat het iets toevoegt terwijl het voor mij juist averechts werkt.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, het is echt een muziekvorm het ahoeahoeahoe-zingen. Ik moet dan altijd aan een zeehond denken, die doen soms zo van oenkoenoenkoenk en dan op verschillende toonhoogten. Maar dat klinkt misschien wat vaag...
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vergeet de koningin van het ahoeahoeahoe zingen niet: Beyonce.
twitter:MichielVanErp twitterde op donderdag 10-11-2011 om 13:53:49Ik zit vanavond met 11 kinderen van 11 in De Wereld Draait Door. Praten over 't filmproject Tijd van Je Leven. Erg benieuwd hoe dat zal gaan reageer retweet
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ook bij talentenshows is het belangrijk. Als je goed ahoeahoeahoe kan zingen dan is dat volgens de jury een teken dat je talent hebt en goed kan zingen. Vaak applaudisseert het publiek hier ook voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |