abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103827772
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dan eet je niet genoeg. Ik was net zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
April 2011, 61 harde kg's. Te weinig voor iemand van 1.77m, laat staan 1.82. :P Ga eens een dag bijhouden wat je allemaal eet en reken uit op hoeveel kcals je uitkomt. Post dat hier.
Ik heb een hele andere bouw, mijn borst is een stuk breder dan m'n buik.
pi_103827825
pics als proof?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:03:21 #178
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_103827832
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:01 schreef Moffol het volgende:

[..]

Ik heb een hele andere bouw, mijn borst is een stuk breder dan m'n buik.
post dan eens wat je zoal eet op een dag want met dat gewicht bij die lengte zit je op de rand van ondergewicht.
na na na na na na na Badjasman!
pi_103827945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:03 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

post dan eens wat je zoal eet op een dag want met dat gewicht bij die lengte zit je op de rand van ondergewicht.
's Ochtends 4 boterhammen, tussendoor een paar koekjes e.d. 's Middags 5 boterhammen. 's Avonds minstens 2 borden eten (varieert van aardappelen tot rijst), daarna meestal een ijsje, pepernoten, nog twee stukken fruit en een paar boterhammen.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:08:50 #180
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_103827975
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:07 schreef Moffol het volgende:

[..]

's Ochtends 4 boterhammen, tussendoor een paar koekjes e.d. 's Middags 5 boterhammen. 's Avonds minstens 2 borden eten (varieert van aardappelen tot rijst), daarna meestal een ijsje, pepernoten, nog twee stukken fruit en een paar boterhammen.
Zo "veel" is dat niet.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:08:55 #181
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_103827979
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha, bij mij is het echt binnen een paar maanden through the roof gegaan. Vandaar dat mijn omgeving er al snel opmerkingen over begon te maken.
Je klinkt echt bizar onzeker... Wat kan jou het nou schelen wat men om je heen zegt? Meestal zijn dat toch de mensen die liever op de bank naar de tv kijken met een zak chips op schoot en al moe worden van het loopje naar de wc
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_103828003
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:08 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Zo "veel" is dat niet.
Minstens 12 boterhammen op een dag, avondeten en snacks vind ik niet weinig.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:11:18 #183
13411 NaRRaToR
pi_103828035
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:09 schreef Moffol het volgende:

[..]

Minstens 12 boterhammen op een dag, avondeten en snacks vind ik niet weinig.
het zijn sowieso de verkeerde ratios in je voedingsstoffen. voornamelijk koolhydraten zo te lezen. daar ga je niet gespierd van worden nee.
pi_103828048

Dit is drie maanden geleden. Ik vind het zelf niet mager, maar gewoon slank.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:14:28 #185
13411 NaRRaToR
pi_103828110
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]

ok nu komen we ergens. gespierd? nee. slank? ja, mager scharminkel? nee.

heb je de OP al gelezen over wat daar in staat qua voeding / training / etc? daar kom je namelijk al een heel eind mee op weg.
pi_103828176
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]

Wel een misleidende foto overigens, want als ik je foto's in Userfoto's zie dan ben je een stuk minder breed bij je schouders.
Userfoto's #264
Maar verder even de OP lezen inderdaad, ik zou wel rustig aan beginnen. Probeer eerst je voeding beter te regelen en probeer alvast wat lichte losse gewichten uit.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103828206
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:16 schreef Seam het volgende:

[..]

Wel een misleidende foto overigens, want als ik je foto's in Userfoto's zie dan ben je een stuk minder breed bij je schouders.
Userfoto's #264
Maar verder even de OP lezen inderdaad, ik zou wel rustig aan beginnen. Probeer eerst je voeding beter te regelen en probeer alvast wat lichte losse gewichten uit.
Op deze foto zijn m'n schouders toch ook niet breed? Ik post nog wel een foto.
pi_103828281
Ook drie maanden terug. Wel in een kut houding.

pi_103828345
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:20 schreef Moffol het volgende:
Ook drie maanden terug. Wel in een kut houding.

[ afbeelding ]
Een mooie en makkelijke basis om mee te beginnen in ieder geval. Lees de OP eens door en let met name op je voeding (als je echt efficient wil aankomen). Voor verdere vragen over voeding moet je in het andere topic zijn (Bodybuilding en voeding).
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103828375
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:22 schreef Seam het volgende:

[..]

Een mooie en makkelijke basis om mee te beginnen in ieder geval. Lees de OP eens door en let met name op je voeding (als je echt efficient wil aankomen). Voor verdere vragen over voeding moet je in het andere topic zijn (Bodybuilding en voeding).
Thanks! ^O^
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:24:45 #191
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_103828413
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:52 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Cool, waarom ben je dit precies gaan doen? :o

[..]

Bij mannen vind ik het niet mooi. Dikke quads fuck yeah, maar wanneer je over straat loopt met glutes die meer uitsteken dan die van een gemiddeld meisje... :') voor de buitenwereld ziet het er gewoon uit alsof je een papzak ass hebt.

[..]

I know bruh, maar wanneer je nonstop opmerkingen krijgt 'jezus wat heb jij een dikke kont gekregen' etc etc, dan weet je dat je niet de enige bent die zich eraan stoort. En dan ga je er wel over nadenken. :') Wil er gewoon goed bij blijven lopen, voor mezelf sowieso. Heb ook nieuwe broeken, maar daarin zie je het nog steeds. Het valt gewoon op.

[..]

Ben je niet heel erg mager met die stats? :o
Zeg Panzer, ligt het ook niet aan je houding dat je zo'n dikke reet hebt/lijkt te hebben? En bovendien zijn skinnyjeans niet cool bij mannen.

:P.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:28:15 #192
13411 NaRRaToR
pi_103828529
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Zeg Panzer, ligt het ook niet aan je houding dat je zo'n dikke reet hebt/lijkt te hebben? En bovendien zijn skinnyjeans niet cool bij mannen.

meer kromming in de (onder)rug is inderdaad wel een mindere kont. Ik merk bij mezelf heel erg dat het afhankelijk is van de broek hoor, maar zien doe je het toch. Ik stoor me er niet aan iig. het enige frustrerende is dat je boxers altijd omhoog kruipen en je broeken zo snel kapot gaan :P
pi_103828567
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:40 schreef Panzermaus het volgende:
Yep, ik laat de stang niet los, maar gewoon laten vallen terwijl je hem dus nog vast hebt.
Als je niet de grond de klap laat vangen komt die klap op je ellebogen, wat nooit goed kan zijn... toch?
Of toch du vader?
pi_103828765
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dan eet je niet genoeg. Ik was net zo.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
April 2011, 61 harde kg's. Te weinig voor iemand van 1.77m, laat staan 1.82. :P Ga eens een dag bijhouden wat je allemaal eet en reken uit op hoeveel kcals je uitkomt. Post dat hier.
Zieke progressie heb je wel gemaakt idd :Y Allemaal op SS toch?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_103829008
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:08 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Je klinkt echt bizar onzeker... Wat kan jou het nou schelen wat men om je heen zegt? Meestal zijn dat toch de mensen die liever op de bank naar de tv kijken met een zak chips op schoot en al moe worden van het loopje naar de wc
Ik heb al een aantal keer gezegd dat ik het in de eerste plaats zelf niet eens mooi vind.

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Nope, ik loop en sta gewoon rechtop. En ik heb geen skinny jeans. Gewoon spijkerbroeken en chino's, heb nu ook weer een nieuwe, zit slobberig om mijn ass. Maar het steekt gewoon uit. :') Maar genoeg over mijn ass. :') :D

quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:29 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Als je niet de grond de klap laat vangen komt die klap op je ellebogen, wat nooit goed kan zijn... toch?
Nope. Probeer het maar eens, er staat geen spanning op je armen als de bar weer in ruststand is op de grond. Kan het niet verder uitleggen, maar het is een hele fijne oefening die je de volgende dag goed voelt in je lats enzo. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:36 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Zieke progressie heb je wel gemaakt idd :Y Allemaal op SS toch?
yeaah buddy
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:47:16 #196
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_103829031
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik heb al een aantal keer gezegd dat ik het in de eerste plaats zelf niet eens mooi vind.

[..]

Nope, ik loop en sta gewoon rechtop. En ik heb geen skinny jeans. Gewoon spijkerbroeken en chino's, heb nu ook weer een nieuwe, zit slobberig om mijn ass. Maar het steekt gewoon uit. :') Maar genoeg over mijn ass. :') :D

[..]

Nope. Probeer het maar eens, er staat geen spanning op je armen als de bar weer in ruststand is op de grond. Kan het niet verder uitleggen, maar het is een hele fijne oefening die je de volgende dag goed voelt in je lats enzo. :D

[..]

yeaah buddy
wtf is een chino :? :@.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_103829383
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:47 schreef fathank het volgende:

[..]

wtf is een chino :? :@.

Dit idee.
pi_103829534
wat een geneuzel over 'te dikke kont' :')

neem anders hier een kijkje :[Gezond Slank] #1701!! DZDMOV
pi_103829580
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:04 schreef 16meter het volgende:
wat een geneuzel over 'te dikke kont' :')

neem anders hier een kijkje :[Gezond Slank] #1701!! DZDMOV
Hoe denk je dat mijn kont eruit ziet dan. :'( :') En hij is gewoon keihard. :')

Zo dus ongeveer maatje.
pi_103829679
zal wel meevallen met die stats
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')