vinden we niet erg hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik scheur bijna uit mijn broek als ik squat..echt zoooo irritant.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
haha Panzer, eerst melk spuitende tepels en nu een ghetto ass.. volgens mij maak je de verkeerde hormonen aan.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?Gyno brah. Mijn lichaam is helemaal gekgeworden, late pubertijd en ineens zo'n enorme verandering van levensstijl. Heeft zo zijn nadelen. Meeste gasten schijnen dit op hun 15e gehad te hebben ofzo. Die puffy nipples.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je lichaam raakt zo van slag doordat testosteron omhoog knalt en estrogen erachter aan gaat, waardoor je dus tijdelijk borstweefselgroei krijgt en eventueel zelfs werkende melkklieren. Beetje hetzelfde verhaal als met AAS. Kan er weinig aan doen en het is opzich ook wel begrijpelijk. Baard en snorgroei gaat ook veel sneller nu.
Google maar eens ('gyno discharge' etc), mensen met een bepaalde vorm van gyno kunnen af en toe in hun nipples squeezen om zo 1 speldenprikje smerige shit eruit te krijgen dat op melk lijkt. Niet geheel vreemd, lees je op bb.com wel meer.Wat. Mijn wereldbeeld.quote:![]()
Ow das nasty idd...quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
[..]
Gyno brah. Mijn lichaam is helemaal gekgeworden, late pubertijd en ineens zo'n enorme verandering van levensstijl. Heeft zo zijn nadelen. Meeste gasten schijnen dit op hun 15e gehad te hebben ofzo. Die puffy nipples.Je lichaam raakt zo van slag doordat testosteron omhoog knalt en estrogen erachter aan gaat, waardoor je dus tijdelijk borstweefselgroei krijgt en eventueel zelfs werkende melkklieren. Beetje hetzelfde verhaal als met AAS. Kan er weinig aan doen en het is opzich ook wel begrijpelijk. Baard en snorgroei gaat ook veel sneller nu.
Google maar eens ('gyno discharge' etc), mensen met een bepaalde vorm van gyno kunnen af en toe in hun nipples squeezen om zo 1 speldenprikje smerige shit eruit te krijgen dat op melk lijkt. Niet geheel vreemd.
[..]
Wat. Mijn wereldbeeld.
Kan hij mooi wel melk drinken en squatten tegelijk, dan groei je pasquote:
Lator ik ga eventjes mijn handjes laten wapperen in de gym.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Kan hij mooi wel melk drinken en squatten tegelijk, dan groei je pas
Niet met kanker schelden.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
Wanneer het niet vanzelf overgaat moet jullie Panzermaus aan de nolva en letro. 'so so lkkr anna bolen gedaan jongen? ja ja eigen schuld hoor'kk boelers
Mag gewoon op het forum hoorquote:
Ja tocchhh.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:57 schreef Panzermaus het volgende:
Wanneer het niet vanzelf overgaat moet jullie Panzermaus aan de nolva en letro. 'so so lkkr anna bolen gedaan jongen? ja ja eigen schuld hoor'kk boelers
Ik kwam.quote:
kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 marquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:42 schreef DeMessias het volgende:
Wat een baggertopic is dit geworden.
That's for sure.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
En ik heb ergens het idee dat ik het zelf veroorzaakt heb.![]()
![]()
Die ken ik van de YT-filmpjes, wel een puike gozer. Ook wel streeffysiek ongeveer.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef zoz het volgende:
Wat vinden jullie van Scott Herman. Hij heeft http://www.scotthermanfitness.com/index.php.
als ik zo snel kijk lijkt het me niksquote:Op dinsdag 1 november 2011 18:55 schreef zoz het volgende:
Wat vinden jullie van Scott Herman. Hij heeft http://www.scotthermanfitness.com/index.php.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |