Naar aanleiding van zijn column in VI.twitter:Persie_Official twitterde op donderdag 03-11-2011 om 18:41:05Nico 'dickhoorn'(vi) = een eikel maar dat wisten al! Nu weten we dus ook allemaal hoe serieus we jou moeten nemen! reageer retweet
Normaal kan ik de columns van Nico wel waarderen maar deze was behoorlijk misplaatst.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:43 schreef Gramulanion het volgende:
Naar aanleiding van zijn column in VI.twitter:Persie_Official twitterde op donderdag 03-11-2011 om 18:41:05Nico 'dickhoorn'(vi) = een eikel maar dat wisten al! Nu weten we dus ook allemaal hoe serieus we jou moeten nemen! reageer retweet
Vooral wat hij de volgende keer moet doen om op Hitler te lijken, snorretje maken, spelen met een adelaar op zijn schouder. En daarna gaat hij door dat hij de volgende keer Mussolini moet imiteren of Mao Zedong enz.quote:
Best logisch.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:50 schreef Neuroscience het volgende:
En daar reageert v. Persie zo op? Die laat zich lekker kennen![]()
Matig zegquote:Op donderdag 3 november 2011 18:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooral wat hij de volgende keer moet doen om op Hitler te lijken, snorretje maken, spelen met een adelaar op zijn schouder. En daarna gaat hij door dat hij de volgende keer Mussolini moet imiteren of Mao Zedong enz.
Vind ik wel meevallen. Die columnpjes van v. Dijkshoorn moet je sowieso met een kilo zout nemen, dus ik zie niet in waarom je dan, als je zelf een keer aan de beurt bent, moet gaan twitteren dat Dijkshoorn niet serieus te nemen is. Laat gaan joh.quote:
Vergelijkingen maken met Hitler/Mussolini gaan gewoon te ver.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:55 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Die columnpjes van v. Dijkshoorn moet je sowieso met een kilo zout nemen, dus ik zie niet in waarom je dan, als je zelf een keer aan de beurt bent, moet gaan twitteren dat Dijkshoorn niet serieus te nemen is. Laat gaan joh.
Ik vind het helemaal niet logisch. Wat kan het hem nou schelen wat zo'n mongool uit Nederland nou vindt johquote:Op donderdag 3 november 2011 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vergelijkingen maken met Hitler/Mussolini gaan gewoon te ver.
Logisch dat hij dan even zegt dat Dijkshoorn niet serieus te nemen is.
Dus een speler mag nooit eens een opmerking maken over wat een columnist/journalist over hem schrijft ?quote:Op donderdag 3 november 2011 18:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet logisch. Wat kan het hem nou schelen wat zo'n mongool uit Nederland nou vindt johWho the fuck is Nico.
Dat zegt hij toch niet..quote:Op donderdag 3 november 2011 19:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus een speler mag nooit eens een opmerking maken over wat een columnist/journalist over hem schrijft ?
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat mag hij natuurlijk doenWe leven hier in een een vrije wereld.
Moi aussi.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:49 schreef arucard het volgende:
[..]
Dacht voor een ogenblik dat het Gijp was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |