madcow o.a.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:07 schreef mtchel112 het volgende:
Bestaat er ook zoiets als een 5x5 schema voor mensen die al een tijdje bezig zijn?
Eens, toch wel de standaard in de BB wereld. En terecht. Geen gezeik, prima sitequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
exrx, bazensite.
Geen gekloot met Flash, gewoon GIFjes
orly ik jou niet man..quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
yo fanta-stick
ken je nog van nachtbagger
Rob G.'s trainingsmixquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:06 schreef Panzermaus het volgende:
Gewoon een degelijke fitness app op je telefoon. Mooi grafiekjes erbij etc.
Over telefoons gesproken, laat ik meteen eens een zonde opbiechten.Ik luister tijdens trainen altijd naar muziek op mijn telefoon, en veel tijd gaat verloren aan wachten of spoelen naar geschikte muziekstukjes.
Ik moet eigenlijk muziek luisteren dat van 0:00 tot einde beuken is, of gewoon helemaal geen muziek luisteren en gewoon ogen dicht en rammen.
Nee, natuurlijk niet. Maar die info heb ik ook niet nodig in de zaal tijdens een training.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:08 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Dus jij weet nog precies welk gewicht je anderhalf jaar geleden deed van elke oefening in je schema?
Hou op over kraken zeg. Je wil mij niet horen als ik sochtends opsta, Pinokkio is er niks bij. Knieen, enkels, tenen nek schouders ellebogen. Pas als ik de trap af ben ben ik uitgekraakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:57 schreef Ganzz het volgende:
Wat zijn we weer lief.
Verder toch best meer last van mijn rug dan ik dacht na het trainen gisteren. Hopelijk is dat zo na het sporten en een warme douch weer aardig over. Alles kraakt nu
Ff een keer een massage nemen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef Ganzz het volgende:
En toch schijnt het niet schadelijk te zijn, maar soms gaat het zo hard en lomp..
Zolang je het niet met een 'trekkende beweging' doet inderdaad. D.w.z. het knakken zelf is niet schadelijk, maar als je bijvoorbeeld aan je vingers trekt dan maak je de banden losser, wat uiteindelijk wél heel nadelig kan zijn. Idem met je nek, etc etc.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:18 schreef Ganzz het volgende:
En toch schijnt het niet schadelijk te zijn, maar soms gaat het zo hard en lomp..
Ik rek subtiel, en weet je wat een massage kostquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ff een keer een massage nemen.
Zon goedkope thaise met happy ending.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:28 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik rek subtiel, en weet je wat een massage kost
Als je een bijbaantje zoekt mag je dat ook wel gewoon zeggen, hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zon goedkope thaise met happy ending.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |