deed jij niet iets met voeding (qua opleiding) enzo? en dat is je verklaring xDquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
geeft wel te denken
Sterioden in het drinkwater.
Nee, wel iets medischquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
deed jij niet iets met voeding (qua opleiding) enzo? en dat is je verklaring xD
En dat jaren lang.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:08 schreef seto het volgende:
In de meeste gevangenissen krijg je gewoon normaal voedsel en kunnen ze whey/creatine kopen binnen de gevangenis. Plus het enige wat je doet is eten, trainen en slapen.
oeh dat wist ik niet dat ze daar zo vrij waren met dat soort spullen. maargoed. 7 dagen per week trainen is ook niet effectief (supercompensatie enzo). aan de andere kant veel anders kunnen ze niet daarquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:08 schreef seto het volgende:
In de meeste gevangenissen krijg je gewoon normaal voedsel en kunnen ze whey/creatine kopen binnen de gevangenis. Plus het enige wat je doet is eten, trainen en slapen.
Ja tijd hebben ze wel genoegquote:
ivm met veiligheid zou dat niet kunnen..veiliger spul wordt te duur. Helaas niet kunnen fappen op jezelf.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou smeken om een grote spiegel in mijn cel.
Is er dus niet.quote:
Ja ik zat hier ook al aan te denken, hopen dat het geen issue wordt om het gewicht op mijn rug te krijgen aangezien ik 1.93 ben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:57 schreef Panzermaus het volgende:
Gebruik het rack van het bench press bankje.
Hack squat machine hebben ze die wel?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn nieuwe gym heeft geen squatrek.Verstandig om het zonder rek te doen? Of zijn er variaties die zonder rek te doen zijn?
Zou 3x krachttraining doen, 3x hardlopen en een rustdag. Of je full body doet of niet laat ik aan jezelf over. Zou full body doen als je 2x per week aan kracht doet (heb je ook een extra rustdag, is ook niks mis mee).quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef Blitzkrieger het volgende:
Wie wil mij helpen?
Ik hardloop 3 keer per week een halfuur. Ik doe ook aan fitness, ik doe nu in een keer mijn hele lichaam maar dat is nu een beetje veel aangezien ik al 3 weken bezig ben. Ik wil dus elke dag fitnessen en om de dag hardlopen. Welke spieren kan ik het beste wanneer trainen (omdat ik dus op 1 op de 2 dagen ook hardloop. En wat kan ik beter doen, eerst hardlopen of eerst fitnessen? Kan ik benen beter op dezelfde dag als hardlopen doen of niet? En kan ik bovenlichaam op een dag doen of kan ik beter rug/borst en biceps/triceps scheiden?
Bedankt.
Andere gym zoeken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn nieuwe gym heeft geen squatrek.Verstandig om het zonder rek te doen? Of zijn er variaties die zonder rek te doen zijn?
Dat is flauwekul he, je kunt best 's morgens gaan hardlopen en einde van de middag/'s avonds intensieve krachttraining doen of andersom.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je gaat lopen en krachtraining doet op dezelfde dag: welke training ook de tweede wordt, lichte intensiteit! Met lopen zone 1, met krachttraining, 40% van je max. Succes.
Volgens mij wil hij geen hardloper worden? Dus dit advies begrijp ik ook niet. Sowieso hoeven hardlopers helemaal geen krachttraining te doen.quote:En focus je met krachttraining op je been-, buik- en rugspieren, je borst/armen zijn leuk maar niet van belang bij het lopen. Maar esthetisch is het natuurlijk wel leuk. En keep in mind, die spieren moet je meezeulen tijdens het lopen.
Noem het flauwekul, maar indien je tweemaal intensief gaat trainen mag je twee dagen herstel uitschrijven (oftewel rustdagen) en aangezien hij dagelijks wilt trainen lijkt me dat geen optie. Je zit anders vrij rap tegen overtraining aan. Ik ga even uit van full body trainingen nu, mocht je spiergroepen gaan trainen dan kan je het anders oplossen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:21 schreef rapelsen het volgende:
Dat is flauwekul he, je kunt best 's morgens gaan hardlopen en einde van de middag/'s avonds intensieve krachttraining doen of andersom.
[..]
Volgens mij wil hij geen hardloper worden? Dus dit advies begrijp ik ook niet. Sowieso hoeven hardlopers helemaal geen krachttraining te doen.
Ik zou gewoon aanraden om heel je lichaam te trainen.
Wat is techlab? Of mag iedereen van Philips daar komen...dan zou ik ook mogenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
werken bij Philips (techlab) of student Fontys / TU/e (alumni van TU/e mogen tot iirc 3 jaar nog een pasje kopen)
Leg Press inderdaad. En rows, vergeten. Ik doe nu 3x5x70 kg pendlay rows.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Andere gym zoeken.
He Panzer, ik zat ff jouw stats te bekijken maar wat is die LP? Leg Press? Waar staan je rows in het rijtje?
Pendlay rows zijn toch gewoon bent over rows?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leg Press inderdaad. En rows, vergeten. Ik doe nu 3x5x70 kg pendlay rows.
Bovenlichaam parallel aan de grond, rug recht, en explosief de stang omhoog rukken tot hij je bovenlichaam raakt en bovenaan je rug aantrekken, dan in één beweging laten zakken tot de grond. (BONK) Een seconde wachten en repeat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:20 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Pendlay rows zijn toch gewoon bent over rows?
quote:Barbell Rows Done With The Bar Returning To
The Floor On Each Rep Strengthen Your Back, Lats And
Traps More Than Any Other Barbell Row Variation!
Mooi, dan ga ik die morgen proberen. Hoe erg voel je die in je benen en hamstrings? Ik had vooral met die rows moeite na het squatten omdat mijn benen dan opwaren, dus ik doe rows altijd met een t-bar dingquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bovenlichaam parallel aan de grond, rug recht, en explosief de stang omhoog rukken tot hij je bovenlichaam raakt en bovenaan je rug aantrekken, dan in één beweging laten zakken tot de grond. (BONK) Een seconde wachten en repeat.Zo min mogelijk je knieën proberen te bewegen, het moet echt uit je rug en armen komen en geen deadlift worden.
Zie ook: http://stronglifts.com/how-to-master-barbell-row-technique/ en http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/
Glenn Pendlay = strength coach en mede-auteur van Rippetoe's Starting Strength boek
[..]
Tussen mijn squats en rows in zit nog overhead press, dus dan zijn mijn benen wel weer goed. Moet wel eerlijk zeggen dat ik eerst nog niet zo kon staan voor die rows, veel te strakke hamstrings en ik voelde het meer in mijn benen dan rug en armen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik die morgen proberen. Hoe erg voel je die in je benen en hamstrings? Ik had vooral met die rows moeite na het squatten omdat mijn benen dan opwaren, dus ik doe rows altijd met een t-bar ding
En net als andere rows trek je echt vanuit je rug? Dat is namelijk wat ik een maand lang fout deed, ik trok vooral vanuit de biceps, pas toen las ik dat je je handen eigenlijk als scharnieren moet zien en je rug het werk moet laten doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, ik laat de stang niet los, maar gewoon laten vallen terwijl je hem dus nog vast hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
kidkash19, jij squatte 200 kg, right? Hoe esthetisch is jouw ass nog? Valt het erg op in broeken? Ik snap dat je puur voor je sport traint, maar ben toch wel benieuwd hoe je daarmee omgaat qua kleding etc, en wat vindt je omgeving er van?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:46 schreef kidkash19 het volgende:
[..]I wish, ik ben een x goed op mn smoel gegaan met 200
Wel een mooie leerervaring.
Waarom, waarom kies je voor zo'n butt-gym?quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
What the hell.quote:
V/d week heb ik geprobeerd te legg pressen op de Smithmachine erg fijn imo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 01:48 schreef Chocolatebear het volgende:
zoiets inderdaad alleen zat ik gelukkig al laag (kwam niet helemaal uit de Squatpositie zeg maar), had ik een spotter en een stabiele kooiquote:
WTF gebeurt daar dan?quote:
Vraag me dan af of je dan geen klap krijgt op je bovenlichaam..quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, ik laat de stang niet los, maar gewoon laten vallen terwijl je hem dus nog vast hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag me dan af of je dan geen klap krijgt op je bovenlichaam..
?quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Naast mij:
''HOU OP JE KRIJGT LOW KICK VAN MIJ HE"
Kijk ik naast me om te zien wie deze gr0te baasz is....
Kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je hem zo laat vallen op de grond...terwijl je hem nog vasthebt.
Neuh, je gooit alle spanning volledig van je armen af en laat de boel gewoon naar beneden vallen. Het is niet dat je een ruk krijgt ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag me dan af of je dan geen klap krijgt op je bovenlichaam..
Een bewegende JPEG!quote:
Hier 1.77m, 77kg 's ochtends en ook ongeveer 13-14% bf.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
1.77m
75 kg morning weight, post-bathroom
13-14% bf (according to Stereotomy)
BP: 3x5x77.5 kgquote:BP: 3x5x70 kg
SQ: 3x5x85 kg met gemak, wil ik voorlopig niet meer opvoeren
DL: 5x110 kg met gemak, wil ik voorlopig niet meer opvoeren
OHP: 3x5x46 kg
Jezus wat eng.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:54 schreef DerSkunk het volgende:
Grappig Panzermaus, we hebben bijna dezelfde stats:
[..]
Hier 1.77m, 77kg 's ochtends en ook ongeveer 13-14% bf.
[..]
BP: 3x5x77.5 kg
SQ: 3x5x110 kg wil ik blijven opvoeren
DL: 5x115 kg
OHP: 3x5x46 kg
24. Was al best een tijdje aan het rotzooien, maar heb achteraf het idee dat ik, toen ik vorig jaar met Stronglifts 5x5 ben gestart, pas echt ben begonnen met trainen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jezus wat eng.![]()
Hoe oud ben je en hoelang train je al?
Ik hoop het niet, anders moeten we eens een goed gesprek hebben vanavondquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je ook Panzermaus' vriendin soms
Grappige shit man.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:02 schreef DerSkunk het volgende:
[..]
24. Was al best een tijdje aan het rotzooien, maar heb achteraf het idee dat ik, toen ik vorig jaar met Stronglifts 5x5 ben gestart, pas echt ben begonnen met trainen.
[..]
Ik hoop het niet, anders moeten we eens een goed gesprek hebben vanavond
Lees eens mijn posts na die post?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom, waarom kies je voor zo'n butt-gym?
Elke keer dat ge-huilie-huilie van: "mijn gym heeft geen squatrack": let daar dan op voordat je ergens een abonnement afsluit!
Ik zet sinds kort een bankje eronder bij squatten, zodat ik met mn ass net t bankje aanraak, is voor mij perfect parallel en werkt voor mij beter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ik bedenk me trouwens, zou minder diep squatten minder samentrekking voor de glutes betekenen? Ik doe nu net beneden parallel.
hoe kan je nou teveel ass afslaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grappige shit man.Hoeveel kont heb jij nu trouwens? Ik heb nu al teveel for my liking, en ben daarom bang om zwaarder te gaan squatten en deadliften.
Moet je alleen opletten dat je niet gaat cheatenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zet sinds kort een bankje eronder bij squatten, zodat ik met mn ass net t bankje aanraak, is voor mij perfect parallel en werkt voor mij beter.
Ach, if you ain't cheating, you ain't tryingquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Moet je alleen opletten dat je niet gaat cheaten
um techlab / natlab. dat ding bij Waalre. volgens mij heet het de HTC tegenwoordig. Ik kan me herinneren dat Philips employees van daar voor 150 euris een kaart kunnen krijgen. Je zou misschien even op de TUe sportcentrum site kunnen kijken: http://venus.tue.nl/sci-cgi/index.opl of even informeren bij je lokale P&O afdeling. die weten dat soort dingen meestal wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:56 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Wat is techlab? Of mag iedereen van Philips daar komen...dan zou ik ook mogen
Fixed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grappige shit man.Hoeveel kont heb jij nu trouwens(nohomo)? Ik heb nu al teveel for my liking, en ben daarom bang om zwaarder te gaan squatten en deadliften.
sonde..Philips staat er niet bij....dan blijft het bij mijn cheap-ass gym in het klokgebouw (niet F4F)quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
um techlab / natlab. dat ding bij Waalre. volgens mij heet het de HTC tegenwoordig. Ik kan me herinneren dat Philips employees van daar voor 150 euris een kaart kunnen krijgen. Je zou misschien even op de TUe sportcentrum site kunnen kijken: http://venus.tue.nl/sci-cgi/index.opl of even informeren bij je lokale P&O afdeling. die weten dat soort dingen meestal wel.
Cool, waarom ben je dit precies gaan doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zet sinds kort een bankje eronder bij squatten, zodat ik met mn ass net t bankje aanraak, is voor mij perfect parallel en werkt voor mij beter.
Bij mannen vind ik het niet mooi. Dikke quads fuck yeah, maar wanneer je over straat loopt met glutes die meer uitsteken dan die van een gemiddeld meisje...quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hoe kan je nou teveel ass afslaan.
I know bruh, maar wanneer je nonstop opmerkingen krijgt 'jezus wat heb jij een dikke kont gekregen' etc etc, dan weet je dat je niet de enige bent die zich eraan stoort. En dan ga je er wel over nadenken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:34 schreef seto het volgende:
Jezus Panzermaus, de glutes zijn nou eenmaal de grootste spier in je lichaam dus die horen groot te zijn. Ga front squats doen of koop gewoon grotere broeken.
Ben je niet heel erg mager met die stats?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:48 schreef Moffol het volgende:
Zit er aan te denken met fitness te beginnen. Ben nu 1.82 meter en 61.5 kg (17 jaar). Erg licht, alleen ik heb een goed figuur (vind ik zelf). Goede conditie, goede arm-, rug- en beenspieren door mountainbiken. Buikspieren zijn ook redelijk te zien. Alleen iets breder worden en meer kracht is geen probleem. Iemand tips?
Dan zullen ze dat geschrapt hebben. Toen ik stage liep op het Natlab (HTC) en op strijp S(waar nu klokgebouw staat) kon ik gratis daar sporten. Toen geen gebruik van gemaakt. zonde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:49 schreef MrNiles het volgende:
[..]
sonde..Philips staat er niet bij....dan blijft het bij mijn cheap-ass gym in het klokgebouw (niet F4F)
er zit nog wel een groot verschil tussen een dikke kont en een gespierde kontquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool, waarom ben je dit precies gaan doen?
[..]
I know bruh, maar wanneer je nonstop opmerkingen krijgt 'jezus wat heb jij een dikke kont gekregen' etc etc, dan weet je dat je niet de enige bent die zich eraan stoort. En dan ga je er wel over nadenken.Wil er gewoon goed bij blijven lopen, voor mezelf sowieso.
[..]
Ben je niet heel erg mager met die stats?
Ik ben niet zo'n scharminkel met dunne armpjes en zo. Ik ben gewoon erg slank maar niet mager!quote:Ben je niet heel erg mager met die stats?
ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n scharminkel met dunne armpjes en zo. Ik ben gewoon erg slank maar niet mager!
Haha, bij mij is het echt binnen een paar maanden through the roof gegaan. Vandaar dat mijn omgeving er al snel opmerkingen over begon te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er zit nog wel een groot verschil tussen een dikke kont en een gespierde kontmjah dat zie je door de broek wss niet
people be hating
Ik krijg er overigens nooit iets van te horen maar dat komt wss omdat ik het al Jaaaaaren zo heb.
Geloof me zo'n gewicht denk je alleen maar dat je een goed figuur hebtquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:48 schreef Moffol het volgende:
Zit er aan te denken met fitness te beginnen. Ben nu 1.82 meter en 61.5 kg (17 jaar). Erg licht, alleen ik heb een goed figuur (vind ik zelf). Goede conditie, goede arm-, rug- en beenspieren door mountainbiken. Buikspieren zijn ook redelijk te zien. Alleen iets breder worden en meer kracht is geen probleem. Iemand tips?
Sorry hoor maar met zo'n gewicht kun je niet gespierd zijn. Je hebt een laag Vet% waarschijnlijk, maar dat wil niet zeggen dat je ook gespierd bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:56 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoezo ontkenningsfase? Ik ben niet mager. Ik ben redelijk gespierd, alleen slank.
Right.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
Ik eet ook superveel, alleen ik kom nooit aan.
Dan eet je niet genoeg. Ik was net zo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n scharminkel met dunne armpjes en zo. Ik ben gewoon erg slank maar niet mager!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April 2011, 61 harde kg's. Te weinig voor iemand van 1.77m, laat staan 1.82.Ga eens een dag bijhouden wat je allemaal eet en reken uit op hoeveel kcals je uitkomt. Post dat hier.
Eet je gezond dan of.. ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we dat wel niet gehoord van beachboy ecto'squote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan eet je niet genoeg. Ik was net zo.Ik heb een hele andere bouw, mijn borst is een stuk breder dan m'n buik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April 2011, 61 harde kg's. Te weinig voor iemand van 1.77m, laat staan 1.82.Ga eens een dag bijhouden wat je allemaal eet en reken uit op hoeveel kcals je uitkomt. Post dat hier.
post dan eens wat je zoal eet op een dag want met dat gewicht bij die lengte zit je op de rand van ondergewicht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik heb een hele andere bouw, mijn borst is een stuk breder dan m'n buik.
's Ochtends 4 boterhammen, tussendoor een paar koekjes e.d. 's Middags 5 boterhammen. 's Avonds minstens 2 borden eten (varieert van aardappelen tot rijst), daarna meestal een ijsje, pepernoten, nog twee stukken fruit en een paar boterhammen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
post dan eens wat je zoal eet op een dag want met dat gewicht bij die lengte zit je op de rand van ondergewicht.
Zo "veel" is dat niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:07 schreef Moffol het volgende:
[..]
's Ochtends 4 boterhammen, tussendoor een paar koekjes e.d. 's Middags 5 boterhammen. 's Avonds minstens 2 borden eten (varieert van aardappelen tot rijst), daarna meestal een ijsje, pepernoten, nog twee stukken fruit en een paar boterhammen.
Je klinkt echt bizar onzeker... Wat kan jou het nou schelen wat men om je heen zegt? Meestal zijn dat toch de mensen die liever op de bank naar de tv kijken met een zak chips op schoot en al moe worden van het loopje naar de wcquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, bij mij is het echt binnen een paar maanden through the roof gegaan. Vandaar dat mijn omgeving er al snel opmerkingen over begon te maken.
het zijn sowieso de verkeerde ratios in je voedingsstoffen. voornamelijk koolhydraten zo te lezen. daar ga je niet gespierd van worden nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
Minstens 12 boterhammen op een dag, avondeten en snacks vind ik niet weinig.
ok nu komen we ergens. gespierd? nee. slank? ja, mager scharminkel? nee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is drie maanden geleden. Ik vind het zelf niet mager, maar gewoon slank.
Wel een misleidende foto overigens, want als ik je foto's in Userfoto's zie dan ben je een stuk minder breed bij je schouders.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is drie maanden geleden. Ik vind het zelf niet mager, maar gewoon slank.
Op deze foto zijn m'n schouders toch ook niet breed? Ik post nog wel een foto.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Wel een misleidende foto overigens, want als ik je foto's in Userfoto's zie dan ben je een stuk minder breed bij je schouders.
Userfoto's #264
Maar verder even de OP lezen inderdaad, ik zou wel rustig aan beginnen. Probeer eerst je voeding beter te regelen en probeer alvast wat lichte losse gewichten uit.
Een mooie en makkelijke basis om mee te beginnen in ieder geval. Lees de OP eens door en let met name op je voeding (als je echt efficient wil aankomen). Voor verdere vragen over voeding moet je in het andere topic zijn (Bodybuilding en voeding).quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:20 schreef Moffol het volgende:
Ook drie maanden terug. Wel in een kut houding.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Een mooie en makkelijke basis om mee te beginnen in ieder geval. Lees de OP eens door en let met name op je voeding (als je echt efficient wil aankomen). Voor verdere vragen over voeding moet je in het andere topic zijn (Bodybuilding en voeding).
Zeg Panzer, ligt het ook niet aan je houding dat je zo'n dikke reet hebt/lijkt te hebben? En bovendien zijn skinnyjeans niet cool bij mannen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool, waarom ben je dit precies gaan doen?
[..]
Bij mannen vind ik het niet mooi. Dikke quads fuck yeah, maar wanneer je over straat loopt met glutes die meer uitsteken dan die van een gemiddeld meisje...voor de buitenwereld ziet het er gewoon uit alsof je een papzak ass hebt.
[..]
I know bruh, maar wanneer je nonstop opmerkingen krijgt 'jezus wat heb jij een dikke kont gekregen' etc etc, dan weet je dat je niet de enige bent die zich eraan stoort. En dan ga je er wel over nadenken.Wil er gewoon goed bij blijven lopen, voor mezelf sowieso. Heb ook nieuwe broeken, maar daarin zie je het nog steeds. Het valt gewoon op.
[..]
Ben je niet heel erg mager met die stats?
meer kromming in de (onder)rug is inderdaad wel een mindere kont. Ik merk bij mezelf heel erg dat het afhankelijk is van de broek hoor, maar zien doe je het toch. Ik stoor me er niet aan iig. het enige frustrerende is dat je boxers altijd omhoog kruipen en je broeken zo snel kapot gaanquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg Panzer, ligt het ook niet aan je houding dat je zo'n dikke reet hebt/lijkt te hebben? En bovendien zijn skinnyjeans niet cool bij mannen..
Als je niet de grond de klap laat vangen komt die klap op je ellebogen, wat nooit goed kan zijn... toch?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan eet je niet genoeg. Ik was net zo.Zieke progressie heb je wel gemaakt iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April 2011, 61 harde kg's. Te weinig voor iemand van 1.77m, laat staan 1.82.Ga eens een dag bijhouden wat je allemaal eet en reken uit op hoeveel kcals je uitkomt. Post dat hier.
Allemaal op SS toch?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Ik heb al een aantal keer gezegd dat ik het in de eerste plaats zelf niet eens mooi vind.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:08 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Je klinkt echt bizar onzeker... Wat kan jou het nou schelen wat men om je heen zegt? Meestal zijn dat toch de mensen die liever op de bank naar de tv kijken met een zak chips op schoot en al moe worden van het loopje naar de wc
Nope, ik loop en sta gewoon rechtop. En ik heb geen skinny jeans. Gewoon spijkerbroeken en chino's, heb nu ook weer een nieuwe, zit slobberig om mijn ass. Maar het steekt gewoon uit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg Panzer, ligt het ook niet aan je houding dat je zo'n dikke reet hebt/lijkt te hebben? En bovendien zijn skinnyjeans niet cool bij mannen..
Nope. Probeer het maar eens, er staat geen spanning op je armen als de bar weer in ruststand is op de grond. Kan het niet verder uitleggen, maar het is een hele fijne oefening die je de volgende dag goed voelt in je lats enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je niet de grond de klap laat vangen komt die klap op je ellebogen, wat nooit goed kan zijn... toch?
yeaah buddyquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zieke progressie heb je wel gemaakt iddAllemaal op SS toch?
wtf is een chinoquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal keer gezegd dat ik het in de eerste plaats zelf niet eens mooi vind.
[..]
Nope, ik loop en sta gewoon rechtop. En ik heb geen skinny jeans. Gewoon spijkerbroeken en chino's, heb nu ook weer een nieuwe, zit slobberig om mijn ass. Maar het steekt gewoon uit.Maar genoeg over mijn ass.
![]()
[..]
Nope. Probeer het maar eens, er staat geen spanning op je armen als de bar weer in ruststand is op de grond. Kan het niet verder uitleggen, maar het is een hele fijne oefening die je de volgende dag goed voelt in je lats enzo.
[..]
yeaah buddy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |