Zo ziet ze er wel uit,jaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:35 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat als de vrouw van JD Smulders betrapt had ze hem waarschijnlijk had doodgemaakt.
check de pi danquote:Op woensdag 2 november 2011 14:44 schreef maril het volgende:
[..]
Waar de fok komt dat nou weer vandaan?
volgens mij hadden ze het er maandag nieteens meer over dus volgens mij komt ie voorlopig nog niet terug. Of zonder aankondiging zodat ie ook geen druk voelt.quote:
ik had nooit het Amber Alert moeten bellen ...quote:Op woensdag 2 november 2011 14:58 schreef Neuroscience het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een kut tt
Stel de vraag a.s. vrijdagquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op die foto's zie ik trouwens de vrouw van JD ook roken.
Dit was toch de vrouw van wie ''de grote voetbal analyticus onder de afzuigkap moest staan roken''?
Of staan ze gewoon met z'n tweeen bij de afzuigkap?
Nee dat was volgens mij zijn tweede vrouwquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit was toch de vrouw van wie ''de grote voetbal analyticus onder de afzuigkap moest staan roken''?
Ze kwam toch uit Frankrijk?quote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Miss Gouda 1962, hč!?
Blijkbaar is de eis om in Gouda te wonen ongeacht de nationaliteitquote:Op woensdag 2 november 2011 15:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Was Miss Gouda 1962 dan zijn vorige vrouw?
Zeker, of ze er samen staan weet ik niet maar het klinkt best romantischquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zonder Gijpie is het toch beduidend minder leuk.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze het er maandag nieteens meer over dus volgens mij komt ie voorlopig nog niet terug. Of zonder aankondiging zodat ie ook geen druk voelt.
Ja, en sowieso doet Derksen niet heel geheimzinnig over zijn woonplaats en adres (Naast Koertquote:Op woensdag 2 november 2011 15:22 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb trouwens het item in Koffietijd, waarin die foto's getoond werden, vanmorgen zitten terugkijken (wees niet bang: iemand stuurde me een tip; het gaat verder nog helemaal goed met me, dank je). Die fotograaf was zo trots als een hond met zeven lullen dat hij een foto van de vrouw van Johan Derksen had weten te maken en er werd beweerd dat het voor het eerst was dat iemand dat gelukt was. Nou wil ik niet lullig doen, maar er circuleerde toch al heel lang een foto van haar op de interwebs?
Is dat zo dan?, wel Maarten Spanjer bij wie hij zijn goudenkalf het raam uit gooide, maar over De Gooyer heb ik hem nooit gehoord volgens mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef vincerusso het volgende:
Rijk de Gooyer is dood (vriend van Gijp)
Dus Gijp zien we tot minstens volgend jaar niet meer
Ze zijn wel degelijk vriendjesquote:Op woensdag 2 november 2011 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat zo dan?, wel Maarten Spanjer bij wie hij zijn goudenkalf het raam uit gooide, maar over De Gooyer heb ik hem nooit gehoord volgens mij.
Rijk de Gooyer (85) overledenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:33 schreef vincerusso het volgende:
Rijk de Gooyer is dood (vriend van Gijp)
Dus Gijp zien we tot minstens volgend jaar niet meer
http://www.misdaadjournal(...)enaan-de-dodenlijst/quote:Nu René van der Gijp enige tijd uit de running is, is zijn plek bij Voetbal International even ingenomen door Iwan van Duren.
Het is niet helemaal mijn kopje thee, maar als er een linkje is met de misdaad kop ik ‘m graag in. Misschien is het helemaal geen nieuws en weet iedereen dat, maar ik zie het zo snel niet terug. Het is ook al weer een tijdje geleden.
In november 2005 werd Louis Sévčke (41) in Nijmegen doodgeschoten door de frustraat Marcel Teunissen. De twee kenden elkaar uit het krakerscircuit. Sévčke zou Teunissen ervan hebben verdacht een infiltrant van een inlichtingendienst te zijn en hem daarom uit de Nijmeegse krakersbeweging hebben gewerkt. Waarschijnlijk was dat niet zo, maar Teunissen spoorde sowieso niet helemaal.
Wat niet veel aandacht heeft gekregen is het feit dat Sévčke niet de nummer één op de dodenlijst van Teunissen was: dat was journalist Iwan van Duren, die ook nauwe banden had met die Nijmeegse kraakbeweging. Maar Teunissen kon Van Duren niet vinden of in elk geval niet op het juiste moment traceren, vandaar dat hij Sévčke als doelwit nam.
twitter:iwanvanduren twitterde op maandag 17-10-2011 om 10:28:11Moet toch niet gekker worden. Ik ben ontsnapt aan een moord volgens Prive. Niks van gemerkt gelukkig. Onzin dus! http://t.co/FPQrLLmM reageer retweet
Het had de tafelbezetting bij VI ten goede gekomen.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Weet niet of dit al eens ooit voorbij is gekomen, maar die Iwan van Duren heeft gewoon bovenaan een dodenlijst in 2005 gestaan he(vanwege nauwe banden met krakersbeweging in Nijmegen);
[..]
http://www.misdaadjournal(...)enaan-de-dodenlijst/
Yep linksche hippiequote:Op woensdag 2 november 2011 16:42 schreef Specularium het volgende:
Dus Iwan zat dusdanig in de extremistische hoek dat hij wellicht ooit een kopje groene thee met Volkert heeft gedronken?
Gelukkig was hij al nooit mijn kopje thee.
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Yep linksche hippie
http://sigaarsnor.blogspo(...)-duren-en-radio.html
Oh jij weet er al meer over?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Van der Gijp begint anders steeds meer een faalhaas te worden. Kom op man, toon eens wat karakter.
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Van der Gijp begint anders steeds meer een faalhaas te worden. Kom op man, toon eens wat karakter.
Deze man moet een ban krijgen, nu meteen!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ik had echt iets helemaal anders verwacht. Yolanthe ofzo.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:00 schreef Falco het volgende:
Wat een kut-TT.
Verder is die vrouw van Johan Derksen toch nooit eerder in beeld geweest? Vreemd, dat ik me telkens zo'n soort vrouw voorstelde, als Derksen het had over zijn vrouw.
Jij snapt duidelijk niet wat zulke psychische problemen inhouden. Je bent zelf de faalhaas hier vanwege je kortzichtige reactie.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Enig medeleven is je vreemd he?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |