Ja, dat was wel weer leukquote:
Ok. Dat boek dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef Gattaca het volgende:
Dat soort films moet je niet downloaden
Transformers etc, dat moet je downloaden. Dat soort filmmaatschappijen verdienen al genoeg geld.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef Gattaca het volgende:
Dat soort films moet je niet downloaden
Transformers etc, dat moet je downloaden. Dat soort filmmaatschappijen verdienen al genoeg geld.
Corry Konings met : Hoeren neuken nooit meer werken dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Deze New Kids-TT, heb ik iets gemist bij DWDD?
Yep, had ik ook gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Nooit verwacht van Corriemaar had gisteren bij boulervard gezien.
Ja, ik heb de clip gezien, maar lieten ze hem in DWDD zien dan? En wat zei Matthijs daarover dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Corry Konings met : Hoeren neuken nooit meer werken dus
Twee hoertjes stonden op uit het publiek en begonnen te dansen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb de clip gezien, maar lieten ze hem in DWDD zien dan? En wat zei Matthijs daarover dan?
Wanneer tijdens de show? Dan kijk ik het even terug?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Twee hoertjes stonden op uit het publiek en begonnen te dansen.
Ja, je ziet ze na de clip, helemaal aan het eind. Twee hoertjes in strakke rode pakjes dansen om Adolf Hitler. Ik verzin het niet!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wanneer tijdens de show? Dan kijk ik het even terug?
Dit dus, je moet het checkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:12 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ja, je ziet ze na de clip, helemaal aan het eind. Twee hoertjes in strakke rode pakjes dansen om Adolf Hitler. Ik verzin het niet!
Wel in de clip van Corry.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:55 schreef DaverzNL het volgende:
Het weekje piemels, hoeren en tieten hebben we deze week wel gehad geloof ik. Ik ben echt geen moraalridder ofzo maar volgens mij zijn ze aan het proberen de kijkcijfers wat op te krikken. Britt dr tieten en kut vol in beeld, piemels en kutten in een of ander boek, en twee ranzige oude hoeren. Wees verschillig!
Matthijs wordt nooit weer wat ie was, en wat ie ook nog nooit geweest is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zou Mattijs ooit wel eens geweest zijn eigenlijk?
Nu al een topshowquote:Te gast in de uitzending van maandag 7 november 2011 is o.a.: Jaap van Zweden. Muziek is er van Only Seven Left, maar óók in DWDD Recordings van Lee Towers en Sarah Bettens en Jan Mulder is tafelheer. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
quote:Op maandag 7 november 2011 13:36 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Lee Towers You'll never walk alone coveren?
Hele Koefnoen teamtwitter:dwdd twitterde op maandag 07-11-2011 om 14:27:20Owen Schumacher,Paul Groot,Frans v Deursen,Plien v Bennekom, Jeremy Baker,Jaap v Zweden,Only Seven Left,Lee Towers,Sarah Bettens,Jan Mulder reageer retweet
Volgens mij zijn dat alleen degene uit de IHVH parodiequote:Op maandag 7 november 2011 14:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Hele Koefnoen teamtwitter:dwdd twitterde op maandag 07-11-2011 om 14:27:20Owen Schumacher,Paul Groot,Frans v Deursen,Plien v Bennekom, Jeremy Baker,Jaap v Zweden,Only Seven Left,Lee Towers,Sarah Bettens,Jan Mulder reageer retweet
Ja tuurlijk Paul, Owen, Plien, zij zijn wel die elke week te zien zijn en heeft niks met IHVH te maken.quote:Op maandag 7 november 2011 14:48 schreef alors het volgende:
Volgens mij zijn dat alleen degene uit de IHVH parodie
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Wat komen ze daar dan doen? Over hun eigen bagger programma heen ejaculeren?
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Komende-uitzending.620.0.htmlquote:LAATSTE KOEFNOEN VAN HET SEIZOEN
De Avro zond zaterdag de laatste Koefnoen van dit tv-seizoen uit. Daarin werd en ze het programma 'Ik hou van Holland' (de grootste concurrent van het programma). De makers imiteerden Linda de Mol plus een team van CDA-kamerleden, te weten: Maxime Verhagen, Henk Bleker, Ad Koppejan en Kathleen Ferrier. De asielzoekersproblematiek rondom Mauro kwam veelvuldig aan bod, maar ook de chaos binnen de partij. De uitzending van Koefnoen kreeg lovende recensies. Te gast zijn: Owen Schumacher, Paul Groot, Frans van Deursen, Plien van Bennekom en Jeremy Baker.
CONDUCTOR OF THE YEAR
Een Amerikaanse vakjury heeft Jaap van Zweden de onderscheiding 'Conductor of the Year 2012' toegekend. Van Zweden is nu chef-dirigent van het Dallas Symphony Orchestra en wordt geregeld gevraagd als gast-dirigent van verdcheidene gerennomeerde orkesten. De toekenning van de prestigieuze prijs valt samen met het afscheid van Van Zweden in Nederland als chef-dirigent van het Radio Filharmonisch Orkest. Op 12 november dirigeert hij in het Concertgebouw in Amsterdam dit orkest voor de laatste keer.
DWDD RECORDINGS 7 NOVEMBER
Vanavond DWDD recordings met Lee Towers en Sarah Bettens.
ONLY SEVEN LEFT
De mannen van de band Only Seven Left zijn vanaf 2005 bij elkaar. Ze werden bekend bij het grote publiek met het nummer ‘Forever Is A Lie’. De band heeft in het voorprogramma gespeeld van onder andere Destine en Tokio Hotel. In 2010 is de band door 3FM uitgeroepen tot ‘Serious Talent’. In datzelfde jaar kwam ook het debuutalbum ‘It Was All A Dream’ uit. In augustus 2011 maakte de band bekend...
quote:Op maandag 7 november 2011 14:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja tuurlijk Paul, Owen, Plien, zij zijn wel die elke week te zien zijn en heeft niks met IHVH te maken.
quote:LAATSTE KOEFNOEN VAN HET SEIZOEN
De Avro zond zaterdag de laatste Koefnoen van dit tv-seizoen uit. Daarin werd en ze het programma 'Ik hou van Holland' (de grootste concurrent van het programma). De makers imiteerden Linda de Mol plus een team van CDA-kamerleden, te weten: Maxime Verhagen, Henk Bleker, Ad Koppejan en Kathleen Ferrier. De asielzoekersproblematiek rondom Mauro kwam veelvuldig aan bod, maar ook de chaos binnen de partij. De uitzending van Koefnoen kreeg lovende recensies. Te gast zijn: Owen Schumacher, Paul Groot, Frans van Deursen, Plien van Bennekom en Jeremy Baker.
Dat heb je mooi kort samengevat.quote:Op maandag 7 november 2011 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk iets van Sammy Davis jr. want dat was een neger.
Jeroen grappig vinden én ergens een mening over hebben?quote:Op maandag 7 november 2011 18:58 schreef Jivis het volgende:
Zit nu die Ik hou van Holland parodie te kijken, maar ik vind zelfs het echte programma grappiger. Daar zit tenminste nog Jeroen van Koningsbergen in.
Inderdaad, opbokken.quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jeroen grappig vinden én ergens een mening over hebben?
Indeed.quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Jeroen grappig vinden én ergens een mening over hebben?
Voorstukje met o.a. Leen als moppentapper.quote:Op maandag 7 november 2011 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
Welke moppen? Het is toch nog niet begonnen?
wat was dat een geslijm zeg, bahquote:Op maandag 7 november 2011 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Wordt dus weer een lekker publieke omroep inteelt itempje net als met WIDM. Genant
Verkapte Nederland 3 promo denk ik. Het zijn altijd stukjes van de nieuwe uitzending.quote:Op maandag 7 november 2011 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom is Neonletters een vast itempje?
Eddy Izzard was opquote:Op maandag 7 november 2011 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom is Neonletters een vast itempje?
Dirkje was leuk jaquote:Op maandag 7 november 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was leukiig die eerste met Dirkje
Plien deed giechelhoer Linda nagenoeg perfect na.quote:
Alleen de lach vond ik.quote:Op maandag 7 november 2011 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Plien deed giechelhoer Linda nagenoeg perfect na.
Die lach ook, echt 1 op 1quote:Op maandag 7 november 2011 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vooral. Sneu komkommer-non-nieuws.quote:Op maandag 7 november 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
Wat interesseert mij nou wanneer zij hoorde dat ze Linda de Mol moest doen?
quote:Op maandag 7 november 2011 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 19:43 schreef Saekerhett het volgende:
Vrouwen op tv zijn gewoon NOOIT grappig, echt nog nooit om een vrouw op tv gelachen
Absolutely fabulousquote:Op maandag 7 november 2011 19:43 schreef Saekerhett het volgende:
Vrouwen op tv zijn gewoon NOOIT grappig, echt nog nooit om een vrouw op tv gelachen
Koefnoenquote:Op maandag 7 november 2011 19:44 schreef Jivis het volgende:
Dat met Geer en Goor en de Hofstadgroep, was dat Kopspijkers of Koefnoen? Dat was wel geniaal namelijk.
Geeft niet, dat haal jij wel in bij Neon letters.quote:
dat zal koefnoen nooit doen, linkse kliekquote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Zouden ze Koefnoen ook hebben uitgenodigd als ze de PvdA op de hak hadden genomen?
Nee, PVV, CDA of VVD afzeiken verdient de voorkeur.quote:Op maandag 7 november 2011 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Zouden ze Koefnoen ook hebben uitgenodigd als ze de PvdA op de hak hadden genomen?
Heb je zn tanden wel eens gezien ....quote:Op maandag 7 november 2011 19:45 schreef Marcoss het volgende:
Dat lachje van Owen Schumacher is ook vrij irritant
Hij praat ook een beetje door zijn kieuwen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef Karina het volgende:
Jaap van Zweden, toffe peerHij heeft wel een gepekoppie gekregen zeg.
quote:Op maandag 7 november 2011 19:49 schreef Ties02 het volgende:
volgens mij is plien best een mooie vrouw met een ander gebit
En andere stem.quote:Op maandag 7 november 2011 19:49 schreef Ties02 het volgende:
volgens mij is plien best een mooie vrouw met een ander gebit
Jij snapt duidelijk de kunst van het dirigeren niet.quote:Op maandag 7 november 2011 19:51 schreef Modus het volgende:
Zou zo'n orkest er nou ècht niet uitkomen als Jaap er niet voor zou staan?.
Misschien heeft ie een ziektequote:Op maandag 7 november 2011 19:52 schreef Injetta het volgende:
Wat is die Jaap van Zweden veranderd! Zo'n mager en hoekig gezicht. Hij ziet er plotseling jaren en jaren ouder uit.
Volgens mij is hij gewoon afgevallen door het harde werken. En hij is ook de jongste niet meer natuurlijk.quote:
dat of aidsquote:Op maandag 7 november 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon afgevallen door het harde werken. En hij is ook de jongste niet meer natuurlijk.
Ja maar.. hij is echt veranderd.. Ik herkende hem gewoon niet....quote:Op maandag 7 november 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon afgevallen door het harde werken. En hij is ook de jongste niet meer natuurlijk.
Volgens mij ziet-ie er al 10 jaar zo uit.quote:Op maandag 7 november 2011 19:52 schreef Injetta het volgende:
Wat is die Jaap van Zweden veranderd! Zo'n mager en hoekig gezicht. Hij ziet er plotseling jaren en jaren ouder uit.
Ongetwijfeld, maar dan blijft nog steeds de vraag staan.quote:Op maandag 7 november 2011 19:52 schreef HalvinCarris het volgende:
Jij snapt duidelijk de kunst van het dirigeren niet.
Dan is mijn antwoord: nee, met een mindere dirigent zou zo'n orkest er inderdaad minder uitkomen.quote:Op maandag 7 november 2011 19:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dan blijft nog steeds de vraag staan..
Zonet lieten ze hem in 2006 zien, zoveel vond ik dat idd niet schelen, op zijn haar na...quote:Op maandag 7 november 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij ziet-ie er al 10 jaar zo uit.
Zap eens wat rond en pik ook de serieuze omroepen eens mee.
Owen?quote:Op maandag 7 november 2011 19:56 schreef koemleit het volgende:
al die zure reacties hier over koefnoen...
Dat was een 12-oog.quote:
Minder goed met de fluit.quote:
dat is de hele insteek van de TVDD klassiekerquote:Op maandag 7 november 2011 20:04 schreef Modus het volgende:
2005 belde, ze willen het fragment terug.
poepen is neuken inderdaadquote:Op maandag 7 november 2011 20:04 schreef YazooW het volgende:
Maar poep was toch neuken in het Vlaams?
Aldus Peter R de Vries gisteren.
Leuk, ongeveer de oudste nog bewaard gebleven bewegende beelden.quote:
Dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 7 november 2011 20:04 schreef Modus het volgende:
2005 belde, ze willen het fragment terug.
"In de kont" is inderdaad een onjuiste vertaling; het is wat platvoers, maar "in dn poep" betekent vreemd genoeg doodnormale vaginale seks.quote:Op maandag 7 november 2011 20:04 schreef YazooW het volgende:
Maar poep was toch neuken in het Vlaams?
Aldus Peter R de Vries gisteren.
Huh, nee toch?quote:Op maandag 7 november 2011 20:06 schreef Reya het volgende:
[..]
"In de kont" is inderdaad een onjuiste vertaling; het is wat platvoers, maar "in dn poep" betekent vreemd genoeg doodnormale vaginale seks.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:07 schreef UncleDolan het volgende:
Foo fighters met een vleugje linking park
quote:
manquote:Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef Elusive het volgende:
is dat een man of vrouw die er naast zit ?
ze heeft iig geen tieten
Was fake inderdaad, net als dat interview met die man met dat hoge stemmetje en dat de presentator steeds in de lach schiet.quote:
Een meisjequote:Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef Elusive het volgende:
ze heeft iig geen tieten
lesbo en 'het mannetje'quote:Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef Elusive het volgende:
ze heeft iig geen tieten
Oh ja die, mijn collega denkt tot op de dag van vandaag nog steeds dat, dat echt wasquote:Op maandag 7 november 2011 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was fake inderdaad, net als dat interview met die man met dat hoge stemmetje en dat de presentator steeds in de lach schiet.
Kempiquote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Mykonos het volgende:
WTF, wie heeft er nu Guus Meeuwis als inspiratiebron
Kempi=Eindhoven=Guusquote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Mykonos het volgende:
WTF, wie heeft er nu Guus Meeuwis als inspiratiebron
je usericonquote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Jivis het volgende:
Deze versie van de DWDD recordings is wel een stuk minder dan die vorige zeg.
Wacht maar tot Leen is geweest!quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef Jivis het volgende:
Deze versie van de DWDD recordings is wel een stuk minder dan die vorige zeg.
Call me vond ik ook de mooiste.quote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik vind de zangeres die Call me zong van Blondie, de beste tot nu toe samen met Browny Dutch
Watquote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik vind de zangeres die Call me zong van Blondie, de beste tot nu toe samen met Browny Dutch
Ik doelde op inspiratie bronnen. En zo fantastisch zijn de Foo Fighters niet.quote:Op maandag 7 november 2011 20:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad Foo Fighters vergelijken met dit prutsbandje
Stukken beter iig dan dit middelmatige puberbandje.quote:Op maandag 7 november 2011 20:10 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik doelde op inspiratie bronnen. En zo fantastisch zijn de Foo Fighters niet.
Toen ook alquote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef waxmask het volgende:
Goede band was K's Choice....ziet er nu inderdaad erg junkie uit...
Het tegendeel heb ik nooit beweerd.quote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Stukken beter iig dan dit middelmatige puberbandje.
Ja, blaudzunquote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Was er niet al eerder iemand met een ukelele?
Eens.quote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef Elusive het volgende:
lekker tegen de draad in met een ukelele
hipster gitaar
Blaudzun had ook iets, maar volgens mij was dat iets anders... goede zin hequote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Was er niet al eerder iemand met een ukelele?
Ik ook, samen met 'Let me entertain you' van Robbie Williams en 'Ik leef niet meer voor jou' van Marco Borsato.quote:Op maandag 7 november 2011 20:11 schreef Jivis het volgende:
Dit vind ik misschien wel een van de irritantste nummers die er bestaat.
Ze heeft kanker.quote:Op maandag 7 november 2011 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom die muts? Is het koud in de studio?
quote:Op maandag 7 november 2011 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom die muts? Is het koud in de studio?
Een banjo dacht ikquote:Op maandag 7 november 2011 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Blaudzun had ook iets, maar volgens mij was dat iets anders... goede zin he
dat was die SJOOOoOoOUT SJoiooOUUt LEEET IT AW AWT hipster of nietquote:Op maandag 7 november 2011 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Blaudzun had ook iets, maar volgens mij was dat iets anders... goede zin he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |