SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.
[ Bericht 4% gewijzigd door 16meter op 31-10-2011 20:50:47 ]![]()
Ja Jac0bus, OHP = overhead press, stricte uitvoering ervan is military press. Maar daar zie ik het nut niet van in, wil gewoon zoveel mogelijk gewicht omhoog kunnen duwen met een rechte rug.![]()
IcK wil zow breet wrden als PansterMuis, hoe dOe ik dawt ?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Kunnen we nu eens zonder kuttrolls beginnen in een topic?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef leeell het volgende:
IcK wil zow breet wrden als PansterMuis, hoe dOe ik dawt ?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
hè, geen troll meneerquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Kunnen we nu eens zonder kuttrolls beginnen in een topic?
echt respect voor PantserMuis, hij weet dat zelf ook wel van mij
het is dat echt oerlui ben en niet gedisciplineerd ben, anders had ik bij hem in de leer gegaanOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Wat doe je dan hier, behalve kutgrappen makenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef leeell het volgende:
[..]
hè, geen troll meneer
echt respect voor PantserMuis, hij weet dat zelf ook wel van mij
het is dat echt oerlui ben en niet gedisciplineerd ben, anders had ik bij hem in de leer gegaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ff ontopic gozert..gegeil kan via PM.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef leeell het volgende:
IcK wil zow breet wrden als PansterMuis, hoe dOe ik dawt ?![]()
Geen wonder dat hij voor die boksfilm niet van zijn eetpatroon af wil wijken dan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Jan Smit leeft toch op coke en haring?
Maar dat waren oude foto's toch? Waarschijnlijk staat hij er een stuk beter bij nu.![]()
En een mod nog wel
Kan hij tenminste wel z'n eigen posts verwijderen
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ok nice, thanksquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:17 schreef Kroc het volgende:
maar over triceps thuis, ik vind divebombers aardig voelen in mijn triceps
Ik denk dat ik vooral die dumbbell kickbacks ga gebruiken, wat makkelijker en dan zie je de progressie beter omdat je gewicht gebruikt.Finally, someone let me out of my cage![]()
Coke word je wel lekker droog van en in haring zitten goede vetten en eiwitten dus dat moet goed komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Jan Smit leeft toch op coke en haring?![]()
![]()
Net wat ik dacht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Coke word je wel lekker droog van en in haring zitten goede vetten en eiwitten dus dat moet goed komen.
Ik ga naar Volendam verhuizen...ommin droog enzo worden jeweetz.![]()
Hier kun je nog wat meer oefeningen vinden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok nice, thanks
Ik denk dat ik vooral die dumbbell kickbacks ga gebruiken, wat makkelijker en dan zie je de progressie beter omdat je gewicht gebruikt.![]()
fathankquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier, behalve kutgrappen maken.
![]()
![]()
zo is dat, curls > chinups voor bicepsquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ok nice, thanks
Ik denk dat ik vooral die dumbbell kickbacks ga gebruiken, wat makkelijker en dan zie je de progressie beter omdat je gewicht gebruikt.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:50 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Je avatar is geen vooruitgang..![]()
Vanavond weer skaten.
![]()
Eens. Sommige filmpjes zijn zelf nog zwart wit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
exrx, bazensite.
Geen gekloot met Flash, gewoon GIFjes![]()
madcow o.a.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:07 schreef mtchel112 het volgende:
Bestaat er ook zoiets als een 5x5 schema voor mensen die al een tijdje bezig zijn?![]()
Eens, toch wel de standaard in de BB wereld. En terecht. Geen gezeik, prima sitequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
exrx, bazensite.
Geen gekloot met Flash, gewoon GIFjes
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
orly ik jou niet man..quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
yo fanta-stick
ken je nog van nachtbagger![]()
Wat zijn we weer lief.
Verder toch best meer last van mijn rug dan ik dacht na het trainen gisteren. Hopelijk is dat zo na het sporten en een warme douch weer aardig over. Alles kraakt nu![]()
![]()
Rob G.'s trainingsmixquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:06 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon een degelijke fitness app op je telefoon. Mooi grafiekjes erbij etc.
Over telefoons gesproken, laat ik meteen eens een zonde opbiechten.Ik luister tijdens trainen altijd naar muziek op mijn telefoon, en veel tijd gaat verloren aan wachten of spoelen naar geschikte muziekstukjes.
Ik moet eigenlijk muziek luisteren dat van 0:00 tot einde beuken is, of gewoon helemaal geen muziek luisteren en gewoon ogen dicht en rammen.
Nee, natuurlijk niet. Maar die info heb ik ook niet nodig in de zaal tijdens een training.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:08 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dus jij weet nog precies welk gewicht je anderhalf jaar geleden deed van elke oefening in je schema?
--
Aardig vrouwtje ook dat zo nu en dan in beeld komt.![]()
Hou op over kraken zeg. Je wil mij niet horen als ik sochtends opsta, Pinokkio is er niks bij. Knieen, enkels, tenen nek schouders ellebogen. Pas als ik de trap af ben ben ik uitgekraakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:57 schreef Ganzz het volgende:
Wat zijn we weer lief.
Verder toch best meer last van mijn rug dan ik dacht na het trainen gisteren. Hopelijk is dat zo na het sporten en een warme douch weer aardig over. Alles kraakt nuBehulpzaam als een waterkraan.
Ff een keer een massage nemen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef Ganzz het volgende:
En toch schijnt het niet schadelijk te zijn, maar soms gaat het zo hard en lomp..![]()
Zolang je het niet met een 'trekkende beweging' doet inderdaad. D.w.z. het knakken zelf is niet schadelijk, maar als je bijvoorbeeld aan je vingers trekt dan maak je de banden losser, wat uiteindelijk wél heel nadelig kan zijn. Idem met je nek, etc etc.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef Ganzz het volgende:
En toch schijnt het niet schadelijk te zijn, maar soms gaat het zo hard en lomp..Of toch du vader?![]()
Ik rek subtiel, en weet je wat een massage kostquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ff een keer een massage nemen.![]()
![]()
Huisarts: ja sommige mensen hebben dat nou eenmaal
Zon goedkope thaise met happy ending.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik rek subtiel, en weet je wat een massage kost![]()
![]()
![]()
diamond pushups zijn de bom!That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.![]()
Als je een bijbaantje zoekt mag je dat ook wel gewoon zeggen, hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zon goedkope thaise met happy ending.![]()
![]()
Mijn deltaspier groeit best wel snel, ben wel effectief bezig.
Betekent dus dat die spieren niet weg zijn maar sterk aanwezig.
[ Bericht 17% gewijzigd door o.us op 31-10-2011 22:23:14 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Lol.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je een bijbaantje zoekt mag je dat ook wel gewoon zeggen, hoor.![]()
Goed idee die massage! Morgen even doen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lmao.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goeien grap wat een dijenkletser.Feyenoord Rotterdam![]()
Wie wil mij helpen?
Ik hardloop 3 keer per week een halfuur. Ik doe ook aan fitness, ik doe nu in een keer mijn hele lichaam maar dat is nu een beetje veel aangezien ik al 3 weken bezig ben. Ik wil dus elke dag fitnessen en om de dag hardlopen. Welke spieren kan ik het beste wanneer trainen (omdat ik dus op 1 op de 2 dagen ook hardloop. En wat kan ik beter doen, eerst hardlopen of eerst fitnessen? Kan ik benen beter op dezelfde dag als hardlopen doen of niet? En kan ik bovenlichaam op een dag doen of kan ik beter rug/borst en biceps/triceps scheiden?
Bedankt.Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn![]()
Fijn te weten dat je bent omgebouwd en het gelukt isquote:
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn![]()
niks mis mee wat je nu doet, nu is het zwaar maar wen je vanzelf aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef Blitzkrieger het volgende:
Wie wil mij helpen?
Ik hardloop 3 keer per week een halfuur. Ik doe ook aan fitness, ik doe nu in een keer mijn hele lichaam maar dat is nu een beetje veel aangezien ik al 3 weken bezig ben. Ik wil dus elke dag fitnessen en om de dag hardlopen. Welke spieren kan ik het beste wanneer trainen (omdat ik dus op 1 op de 2 dagen ook hardloop. En wat kan ik beter doen, eerst hardlopen of eerst fitnessen? Kan ik benen beter op dezelfde dag als hardlopen doen of niet? En kan ik bovenlichaam op een dag doen of kan ik beter rug/borst en biceps/triceps scheiden?
Bedankt.
fullbody (alle spieren), hardlopen, fullbody, hardlopen etc.![]()
Fijn te weten dat je incapabel bent om een zinnige post te posten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Fijn te weten dat je bent omgebouwd en het gelukt is
Ik hoef er ook niet om te toasten.Feyenoord Rotterdam![]()
Fijn te weten dat je incapabel bent om het juiste geslacht aan te vinken in je profiel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Fijn te weten dat je incapabel bent om een zinnige post te posten.
Ik hoef er ook niet om te toasten.
[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 31-10-2011 22:45:05 (typo) ]![]()
Je moet nu niet gaan afreageren op mensen die hier al een stuk langer posten. Prima dat je meepost en actief KT doet, maar velen stellen SC en andere onzin niet op prijs. Een keer trollen met een foto of post is prima, maar nu is het topic alweer zo goed als verneukt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Fijn te weten dat je incapabel bent om een zinnige post te posten.
Ik hoef er ook niet om te toasten.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
kidkash19, jij squatte 200 kg, right? Hoe esthetisch is jouw ass nog? Valt het erg op in broeken? Ik snap dat je puur voor je sport traint, maar ben toch wel benieuwd hoe je daarmee omgaat qua kleding etc, en wat vindt je omgeving er van?![]()
Hoezo is dit onzin als ik een goede ontwikkeling laat zienquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Je moet nu niet gaan afreageren op mensen die hier al een stuk langer posten. Prima dat je meepost en actief KT doet, maar velen stellen SC en andere onzin niet op prijs. Een keer trollen met een foto of post is prima, maar nu is het topic alweer zo goed als verneukt.? Dan kan je alle pics die hier gepost zijn ook herzien.
Als ik een pic laat zien is het meteen een probleem. Het is toch hier geen systeem?
[ Bericht 4% gewijzigd door o.us op 31-10-2011 22:49:34 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Met alle respect maar een foto van je kuiten laat niet echt een goede ontwikkeling zien. Zeker niet als je pas sinds een week echt een idee hebt van waar je mee bezig bentquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoezo is dit onzin als ik een goede ontwikkeling laat zien? Dan kan je alle pics die hier gepost zijn ook herzien.
Ik doelde ook meer op de posts als lmao en rofl.
Jij bent nu toch ook al een aantal weken bezig met creatine? Werkt het een beetje? Zelf ga ik in december ook voor het eerst beginnen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
kidkash19, jij squatte 200 kg, right? Hoe esthetisch is jouw ass nog? Valt het erg op in broeken? Ik snap dat je puur voor je sport traint, maar ben toch wel benieuwd hoe je daarmee omgaat qua kleding etc, en wat vindt je omgeving er van?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Aha, duidelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Met alle respect maar een foto van je kuiten laat niet echt een goede ontwikkeling zien. Zeker niet als je pas sinds een week echt een idee hebt van waar je mee bezig bentIk doelde ook meer op de posts als lmao en rofl.
Een paar users postte hun benen dus ik deed dat ook omdat ik het graag laat zien.
Die spier had ik eerst niet niet, sinds een paar weken pas. Ben er nu wel blij mee sindsdien.
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 31-10-2011 22:54:24 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik wil de pret niet bederven, maar de politie leest ook mee als jullie het over creatine kuren hebben. Heb niet zoveel zin in huisbezoeken waar al die creatine vandaan komt door dit topic.![]()
Een ding, skaten heeft niet geholpen.![]()
Nu de douch en anders toch de (thaise) massage (met of zonder happy ending). Een kijken of ik mijn benen ook eens op de foto kan zetten, maar dat zal wel tegenvallen
{edit} Je moet dan ook geen creatine spuiten hea
[ Bericht 16% gewijzigd door Ganzz op 31-10-2011 23:00:03 ]![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef Kroc het volgende:
Ik wil de pret niet bederven, maar de politie leest ook mee als jullie het over creatine kuren hebben. Heb niet zoveel zin in huisbezoeken waar al die creatine vandaan komt door dit topic.![]()
![]()
Ik wil de pret niet bederven, maar de politie leest ook mee als jullie het over creatine kuren hebben. Heb niet zoveel zin in huisbezoeken waar al die creatine vandaan komt door dit topic.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik wil de pret niet bederven, maar de politie leest ook mee als jullie het over creatine kuren hebben. Heb niet zoveel zin in huisbezoeken waar al die creatine vandaan komt door dit topic.
Of toch du vader?![]()
toch ook eens wat meer posten hier... huidig schema loopt bijna op zijn einde en ik zit eraan te denken om SS te beginnen. Echter ik til al redelijk wat en geen idee of ik die 2,5kg / 5kg per week gains ga kunnen doen.
Wat zou een mooi alternatief zijn voor een schema voor na SS?
Stats:
178cm 78kg bf tussen de 13-15%
BP: 90kg x 5
SQ: 120kg x 2
DL: 90x3 (ja onderrug is op dit moment zwakke schakel in het geheel)
Verder heb ik geen oefeningen gehad in mijn schema's als Overhead / military press / power cleans. Vandaar dat ik wel met SS zou willen beginnen omdat het toch wel goede basis oefeningen zijn. Suggesties?na na na na na na na Badjasman!![]()
Godsamme, loop je de badkamer binnen, ligt daar nog een aangevreten broodje met pindakaas.Laten slingeren eerder vandaag. Nog prima te eten. Wat een zwijn ben ik toch ook.
Yes, ging net na het douchen even op de weegschaal staan, 78 kg.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij bent nu toch ook al een aantal weken bezig met creatine? Werkt het een beetje? Zelf ga ik in december ook voor het eerst beginnen.![]()
Wel heel veel gegeten en gedronken vandaag (as always), maar dit gaat wel heel hard.
En ik ben absoluut niet zichtbaar vochtiger geworden ofzo, kracht is veel meer te merken, meer energie, en duurt langer totdat je failure hit. Kost amper wat en negatieve side-effects... nog niets van gemerkt.
Even wat stats droppen, voeltgoedmaatje.
1.77m
75 kg morning weight, post-bathroom
13-14% bf (according to Stereotomy)
SS sinds juni 2011 (~ 65 kg, april 61 kg), daarvoor fitness @ apparaten sinds december 2010. Daarvoor he-le-maal niks. (57 kg zomer 2010)
BP: 3x5x70 kg
SQ: 3x5x85 kg met gemak, wil ik voorlopig niet meer opvoeren
DL: 5x110 kg met gemak, wil ik voorlopig niet meer opvoeren
OHP: 3x5x46 kg
LP: 3x12x200 kg, voornamelijk quads, wil ik wel blijven opvoeren
De rest blijf ik gewoon lineair opvoeren zolang het kan, creatine helpt hierbij goed. Zeer tevreden over, aanrader.![]()
![]()
No homoquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
Confidence through competence![]()
Ik trainde een jaartje of anderhalf en ben ook nu een maand of 2 met stronglifts bezig. Weliswaar geen ss maar het lijkt erg op elkaar. Heb echter het principe van superlicht beginnen laten varen en pak gewoon altijd het maximale wat ik kan. Aanrader!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:18 schreef NaRRaToR het volgende:
toch ook eens wat meer posten hier... huidig schema loopt bijna op zijn einde en ik zit eraan te denken om SS te beginnen. Echter ik til al redelijk wat en geen idee of ik die 2,5kg / 5kg per week gains ga kunnen doen.
Wat zou een mooi alternatief zijn voor een schema voor na SS?
Stats:
178cm 78kg bf tussen de 13-15%
BP: 90kg x 5
SQ: 120kg x 2
DL: 90x3 (ja onderrug is op dit moment zwakke schakel in het geheel)
Verder heb ik geen oefeningen gehad in mijn schema's als Overhead / military press / power cleans. Vandaar dat ik wel met SS zou willen beginnen omdat het toch wel goede basis oefeningen zijn. Suggesties?![]()
Tip: naast het st Amorsplein zit een BeFit, die verkopen potten van 500 gram voor 12.50quote:
Hehe, mooie stats manquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
Godsamme, loop je de badkamer binnen, ligt daar nog een aangevreten broodje met pindakaas.Laten slingeren eerder vandaag. Nog prima te eten. Wat een zwijn ben ik toch ook.
[..]
Yes, ging net na het douchen even op de weegschaal staan, 78 kg.![]()
Wel heel veel gegeten en gedronken vandaag (as always), maar dit gaat wel heel hard.
En ik ben absoluut niet zichtbaar vochtiger geworden ofzo, kracht is veel meer te merken, meer energie, en duurt langer totdat je failure hit. Kost amper wat en negatieve side-effects... nog niets van gemerkt.
1.77m
SS sinds juni 2011 (~ 65 kg, april 61 kg), daarvoor fitness @ apparaten sinds december 2010. Daarvoor he-le-maal niks. (57 kg zomer 2010)
De rest blijf ik gewoon lineair opvoeren zolang het kan, creatine helpt hierbij goed. Zeer tevreden over, aanrader..
Feyenoord Rotterdam![]()
Faciliteiten zijn uitstekend op de TU, dumbbels tot 50 kilo, powerrack, smith machinequote:Op maandag 31 oktober 2011 23:40 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hoe bevalt het trainen in ehv eigenlijk?veel stoeltjes, Hammerstrength en LifeFitness apparaten, veel ballen, oefenbarbells tot 20 kilo, dipping station, pullup bar, twee cable stations
Voor 70 EUR in het jaar
eventjes luiheid: heb je zo een link naar schema's etc?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:40 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik trainde een jaartje of anderhalf en ben ook nu een maand of 2 met stronglifts bezig. Weliswaar geen ss maar het lijkt erg op elkaar. Heb echter het principe van superlicht beginnen laten varen en pak gewoon altijd het maximale wat ik kan. Aanrader!na na na na na na na Badjasman!![]()
ja daar baal ik wel van dat ik daar niet meer kan trainen. Ben er vandeweek nog geweest (TKD) maar fontys alumni krijgen geen pasjes helaas. Ik betaal nu 45 de maand xDquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Faciliteiten zijn uitstekend op de TU, dumbbels tot 50 kilo, powerrack, smith machineveel stoeltjes, Hammerstrength en LifeFitness apparaten, veel ballen, oefenbarbells tot 20 kilo.
Voor 70 EUR in het jaarna na na na na na na Badjasman!![]()
Ja, ongelovelijk he die kostenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja daar baal ik wel van dat ik daar niet meer kan trainen. Ben er vandeweek nog geweest (TKD) maar fontys alumni krijgen geen pasjes helaas. Ik betaal nu 45 de maand xD
Waar train jij nu?Confidence through competence![]()
werken bij Philips (techlab) of student Fontys / TU/e (alumni van TU/e mogen tot iirc 3 jaar nog een pasje kopen)quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:42 schreef CarbonC het volgende:
wat zijn de criteria om daar voor in aanmerking te komen?na na na na na na na Badjasman!![]()
Bedankt voor de tip, morgen maar eens even kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tip: naast het st Amorsplein zit een BeFit, die verkopen potten van 500 gram voor 12.50Mooie stats. Tijd om ook maar eens te beginnen dan, ben nu van 62kg naar 72kg gegaan in zes maanden (1,74m), maar heb de komende zes weken nog vakantie dus ideaal om nog even door te gaan voordat stages beginnen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yes, ging net na het douchen even op de weegschaal staan, 78 kg.![]()
1.77m
De rest blijf ik gewoon lineair opvoeren zolang het kan, creatine helpt hierbij goed. Zeer tevreden over, aanrader.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zit op mn mobiel nu..google even op stronglifts 5x5.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
eventjes luiheid: heb je zo een link naar schema's etc?![]()
Hoe halen jullie zoveel gewicht in zon korte zijn met zo'n vetpercentage? Het was toch niet mogelijk om zoveel clean massa te krijgen? Ik steek al een poosje rond de 80Of begon je op 5%?
![]()
Zoiets ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef Ganzz het volgende:
Hoe halen jullie zoveel gewicht in zon korte zijn met zo'n vetpercentage? Het was toch niet mogelijk om zoveel clean massa te krijgen? Ik steek al een poosje rond de 80Of begon je op 5%?
Heel veel is inderdaad een inhaalslag-van-ondervoedheid-door-slechte-levensstijl geweest, dan gaat het snel. Maar ik eet er ook gewoon veel voor.
![]()
![]()
Ecto hier, net als Panzer als ik me zijn zomer 2010 foto's goed herinnerquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef Ganzz het volgende:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Benen en rug voegen veel gewicht toe als je als skinny dude squats etc. gaat doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef Ganzz het volgende:
![]()
nope ik kom juist van 92 kg @ 28% af (endo). Sixpack kan ik vergeten dat ga ik niet eens proberen maar ik ben tevreden hoe het nu is. mss wat meer massa nog de komende 2 jaar en dan lekker een beetje onderhoud plegen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:47 schreef Ganzz het volgende:
na na na na na na na Badjasman!![]()
Ik was het tegendeel van skinnyNet als hierboven van 90+. Maar als ik aankom is het sneller in de rondte dan in de breedte
![]()
![]()
Fitness zaaltje in geldrop / nuenen. misschien binnenkort maar eens gaan kijken bij de grote speler in het dorp hier (harks) aangezien de dumbbells hier maar tot 30kg gaan (en ik daar al zo goed als aan zit). nadeel is dan wel dat ik zonder me maten moet trainen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ongelovelijk he die kosten
Waar train jij nu?na na na na na na na Badjasman!![]()
Nou, zou een sixpack zeker niet uit je hoofd zetten hoor. Ik kwam ook van bovenin twintig bf% af, en toen ik begon dacht ik ook dat het me noooooit zou lukken, maar nu anderhalf jaar verder zie ik dat het gewoon wél mogelijk is en daar ga ik dan ook voor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nope ik kom juist van 92 kg @ 28% af (endo). Sixpack kan ik vergeten dat ga ik niet eens proberen maar ik ben tevreden hoe het nu is. mss wat meer massa nog de komende 2 jaar en dan lekker een beetje onderhoud plegen.
Hoeft niet meteen natuurlijk, maar zolang je je elke dag in die richting blijft ontwikkelen, kom je er vanzelf.Confidence through competence![]()
Vroeger wel erg skinny geweest maar dat zal meer te maken hebben gehad met de intensiteit van sport die ik deed (5/6 dagen per week 3/4 uur per dag). Slechte levensstijl / werk in de snackbar en studententijd (icm met niet of weinig sporten) heeft de boel een beetje omgedraaid xDquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, zou een sixpack zeker niet uit je hoofd zetten hoor. Ik kwam ook van bovenin twintig bf% af, en toen ik begon dacht ik ook dat het me noooooit zou lukken, maar nu anderhalf jaar verder zie ik dat het gewoon wél mogelijk is en daar ga ik dan ook voor.
Hoeft niet meteen natuurlijk, maar zolang je je elke dag in die richting blijft ontwikkelen, kom je er vanzelf.na na na na na na na Badjasman!![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Vroeger wel erg skinny geweest maar dat zal meer te maken hebben gehad met de intensiteit van sport die ik deed (5/6 dagen per week 3/4 uur per dag). Slechte levensstijl / werk in de snackbar en studententijd (icm met niet of weinig sporten) heeft de boel een beetje omgedraaid xDConfidence through competence![]()
quote:
national geographic nu: allemaal ripped inmates. geloof toch nooit dat die lui kwaliteits voedsel krijgen laat staan (hoogwaardige) eiwitbronnen. en wij maar moeilijk doen met vreten hahahana na na na na na na Badjasman!![]()
deed jij niet iets met voeding (qua opleiding) enzo? en dat is je verklaring xDquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
geeft wel te denken
Sterioden in het drinkwater.na na na na na na na Badjasman!![]()
In de meeste gevangenissen krijg je gewoon normaal voedsel en kunnen ze whey/creatine kopen binnen de gevangenis. Plus het enige wat je doet is eten, trainen en slapen.![]()
Nee, wel iets medischquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
deed jij niet iets met voeding (qua opleiding) enzo? en dat is je verklaring xD
En dat jaren lang.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:08 schreef seto het volgende:
In de meeste gevangenissen krijg je gewoon normaal voedsel en kunnen ze whey/creatine kopen binnen de gevangenis. Plus het enige wat je doet is eten, trainen en slapen.![]()
oeh dat wist ik niet dat ze daar zo vrij waren met dat soort spullen. maargoed. 7 dagen per week trainen is ook niet effectief (supercompensatie enzo). aan de andere kant veel anders kunnen ze niet daarquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:08 schreef seto het volgende:
In de meeste gevangenissen krijg je gewoon normaal voedsel en kunnen ze whey/creatine kopen binnen de gevangenis. Plus het enige wat je doet is eten, trainen en slapen.Ja tijd hebben ze wel genoegquote:
ivm met veiligheid zou dat niet kunnen..veiliger spul wordt te duur. Helaas niet kunnen fappen op jezelf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou smeken om een grote spiegel in mijn cel.![]()
![]()
Mijn playcount op dit nummer.Elke keer dat ik onderweg naar de gym ben.
Geluid vol open voor maximum effect.
![]()
Mijn nieuwe gym heeft geen squatrek.Verstandig om het zonder rek te doen? Of zijn er variaties die zonder rek te doen zijn?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Powercage?
Anders nieuwe gym zoeken
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Is er dus niet.quote:
Door omstandigheden zit ik wat krapper met het geld waardoor ik van gym moest switchen. Goedkoop blijkt maar weer eens duurkoop te zijn.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja ik zat hier ook al aan te denken, hopen dat het geen issue wordt om het gewicht op mijn rug te krijgen aangezien ik 1.93 ben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:57 schreef Panzermaus het volgende:
Gebruik het rack van het bench press bankje.
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 01-11-2011 12:42:35 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hack squat machine hebben ze die wel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn nieuwe gym heeft geen squatrek.Verstandig om het zonder rek te doen? Of zijn er variaties die zonder rek te doen zijn?
Liever raad ik je geen machines aan maar die is prima te doen.![]()
Zou 3x krachttraining doen, 3x hardlopen en een rustdag. Of je full body doet of niet laat ik aan jezelf over. Zou full body doen als je 2x per week aan kracht doet (heb je ook een extra rustdag, is ook niks mis mee).quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef Blitzkrieger het volgende:
Wie wil mij helpen?
Bedankt.
Maar ga je intensief je benen trainen dan zou ik een langzaam duurloopje de dag erna doen, zone 1 dus. Verder vooral heel goed naar je lichaam luisteren en goed letten op overbelastingsblessures en tekenen van overtraining. Heb je spierpijn, ben je moe, train dan een dagje niet, dat soort dingen.
Als je gaat lopen en krachtraining doet op dezelfde dag: welke training ook de tweede wordt, lichte intensiteit! Met lopen zone 1, met krachttraining, 40% van je max. Succes.
En focus je met krachttraining op je been-, buik- en rugspieren, je borst/armen zijn leuk maar niet van belang bij het lopen. Maar esthetisch is het natuurlijk wel leuk. En keep in mind, die spieren moet je meezeulen tijdens het lopen.
[ Bericht 6% gewijzigd door slacker_nl op 01-11-2011 07:55:42 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Andere gym zoeken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
He Panzer, ik zat ff jouw stats te bekijken maar wat is die LP? Leg Press? Waar staan je rows in het rijtje?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Dat is flauwekul he, je kunt best 's morgens gaan hardlopen en einde van de middag/'s avonds intensieve krachttraining doen of andersom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je gaat lopen en krachtraining doet op dezelfde dag: welke training ook de tweede wordt, lichte intensiteit! Met lopen zone 1, met krachttraining, 40% van je max. Succes.Volgens mij wil hij geen hardloper worden? Dus dit advies begrijp ik ook niet. Sowieso hoeven hardlopers helemaal geen krachttraining te doen.quote:En focus je met krachttraining op je been-, buik- en rugspieren, je borst/armen zijn leuk maar niet van belang bij het lopen. Maar esthetisch is het natuurlijk wel leuk. En keep in mind, die spieren moet je meezeulen tijdens het lopen.
Ik zou gewoon aanraden om heel je lichaam te trainen.![]()
Noem het flauwekul, maar indien je tweemaal intensief gaat trainen mag je twee dagen herstel uitschrijven (oftewel rustdagen) en aangezien hij dagelijks wilt trainen lijkt me dat geen optie. Je zit anders vrij rap tegen overtraining aan. Ik ga even uit van full body trainingen nu, mocht je spiergroepen gaan trainen dan kan je het anders oplossen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:21 schreef rapelsen het volgende:
Dat is flauwekul he, je kunt best 's morgens gaan hardlopen en einde van de middag/'s avonds intensieve krachttraining doen of andersom.
[..]
Volgens mij wil hij geen hardloper worden? Dus dit advies begrijp ik ook niet. Sowieso hoeven hardlopers helemaal geen krachttraining te doen.
Ik zou gewoon aanraden om heel je lichaam te trainen.
Ook hardlopers hebben baat bij krachttraining (dat is waarom ik krachttraining doe). Echter hebben hardlopers minder baat bij spiermassa kweken en dienen ze duurkrachtraining te doen, 25 herhalingen of meer met licht gewicht.
Tevens gaf ie aan dat ie hardloopt, ik heb maar even de aanname gedaan dat ie krachttraining als ondersteuning daarvoor doet. Mocht dat anders zijn: mea culpa.
[ Bericht 4% gewijzigd door slacker_nl op 01-11-2011 08:54:41 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat is techlab? Of mag iedereen van Philips daar komen...dan zou ik ook mogenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
werken bij Philips (techlab) of student Fontys / TU/e (alumni van TU/e mogen tot iirc 3 jaar nog een pasje kopen)![]()
Leg Press inderdaad. En rows, vergeten. Ik doe nu 3x5x70 kg pendlay rows.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Andere gym zoeken.
He Panzer, ik zat ff jouw stats te bekijken maar wat is die LP? Leg Press? Waar staan je rows in het rijtje?![]()
Pendlay rows zijn toch gewoon bent over rows?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leg Press inderdaad. En rows, vergeten. Ik doe nu 3x5x70 kg pendlay rows.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Bovenlichaam parallel aan de grond, rug recht, en explosief de stang omhoog rukken tot hij je bovenlichaam raakt en bovenaan je rug aantrekken, dan in één beweging laten zakken tot de grond. (BONK) Een seconde wachten en repeat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Pendlay rows zijn toch gewoon bent over rows?Zo min mogelijk je knieën proberen te bewegen, het moet echt uit je rug en armen komen en geen deadlift worden.
Zie ook: http://stronglifts.com/how-to-master-barbell-row-technique/ en http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/
Glenn Pendlay = strength coach en mede-auteur van Rippetoe's Starting Strength boekquote:Barbell Rows Done With The Bar Returning To
The Floor On Each Rep Strengthen Your Back, Lats And
Traps More Than Any Other Barbell Row Variation!
[ Bericht 3% gewijzigd door Panzermaus op 01-11-2011 09:31:29 ]![]()
Mooi, dan ga ik die morgen proberen. Hoe erg voel je die in je benen en hamstrings? Ik had vooral met die rows moeite na het squatten omdat mijn benen dan opwaren, dus ik doe rows altijd met een t-bar dingquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bovenlichaam parallel aan de grond, rug recht, en explosief de stang omhoog rukken tot hij je bovenlichaam raakt en bovenaan je rug aantrekken, dan in één beweging laten zakken tot de grond. (BONK) Een seconde wachten en repeat.Zo min mogelijk je knieën proberen te bewegen, het moet echt uit je rug en armen komen en geen deadlift worden.
Zie ook: http://stronglifts.com/how-to-master-barbell-row-technique/ en http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/
Glenn Pendlay = strength coach en mede-auteur van Rippetoe's Starting Strength boek
[..]
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Tussen mijn squats en rows in zit nog overhead press, dus dan zijn mijn benen wel weer goed. Moet wel eerlijk zeggen dat ik eerst nog niet zo kon staan voor die rows, veel te strakke hamstrings en ik voelde het meer in mijn benen dan rug en armen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik die morgen proberen. Hoe erg voel je die in je benen en hamstrings? Ik had vooral met die rows moeite na het squatten omdat mijn benen dan opwaren, dus ik doe rows altijd met een t-bar dingDat is vanzelf overgegaan, daarna ben ik omhooggegaan met het gewicht.
![]()
![]()
Nadat je je borst hebt geraakt met de barbell laat je dat ding gewoon bijna vallen ofzo? Zo klinkt het tenminste.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
En net als andere rows trek je echt vanuit je rug? Dat is namelijk wat ik een maand lang fout deed, ik trok vooral vanuit de biceps, pas toen las ik dat je je handen eigenlijk als scharnieren moet zien en je rug het werk moet laten doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, ik laat de stang niet los, maar gewoon laten vallen terwijl je hem dus nog vast hebt.Het lastige is wel dat als het echt zwaar wordt, je geneigd bent om het alsnog vanuit de biceps te doen heb ik het idee.
Maar ik ga ze morgen proberen
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
kidkash19, jij squatte 200 kg, right? Hoe esthetisch is jouw ass nog? Valt het erg op in broeken? Ik snap dat je puur voor je sport traint, maar ben toch wel benieuwd hoe je daarmee omgaat qua kleding etc, en wat vindt je omgeving er van?I wish, ik ben een x goed op mn smoel gegaan met 200
Wel een mooie leerervaring, heb nu al een tijd niet zwaar gesquat ivm een ontsteking in mn schouder/rug waar de stang precies ligt.
Deadlift heb ik 2 weken geleden wel voor 200 gedaan.
Verder kan het mij weinig schelen hoe " esthetisch" het is en hoe mn omgeving het vind, ik train voor mezelf niet voor hunIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:46 schreef kidkash19 het volgende:
[..]I wish, ik ben een x goed op mn smoel gegaan met 200
Wel een mooie leerervaring.
![]()
![]()
Waarom, waarom kies je voor zo'n butt-gym?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Elke keer dat ge-huilie-huilie van: "mijn gym heeft geen squatrack": let daar dan op voordat je ergens een abonnement afsluit!![]()
What the hell.quote:![]()
101 bij echt zwaar squatten; neem er een spotter bij, en gebruik t liefst een stabiele barbariancage.![]()
V/d week heb ik geprobeerd te legg pressen op de Smithmachine erg fijn imo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Voelde voor mij veel beter dan de horizontal legpress machines.
Had er een filmpje bij gemaakt om t concept aan mn broertje uit te leggen.
Of ik hem correct uitvoer weet ik niet zeker, maar het is het experimenteren waard.
Wel even een touwtje meenemen naar de Gym.![]()
zoiets inderdaad alleen zat ik gelukkig al laag (kwam niet helemaal uit de Squatpositie zeg maar), had ik een spotter en een stabiele kooiquote:Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
WTF gebeurt daar dan?quote:
Vraag me dan af of je dan geen klap krijgt op je bovenlichaam..quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, ik laat de stang niet los, maar gewoon laten vallen terwijl je hem dus nog vast hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag me dan af of je dan geen klap krijgt op je bovenlichaam..
Naast mij:
''HOU OP JE KRIJGT LOW KICK VAN MIJ HE"
Kijk ik naast me om te zien wie deze gr0te baasz is....
![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Naast mij:
''HOU OP JE KRIJGT LOW KICK VAN MIJ HE"
Kijk ik naast me om te zien wie deze gr0te baasz is....
![]()
Kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je hem zo laat vallen op de grond...terwijl je hem nog vasthebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Neuh, je gooit alle spanning volledig van je armen af en laat de boel gewoon naar beneden vallen. Het is niet dat je een ruk krijgt ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag me dan af of je dan geen klap krijgt op je bovenlichaam..Try it.
Een bewegende JPEG!quote:![]()
Grappig Panzermaus, we hebben bijna dezelfde stats:Hier 1.77m, 77kg 's ochtends en ook ongeveer 13-14% bf.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
1.77m
BP: 3x5x77.5 kgquote:BP: 3x5x70 kg
SQ: 3x5x110 kg wil ik blijven opvoeren
DL: 5x115 kg
OHP: 3x5x46 kg![]()
![]()
Jezus wat eng.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:54 schreef DerSkunk het volgende:
Grappig Panzermaus, we hebben bijna dezelfde stats:
[..]
Hier 1.77m, 77kg 's ochtends en ook ongeveer 13-14% bf.
[..]
BP: 3x5x77.5 kg
SQ: 3x5x110 kg wil ik blijven opvoeren
DL: 5x115 kg
OHP: 3x5x46 kg![]()
Hoe oud ben je en hoelang train je al?
![]()
24. Was al best een tijdje aan het rotzooien, maar heb achteraf het idee dat ik, toen ik vorig jaar met Stronglifts 5x5 ben gestart, pas echt ben begonnen met trainen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jezus wat eng.![]()
Hoe oud ben je en hoelang train je al?
Ik hoop het niet, anders moeten we eens een goed gesprek hebben vanavondquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je ook Panzermaus' vriendin soms![]()
![]()
Grappige shit man.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:02 schreef DerSkunk het volgende:
[..]
24. Was al best een tijdje aan het rotzooien, maar heb achteraf het idee dat ik, toen ik vorig jaar met Stronglifts 5x5 ben gestart, pas echt ben begonnen met trainen.
[..]
Ik hoop het niet, anders moeten we eens een goed gesprek hebben vanavondHoeveel kont heb jij nu trouwens? Ik heb nu al teveel for my liking, en ben daarom bang om zwaarder te gaan squatten en deadliften.
![]()
![]()
Zit trouwens nog steeds te twijfelen of ik langs de huisarts moet met m'n schouder. Ben bang dat hij zegt dat ik een tijd niet kan trainen enzo, en bovendien ziet hij me al komen terwijl ik 2 maanden terug ook al ben langsgeweest
Lees eens mijn posts na die post?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom, waarom kies je voor zo'n butt-gym?
Elke keer dat ge-huilie-huilie van: "mijn gym heeft geen squatrack": let daar dan op voordat je ergens een abonnement afsluit!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik bedenk me trouwens, zou minder diep squatten minder samentrekking voor de glutes betekenen? Ik doe nu net beneden parallel.![]()
Ik zet sinds kort een bankje eronder bij squatten, zodat ik met mn ass net t bankje aanraak, is voor mij perfect parallel en werkt voor mij beter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ik bedenk me trouwens, zou minder diep squatten minder samentrekking voor de glutes betekenen? Ik doe nu net beneden parallel.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
hoe kan je nou teveel ass afslaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grappige shit man.Hoeveel kont heb jij nu trouwens? Ik heb nu al teveel for my liking, en ben daarom bang om zwaarder te gaan squatten en deadliften.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Moet je alleen opletten dat je niet gaat cheatenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zet sinds kort een bankje eronder bij squatten, zodat ik met mn ass net t bankje aanraak, is voor mij perfect parallel en werkt voor mij beter.
Ach, if you ain't cheating, you ain't tryingquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Moet je alleen opletten dat je niet gaat cheaten.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
um techlab / natlab. dat ding bij Waalre. volgens mij heet het de HTC tegenwoordig. Ik kan me herinneren dat Philips employees van daar voor 150 euris een kaart kunnen krijgen. Je zou misschien even op de TUe sportcentrum site kunnen kijken: http://venus.tue.nl/sci-cgi/index.opl of even informeren bij je lokale P&O afdeling. die weten dat soort dingen meestal wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:56 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Wat is techlab? Of mag iedereen van Philips daar komen...dan zou ik ook mogenna na na na na na na Badjasman!![]()
Jezus Panzermaus, de glutes zijn nou eenmaal de grootste spier in je lichaam dus die horen groot te zijn. Ga front squats doen of koop gewoon grotere broeken.![]()
Fixed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grappige shit man.Hoeveel kont heb jij nu trouwens(nohomo)? Ik heb nu al teveel for my liking, en ben daarom bang om zwaarder te gaan squatten en deadliften.
![]()
Zit er aan te denken met fitness te beginnen. Ben nu 1.82 meter en 61.5 kg (17 jaar). Erg licht, alleen ik heb een goed figuur (vind ik zelf). Goede conditie, goede arm-, rug- en beenspieren door mountainbiken. Buikspieren zijn ook redelijk te zien. Alleen iets breder worden en meer kracht is geen probleem. Iemand tips?![]()
sonde..Philips staat er niet bij....dan blijft het bij mijn cheap-ass gym in het klokgebouw (niet F4F)quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
um techlab / natlab. dat ding bij Waalre. volgens mij heet het de HTC tegenwoordig. Ik kan me herinneren dat Philips employees van daar voor 150 euris een kaart kunnen krijgen. Je zou misschien even op de TUe sportcentrum site kunnen kijken: http://venus.tue.nl/sci-cgi/index.opl of even informeren bij je lokale P&O afdeling. die weten dat soort dingen meestal wel.![]()
Cool, waarom ben je dit precies gaan doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zet sinds kort een bankje eronder bij squatten, zodat ik met mn ass net t bankje aanraak, is voor mij perfect parallel en werkt voor mij beter.Bij mannen vind ik het niet mooi. Dikke quads fuck yeah, maar wanneer je over straat loopt met glutes die meer uitsteken dan die van een gemiddeld meisje...quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hoe kan je nou teveel ass afslaan.voor de buitenwereld ziet het er gewoon uit alsof je een papzak ass hebt.
I know bruh, maar wanneer je nonstop opmerkingen krijgt 'jezus wat heb jij een dikke kont gekregen' etc etc, dan weet je dat je niet de enige bent die zich eraan stoort. En dan ga je er wel over nadenken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:34 schreef seto het volgende:
Jezus Panzermaus, de glutes zijn nou eenmaal de grootste spier in je lichaam dus die horen groot te zijn. Ga front squats doen of koop gewoon grotere broeken.Wil er gewoon goed bij blijven lopen, voor mezelf sowieso. Heb ook nieuwe broeken, maar daarin zie je het nog steeds. Het valt gewoon op.
Ben je niet heel erg mager met die stats?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:48 schreef Moffol het volgende:
Zit er aan te denken met fitness te beginnen. Ben nu 1.82 meter en 61.5 kg (17 jaar). Erg licht, alleen ik heb een goed figuur (vind ik zelf). Goede conditie, goede arm-, rug- en beenspieren door mountainbiken. Buikspieren zijn ook redelijk te zien. Alleen iets breder worden en meer kracht is geen probleem. Iemand tips?![]()
![]()
Dan zullen ze dat geschrapt hebben. Toen ik stage liep op het Natlab (HTC) en op strijp S(waar nu klokgebouw staat) kon ik gratis daar sporten. Toen geen gebruik van gemaakt. zonde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:49 schreef MrNiles het volgende:
[..]
sonde..Philips staat er niet bij....dan blijft het bij mijn cheap-ass gym in het klokgebouw (niet F4F)na na na na na na na Badjasman!![]()
er zit nog wel een groot verschil tussen een dikke kont en een gespierde kontquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool, waarom ben je dit precies gaan doen?
[..]
I know bruh, maar wanneer je nonstop opmerkingen krijgt 'jezus wat heb jij een dikke kont gekregen' etc etc, dan weet je dat je niet de enige bent die zich eraan stoort. En dan ga je er wel over nadenken.Wil er gewoon goed bij blijven lopen, voor mezelf sowieso.
[..]
Ben je niet heel erg mager met die stats?mjah dat zie je door de broek wss niet
people be hating
Ik krijg er overigens nooit iets van te horen maar dat komt wss omdat ik het al Jaaaaaren zo heb.
Ik ben niet zo'n scharminkel met dunne armpjes en zo. Ik ben gewoon erg slank maar niet mager!quote:Ben je niet heel erg mager met die stats?
Ik eet ook superveel, alleen ik kom nooit aan.![]()
![]()
ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n scharminkel met dunne armpjes en zo. Ik ben gewoon erg slank maar niet mager!
Haha, bij mij is het echt binnen een paar maanden through the roof gegaan. Vandaar dat mijn omgeving er al snel opmerkingen over begon te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er zit nog wel een groot verschil tussen een dikke kont en een gespierde kontmjah dat zie je door de broek wss niet
people be hating
Ik krijg er overigens nooit iets van te horen maar dat komt wss omdat ik het al Jaaaaaren zo heb.
![]()
Geloof me zo'n gewicht denk je alleen maar dat je een goed figuur hebtquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:48 schreef Moffol het volgende:
Zit er aan te denken met fitness te beginnen. Ben nu 1.82 meter en 61.5 kg (17 jaar). Erg licht, alleen ik heb een goed figuur (vind ik zelf). Goede conditie, goede arm-, rug- en beenspieren door mountainbiken. Buikspieren zijn ook redelijk te zien. Alleen iets breder worden en meer kracht is geen probleem. Iemand tips?Sorry hoor maar met zo'n gewicht kun je niet gespierd zijn. Je hebt een laag Vet% waarschijnlijk, maar dat wil niet zeggen dat je ook gespierd bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:56 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoezo ontkenningsfase? Ik ben niet mager. Ik ben redelijk gespierd, alleen slank.
Maar goed initiatief hoor.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Right.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
Dan eet je niet genoeg. Ik was net zo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n scharminkel met dunne armpjes en zo. Ik ben gewoon erg slank maar niet mager!
Ik eet ook superveel, alleen ik kom nooit aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April 2011, 61 harde kg's. Te weinig voor iemand van 1.77m, laat staan 1.82.Ga eens een dag bijhouden wat je allemaal eet en reken uit op hoeveel kcals je uitkomt. Post dat hier.
![]()
Eet je gezond dan of.. ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik eet ook superveel, alleen ik kom nooit aan.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Hoevaak hebben we dat wel niet gehoord van beachboy ecto'squote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik eet ook superveel, alleen ik kom nooit aan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan eet je niet genoeg. Ik was net zo.Ik heb een hele andere bouw, mijn borst is een stuk breder dan m'n buik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April 2011, 61 harde kg's. Te weinig voor iemand van 1.77m, laat staan 1.82.Ga eens een dag bijhouden wat je allemaal eet en reken uit op hoeveel kcals je uitkomt. Post dat hier.
![]()
pics als proof?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
post dan eens wat je zoal eet op een dag want met dat gewicht bij die lengte zit je op de rand van ondergewicht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik heb een hele andere bouw, mijn borst is een stuk breder dan m'n buik.na na na na na na na Badjasman!![]()
's Ochtends 4 boterhammen, tussendoor een paar koekjes e.d. 's Middags 5 boterhammen. 's Avonds minstens 2 borden eten (varieert van aardappelen tot rijst), daarna meestal een ijsje, pepernoten, nog twee stukken fruit en een paar boterhammen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
post dan eens wat je zoal eet op een dag want met dat gewicht bij die lengte zit je op de rand van ondergewicht.![]()
Zo "veel" is dat niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:07 schreef Moffol het volgende:
[..]
's Ochtends 4 boterhammen, tussendoor een paar koekjes e.d. 's Middags 5 boterhammen. 's Avonds minstens 2 borden eten (varieert van aardappelen tot rijst), daarna meestal een ijsje, pepernoten, nog twee stukken fruit en een paar boterhammen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je klinkt echt bizar onzeker... Wat kan jou het nou schelen wat men om je heen zegt? Meestal zijn dat toch de mensen die liever op de bank naar de tv kijken met een zak chips op schoot en al moe worden van het loopje naar de wcquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, bij mij is het echt binnen een paar maanden through the roof gegaan. Vandaar dat mijn omgeving er al snel opmerkingen over begon te maken.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
het zijn sowieso de verkeerde ratios in je voedingsstoffen. voornamelijk koolhydraten zo te lezen. daar ga je niet gespierd van worden nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
Minstens 12 boterhammen op een dag, avondeten en snacks vind ik niet weinig.na na na na na na na Badjasman!![]()
ok nu komen we ergens. gespierd? nee. slank? ja, mager scharminkel? nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is drie maanden geleden. Ik vind het zelf niet mager, maar gewoon slank.
heb je de OP al gelezen over wat daar in staat qua voeding / training / etc? daar kom je namelijk al een heel eind mee op weg.na na na na na na na Badjasman!![]()
Wel een misleidende foto overigens, want als ik je foto's in Userfoto's zie dan ben je een stuk minder breed bij je schouders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is drie maanden geleden. Ik vind het zelf niet mager, maar gewoon slank.
Userfoto's #264
Maar verder even de OP lezen inderdaad, ik zou wel rustig aan beginnen. Probeer eerst je voeding beter te regelen en probeer alvast wat lichte losse gewichten uit.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Op deze foto zijn m'n schouders toch ook niet breed? Ik post nog wel een foto.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Wel een misleidende foto overigens, want als ik je foto's in Userfoto's zie dan ben je een stuk minder breed bij je schouders.
Userfoto's #264
Maar verder even de OP lezen inderdaad, ik zou wel rustig aan beginnen. Probeer eerst je voeding beter te regelen en probeer alvast wat lichte losse gewichten uit.![]()
Een mooie en makkelijke basis om mee te beginnen in ieder geval. Lees de OP eens door en let met name op je voeding (als je echt efficient wil aankomen). Voor verdere vragen over voeding moet je in het andere topic zijn (Bodybuilding en voeding).quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:20 schreef Moffol het volgende:
Ook drie maanden terug. Wel in een kut houding.
[ afbeelding ]I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Een mooie en makkelijke basis om mee te beginnen in ieder geval. Lees de OP eens door en let met name op je voeding (als je echt efficient wil aankomen). Voor verdere vragen over voeding moet je in het andere topic zijn (Bodybuilding en voeding).![]()
![]()
Zeg Panzer, ligt het ook niet aan je houding dat je zo'n dikke reet hebt/lijkt te hebben? En bovendien zijn skinnyjeans niet cool bij mannen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Bij mannen vind ik het niet mooi. Dikke quads fuck yeah, maar wanneer je over straat loopt met glutes die meer uitsteken dan die van een gemiddeld meisje...voor de buitenwereld ziet het er gewoon uit alsof je een papzak ass hebt.
[..]
I know bruh, maar wanneer je nonstop opmerkingen krijgt 'jezus wat heb jij een dikke kont gekregen' etc etc, dan weet je dat je niet de enige bent die zich eraan stoort. En dan ga je er wel over nadenken.Wil er gewoon goed bij blijven lopen, voor mezelf sowieso. Heb ook nieuwe broeken, maar daarin zie je het nog steeds. Het valt gewoon op.
[..]
Ben je niet heel erg mager met die stats?.
meer kromming in de (onder)rug is inderdaad wel een mindere kont. Ik merk bij mezelf heel erg dat het afhankelijk is van de broek hoor, maar zien doe je het toch. Ik stoor me er niet aan iig. het enige frustrerende is dat je boxers altijd omhoog kruipen en je broeken zo snel kapot gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg Panzer, ligt het ook niet aan je houding dat je zo'n dikke reet hebt/lijkt te hebben? En bovendien zijn skinnyjeans niet cool bij mannen..
Als je niet de grond de klap laat vangen komt die klap op je ellebogen, wat nooit goed kan zijn... toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, ik laat de stang niet los, maar gewoon laten vallen terwijl je hem dus nog vast hebt.Of toch du vader?![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan eet je niet genoeg. Ik was net zo.Zieke progressie heb je wel gemaakt iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April 2011, 61 harde kg's. Te weinig voor iemand van 1.77m, laat staan 1.82.Ga eens een dag bijhouden wat je allemaal eet en reken uit op hoeveel kcals je uitkomt. Post dat hier.
Allemaal op SS toch?
Ik heb al een aantal keer gezegd dat ik het in de eerste plaats zelf niet eens mooi vind.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:08 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Je klinkt echt bizar onzeker... Wat kan jou het nou schelen wat men om je heen zegt? Meestal zijn dat toch de mensen die liever op de bank naar de tv kijken met een zak chips op schoot en al moe worden van het loopje naar de wcNope, ik loop en sta gewoon rechtop. En ik heb geen skinny jeans. Gewoon spijkerbroeken en chino's, heb nu ook weer een nieuwe, zit slobberig om mijn ass. Maar het steekt gewoon uit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg Panzer, ligt het ook niet aan je houding dat je zo'n dikke reet hebt/lijkt te hebben? En bovendien zijn skinnyjeans niet cool bij mannen..
Maar genoeg over mijn ass.
Nope. Probeer het maar eens, er staat geen spanning op je armen als de bar weer in ruststand is op de grond. Kan het niet verder uitleggen, maar het is een hele fijne oefening die je de volgende dag goed voelt in je lats enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je niet de grond de klap laat vangen komt die klap op je ellebogen, wat nooit goed kan zijn... toch?yeaah buddyquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zieke progressie heb je wel gemaakt iddAllemaal op SS toch?
![]()
wtf is een chinoquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal keer gezegd dat ik het in de eerste plaats zelf niet eens mooi vind.
[..]
Nope, ik loop en sta gewoon rechtop. En ik heb geen skinny jeans. Gewoon spijkerbroeken en chino's, heb nu ook weer een nieuwe, zit slobberig om mijn ass. Maar het steekt gewoon uit.Maar genoeg over mijn ass.
![]()
[..]
Nope. Probeer het maar eens, er staat geen spanning op je armen als de bar weer in ruststand is op de grond. Kan het niet verder uitleggen, maar het is een hele fijne oefening die je de volgende dag goed voelt in je lats enzo.
[..]
yeaah buddy![]()
.
Hoe denk je dat mijn kont eruit ziet dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:04 schreef 16meter het volgende:
wat een geneuzel over 'te dikke kont'
neem anders hier een kijkje :[Gezond Slank] #1701!! DZDMOV![]()
En hij is gewoon keihard.
Zo dus ongeveer maatje.![]()
Post eens wat je eet op een dag.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
ditquote:quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:07 schreef Moffol het volgende:
[..]
's Ochtends 4 boterhammen, tussendoor een paar koekjes e.d. 's Middags 5 boterhammen. 's Avonds minstens 2 borden eten (varieert van aardappelen tot rijst), daarna meestal een ijsje, pepernoten, nog twee stukken fruit en een paar boterhammen.![]()
Fuck de buitenwereld.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Bij mannen vind ik het niet mooi. Dikke quads fuck yeah, maar wanneer je over straat loopt met glutes die meer uitsteken dan die van een gemiddeld meisje...voor de buitenwereld ziet het er gewoon uit alsof je een papzak ass hebt.
[..]![]()
Dit dus....quote:
Nogmaals de " buitenwereld" die dat niet mooi vind of er iets over te zeggen heeft zijn 90% van de tijd mensen die op de bak neer ploffen met een gezellig toastje of een zak chips en zeggen " morgen begin ik"Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Allemaal leuk en wel, maar wat als je het zelf niet mooi vindt? Die opmerkingen over de buitenwereld gooide ik er gewoon bij om aan te geven dat het anderen ook opvalt en dus niet 'tussen mijn oren zit' .quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:17 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dit dus....
Nogmaals de " buitenwereld" die dat niet mooi vind of er iets over te zeggen heeft zijn 90% van de tijd mensen die op de bak neer ploffen met een gezellig toastje of een zak chips en zeggen " morgen begin ik"
Ik geef sowieso geen neuk meer om de buitenwereld, krijg bijna dagelijks van mijn ouders te horen dat ik te ver doorsla en ik ook gewoon 'kan gaan wielrennen'.![]()
![]()
'word je minstens zo gespierd van hoor', 'en sowieso, waarom zou je dat willen, zo'n
![]()
opgepompt michelinmannetje
![]()
worden'. Nou, omdat ik dat mooi vind. En een dikke kont bij een man vind ik niet mooi. Ik wil gewoon wat ik mooi vind, en ik wil niet wat ik niet mooi vind.
![]()
![]()
Ja dat geloof ik wel, maar toch kan ik niet geloven als jij een barbell met 50kg+ erop laat donderen en het is niet de grond die de klap vangt maar je armen, dat je ellebogen niet keihard kapot gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nope. Probeer het maar eens, er staat geen spanning op je armen als de bar weer in ruststand is op de grond. Kan het niet verder uitleggen, maar het is een hele fijne oefening die je de volgende dag goed voelt in je lats enzo.![]()
Ik zal wel niet precies snappen wat je bedoelt, maar in die YouTube filmpjes bijv zie ik ook mensen de barbell gewoon keihard op de grond laten klappen en aangezien wij geen matten hebben etc wordt dat niet echt gewaardeerd.Of toch du vader?![]()
je maakt jezelf dingen wijs, je bent 75kg en squat nog lang geen 1.5x bw, zal allemaal best meevallen met die 'dikke kont'.
maak je niet druk en ga lekker trainen.![]()
Jeetje meid, het is wat héquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
Allemaal leuk en wel, maar wat als je het zelf niet mooi vindt? Die opmerkingen over de buitenwereld gooide ik er gewoon bij om aan te geven dat het anderen ook opvalt en dus niet 'tussen mijn oren zit' .
Ik geef sowieso geen neuk meer om de buitenwereld, krijg bijna dagelijks van mijn ouders te horen dat ik te ver doorsla en ik ook gewoon 'kan gaan wielrennen'.![]()
![]()
'word je minstens zo gespierd van hoor', 'en sowieso, waarom zou je dat willen, zo'n
![]()
![]()
worden'. Nou, omdat ik dat mooi vind. En een dikke kont bij een man vind ik niet mooi. Ik wil gewoon wat ik mooi vind, en ik wil niet wat ik niet mooi vind.
"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger![]()
Sorry maar je kan het gewoon niet voorkomen, ja gewoon helemaal niks aan je benen doen maar je lichaam groeit niet op precies de plek die je traint die groeit gewoon redelijk evenredig mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Allemaal leuk en wel, maar wat als je het zelf niet mooi vindt? Die opmerkingen over de buitenwereld gooide ik er gewoon bij om aan te geven dat het anderen ook opvalt en dus niet 'tussen mijn oren zit' .
![]()
![]()
![]()
Maar goed als jij het mooier vind om er al een omgekeerde kerstboom erbij te lopen met een opgepompt bovenlichaam en geen benen, be my guest
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dat is natuurlijk onzin. De grootte van een spier hangt niet evenredig samen met het gewicht dat je kunt verplaatsen.quote:
Het is combinatie van factoren.
Stats, de genetische aanleg (voor spiergroei) en z'n lengte speelt ook mee.
Iig, je ziet het vaker bij kleinere mensen.
Edit: ik zie dat ik op oude posts aan t reageren ben.
Ander trending topic dan een dikke kont dan maar?![]()
Sprietje..quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is drie maanden geleden. Ik vind het zelf niet mager, maar gewoon slank.![]()
Goede voeding niet te vergeten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef Kroc het volgende:
hij is wel mager en dun, maar het kan slechter. Met SS kan hij wel wat bereiken.Behulpzaam als een waterkraan.
Er bestaat ook zoiets als bijhouden. Ik squat nu al een paar weken 3x5x85 met gemak, deadlift staat nog langer op 5x110. Mijn LB ziet er goed uit en heeft eigenlijk een punt bereikt waar het, volgens hoe ik het wil hebben, 'too much' gaat lijken vergeleken met UB, op kuiten na, die ik nu hard aan het bijtrekken ben. Ik vind squat en deadlift twee van de leukste en meest uitdagende oefeningen in de gym, en blijf ze sowieso doen. Maar op dit moment, wanneer ik rechtop sta en mijn glutes samentrek, dan steken ze meer uit dan mijn chest. Vandaar dat ik het voorlopig wel genoeg vind en squat + dl op dit gewicht houd en met legpress de quads verder wil laten groeien, want die kunnen altijd groter, en heb het idee dat legpress ze meer isoleert. Whatever. Ik wil gewoon geen ass die ik niet mooi vind, de buitenwereld heeft daar niets mee te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Sorry maar je kan het gewoon niet voorkomen, ja gewoon helemaal niks aan je benen doen maar je lichaam groeit niet op precies de plek die je traint die groeit gewoon redelijk evenredig mee.
Maar goed als jij het mooier vind om er al een omgekeerde kerstboom erbij te lopen met een opgepompt bovenlichaam en geen benen, be my guest
Vandaar dat ik jou vroeg, aangezien jij veel zwaarder squat, hoe jouw ass erbij staat. (no homo) Ik kan me best voorstellen dat de groei in omvang stagneert, bijvoorbeeld.
Anyway, klaar daarmee, zal binnenkort wel even een goede pic maken, maar voor mij is het voorlopig onderhoud en einde onderwerp. Mijn ectokuiten wil ik wel voller hebben, ze steken nu schriel af tegen de rest en dat is juist die look die ik wil voorkomen. Ik doe nu 3x30x80 kg calf raises op een step in de smith. Heeft zo'n hoge rep range wel zin? Of kan ik beter meer sets met minder reps doen?
Het brandt in ieder geval goed, moet me na het einde van een set aan de bar vasthouden om niet om te vallen.En dan heb ik er ook een hele week last van. (lekker spierpijn) Maar wat is nu de betere manier van kuiten trainen?
![]()
You must primarily train your gastroc with lower reps (3 to 6) and your soleus with higher (12 to 15), but don't be afraid to vary the rep ranges at times.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik doe nu 3x30x80 kg calf raises op een step in de smith. Heeft zo'n hoge rep range wel zin? Of kan ik beter meer sets met minder reps doen?
kopieer ik nu even snel wat ik ooit had gelezen
edit
dus seated hogere rep range dan staand![]()
wtf. Dude. Echt. Dit is het grootste onzin criterium, LIKE EVER!...quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar op dit moment, wanneer ik rechtop sta en mijn glutes samentrek, dan steken ze meer uit dan mijn chest.
Serieus. Kap met die ongein. Je ass zal altijd ronder zijn dan je tieten... En, FYI, van deads krijg je een dikke rug, daarmee de zogenaamde onbalans tussen kont / tieten rechttrekkend.
Nu ik er nog eens over nadenk, je hebt gewoon geen rug. Alleen een ruggegraat en lats waarschijnlijk, maar geen dikke hompe spier... Ga maar deads doen.
NO HOMO (zucht)hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Degene met het beste aanbod aan gewichten. En als die even goed zijn: vragen hoe druk het er is. Relaxed is het als je een gym hebt waar niemand komtquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik twijfel naar welk van de 3 gyms ik moet gaan hoezo luxe probleem.
Panzor aarom heb je het zo vaak ver hoe groot je kont wel niet is je klinkt net als mijn beste vriendin.![]()
misschien is hij homo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Panzor aarom heb je het zo vaak ver hoe groot je kont wel niet is je klinkt net als mijn beste vriendin.![]()
no baby's got no back yoquote:hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Panzer is een beetje zoals NarcissusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pics van je beste vriendin?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Panzor aarom heb je het zo vaak ver hoe groot je kont wel niet is je klinkt net als mijn beste vriendin.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Gym 1 is de f4f (bagger maarja wel loopband en ik heb wel zin in cardio)quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Degene met het beste aanbod aan gewichten. En als die even goed zijn: vragen hoe druk het er is. Relaxed is het als je een gym hebt waar niemand komt
Gym 2 is sportschool straatweg top begeleiding en dumbells tot 50>(die ik squattend moet optillen).![]()
Ja dat bepaal ik zelf welquote:
Ik kan door het bos rennen bij mij maar das niet de veiligste optiequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:30 schreef DeMessias het volgende:
Cardio kan je toch beter buiten doen? Is er geen atletiekpiste in de buurt?![]()
ow ja, even vergeten dat je een jong meisje bent... dus alleen in't bos rennen lijkt me niet de beste optiequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan door het bos rennen bij mij maar das niet de veiligste optie![]()
Genoeg pics van haar dus om ff te linken.quote:I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Panzer, pics van je assSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef DeMessias het volgende:
Panzer is een beetje zoals NarcissusLol en ik ben Chestbrah zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
staanop facebook en ik eb geen facebook ...:$quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Genoeg pics van haar dus om ff te linken.![]()
haha Panzer, eerst melk spuitende tepels en nu een ghetto ass.. volgens mij maak je de verkeerde hormonen aan.
If not now, then when.![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
haha Panzer, eerst melk spuitende tepels en nu een ghetto ass.. volgens mij maak je de verkeerde hormonen aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No shit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef Panzermaus het volgende:
Maar op dit moment, wanneer ik rechtop sta en mijn glutes samentrek, dan steken ze meer uit dan mijn chest.![]()
Wacht...wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
haha Panzer, eerst melk spuitende tepelsThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
haha Panzer, eerst melk spuitende tepels en nu een ghetto ass.. volgens mij maak je de verkeerde hormonen aan.![]()
![]()
![]()
![]()
marja als je het niks vindt, zon dikke kont.
Moet je er gewoon lekker mee kappen om omhoog te gaan met gewicht.
Lekker boeiend wat een paar internethelden zeggen dat je door moet gaan enz.
Doe waar je zelf achter staat.
Schijt aan de wereld.
Je leeft maar 1 keer.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef DeRakker. het volgende:
Schijt aan de wereld.
Je leeft maar 1 keer.AFC AJAX![]()
Ik kan de broek wel bij elkaar houden voor je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik scheur bijna uit mijn broek als ik squat..echt zoooo irritant.If not now, then when.![]()
vinden we niet erg hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik scheur bijna uit mijn broek als ik squat..echt zoooo irritant.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
haha Panzer, eerst melk spuitende tepels en nu een ghetto ass.. volgens mij maak je de verkeerde hormonen aan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?Gyno brah. Mijn lichaam is helemaal gekgeworden, late pubertijd en ineens zo'n enorme verandering van levensstijl. Heeft zo zijn nadelen. Meeste gasten schijnen dit op hun 15e gehad te hebben ofzo. Die puffy nipples.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je lichaam raakt zo van slag doordat testosteron omhoog knalt en estrogen erachter aan gaat, waardoor je dus tijdelijk borstweefselgroei krijgt en eventueel zelfs werkende melkklieren. Beetje hetzelfde verhaal als met AAS. Kan er weinig aan doen en het is opzich ook wel begrijpelijk. Baard en snorgroei gaat ook veel sneller nu.
Google maar eens ('gyno discharge' etc), mensen met een bepaalde vorm van gyno kunnen af en toe in hun nipples squeezen om zo 1 speldenprikje smerige shit eruit te krijgen dat op melk lijkt. Niet geheel vreemd, lees je op bb.com wel meer.Wat. Mijn wereldbeeld.quote:![]()
![]()
Ow das nasty idd...quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
[..]
Gyno brah. Mijn lichaam is helemaal gekgeworden, late pubertijd en ineens zo'n enorme verandering van levensstijl. Heeft zo zijn nadelen. Meeste gasten schijnen dit op hun 15e gehad te hebben ofzo. Die puffy nipples.Je lichaam raakt zo van slag doordat testosteron omhoog knalt en estrogen erachter aan gaat, waardoor je dus tijdelijk borstweefselgroei krijgt en eventueel zelfs werkende melkklieren. Beetje hetzelfde verhaal als met AAS. Kan er weinig aan doen en het is opzich ook wel begrijpelijk. Baard en snorgroei gaat ook veel sneller nu.
Google maar eens ('gyno discharge' etc), mensen met een bepaalde vorm van gyno kunnen af en toe in hun nipples squeezen om zo 1 speldenprikje smerige shit eruit te krijgen dat op melk lijkt. Niet geheel vreemd.
[..]
Wat. Mijn wereldbeeld.![]()
Kan hij mooi wel melk drinken en squatten tegelijk, dan groei je pasquote:
Wanneer het niet vanzelf overgaat moet jullie Panzermaus aan de nolva en letro. 'so so lkkr anna bolen gedaan jongen? ja ja eigen schuld hoor'kk boelers
![]()
Lator ik ga eventjes mijn handjes laten wapperen in de gym.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Kan hij mooi wel melk drinken en squatten tegelijk, dan groei je pas![]()
Niet met kanker schelden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
Wanneer het niet vanzelf overgaat moet jullie Panzermaus aan de nolva en letro. 'so so lkkr anna bolen gedaan jongen? ja ja eigen schuld hoor'kk boelers
![]()
Mag gewoon op het forum hoorquote:I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ja tocchhh.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
If not now, then when.![]()
Ik kwam.quote:I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 marquote:
Normaal scheld ik er nooit mee.Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef DeMessias het volgende:
Wat een baggertopic is dit geworden.En ik heb ergens het idee dat ik het zelf veroorzaakt heb.
![]()
Na dit topic gewoon weer normaal verder, [Bodybuilding] #156 - Pain is just estrogen leaving the body
![]()
That's for sure.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
En ik heb ergens het idee dat ik het zelf veroorzaakt heb.![]()
"I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger![]()
Die ken ik van de YT-filmpjes, wel een puike gozer. Ook wel streeffysiek ongeveer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef zoz het volgende:
Wat vinden jullie van Scott Herman. Hij heeft http://www.scotthermanfitness.com/index.php.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
als ik zo snel kijk lijkt het me niksquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef zoz het volgende:
Wat vinden jullie van Scott Herman. Hij heeft http://www.scotthermanfitness.com/index.php.![]()
Hij ademt freaky.
PSSSSSHT.
Volgens mij doet hij de oefenigen wel ok toch?Confidence through competence![]()
Al weer bijna tijd voor een nieuw serieus deel, ik ga nu sporten, tegen de tijd dat ik terug ben zijn we vast een deel verder!![]()
![]()
ik ben al lange tijd van plan om een keer als een echte curlbro te trainen, mijn rug is enorm vergeleken met mijn armen.
Wat zou een verantwoorde curlbro routine zijn?
Gewoon een torso/limbs routine: torso/schouders, benen/armen. ABxABx etc. ?![]()
Er stond vandaag kanker in mijn geschiedenis examen
Hitler
'' En we moeten de kanker van de democratie wegsnijden''
Vandaag in de gym ik wist niet wat ik zag.
Marokkaantjes die te zwaar willen trainen en elkaar tackelen waarbij ze omstanders haast omver stoten.
Diezelfde marokkanen die vragen of ik op een bepaalde school zit (zemmer laat me met rust).
Fitnessinstructeur waar ik een crush op had blijkt ielige pootjes te hebben.
En 2 negerts die zeiden dat ik best wel sterk was.
![]()
fit4free zeker? ben ik ook lid geweest wat een kneuzenbende daarquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Er stond vandaag kanker in mijn geschiedenis examen
Hitler
'' En we moeten de kanker van de democratie wegsnijden''
Vandaag in de gym ik wist niet wat ik zag.
Marokkaantjes die te zwaar willen trainen en elkaar tackelen waarbij ze omstanders haast omver stoten.
Diezelfde marokkanen die vragen of ik op een bepaalde school zit (zemmer laat me met rust).
Fitnessinstructeur waar ik een crush op had blijkt ielige pootjes te hebben.
En 2 negerts die zeiden dat ik best wel sterk was.
![]()
fit4free is toch die goedkope gym die helegaar niet free is?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
ja maar abbo daar opgezegd en een degelijke gym gefixt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fit4free zeker? ben ik ook lid geweest wat een kneuzenbende daar![]()
Ook omdat ie een beetje een narcissus is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef Kroc het volgende:
kan het nu niets meer worden tussen jou en de instructeur vanwege de benen?![]()
Alles. Niets is onmogelijk in die jungle.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is er waar van die verhalen van fit4free?![]()
Trieste bedoeling.quote:²
![]()
Mensen die nog weten uit welke bron dit komt? Hij zou er erg mee geholpen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fit4free zeker? ben ik ook lid geweest wat een kneuzenbende daarquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is er waar van die verhalen van fit4free?Quote van mezelf:quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef Jac0bus het volgende:
fit4free is toch die goedkope gym die helegaar niet free is?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef CarbonC het volgende:
Fit for Free![]()
Echt: dat er nog mensen sporten bij die el-cheapo "sportscholen" als Fit for Free, Basicfit, Train More etc. De kwaliteit is kut en een paupervolk dat er op afkomt.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die nog weten uit welke bron dit komt? Hij zou er erg mee geholpen zijn.Vet omzetten in spiermassa is mogelijk, yo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht.Of toch du vader?![]()
Is het aan te raden om whey te nemen na cardio? Ik neem nu wel maar geen idee of het nut heeft. Doe voornamelijk sprints.![]()
ik las eens jouw stats in andere topics en ik vroeg me af hoe jij het allemaal doet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef Jahr00n het volgende:
Is het aan te raden om whey te nemen na cardio? Ik neem nu wel maar geen idee of het nut heeft. Doe voornamelijk sprints.![]()
Gewoon hard trainen 3 keer per week.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik las eens jouw stats in andere topics en ik vroeg me af hoe jij het allemaal doet?![]()
Volgende week toch maar even vragen wat er mis is met m'n schouder. Doodziek als je supergemotiveerd bent, alles klopt en dat je lichaam dan niet meewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe maak ik een curlbro duidelijk dat squats, opdrukken (bankdrukken), pull ups, deadliften, dips, MP en explosieve sprints de basis zijn op weg naar een look zoals deze:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2011 21:58:09 ]![]()
Dat had ik in het begin door te verkeerd + te laag squatten. Kramp in mijn kuiten wanneer ik omhoog kwam na bijvoorbeeld veters strikken, en die spier 'in' je knie, die was helemaal mishandeld bij mij. Deed serieus pijn, dag in dag uit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef Jac0bus het volgende:
Volgende week toch maar even vragen wat er mis is met m'n schouder. Doodziek als je supergemotiveerd bent, alles klopt en dat je lichaam dan niet meewerkt![]()
![]()
Mja ik ga nog naar zo'n bewegingsdeskundige omdat ik rugklachten heb/had door een verkeerde houding, maar die kan me vast ook wel vertellen wat er mis is met mijn schouder. Heel vermoeid gevoel in mijn linkerschouder, alsof ik net 10 minuten mijn tanden heb gepoetst.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin door te verkeerd + te laag squatten. Kramp in mijn kuiten wanneer ik omhoog kwam na bijvoorbeeld veters strikken, en die spier 'in' je knie, die was helemaal mishandeld bij mij. Deed serieus pijn, dag in dag uit.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Weissman het volgende:
Zeg dat er niemand is die groot is geworden op machines, en vertel hem waarom gyms volstaan met die machines en waarom de bladen zeggen zus en zo, allemaal voor de $$$. Vertel hem over hoe het lichaam gebouwd is en dat die grote oefeningen daar op inspelen, en je lichaam dwingen zich te ontwikkelen - op een veel intensievere manier dan die machines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe maak ik een curlbro duidelijk dat squats, opdrukken (bankdrukken), pull ups, deadliften, dips, MP en explosieve sprints de basis zijn op weg naar een look zoals deze:
[ afbeelding ]
Vertel hem tevens dat een schema gebaseerd op machines alleen geschikt is voor ouderen en mensen die niet hard willen werken en genoegen nemen met minder.![]()
Thanx brah, hij wil er dus zo uit zien binnen 9 maanden wat met zijn lengte, gewicht en vp wel haalbaar is maar hij denkt dat het niet nodig is om je voeding aan te passen en al die oefeningen te doen. Oh en hij voetbalt ook nog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
Zeg dat er niemand is die groot is geworden op machines, en vertel hem waarom gyms volstaan met die machines en waarom de bladen zeggen zus en zo, allemaal voor de $$$. Vertel hem over hoe het lichaam gebouwd is en dat die grote oefeningen daar op inspelen, en je lichaam dwingen zich te ontwikkelen.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Weissman het volgende:
Waarom zou je dat duidelijk willen maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe maak ik een curlbro duidelijk dat squats, opdrukken (bankdrukken), pull ups, deadliften, dips, MP en explosieve sprints de basis zijn op weg naar een look zoals deze:
[ afbeelding ]
Helpt het je bij het bereiken van je eigen doelen?![]()
Niet alles wat je doet in het leven hoeft in het teken van eigen gewin te staan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zou je dat duidelijk willen maken?
Helpt het je bij het bereiken van je eigen doelen?
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Omdat hij mij gevraagd heeft om hem te helpen. Het is een vriend. We zijn nu een maand bezig, heb hem eerst een fatsoenlijk leren eten; verdelen van carbs, eiwitten etc. maar daar heeft hij nogal moeite mee. en we zijn sindskort ook aan het trainen maar hij snapt niet hij wil niet snappen dat je van optrekken en squatten en vele andere van die basisoefeningen (compounds) groot en sterk kan worden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef CarbonC het volgende:
Waarom zou je dat duidelijk willen maken?Mhua.quote:Helpt het je bij het bereiken van je eigen doelen?Zo denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:11 schreef Mr.J het volgende:
Niet alles wat je doet in het leven hoeft in het teken van eigen gewin te staan.![]()
Je medemens helpen is toch niks mis mee? Kan ik ook op prijs stellen als iemand mij helpt in de gymquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom zou je dat duidelijk willen maken?
Helpt het je bij het bereiken van je eigen doelen?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: