Lees eens mijn posts na die post?quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom, waarom kies je voor zo'n butt-gym?
Elke keer dat ge-huilie-huilie van: "mijn gym heeft geen squatrack": let daar dan op voordat je ergens een abonnement afsluit!
Ik zet sinds kort een bankje eronder bij squatten, zodat ik met mn ass net t bankje aanraak, is voor mij perfect parallel en werkt voor mij beter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
Ik bedenk me trouwens, zou minder diep squatten minder samentrekking voor de glutes betekenen? Ik doe nu net beneden parallel.
hoe kan je nou teveel ass afslaan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grappige shit man.Hoeveel kont heb jij nu trouwens? Ik heb nu al teveel for my liking, en ben daarom bang om zwaarder te gaan squatten en deadliften.
Moet je alleen opletten dat je niet gaat cheatenquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zet sinds kort een bankje eronder bij squatten, zodat ik met mn ass net t bankje aanraak, is voor mij perfect parallel en werkt voor mij beter.
Ach, if you ain't cheating, you ain't tryingquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Moet je alleen opletten dat je niet gaat cheaten
um techlab / natlab. dat ding bij Waalre. volgens mij heet het de HTC tegenwoordig. Ik kan me herinneren dat Philips employees van daar voor 150 euris een kaart kunnen krijgen. Je zou misschien even op de TUe sportcentrum site kunnen kijken: http://venus.tue.nl/sci-cgi/index.opl of even informeren bij je lokale P&O afdeling. die weten dat soort dingen meestal wel.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:56 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Wat is techlab? Of mag iedereen van Philips daar komen...dan zou ik ook mogen
Fixed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Grappige shit man.Hoeveel kont heb jij nu trouwens(nohomo)? Ik heb nu al teveel for my liking, en ben daarom bang om zwaarder te gaan squatten en deadliften.
sonde..Philips staat er niet bij....dan blijft het bij mijn cheap-ass gym in het klokgebouw (niet F4F)quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
um techlab / natlab. dat ding bij Waalre. volgens mij heet het de HTC tegenwoordig. Ik kan me herinneren dat Philips employees van daar voor 150 euris een kaart kunnen krijgen. Je zou misschien even op de TUe sportcentrum site kunnen kijken: http://venus.tue.nl/sci-cgi/index.opl of even informeren bij je lokale P&O afdeling. die weten dat soort dingen meestal wel.
Cool, waarom ben je dit precies gaan doen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zet sinds kort een bankje eronder bij squatten, zodat ik met mn ass net t bankje aanraak, is voor mij perfect parallel en werkt voor mij beter.
Bij mannen vind ik het niet mooi. Dikke quads fuck yeah, maar wanneer je over straat loopt met glutes die meer uitsteken dan die van een gemiddeld meisje...quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hoe kan je nou teveel ass afslaan.
I know bruh, maar wanneer je nonstop opmerkingen krijgt 'jezus wat heb jij een dikke kont gekregen' etc etc, dan weet je dat je niet de enige bent die zich eraan stoort. En dan ga je er wel over nadenken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:34 schreef seto het volgende:
Jezus Panzermaus, de glutes zijn nou eenmaal de grootste spier in je lichaam dus die horen groot te zijn. Ga front squats doen of koop gewoon grotere broeken.
Ben je niet heel erg mager met die stats?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:48 schreef Moffol het volgende:
Zit er aan te denken met fitness te beginnen. Ben nu 1.82 meter en 61.5 kg (17 jaar). Erg licht, alleen ik heb een goed figuur (vind ik zelf). Goede conditie, goede arm-, rug- en beenspieren door mountainbiken. Buikspieren zijn ook redelijk te zien. Alleen iets breder worden en meer kracht is geen probleem. Iemand tips?
Dan zullen ze dat geschrapt hebben. Toen ik stage liep op het Natlab (HTC) en op strijp S(waar nu klokgebouw staat) kon ik gratis daar sporten. Toen geen gebruik van gemaakt. zonde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:49 schreef MrNiles het volgende:
[..]
sonde..Philips staat er niet bij....dan blijft het bij mijn cheap-ass gym in het klokgebouw (niet F4F)
er zit nog wel een groot verschil tussen een dikke kont en een gespierde kontquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool, waarom ben je dit precies gaan doen?
[..]
I know bruh, maar wanneer je nonstop opmerkingen krijgt 'jezus wat heb jij een dikke kont gekregen' etc etc, dan weet je dat je niet de enige bent die zich eraan stoort. En dan ga je er wel over nadenken.Wil er gewoon goed bij blijven lopen, voor mezelf sowieso.
[..]
Ben je niet heel erg mager met die stats?
Ik ben niet zo'n scharminkel met dunne armpjes en zo. Ik ben gewoon erg slank maar niet mager!quote:Ben je niet heel erg mager met die stats?
ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n scharminkel met dunne armpjes en zo. Ik ben gewoon erg slank maar niet mager!
Haha, bij mij is het echt binnen een paar maanden through the roof gegaan. Vandaar dat mijn omgeving er al snel opmerkingen over begon te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
er zit nog wel een groot verschil tussen een dikke kont en een gespierde kontmjah dat zie je door de broek wss niet
people be hating
Ik krijg er overigens nooit iets van te horen maar dat komt wss omdat ik het al Jaaaaaren zo heb.
Geloof me zo'n gewicht denk je alleen maar dat je een goed figuur hebtquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:48 schreef Moffol het volgende:
Zit er aan te denken met fitness te beginnen. Ben nu 1.82 meter en 61.5 kg (17 jaar). Erg licht, alleen ik heb een goed figuur (vind ik zelf). Goede conditie, goede arm-, rug- en beenspieren door mountainbiken. Buikspieren zijn ook redelijk te zien. Alleen iets breder worden en meer kracht is geen probleem. Iemand tips?
Sorry hoor maar met zo'n gewicht kun je niet gespierd zijn. Je hebt een laag Vet% waarschijnlijk, maar dat wil niet zeggen dat je ook gespierd bent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:56 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoezo ontkenningsfase? Ik ben niet mager. Ik ben redelijk gespierd, alleen slank.
Right.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
Ik eet ook superveel, alleen ik kom nooit aan.
Dan eet je niet genoeg. Ik was net zo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n scharminkel met dunne armpjes en zo. Ik ben gewoon erg slank maar niet mager!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.April 2011, 61 harde kg's. Te weinig voor iemand van 1.77m, laat staan 1.82.Ga eens een dag bijhouden wat je allemaal eet en reken uit op hoeveel kcals je uitkomt. Post dat hier.
Eet je gezond dan of.. ?quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we dat wel niet gehoord van beachboy ecto'squote:Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |