Moet van de dokter een maandje rust houden, al hoopt hij zelf sneller weer van de partij te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een feestje boven VI verkiezen
Ja echt vervelend zo'n sociaal leven als je gewoon lekker op de bank wil hangen en naar gelul van wat mannen wil luisteren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een feestje hebben waardoor je VI moet missenIk leef met je mee hoor
Komt het kneusje ook weer de bocht om hoesten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wel een zware tijd zeker? Huil je ook vaak? Drama hier over René zeg.
Same here.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:24 schreef HenkieVdV het volgende:
Kan vanavond helaas niet live kijken.Na werk en feestje vanavond even heerlijk terugkijken.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Komt het kneusje ook weer de bocht om hoesten.
Niks 'kneusje'. Dat gevraag om de aanwezigheid van René met grote regelmaat, mits van vaste bezoekers van dit topic, begint een beetje sneu te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Komt het kneusje ook weer de bocht om hoesten.
Medelijden is meer op zijn plaats, want ik moet poker spelen met vrienden terwijl ik daar toch de ballen verstand van hebquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Ja echt vervelend zo'n sociaal leven als je gewoon lekker op de bank wil hangen en naar gelul van wat mannen wil luisteren.Ik ben jaloers op jullie.
Ja, maar hij loopt altijd te mauwen als mensen hier iets serieus posten, of het nou over Gijp gaat of over iets anders. Dus ze is in mijn ogen een kneusje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:53 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Niks 'kneusje'. Dat gevraag om de aanwezigheid van René met grote regelmaat, mits van vaste bezoekers van dit topic, begint een beetje sneu te worden.
Inderdaad, overdreven gedoe allemaal zeg.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:53 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Niks 'kneusje'. Dat gevraag om de aanwezigheid van René met grote regelmaat, mits van vaste bezoekers van dit topic, begint een beetje sneu te worden.
Sommige mensen hebben gewoon een onzinpost-quotum, die moeten een bepaald aantal waardeloze posts halen zoals die jij hier noemtquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, overdreven gedoe allemaal zeg.
'Waar is rene![]()
![]()
komt gijpie maandag weer?
![]()
![]()
'
Genee heeft ook allemaal "schnabbels in de provincie", zoals die huisvrouwen bijeenkomst, wat laatst hier ergens in dit topic stond.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:00 schreef DrDentzz het volgende:
Genee staat nooit zo sterk als het op keuzes voor het geld aankomt
Ik snap het wel, ik hoop ook elke aflevering dat Gijpie er weer zit.quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad, overdreven gedoe allemaal zeg.
'Waar is rene![]()
![]()
komt gijpie maandag weer?
![]()
![]()
'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |