Zo ziet ze er wel uit,jaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:35 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat als de vrouw van JD Smulders betrapt had ze hem waarschijnlijk had doodgemaakt.
check de pi danquote:Op woensdag 2 november 2011 14:44 schreef maril het volgende:
[..]
Waar de fok komt dat nou weer vandaan?
volgens mij hadden ze het er maandag nieteens meer over dus volgens mij komt ie voorlopig nog niet terug. Of zonder aankondiging zodat ie ook geen druk voelt.quote:
ik had nooit het Amber Alert moeten bellen ...quote:Op woensdag 2 november 2011 14:58 schreef Neuroscience het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een kut tt
Stel de vraag a.s. vrijdagquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op die foto's zie ik trouwens de vrouw van JD ook roken.
Dit was toch de vrouw van wie ''de grote voetbal analyticus onder de afzuigkap moest staan roken''?
Of staan ze gewoon met z'n tweeen bij de afzuigkap?
Nee dat was volgens mij zijn tweede vrouwquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit was toch de vrouw van wie ''de grote voetbal analyticus onder de afzuigkap moest staan roken''?
Ze kwam toch uit Frankrijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Miss Gouda 1962, hč!?
Blijkbaar is de eis om in Gouda te wonen ongeacht de nationaliteitquote:Op woensdag 2 november 2011 15:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Was Miss Gouda 1962 dan zijn vorige vrouw?
Zeker, of ze er samen staan weet ik niet maar het klinkt best romantischquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zonder Gijpie is het toch beduidend minder leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze het er maandag nieteens meer over dus volgens mij komt ie voorlopig nog niet terug. Of zonder aankondiging zodat ie ook geen druk voelt.
Ja, en sowieso doet Derksen niet heel geheimzinnig over zijn woonplaats en adres (Naast Koertquote:Op woensdag 2 november 2011 15:22 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb trouwens het item in Koffietijd, waarin die foto's getoond werden, vanmorgen zitten terugkijken (wees niet bang: iemand stuurde me een tip; het gaat verder nog helemaal goed met me, dank je). Die fotograaf was zo trots als een hond met zeven lullen dat hij een foto van de vrouw van Johan Derksen had weten te maken en er werd beweerd dat het voor het eerst was dat iemand dat gelukt was. Nou wil ik niet lullig doen, maar er circuleerde toch al heel lang een foto van haar op de interwebs?
Is dat zo dan?, wel Maarten Spanjer bij wie hij zijn goudenkalf het raam uit gooide, maar over De Gooyer heb ik hem nooit gehoord volgens mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef vincerusso het volgende:
Rijk de Gooyer is dood (vriend van Gijp)
Dus Gijp zien we tot minstens volgend jaar niet meer
Ze zijn wel degelijk vriendjesquote:Op woensdag 2 november 2011 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo dan?, wel Maarten Spanjer bij wie hij zijn goudenkalf het raam uit gooide, maar over De Gooyer heb ik hem nooit gehoord volgens mij.
Rijk de Gooyer (85) overledenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef vincerusso het volgende:
Rijk de Gooyer is dood (vriend van Gijp)
Dus Gijp zien we tot minstens volgend jaar niet meer
http://www.misdaadjournal(...)enaan-de-dodenlijst/quote:Nu René van der Gijp enige tijd uit de running is, is zijn plek bij Voetbal International even ingenomen door Iwan van Duren.
Het is niet helemaal mijn kopje thee, maar als er een linkje is met de misdaad kop ik ‘m graag in. Misschien is het helemaal geen nieuws en weet iedereen dat, maar ik zie het zo snel niet terug. Het is ook al weer een tijdje geleden.
In november 2005 werd Louis Sévčke (41) in Nijmegen doodgeschoten door de frustraat Marcel Teunissen. De twee kenden elkaar uit het krakerscircuit. Sévčke zou Teunissen ervan hebben verdacht een infiltrant van een inlichtingendienst te zijn en hem daarom uit de Nijmeegse krakersbeweging hebben gewerkt. Waarschijnlijk was dat niet zo, maar Teunissen spoorde sowieso niet helemaal.
Wat niet veel aandacht heeft gekregen is het feit dat Sévčke niet de nummer één op de dodenlijst van Teunissen was: dat was journalist Iwan van Duren, die ook nauwe banden had met die Nijmeegse kraakbeweging. Maar Teunissen kon Van Duren niet vinden of in elk geval niet op het juiste moment traceren, vandaar dat hij Sévčke als doelwit nam.
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 17-10-2011 om 10:28:11Moet toch niet gekker worden. Ik ben ontsnapt aan een moord volgens Prive. Niks van gemerkt gelukkig. Onzin dus! http://t.co/FPQrLLmM reageer retweet
Het had de tafelbezetting bij VI ten goede gekomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Weet niet of dit al eens ooit voorbij is gekomen, maar die Iwan van Duren heeft gewoon bovenaan een dodenlijst in 2005 gestaan he(vanwege nauwe banden met krakersbeweging in Nijmegen);
[..]
http://www.misdaadjournal(...)enaan-de-dodenlijst/
Yep linksche hippiequote:Op woensdag 2 november 2011 16:42 schreef Specularium het volgende:
Dus Iwan zat dusdanig in de extremistische hoek dat hij wellicht ooit een kopje groene thee met Volkert heeft gedronken?
Gelukkig was hij al nooit mijn kopje thee.
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Yep linksche hippie
http://sigaarsnor.blogspo(...)-duren-en-radio.html
Oh jij weet er al meer over?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Van der Gijp begint anders steeds meer een faalhaas te worden. Kom op man, toon eens wat karakter.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Van der Gijp begint anders steeds meer een faalhaas te worden. Kom op man, toon eens wat karakter.
Deze man moet een ban krijgen, nu meteen!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ik had echt iets helemaal anders verwacht. Yolanthe ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef Falco het volgende:
Wat een kut-TT.
Verder is die vrouw van Johan Derksen toch nooit eerder in beeld geweest? Vreemd, dat ik me telkens zo'n soort vrouw voorstelde, als Derksen het had over zijn vrouw.
Jij snapt duidelijk niet wat zulke psychische problemen inhouden. Je bent zelf de faalhaas hier vanwege je kortzichtige reactie.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Enig medeleven is je vreemd he?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Is pas één van de komende uitzendingen, blijkbaar. Moest eerst nog overlegd worden met de Reclame Code Commissie. Gaat als ik het goed begrepen heb om dit bedrijf. Is toch wat minder lekker afzeikbaar dan ICI Paris volgens mijquote:Op woensdag 2 november 2011 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had trouwens begrepen dat er weer een bedrijf betaald had om afgezeken te worden, maar volgens mij heb ik dat gemist?
Of ging het over Sparta en is het vakkundig uitgevoerd door Jan Everse?
De man was 85, heeft een prachtig leven gehad en is overleden in z'n slaap.. dat moet Gijpie toch kunnen relativeren.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:23 schreef -J-D- het volgende:
Gijpie zal wel weer een terugslag krijgen... z'n vriend Rijk de Gooyer is overleden.
De echte Derksen-kenners hadden natuurlijk al eens een foto'tje gezien. Bijvoorbeeld in dat tv-programma van Yolanthe. En deze foto staat al zo'n vijf jaar op het internetquote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef Falco het volgende:
Wat een kut-TT.
Verder is die vrouw van Johan Derksen toch nooit eerder in beeld geweest? Vreemd, dat ik me telkens zo'n soort vrouw voorstelde, als Derksen het had over zijn vrouw.
Aan zijn hoofd te zien is Johan daar onderweg naar het filmhuis om een film te zien over de huwelijksproblemen van een Iraanse vrouw.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef Veerboot het volgende:
[..]
De echte Derksen-kenners hadden natuurlijk al eens een foto'tje gezien. Bijvoorbeeld in dat tv-programma van Yolanthe. En deze foto staat al zo'n vijf jaar op het internet
Als dat geld naar het goede doel gaat, weet ik niet wat het probleem is. Die mannetjes van de Reclame Code Commissie nemen zich zelf veel te serieus...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Is pas één van de komende uitzendingen, blijkbaar. Moest eerst nog overlegd worden met de Reclame Code Commissie. Gaat als ik het goed begrepen heb om dit bedrijf. Is toch wat minder lekker afzeikbaar dan ICI Paris volgens mij
Om de een of andere reden ben ik hem even zat.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef DrDentzz het volgende:
Johan Derksen op Ned2 met een 'Ode aan de doden' over Coentje Moulijn.
Jawel, toen droeg ze trouwens een bril. Zonder bril ziet ze er beter uit. Pittig kapsel ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef Falco het volgende:
Verder is die vrouw van Johan Derksen toch nooit eerder in beeld geweest?
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ben ik hem even zat.
Schakel ik in, zit ik midden in de moralistische grafbek van Arie Boomsma te kijken. Gvd wat is dit voor hinderlaagquote:Op woensdag 2 november 2011 20:58 schreef DrDentzz het volgende:
Johan Derksen op Ned2 met een 'Ode aan de doden' over Coentje Moulijn.
Ik riep een half uur geleden 'oversteken!' en jij loopt nu voor een vrachtwagen, dat kun je mij niet meer kwalijk nemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:36 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Schakel ik in, zit ik midden in de moralistische grafbek van Arie Boomsma te kijken. Gvd wat is dit voor hinderlaag
Het zal ook geen probleem zijn, maar ik denk dat ze dat bij RTL wel graag even vooraf zeker weten. Ik vraag me trouwens af hoe dat normaal gesproken werkt. Tita Tuinmeubelen, Christine le Duc, etc. hebben toch ook heel wat sluikreclame gehad. Mag dat allemaal zomaar?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als dat geld naar het goede doel gaat, weet ik niet wat het probleem is. Die mannetjes van de Reclame Code Commissie nemen zich zelf veel te serieus...
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Ik riep een half uur geleden 'oversteken!' en jij loopt nu voor een vrachtwagen, dat kun je mij niet meer kwalijk nemen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Ik riep een half uur geleden 'oversteken!' en jij loopt nu voor een vrachtwagen, dat kun je mij niet meer kwalijk nemen.
Wat dacht je van de ballen tijdens de Televisiering uitzendingquote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het zal ook geen probleem zijn, maar ik denk dat ze dat bij RTL wel graag even vooraf zeker weten. Ik vraag me trouwens af hoe dat normaal gesproken werkt. Tita Tuinmeubelen, Christine le Duc, etc. hebben toch ook heel wat sluikreclame gehad. Mag dat allemaal zomaar?
Nieuwe concurrentie voor VI!quote:SBS 6 gaat Het Beste Idee van Nederland van presentator Beau van Erven Dorens verhuizen van de zaterdag- naar de maandagavond.
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef pberends het volgende:
Films vervangen Beau's show
[..]
Nieuwe concurrentie voor VI!
Ander publiek hoop ik? VI vind ik leuk, dat van die flapdrol kan ik me niet aan conformeren.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:11 schreef msnk het volgende:
[..]Wordt het programma nog minder bekeken (beste idee dus).
Nou... Minstens de helft van het reguliere VI-publiek zijn ook maar plebs volgens mij hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 16:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ander publiek hoop ik? VI vind ik leuk, dat van die flapdrol kan ik me niet aan conformeren.
'Koffietijd voor mannen.' Als er een show was met deze naam zou alleen Beau dit kunnen presenteren.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:07 schreef pberends het volgende:
Films vervangen Beau's show
[..]
Nieuwe concurrentie voor VI!
Dacht voor een ogenblik dat het Gijp wasquote:Op donderdag 3 november 2011 17:35 schreef Specularium het volgende:
Meesterkok Rudolf zou eigenlijk ook zo aan kunnen schuiven bij VI.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:49 schreef arucard het volgende:
[..]
Dacht voor een ogenblik dat het Gijp was
Naar aanleiding van zijn column in VI.twitter:Persie_Official twitterde op donderdag 03-11-2011 om 18:41:05Nico 'dickhoorn'(vi) = een eikel maar dat wisten al! Nu weten we dus ook allemaal hoe serieus we jou moeten nemen! reageer retweet
Normaal kan ik de columns van Nico wel waarderen maar deze was behoorlijk misplaatst.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:43 schreef Gramulanion het volgende:
Naar aanleiding van zijn column in VI.twitter:Persie_Official twitterde op donderdag 03-11-2011 om 18:41:05Nico 'dickhoorn'(vi) = een eikel maar dat wisten al! Nu weten we dus ook allemaal hoe serieus we jou moeten nemen! reageer retweet
Vooral wat hij de volgende keer moet doen om op Hitler te lijken, snorretje maken, spelen met een adelaar op zijn schouder. En daarna gaat hij door dat hij de volgende keer Mussolini moet imiteren of Mao Zedong enz.quote:
Best logisch.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:50 schreef Neuroscience het volgende:
En daar reageert v. Persie zo op? Die laat zich lekker kennen![]()
Matig zegquote:Op donderdag 3 november 2011 18:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral wat hij de volgende keer moet doen om op Hitler te lijken, snorretje maken, spelen met een adelaar op zijn schouder. En daarna gaat hij door dat hij de volgende keer Mussolini moet imiteren of Mao Zedong enz.
Vind ik wel meevallen. Die columnpjes van v. Dijkshoorn moet je sowieso met een kilo zout nemen, dus ik zie niet in waarom je dan, als je zelf een keer aan de beurt bent, moet gaan twitteren dat Dijkshoorn niet serieus te nemen is. Laat gaan joh.quote:
Vergelijkingen maken met Hitler/Mussolini gaan gewoon te ver.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:55 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Die columnpjes van v. Dijkshoorn moet je sowieso met een kilo zout nemen, dus ik zie niet in waarom je dan, als je zelf een keer aan de beurt bent, moet gaan twitteren dat Dijkshoorn niet serieus te nemen is. Laat gaan joh.
Ik vind het helemaal niet logisch. Wat kan het hem nou schelen wat zo'n mongool uit Nederland nou vindt johquote:Op donderdag 3 november 2011 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vergelijkingen maken met Hitler/Mussolini gaan gewoon te ver.
Logisch dat hij dan even zegt dat Dijkshoorn niet serieus te nemen is.
Dus een speler mag nooit eens een opmerking maken over wat een columnist/journalist over hem schrijft ?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet logisch. Wat kan het hem nou schelen wat zo'n mongool uit Nederland nou vindt johWho the fuck is Nico.
Dat zegt hij toch niet..quote:Op donderdag 3 november 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus een speler mag nooit eens een opmerking maken over wat een columnist/journalist over hem schrijft ?
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat mag hij natuurlijk doenWe leven hier in een een vrije wereld.
Moi aussi.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:49 schreef arucard het volgende:
[..]
Dacht voor een ogenblik dat het Gijp was
Het is ook wel erg makkelijk voor een columnist om 'zijn doel' te bereiken.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Anno2012 het volgende:
Dijkshoorn heeft zijn doel bereikt, wij praten over hem of zijn column.
Fantastischquote:
Die moeten toch wel met een gigantisch bedrag zijn gekomen danquote:Op donderdag 3 november 2011 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan Derksen in de nieuwe energie-reclame. vanaf volgende week.
Voor iemand die een hekel heeft aan het tv wereldje... hij is er niet af te krijgen. Het zou hem sieren een keer Nee te zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ben ik hem even zat.
Hij is bijna net zo ijdel aan het worden als Martquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:17 schreef maril het volgende:
[..]
Voor iemand die een hekel heeft aan het tv wereldje... hij is er niet af te krijgen. Het zou hem sieren een keer Nee te zeggen.
Zoals je weet houdt Johan nooit zelf het geld wat hij krijgt voor commercials.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef Type-R het volgende:
Krijg beetje het idee dat Johan aan zijn oudere dag denkt en nu flink aan het binnenhalen is. Ik zou het ook doen eigenlijk.
Volgend jaar heeft mevrouw Derksen een tomboyquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:31 schreef Trekrecord het volgende:
[..]
Zoals je weet houdt Johan nooit zelf het geld wat hij krijgt voor commercials.
Nee ik verwacht dat hij het simpel houdt, GELD! VEEEEL GELD! en misschien bagatelliseert hij het door over alimentatie te beginnen, maar ik verwacht ook wel dat hij een flinke som geld heeft mogen onvangen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:19 schreef Paxcon het volgende:
Johan in de reclame van de Nederlandse Engergiemaatachappij. Dat hij zich laat lenen voor dit onsympathieke kutbedrijfvalt me tegen. Ongetwijfeld zal hij met en geniale verklaring komen waardoor het gepeupel als ik weer gerustesteld is.
Hij heeft op zich groot gelijk, maar de Nederlandse Energie Maatschappij is wel een wat twijfelachtig bedrijf, toch? Die KPN-commercial van een tijdje geleden, daar kon iedereen goed mee leven. Dit gaat hem denk ik heel wat kritiek opleveren. Laten we hopen dat het een nog enigszins humoristische reclame is, anders wordt het helemaal pijnlijk. "Ik zeg: niet doen!"quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef Type-R het volgende:
Krijg beetje het idee dat Johan aan zijn oudere dag denkt en nu flink aan het binnenhalen is. Ik zou het ook doen eigenlijk.
"ff kesjen"quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef Type-R het volgende:
Is dat geen goede cumpenie?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:38 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hij heeft op zich groot gelijk, maar de Nederlandse Energie Maatschappij is wel een wat twijfelachtig bedrijf, toch? Die KPN-commercial van een tijdje geleden, daar kon iedereen goed mee leven. Dit gaat hem denk ik heel wat kritiek opleveren. Laten we hopen dat het een nog enigszins humoristische reclame is, anders wordt het helemaal pijnlijk. "Ik zeg: niet doen!"
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:51 schreef DrDentzz het volgende:
O, maar dan doet Johan dat gewoon om de mensen erop te wijzen dat ze moeten overstappen om geld te besparen, stukje maatschappelijke betrokkenheid in crisistijd.
Precies wat ik dacht. Naja ik gun het hem wel. JD blijft een baas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:23 schreef Type-R het volgende:
Beetje pijnlijk vind ik het welquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Johan hoort nu dus in het illustere rijtje met Natasha Froger en Maurice de Hond?
Ik vind het zelfs erg pijnlijk, voor de NEM reclame gaan maken, stelletje oplichtersquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:30 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Beetje pijnlijk vind ik het wel
quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:41 schreef Veerboot het volgende:
Als Genee erover gaat zeuren, hoeft Derksen eigenlijk alleen te zeggen: "Overigens vind ik dat jij de laatste bent die..." en dan is Genee waarschijnlijk stil...
Wow zijn dat tarieven uit het jaar 1977?quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je zien hoe goedkoop ze zijn. Ik zeg doen!
Dat klinkt wel heel slecht.quote:Swinkels: "We willen Nederland gaan vertellen dat ze in onze sector mensen die nog nooit naar een andere energieleverancier zijn overgestapt, slapers noemen. Daarvoor moet je dus eigenlijk het publiek gaan beledigen. En wie kan het beste iemand beledigen en ermee wegkomen? Johan Derksen!"
"We gaan Johan Derksen neerzetten zoals iedereen hem kent. Dus niet al te vrolijk gaat hij gewoon zeggen dat in de markt zeventig procent van de mensen nog nooit is overgestapt. En hij gaat vertellen dat hij vroeger zelf ook zo'n slaper was
Toch juist tekenend voor hem, alles voor de poen.quote:
En Frans Bauerquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Johan hoort nu dus in het illustere rijtje met Natasha Froger en Maurice de Hond?
en waarom zou je overstappen naar de NEM, je hoort alleen maar ellende en je bespaart misschien 10 euro. Die slapers zijn gewoon tevreden klanten.quote:
Schelvis en Aad de Mosquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:08 schreef pberends het volgende:
Maar welke gasten zijn er vanavond nu?
Nooit maak jij ervan, maar hij heeft wel gezegd dat het een keer is voorgekomen ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch juist tekenend voor hem, alles voor de poen.
Hij heeft nota bene zelf toegegeven nooit negatief over AZ te schrijven omdat Scheringa een tijd VI heeft gesponsord.
Dat ligt wel iets genuanceerder toch, iemand wilde gal spuwen over Scheringa en dat stond Derksen niet toe omdat het een grote sponsor was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit maak jij ervan, maar hij heeft wel gezegd dat het een keer is voorgekomen ja.
Ik geef hem groot gelijk. Lekker die zakken vullen. Hoeft hij niet eens meer te kiezen of hij in Nederland of de VS wil wonen, want dan kan hij 2 huizen kopen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:17 schreef maril het volgende:
[..]
Voor iemand die een hekel heeft aan het tv wereldje... hij is er niet af te krijgen. Het zou hem sieren een keer Nee te zeggen.
Hij denkt, paspoort is binnen, laat lekker gaan johquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:11 schreef pberends het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)--odense-bk-0-1.html
11' Doelpunt Baye Djiby Fall, FC Twente - Odense BK, 0-1
Douglas. Kan die clown niet uitgezet worden naar Brazilië?
Die 2 huizen kan hij nu ook wel betalen hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk. Lekker die zakken vullen. Hoeft hij niet eens meer te kiezen of hij in Nederland of de VS wil wonen, want dan kan hij 2 huizen kopen.
Waarom post jij dit soort dingen altijd in het VI topic?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:11 schreef pberends het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)--odense-bk-0-1.html
11' Doelpunt Baye Djiby Fall, FC Twente - Odense BK, 0-1
Douglas. Kan die clown niet uitgezet worden naar Brazilië?
Waarom zou dit de uitzending halen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:55 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
We durven denken dat opa Cruyff dit niet beter zou hebben gedaan in zijn beste dagen...
, het zou mooi zijn als ie de uitzending haalt
Klein zoon Cruijff ? misschienquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom zou dit de uitzending halen?Er worden elke week, nee, elke dag schitterende goals gemaakt in het amateurvoetbal.
Maar een huis met een mooie keuken met grote afzuigkap om onder te roken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die 2 huizen kan hij nu ook wel betalen hoor
Waarom denk je? Omdat in VI over voetbal gepraat wordt. Dus wat loop je te zeuren?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom post jij dit soort dingen altijd in het VI topic?
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij denkt, paspoort is binnen, laat lekker gaan joh
En dan wij helemaal blij en opgetogen enzo en wij helemaal zin in vanavond en dan zit jij achter je pc te gniffelen en dan zeg jij: Andere Renéquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Overigens zit René vanavond in de uitzending.
Misschien dat ze hem thuis weer kort hebben geďnterviewd over de laatste updates? Toch altijd leuk om René weer te zien, al is het in zo'n kort filmpje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
En dan wij helemaal blij en opgetogen enzo en wij helemaal zin in vanavond en dan zit jij achter je pc te gniffelen en dan zeg jij: Andere René!
!
!
Ik heb vannacht gedroomd dat René in de uitzending zat. Let maar op...hij zit er.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
En dan wij helemaal blij en opgetogen enzo en wij helemaal zin in vanavond en dan zit jij achter je pc te gniffelen en dan zeg jij: Andere René!
!
!
Vraag ik me ook altijd af.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel een zware tijd zeker? Huil je ook vaak? Drama hier over René zeg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat René in de uitzending zat. Let maar op...hij zit er.
Echt he.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aad en Jan waren best leuk samen op de Avond.quote:
Het is toch ook een voetbalprogramma, podverpillenpapquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:46 schreef DrDentzz het volgende:
Aad zat toen alleen maar over opstellingen en tactieken te lullen en niet over de ring.
Een feestje boven VI verkiezenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Kan vanavond helaas niet live kijken.Na werk en feestje vanavond even heerlijk terugkijken.
Een feestje hebben waardoor je VI moet missenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Kan vanavond helaas niet live kijken.Na werk en feestje vanavond even heerlijk terugkijken.
Moet van de dokter een maandje rust houden, al hoopt hij zelf sneller weer van de partij te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een feestje boven VI verkiezen
Ja echt vervelend zo'n sociaal leven als je gewoon lekker op de bank wil hangen en naar gelul van wat mannen wil luisteren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een feestje hebben waardoor je VI moet missenIk leef met je mee hoor
Komt het kneusje ook weer de bocht om hoesten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wel een zware tijd zeker? Huil je ook vaak? Drama hier over René zeg.
Same here.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef HenkieVdV het volgende:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Komt het kneusje ook weer de bocht om hoesten.
Niks 'kneusje'. Dat gevraag om de aanwezigheid van René met grote regelmaat, mits van vaste bezoekers van dit topic, begint een beetje sneu te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Komt het kneusje ook weer de bocht om hoesten.
Medelijden is meer op zijn plaats, want ik moet poker spelen met vrienden terwijl ik daar toch de ballen verstand van hebquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Ja echt vervelend zo'n sociaal leven als je gewoon lekker op de bank wil hangen en naar gelul van wat mannen wil luisteren.Ik ben jaloers op jullie.
Ja, maar hij loopt altijd te mauwen als mensen hier iets serieus posten, of het nou over Gijp gaat of over iets anders. Dus ze is in mijn ogen een kneusje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:53 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Niks 'kneusje'. Dat gevraag om de aanwezigheid van René met grote regelmaat, mits van vaste bezoekers van dit topic, begint een beetje sneu te worden.
Inderdaad, overdreven gedoe allemaal zeg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:53 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Niks 'kneusje'. Dat gevraag om de aanwezigheid van René met grote regelmaat, mits van vaste bezoekers van dit topic, begint een beetje sneu te worden.
Sommige mensen hebben gewoon een onzinpost-quotum, die moeten een bepaald aantal waardeloze posts halen zoals die jij hier noemtquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, overdreven gedoe allemaal zeg.
'Waar is rene![]()
![]()
komt gijpie maandag weer?
![]()
![]()
'
Genee heeft ook allemaal "schnabbels in de provincie", zoals die huisvrouwen bijeenkomst, wat laatst hier ergens in dit topic stond.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:00 schreef DrDentzz het volgende:
Genee staat nooit zo sterk als het op keuzes voor het geld aankomt
Ik snap het wel, ik hoop ook elke aflevering dat Gijpie er weer zit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, overdreven gedoe allemaal zeg.
'Waar is rene![]()
![]()
komt gijpie maandag weer?
![]()
![]()
'
Maar hij is wel eerlijkquote:
toch goed gezien dhr Grasquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef frensje het volgende:
ik zag Derksen zijn ex-jasje aan de bar zitten
Nee, dat was zijn moeder.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Aad de Mos is zo'n geweldige spreker.
http://www.ilovefashionne(...)r-keer-jas-van-gras/quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:46 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarvoor hebben we Douglas.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:50 schreef GGMM het volgende:
Vlaar hoort niet in het Nederlands elftal thuis.
Klopt en dat zeg ik als Feyenoord-fan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:50 schreef GGMM het volgende:
Vervanger van Bruma denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:50 schreef GGMM het volgende:
obligaat zinnetje uit het bolle hoofd geleerdquote:
Waarom niet? Ben het met je eens hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:53 schreef GGMM het volgende:
Douglas hoort niet in het Nederlands elftal thuis.
Idd, wat een clown is die ventquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks ook het interviewtje met Sierd
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben het met je eens hoor.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben het met je eens hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |