Ja, dat was wel weer leukquote:
Ok. Dat boek dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef Gattaca het volgende:
Dat soort films moet je niet downloaden
Transformers etc, dat moet je downloaden. Dat soort filmmaatschappijen verdienen al genoeg geld.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef Gattaca het volgende:
Dat soort films moet je niet downloaden
Transformers etc, dat moet je downloaden. Dat soort filmmaatschappijen verdienen al genoeg geld.
Corry Konings met : Hoeren neuken nooit meer werken dusquote:Op vrijdag 4 november 2011 22:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Deze New Kids-TT, heb ik iets gemist bij DWDD?
Yep, had ik ook gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Nooit verwacht van Corriemaar had gisteren bij boulervard gezien.
Ja, ik heb de clip gezien, maar lieten ze hem in DWDD zien dan? En wat zei Matthijs daarover dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Corry Konings met : Hoeren neuken nooit meer werken dus
Twee hoertjes stonden op uit het publiek en begonnen te dansen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb de clip gezien, maar lieten ze hem in DWDD zien dan? En wat zei Matthijs daarover dan?
Wanneer tijdens de show? Dan kijk ik het even terug?quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:46 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Twee hoertjes stonden op uit het publiek en begonnen te dansen.
Ja, je ziet ze na de clip, helemaal aan het eind. Twee hoertjes in strakke rode pakjes dansen om Adolf Hitler. Ik verzin het niet!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wanneer tijdens de show? Dan kijk ik het even terug?
Dit dus, je moet het checkenquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:12 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Ja, je ziet ze na de clip, helemaal aan het eind. Twee hoertjes in strakke rode pakjes dansen om Adolf Hitler. Ik verzin het niet!
Wel in de clip van Corry.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:55 schreef DaverzNL het volgende:
Het weekje piemels, hoeren en tieten hebben we deze week wel gehad geloof ik. Ik ben echt geen moraalridder ofzo maar volgens mij zijn ze aan het proberen de kijkcijfers wat op te krikken. Britt dr tieten en kut vol in beeld, piemels en kutten in een of ander boek, en twee ranzige oude hoeren. Wees verschillig!
Matthijs wordt nooit weer wat ie was, en wat ie ook nog nooit geweest is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zou Mattijs ooit wel eens geweest zijn eigenlijk?
Nu al een topshowquote:Te gast in de uitzending van maandag 7 november 2011 is o.a.: Jaap van Zweden. Muziek is er van Only Seven Left, maar óók in DWDD Recordings van Lee Towers en Sarah Bettens en Jan Mulder is tafelheer. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |