Lol.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je een bijbaantje zoekt mag je dat ook wel gewoon zeggen, hoor.
Lmao.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goeien grap wat een dijenkletser.
Fijn te weten dat je bent omgebouwd en het gelukt isquote:
niks mis mee wat je nu doet, nu is het zwaar maar wen je vanzelf aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:30 schreef Blitzkrieger het volgende:
Wie wil mij helpen?
Ik hardloop 3 keer per week een halfuur. Ik doe ook aan fitness, ik doe nu in een keer mijn hele lichaam maar dat is nu een beetje veel aangezien ik al 3 weken bezig ben. Ik wil dus elke dag fitnessen en om de dag hardlopen. Welke spieren kan ik het beste wanneer trainen (omdat ik dus op 1 op de 2 dagen ook hardloop. En wat kan ik beter doen, eerst hardlopen of eerst fitnessen? Kan ik benen beter op dezelfde dag als hardlopen doen of niet? En kan ik bovenlichaam op een dag doen of kan ik beter rug/borst en biceps/triceps scheiden?
Bedankt.
Fijn te weten dat je incapabel bent om een zinnige post te posten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Fijn te weten dat je bent omgebouwd en het gelukt is
Fijn te weten dat je incapabel bent om het juiste geslacht aan te vinken in je profiel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Fijn te weten dat je incapabel bent om een zinnige post te posten.
Ik hoef er ook niet om te toasten.
Je moet nu niet gaan afreageren op mensen die hier al een stuk langer posten. Prima dat je meepost en actief KT doet, maar velen stellen SC en andere onzin niet op prijs. Een keer trollen met een foto of post is prima, maar nu is het topic alweer zo goed als verneukt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Fijn te weten dat je incapabel bent om een zinnige post te posten.
Ik hoef er ook niet om te toasten.
Hoezo is dit onzin als ik een goede ontwikkeling laat zienquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Je moet nu niet gaan afreageren op mensen die hier al een stuk langer posten. Prima dat je meepost en actief KT doet, maar velen stellen SC en andere onzin niet op prijs. Een keer trollen met een foto of post is prima, maar nu is het topic alweer zo goed als verneukt.
Met alle respect maar een foto van je kuiten laat niet echt een goede ontwikkeling zien. Zeker niet als je pas sinds een week echt een idee hebt van waar je mee bezig bentquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoezo is dit onzin als ik een goede ontwikkeling laat zien? Dan kan je alle pics die hier gepost zijn ook herzien.
Jij bent nu toch ook al een aantal weken bezig met creatine? Werkt het een beetje? Zelf ga ik in december ook voor het eerst beginnen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:48 schreef Panzermaus het volgende:
kidkash19, jij squatte 200 kg, right? Hoe esthetisch is jouw ass nog? Valt het erg op in broeken? Ik snap dat je puur voor je sport traint, maar ben toch wel benieuwd hoe je daarmee omgaat qua kleding etc, en wat vindt je omgeving er van?
Aha, duidelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Met alle respect maar een foto van je kuiten laat niet echt een goede ontwikkeling zien. Zeker niet als je pas sinds een week echt een idee hebt van waar je mee bezig bentIk doelde ook meer op de posts als lmao en rofl.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef Kroc het volgende:
Ik wil de pret niet bederven, maar de politie leest ook mee als jullie het over creatine kuren hebben. Heb niet zoveel zin in huisbezoeken waar al die creatine vandaan komt door dit topic.
Ik wil de pret niet bederven, maar de politie leest ook mee als jullie het over creatine kuren hebben. Heb niet zoveel zin in huisbezoeken waar al die creatine vandaan komt door dit topic.
Yes, ging net na het douchen even op de weegschaal staan, 78 kg.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij bent nu toch ook al een aantal weken bezig met creatine? Werkt het een beetje? Zelf ga ik in december ook voor het eerst beginnen.
No homoquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
13-14% bf (according to Stereotomy)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |