Dat is natuurlijk onzin. De grootte van een spier hangt niet evenredig samen met het gewicht dat je kunt verplaatsen.quote:
Sprietje..quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:12 schreef Moffol het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is drie maanden geleden. Ik vind het zelf niet mager, maar gewoon slank.
Goede voeding niet te vergeten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:06 schreef Kroc het volgende:
hij is wel mager en dun, maar het kan slechter. Met SS kan hij wel wat bereiken.
Er bestaat ook zoiets als bijhouden. Ik squat nu al een paar weken 3x5x85 met gemak, deadlift staat nog langer op 5x110. Mijn LB ziet er goed uit en heeft eigenlijk een punt bereikt waar het, volgens hoe ik het wil hebben, 'too much' gaat lijken vergeleken met UB, op kuiten na, die ik nu hard aan het bijtrekken ben. Ik vind squat en deadlift twee van de leukste en meest uitdagende oefeningen in de gym, en blijf ze sowieso doen. Maar op dit moment, wanneer ik rechtop sta en mijn glutes samentrek, dan steken ze meer uit dan mijn chest. Vandaar dat ik het voorlopig wel genoeg vind en squat + dl op dit gewicht houd en met legpress de quads verder wil laten groeien, want die kunnen altijd groter, en heb het idee dat legpress ze meer isoleert. Whatever. Ik wil gewoon geen ass die ik niet mooi vind, de buitenwereld heeft daar niets mee te maken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Sorry maar je kan het gewoon niet voorkomen, ja gewoon helemaal niks aan je benen doen maar je lichaam groeit niet op precies de plek die je traint die groeit gewoon redelijk evenredig mee.
Maar goed als jij het mooier vind om er al een omgekeerde kerstboom erbij te lopen met een opgepompt bovenlichaam en geen benen, be my guest
You must primarily train your gastroc with lower reps (3 to 6) and your soleus with higher (12 to 15), but don't be afraid to vary the rep ranges at times.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik doe nu 3x30x80 kg calf raises op een step in de smith. Heeft zo'n hoge rep range wel zin? Of kan ik beter meer sets met minder reps doen?
wtf. Dude. Echt. Dit is het grootste onzin criterium, LIKE EVER!...quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar op dit moment, wanneer ik rechtop sta en mijn glutes samentrek, dan steken ze meer uit dan mijn chest.
Degene met het beste aanbod aan gewichten. En als die even goed zijn: vragen hoe druk het er is. Relaxed is het als je een gym hebt waar niemand komtquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik twijfel naar welk van de 3 gyms ik moet gaan hoezo luxe probleem.
misschien is hij homo?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Panzor aarom heb je het zo vaak ver hoe groot je kont wel niet is je klinkt net als mijn beste vriendin.
no baby's got no back yoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics van je beste vriendin?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Panzor aarom heb je het zo vaak ver hoe groot je kont wel niet is je klinkt net als mijn beste vriendin.
Gym 1 is de f4f (bagger maarja wel loopband en ik heb wel zin in cardio)quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Degene met het beste aanbod aan gewichten. En als die even goed zijn: vragen hoe druk het er is. Relaxed is het als je een gym hebt waar niemand komt
Ja dat bepaal ik zelf welquote:
Ik kan door het bos rennen bij mij maar das niet de veiligste optiequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:30 schreef DeMessias het volgende:
Cardio kan je toch beter buiten doen? Is er geen atletiekpiste in de buurt?
ow ja, even vergeten dat je een jong meisje bent... dus alleen in't bos rennen lijkt me niet de beste optiequote:Op dinsdag 1 november 2011 17:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kan door het bos rennen bij mij maar das niet de veiligste optie
Genoeg pics van haar dus om ff te linken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:28 schreef DeMessias het volgende:
Panzer is een beetje zoals NarcissusLol en ik ben Chestbrah zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
staanop facebook en ik eb geen facebook ...:$quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Genoeg pics van haar dus om ff te linken.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
haha Panzer, eerst melk spuitende tepels en nu een ghetto ass.. volgens mij maak je de verkeerde hormonen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |