quote:Op maandag 7 november 2011 20:13 schreef Elusive het volgende:
[..]
dat was die SJOOOoOoOUT SJoiooOUUt LEEET IT AW AWT hipster of niet
doet nog pijn aan m'n oren
not sure if trolling...quote:Op maandag 7 november 2011 20:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik hoop een pareltje á la frederique spigt of herman van veen
echt niet, die komt nuquote:
I'm sure.quote:
YMCA?quote:
New York...New York....quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
I can see cleeearly nowwww the rain is gonneeee
quote:Op maandag 7 november 2011 20:16 schreef Caland het volgende:
Beetje meer respect mag wel.
Al die grote internationale artiesten die de teksten van Leen gebruiken.
haha ja het is gewoon goed en leuk ditquote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef Elusive het volgende:
sowieso meer swagger dan al die hipsters bij elkaar
Omdat 010quote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik snap al die haat tegen Lee niet zo![]()
Niks mis met Lee, dit is ook gewoon prima.
dat laatstequote:Op maandag 7 november 2011 20:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is dat zo, of maak je een kansloze kut grap?
klopt en toch moest ik lachen.quote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Soms slaat Luckytv echt nergens op, net als vandaag
Het is inderdaad wel frappant dat er helemaal geen kritisch geluid was over Koefnoen. Ja, de laatste aflevering was geniaal, maar de rest van de seizoen was tamelijk dramatisch slecht en ook de kijkcijfers zijn nog nooit zo laag geweest in tien seizoenen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit was een prima parodie, maar het zou DWDD sieren als ze het ook over de overige 95% van de persiflages gaan hebben. Die waren namelijk ver onder de maat.
Erik Meijer? De ex-PSV'er?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komende uitzending
Te gast in de uitzending van 8 november 2011 zijn o.a.: Erik Meijer, Alexander Klöpping, Hans Spekman, Piet Boekhoudt en René Kronenberg. Muziek is er van Spinvis, tafelheer is Jort Kelder.
Misschien was Plien daarom ook zo nerveus.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel frappant dat er helemaal geen kritisch geluid was over Koefnoen. Ja, de laatste aflevering was geniaal, maar de rest van de seizoen was tamelijk dramatisch slecht en ook de kijkcijfers zijn nog nooit zo laag geweest in tien seizoenen.
Ook de stukjes van de Ik Hou Van Holland-persiflage waren slecht geknipt (DWDD-redactie).
Ik denk dat je de Koefnoen-makers al op de kast had gekregen als je ze een vraag had gesteld waarom ze (voor het eerst?) dit seizoen een lachband hadden, ondanks dat er steeds publiek bij de uitzendingen zat...quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:49 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Misschien was Plien daarom ook zo nerveus.
"Niet over de andere sketches beginnen, niet over de andere sketches beginnen ... "
Merk ook op dat Owen moest graven in zijn Kopspijkers-geschiedenis om zich een politicus te herinneren die wat van z'n persiflages aantrok.
En Dit Was Het Nieuws staat qua humor nog midden in 2011 wilde je zeggen?quote:
Dit Was Het Nieuws is gewoon cabaret over de actualiteiten. Dat is altijd grappig geweest, ook anno 2011 (mits de grappen goed zijn natuurlijk).quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En Dit Was Het Nieuws staat qua humor nog midden in 2011 wilde je zeggen?
Om over andere "humor" als Neonletters maar te zwijgen.
Ik zat even te denken of er nog leuke recente uitvindingen of gadgets zijn. Maar hij kan het natuurlijk altijd hebben over de teruggevonden Apple-tapes. Of de laatste stuiptrekkingen van Nokia. We laten ons maar verrassen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef Karina het volgende:
Leuk, nerdy onderwerp met Alexander Klöpping.
Typetjes kunnen oké zijn mits de teksten goed zijn (lees: veel goede grappen). Maar die programma's richten zich teveel op typetjes persifleren, maar niet op goede teksten/grappen schrijven. Misschien heb ik daarom een hekel gekregen aan de meeste typetjes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:26 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, typetjes zijn passé. Eens. Misschien dat Jiskefet er nog mee wegkomt, maar die hebben het te druk met andere bezigheden.
Voor goeie satire is nog wel plaats denk ik, mits niet te pretentieus. Geen idee of Koefnoen dat (nog) kan bieden.
Apple-tapes?quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zat even te denken of er nog leuke recente uitvindingen of gadgets zijn. Maar hij kan het natuurlijk altijd hebben over de teruggevonden Apple-tapes. Of de laatste stuiptrekkingen van Nokia. We laten ons maar verrassen.
http://www.nu.nl/film/266(...)aanse-bioscopen.htmlquote:
Ik vond dat koor leuk eigenlijk, maar ik krijg soms het idee dat ik de enige benquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij Koefnoen vind ik die vrouw alleen met dat muziekje er bij wel altijd erg goed en Plien die een Yolanthe met Kaddafi deed was denk ik het best stuk dit jaar. Verder was er dit jaar inderdaad niet veel aan.
Bagagedrager niet vergeten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:23 schreef Tem het volgende:
smalfilm en voor ik vergeet vind ik coole nummers
Liever hem dan een of andere grijze schrijver van 70 over z'n nieuwe kut-boek.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:25 schreef Karina het volgende:
Leuk, nerdy onderwerp met Alexander Klöpping.
Vorige keer gingen ze tot de ellebogen. Waarschijnlijk gaan ze dit keer tot de schouders proberen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef alors het volgende:
Gaan ze weer in de anus van Steve Jobs kruipen ?
quote:
Eens, ik vind Alexander leuk, het was ook serieus bedoeldquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Liever hem dan een of andere grijze schrijver van 70 over z'n nieuwe kut-boek.
Ik zie liever een interessante schrijver dan de arrogante Klöpping met de laatste mediahype.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Liever hem dan een of andere grijze schrijver van 70 over z'n nieuwe kut-boek.
Of het onvergetelijke 'Tankdopklepje' en 'Draaideurmatje'.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Vergeet Lantaarnpaallampje en Stofzuigerzak niet.
Ik vind het allebei even leuk. Als het maar interessant is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:33 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik zie liever een interessante schrijver dan de arrogante Klöpping met de laatste mediahype.
Die vind ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Vergeet Lantaarnpaallampje en Stofzuigerzak niet.
Kan me nog goed herinneren dat ik er toen niet was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
Nostalgie, 's nachts opstaan om het boksen te kijken
Tering hoe oud ben jij wel niet??!111onequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
Nostalgie, 's nachts opstaan om het boksen te kijken
Ook niet van later met Tyson?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan me nog goed herinneren dat ik er toen niet was.
Oud genoegquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Tering hoe oud ben jij wel niet??!111one.
Ik deed dat ook, hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Tering hoe oud ben jij wel niet??!111one.
Ging jij als kind kijken met je pa toen je klein was, beetje jouw tijd toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
Ali sloopte eerst je zelfvertrouwen en kwam dan de ring in om het af te maken.
wat zei je ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
Gaan we hier nu ook Afro Amerikaan zeggen
Ik ging 's nachts kijken inderdaad. Half slapend op de bank.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ging jij als kind kijken met je pa toen je klein was, beetje jouw tijd toch?
Dat dusquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging 's nachts kijken inderdaad. Half slapend op de bank.
Is toch een redelijk normale term voor donkere Amerikanen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zei Ruud. Ik heb hier nog nooit iemand dat horen zeggen.
Wordt dat in Nederland ook gebruikt? Ik heb dat hier echt nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:44 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Is toch een redelijk normale term voor donkere Amerikanen?
Niks mis mee, maar dat ene bijzinnetje dat hij 'veel met Ali gewerkt heeft en hem persoonlijk gesproken heeft' was wel opvallend.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem juist goed vertellen!
Alleen voor donkere mensen uit Amerika, lijkt mequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wordt dat in Nederland ook gebruikt? Ik heb dat hier echt nog nooit gehoord.
Ohja, dat welquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar dat ene bijzinnetje dat hij 'veel met Ali gewerkt heeft en hem persoonlijk gesproken heeft' was wel opvallend.
Was het geen Afro-Amerikaan?quote:
Soort professor doktor meester, maar dan leuk.quote:
Ik ken wel McCloud.quote:
Ik heb ook geen flauw idee, hoor?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Goh dll's echt rocket science hoor Matthijs
DLL is volgens mij niet echt algemene kennis hoorquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Goh dll's echt rocket science hoor Matthijs
Ok ik ben dus zelf nerd merk ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
DLL is volgens mij niet echt algemene kennis hoor
Klopt, maar dat klinkt niet hip.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Het is toch gewoon je bestanden ergens op internet zetten?
Yep. Ik heb ook het idee dat Cloud ouwe wijn in nieuwe zakken is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Ja maar ook makkelijk te bereiken zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Dan zet je het thuis neer, noemen ze heel hip een private cloud.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:55 schreef Ascendancy het volgende:
Leuk zo'n cloud. Maar als je geen internet ben je de lul en het is net even iets makkelijker en lucratiever om te hacken dan een home pc.
Als je via UPC surft heb je geen Al Qaida nodig om niet bij je spullen te kunnen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:55 schreef Specularium het volgende:
Klinkt erg handig.
Tot Al-Qaida besluit om dat hele centrum te bombarderen. Weg cloud.
Het is wel iets uitgebreider dan dat hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Er zijn meerdere kopijen van de wolkquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:55 schreef Specularium het volgende:
Klinkt erg handig.
Tot Al-Qaida besluit om dat hele centrum te bombarderen. Weg cloud.
Soort VPN dan, weet ik veelquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is wel iets uitgebreider dan dat hoor.
Ik zie het apple al verkopenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:56 schreef ddx het volgende:
[..]
Dan zet je het thuis neer, noemen ze heel hip een private cloud.
Dat filmpje kwam hier vorige week op FOK! al voorbijquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:57 schreef marcodej het volgende:
Een uur geleden bedacht en er is nu al een filmpje van.
iBaked iCloud. Gebakken Lucht 2.0quote:
Dan moet je zelf koffie zetten, en niemand weet dan meer hoe dat moetquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
En als je PC kapot is heb je geen koffie en is het koud in huis.
Yep!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
Voorspelbaar dat dit fragment langskomt.
En terecht.
Dan lach je toch niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Verspreken en dan vloeken is niet meer zo leuk in 2011.
zou hij niet die ziekte hebben, ik kom niet op de naamquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Verspreken en dan vloeken is niet meer zo leuk in 2011.
Ok, bedankt.quote:
Beetje Ron Weasly van de Nederlandse politiek.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:11 schreef Specularium het volgende:
Ik vond de truien van zijn moeder altijd wel erg lief.
Nu is hij ook geconformeerd.
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:13 schreef Specularium het volgende:
Hef gewoon die hele PVDA op en begin overnieuw.
Ja idd, er zijn wel belangrijkere zaken lijkt me...quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat is er nou in godsnaam mis mee als een PvdA'er veel verdient maar wel gewoon veel belasting afdraagt volgens eigen ideologisch oogpunt?
Niks, maar niet als het geld uit de clubkas komt, geloof ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat is er nou in godsnaam mis mee als een PvdA'er veel verdient maar wel gewoon veel belasting afdraagt volgens eigen ideologisch oogpunt?
Ik wacht ook nog op het Nieuwe Geluid uit de linkse hoek.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:19 schreef Specularium het volgende:
Doen ze netjes, op 3 vragen 3x geen antwoord geven.
De fout van veel partijen...je wint op charisma!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:20 schreef Modus het volgende:
Sowieso zouden alle partijen zich wat minder op 1 sleutelfiguur moeten richten lijkt me.
Waarvan alleen de D66 nog een beetje fatsoenlijk is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:21 schreef Asskicker14 het volgende:
PvdA en CDA gaan kopje onder. SP, D66 en VVD zijn spekkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |