pics van je beste vriendin?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Panzor aarom heb je het zo vaak ver hoe groot je kont wel niet is je klinkt net als mijn beste vriendin.
Gym 1 is de f4f (bagger maarja wel loopband en ik heb wel zin in cardio)quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Degene met het beste aanbod aan gewichten. En als die even goed zijn: vragen hoe druk het er is. Relaxed is het als je een gym hebt waar niemand komt
Ja dat bepaal ik zelf welquote:
Ik kan door het bos rennen bij mij maar das niet de veiligste optiequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:30 schreef DeMessias het volgende:
Cardio kan je toch beter buiten doen? Is er geen atletiekpiste in de buurt?
ow ja, even vergeten dat je een jong meisje bent... dus alleen in't bos rennen lijkt me niet de beste optiequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan door het bos rennen bij mij maar das niet de veiligste optie
Genoeg pics van haar dus om ff te linken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef DeMessias het volgende:
Panzer is een beetje zoals NarcissusLol en ik ben Chestbrah zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staanop facebook en ik eb geen facebook ...:$quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Genoeg pics van haar dus om ff te linken.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
haha Panzer, eerst melk spuitende tepels en nu een ghetto ass.. volgens mij maak je de verkeerde hormonen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No shit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef Panzermaus het volgende:
Maar op dit moment, wanneer ik rechtop sta en mijn glutes samentrek, dan steken ze meer uit dan mijn chest.
Wacht...wat?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
haha Panzer, eerst melk spuitende tepels
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
haha Panzer, eerst melk spuitende tepels en nu een ghetto ass.. volgens mij maak je de verkeerde hormonen aan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:41 schreef DeRakker. het volgende:
Schijt aan de wereld.
Je leeft maar 1 keer.
Ik kan de broek wel bij elkaar houden voor je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik scheur bijna uit mijn broek als ik squat..echt zoooo irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |