kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 marquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef DeMessias het volgende:
Wat een baggertopic is dit geworden.
That's for sure.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
En ik heb ergens het idee dat ik het zelf veroorzaakt heb.![]()
![]()
Die ken ik van de YT-filmpjes, wel een puike gozer. Ook wel streeffysiek ongeveer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef zoz het volgende:
Wat vinden jullie van Scott Herman. Hij heeft http://www.scotthermanfitness.com/index.php.
als ik zo snel kijk lijkt het me niksquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef zoz het volgende:
Wat vinden jullie van Scott Herman. Hij heeft http://www.scotthermanfitness.com/index.php.
fit4free zeker? ben ik ook lid geweest wat een kneuzenbende daarquote:Op dinsdag 1 november 2011 19:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Er stond vandaag kanker in mijn geschiedenis examen
Hitler
'' En we moeten de kanker van de democratie wegsnijden''
Vandaag in de gym ik wist niet wat ik zag.
Marokkaantjes die te zwaar willen trainen en elkaar tackelen waarbij ze omstanders haast omver stoten.
Diezelfde marokkanen die vragen of ik op een bepaalde school zit (zemmer laat me met rust).
Fitnessinstructeur waar ik een crush op had blijkt ielige pootjes te hebben.
En 2 negerts die zeiden dat ik best wel sterk was.
ja maar abbo daar opgezegd en een degelijke gym gefixt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fit4free zeker? ben ik ook lid geweest wat een kneuzenbende daar
Ook omdat ie een beetje een narcissus is.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:17 schreef Kroc het volgende:
kan het nu niets meer worden tussen jou en de instructeur vanwege de benen?
Alles. Niets is onmogelijk in die jungle.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is er waar van die verhalen van fit4free?
Trieste bedoeling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fit4free zeker? ben ik ook lid geweest wat een kneuzenbende daar
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is er waar van die verhalen van fit4free?
Quote van mezelf:quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:05 schreef Jac0bus het volgende:
fit4free is toch die goedkope gym die helegaar niet free is?
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef CarbonC het volgende:
Fit for Free![]()
Echt: dat er nog mensen sporten bij die el-cheapo "sportscholen" als Fit for Free, Basicfit, Train More etc. De kwaliteit is kut en een paupervolk dat er op afkomt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:42 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die nog weten uit welke bron dit komt? Hij zou er erg mee geholpen zijn.Vet omzetten in spiermassa is mogelijk, yo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht.Of toch du vader?
ik las eens jouw stats in andere topics en ik vroeg me af hoe jij het allemaal doet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:59 schreef Jahr00n het volgende:
Is het aan te raden om whey te nemen na cardio? Ik neem nu wel maar geen idee of het nut heeft. Doe voornamelijk sprints.
Gewoon hard trainen 3 keer per week.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:04 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik las eens jouw stats in andere topics en ik vroeg me af hoe jij het allemaal doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe maak ik een curlbro duidelijk dat squats, opdrukken (bankdrukken), pull ups, deadliften, dips, MP en explosieve sprints de basis zijn op weg naar een look zoals deze:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2011 21:58:09 ]
Dat had ik in het begin door te verkeerd + te laag squatten. Kramp in mijn kuiten wanneer ik omhoog kwam na bijvoorbeeld veters strikken, en die spier 'in' je knie, die was helemaal mishandeld bij mij. Deed serieus pijn, dag in dag uit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:56 schreef Jac0bus het volgende:
Volgende week toch maar even vragen wat er mis is met m'n schouder. Doodziek als je supergemotiveerd bent, alles klopt en dat je lichaam dan niet meewerkt
Mja ik ga nog naar zo'n bewegingsdeskundige omdat ik rugklachten heb/had door een verkeerde houding, maar die kan me vast ook wel vertellen wat er mis is met mijn schouder. Heel vermoeid gevoel in mijn linkerschouder, alsof ik net 10 minuten mijn tanden heb gepoetst.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin door te verkeerd + te laag squatten. Kramp in mijn kuiten wanneer ik omhoog kwam na bijvoorbeeld veters strikken, en die spier 'in' je knie, die was helemaal mishandeld bij mij. Deed serieus pijn, dag in dag uit.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:57 schreef Weissman het volgende:
Zeg dat er niemand is die groot is geworden op machines, en vertel hem waarom gyms volstaan met die machines en waarom de bladen zeggen zus en zo, allemaal voor de $$$. Vertel hem over hoe het lichaam gebouwd is en dat die grote oefeningen daar op inspelen, en je lichaam dwingen zich te ontwikkelen - op een veel intensievere manier dan die machines.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe maak ik een curlbro duidelijk dat squats, opdrukken (bankdrukken), pull ups, deadliften, dips, MP en explosieve sprints de basis zijn op weg naar een look zoals deze:
[ afbeelding ]
Vertel hem tevens dat een schema gebaseerd op machines alleen geschikt is voor ouderen en mensen die niet hard willen werken en genoegen nemen met minder.
Thanx brah, hij wil er dus zo uit zien binnen 9 maanden wat met zijn lengte, gewicht en vp wel haalbaar is maar hij denkt dat het niet nodig is om je voeding aan te passen en al die oefeningen te doen. Oh en hij voetbalt ook nog.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
Zeg dat er niemand is die groot is geworden op machines, en vertel hem waarom gyms volstaan met die machines en waarom de bladen zeggen zus en zo, allemaal voor de $$$. Vertel hem over hoe het lichaam gebouwd is en dat die grote oefeningen daar op inspelen, en je lichaam dwingen zich te ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |