Op naar de Nipkow schijf!quote:-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: °°°°°°°°°°°°°°°°°°
Verzonden: °°°°°°°°°°2011 10:12
Aan: derksen@rijnmond.nl
Onderwerp: °°°°°°°°°°°
Geachte heer Derksen,beste Johan:
Allereerst van harte gefeliciteerd met het winnen van de Televizierring!
°°°°°°°°
Groeten van 1 van de vele fokkers die massaal op VI zijn gaan
stemmen als ware het een proteststem ala Occupy....tegen die
hele Hilversumse-Gooische kliek van de Mol en consorten.
Mvg
reactie:
From: Johan Derksen <°°°@vi.nl>
Sent: °°°° 2011 08:42:40 AM
To: <°°°°°°>
Bedankt voor alle steun!
Groeten, Johan Derksen.
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Antilurker het volgende:
Dat bedanken doet gewoon computer joh, net als alle tekeningen die je naar de koningin stuurt.
Dus dat heb ik voor niks gedaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Antilurker het volgende:
Dat bedanken doet gewoon computer joh, net als alle tekeningen die je naar de koningin stuurt.
Echt he, schrijf ik een mooie brief, krijg ik terug 'De koningin vindt je tekening erg mooi.'quote:
Ik had ooit een brief naar Paul van Loon (Griezelbusquote:Op woensdag 2 november 2011 16:42 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Echt he, schrijf ik een mooie brief, krijg ik terug 'De koningin vindt je tekening erg mooi.'
Goh, ik dacht toch echt het handschrift te herkennenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:54 schreef Buitendam het volgende:
Dat heeft ie niet zelf beantwoord, simpele
hij moet boeken schrijven, geen brievenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik had ooit een brief naar Paul van Loon (Griezelbus) geschreven, kreeg ik een standaardlijstje met antwoorden op veelgestelde vragen terug.
En dat is dan schrijver [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef Antilurker het volgende:
Dankje voor deze post hij draagt zeker wat bij aan dit topic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |