abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101463476
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Juist!
En man zijn straal je uit.
Dat kan je niet trainen in een of andere sportschool.
Argo weet waarover ie praat!
Ik ben dan ook een jonge tedere God! Maar ik vind het altijd grappig hoe ze in de sportschool z'n competitie hebben wie het meest kan tillen. En dan je maar beter voelen omdat je meer dan die andere gast kan duwen. Terwijl die dames daar het eigenlijk geen zak boeit... En die jongens maar elkaar veren in de kont steken, en andere uitlachen omdat ze niet net zoals hun 150 kilo squaten.

Maar mannelijkheid squat of deathlift je niet. Dat zit in je!

Dankjewel Pallas dankzij jou voel ik me weer een beetje opgehemeld. :@ :D *;
pi_101463710
Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen.
Je verwoord hier alles in 1 keer mee.

Moge de sportschooljongens hier wat van leren.
pi_101463784
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef Pallas-Athene het volgende:
Hier hoef ik niets meer aan toe te voegen.
Je verwoord hier alles in 1 keer mee.

Moge de sportschooljongens hier wat van leren.
Ik voel me vereerd, dat ik bij zon vrouwe als uwe status nu in het goed sta.

Dankjewel! *maakt een buiging.*
pi_101464265
zucht... de paringsdans van betas
pi_101464357
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:27 schreef vlindermeskoning het volgende:
zucht... de paringsdans van betas
Wat is er beta aan? :')

A ik heb respect voor mezelf, maar toon ook respect voor de dame. Ik behandel haar hoffelijk. Zoals een echte man dat hoort te doen. Of ben jij zon onromantische man die wel kan death liften, maar als hij zijn vriendin over de drempel moet dragen wilt hij opeens niet tillen? Omdat hij dan als een beta overkomt? :') :') :')
pi_101464593
zoals je nu al schrijft heb je nog nooit van je leven een vrouw aangeraakt, maar is goed hoor
pi_101464776
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:31 schreef vlindermeskoning het volgende:
zoals je nu al schrijft heb je nog nooit van je leven een vrouw aangeraakt, maar is goed hoor
Jawel hoor, ik raak ze vaker aan :@ maar met tederheid. En niet met van die ruige eelt handen die je krijgt van al die curls. Sowieso wat is er beta aan, om een vrouw met respect te behandelen? Ben je dan niet juist meer mans? Omdat je je eigen trots uit de weg kan gaan, en haar kan respecteren? Ik zeg niet dat ik mijzelf lager inschat dat een vrouw. Maar ook niet hoger. En als ze vriendelijk tegen mij zijn, kan ik ze met respect behandelen en toch ook leuk met hun praten?

Het alpha gedoe is pure propaganda voor mannen die zich man mogen noemen. Omdat er bordelen bestaan, en dat ze af en toe misschien iets makkelijks hosselen. jwz.
pi_101464858
ok
pi_101464922
quote:
Aha ''ik doe alsof ik er niet op in ga zo lijkt het dat ik gewonnen heb.'' (en heb ik tevens het laatste woord.)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2011 21:36:19 ]
pi_101465086
jij hebt deze internetdiscussie gewonnen hoor, met vlag en wimpel
pi_101465272
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef vlindermeskoning het volgende:
jij hebt deze internetdiscussie gewonnen hoor, met vlag en wimpel
Mooi je hebt verloren van een persoon dat jij een Beta noemt? Hoe voelt dat?
pi_101465585
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik ben dan ook een jonge tedere God! Maar ik vind het altijd grappig hoe ze in de sportschool z'n competitie hebben wie het meest kan tillen. En dan je maar beter voelen omdat je meer dan die andere gast kan duwen. Terwijl die dames daar het eigenlijk geen zak boeit... En die jongens maar elkaar veren in de kont steken, en andere uitlachen omdat ze niet net zoals hun 150 kilo squaten.

:') wat een vooroordelen hou jij erop na.
pi_101467136
Fit for Free :')
Echt: dat er nog mensen sporten bij die el-cheapo "sportscholen" als Fit for Free, Basicfit, Train More etc. De kwaliteit is kut en een paupervolk dat er op afkomt.
  donderdag 1 september 2011 @ 22:24:22 #139
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_101468273
Jahr00n blijft de beste trolluser around, heerlijk. _O_
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_101470156
quote:
2s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Juist!
En man zijn straal je uit.
Dat kan je niet trainen in een of andere sportschool.
Argo weet waarover ie praat!
Hey, en ik dan? Ik vind mezelf ook een echte kerel. Doe weliswaar 2 keer in de week aan krachttraining, maar verricht ook zware fysieke arbeid en zie er erg masculien uit. Wel heb ik een spinnenfobie, maar he, niemand is perfect.
  vrijdag 2 september 2011 @ 02:16:49 #141
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_101476890
quote:

[..]

Ben jij wel is in een sportschool geweest?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 2 september 2011 @ 02:26:37 #142
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_101477017
quote:
Ik weet niks van krachttraining.
Dat klopt, je weet er idd helemaal niks van :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 2 september 2011 @ 06:10:10 #143
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_101478036
quote:
99s.gif Op zondag 28 augustus 2011 20:30 schreef Lemar het volgende:
Verkapt kijk mij is 120kg wegdrukken topic.
Deadliften 'wegdrukken' noemen :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_101479176
super topic, please continue!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:26:42 #145
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_101479552
quote:

En die jongens maar elkaar veren in de kont steken, en andere uitlachen omdat ze niet net zoals hun 150 kilo squaten.
LOL @ 150 squat.

Denk dat er in een gemiddelde sportschool om precies te zijn 0 personen rondlopen die dat halen. :')
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_101480361
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef Argo het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik raak ze vaker aan :@ maar met tederheid. En niet met van die ruige eelt handen die je krijgt van al die curls. Sowieso wat is er beta aan, om een vrouw met respect te behandelen? Ben je dan niet juist meer mans? Omdat je je eigen trots uit de weg kan gaan, en haar kan respecteren? Ik zeg niet dat ik mijzelf lager inschat dat een vrouw. Maar ook niet hoger. En als ze vriendelijk tegen mij zijn, kan ik ze met respect behandelen en toch ook leuk met hun praten?

Het alpha gedoe is pure propaganda voor mannen die zich man mogen noemen. Omdat er bordelen bestaan, en dat ze af en toe misschien iets makkelijks hosselen. jwz.
En jij staat zeker elke dag nog 2 uur langer voor de spiegel als een gemiddelde vrouw :')

Ruige eelt handen? Lol!... En jij hebt je kastje vol met handcreme staan natuurlijk :')
pi_101480456
Squatten en deadliften, 2 essentiële oefeningen om groot te worden. Zie het jammer genoeg veel te weinig mensen doen
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:23:17 #148
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_101486084
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 10:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Squatten en deadliften, 2 essentiële oefeningen om groot te worden. Zie het jammer genoeg veel te weinig mensen doen
En maar curlen oO<
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_101516577
quote:

[..]

Dat zit inderdaad in je, maar schijnbaar niet in jou want alleen mietjes gebruiken zinnen als "ik ben jonge tedere God" !!!
:o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2011 02:14:32 ]
  zaterdag 3 september 2011 @ 13:36:20 #150
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_101524123
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:00 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

waarom stort mijn spotschool niet in dan als ik aan de slag ga?
Verborgen veiligheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')