Dan kan je me ook niks geven als ik het nodig heb...quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:07 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Maar dan moet ik moeite doen, heb ook begrip
Voor jou geldt hetzelfde.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:13 schreef 9611Niels het volgende:
he pallasatene mag ik een foto van jouw zagte lichaam
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:13 schreef 9611Niels het volgende:
he pallasatene mag ik een foto van jouw zagte lichaam
oquote:
Dit dus. Maar heb je geen trainingsschema dan? Of hebben ze daar geen instructeurs/trainers omdat dat te duur voor ze is?quote:
Jezelf een van internet geplukt trainingsschema door instructeurs met een mbo-opleiding aan laten smeren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:46 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Dit dus. Maar heb je geen trainingsschema dan? Of hebben ze daar geen instructeurs/trainers omdat dat te duur voor ze is?
Je hebt gewoon een kutsportschool. Die van mij zit boven de karwei, en daar klagen ze nooit.quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:20 schreef Om_nomnom het volgende:
TS ging vandaag weer even naar de sportschool. Was bezig mijn rug te trainen en begon met 3x10 wide grip pullups. Hierna was het tijd om te deadliften. Ik deed als warming-up een setje van 80kg. Hierna ging ik voluit en laadde ik nog eens 40kg op de stang. Nu zit het fitnesspand boven een soort kozijnenwinkel en deze eigenaar hiervan zou last hebben van gebonk dat van boven kwam. Nu maakt een object van 120kg dat op de grond neergaat nogal wat geluid en volgens de manager ben ik de oorzaak van het gebonk en heeft hij mij verboden deze oefening uit te voeren. Bovendien vond hij de oefening te gevaarlijk voor de rug en wou hij het niet op zijn geweten hebben als ik mijn rug verkloot.
Klacht: Fit for Free.
Zit jij in Health City Eindhoven?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kutsportschool. Die van mij zit boven de karwei, en daar klagen ze nooit.
Over vooroordelen gesprokenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jezelf een van internet geplukt trainingsschema door instructeurs met een mbo-opleiding aan laten smeren.
The fitnessclub in leiderdorpquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
Zit jij in Health City Eindhoven?
waarom stort mijn spotschool niet in dan als ik aan de slag ga?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:57 schreef Ixnay het volgende:
Een vloer van een sportschool moet in totaal een puntvormige kracht van 700 kg kunnen verdragen.
Op iedere vierkante meter moet 500 kg kunnen staan.
Hoe het met trillingen zit weet ik niet, maar er kan niks mis gaan.
Dat is bodypump.quote:
Dus je bent net zo'n sukkel als TS,quote:Op donderdag 1 september 2011 20:23 schreef vlindermeskoning het volgende:
overhead squatten is ook verboden, kijken ze je gek aan of je wel goed bij je hoofd ben
mietjes
Is goed mannenlover.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef vlindermeskoning het volgende:
vrouwen die denken dat ze alles weten van krachttraining is al een topic waard in klaagbaak, ga heen engerd
Pallas wat een bazin ben jij!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Is goed mannenlover.
Ik weet niks van krachttraining.
Ik herken wel knaapjes die denken dat ze mannen zijn.
Het moment van uit de kast komen blijft niet zo lang weg voor je schijnbaar...
Maar ik ben gestopt met sporten, ik besefte me dat het geen meerwaarde heeft. Een echte vent ben je in je hart en in je hoofd. Dat trainen je wat sterker maakt ok.. Maar eigenlijk zou je sterk moeten worden door de dingen die je doet in je leven. En niet door te gaan sporten! Met andere woorden laat de bus eens staan en fiets eens luie donders!quote:
Juist!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ik ben gestopt met sporten, ik besefte me dat het geen meerwaarde heeft. Een echte vent ben je in je hart en in je hoofd. Dat trainen je wat sterker maakt ok.. Maar eigenlijk zou je sterk moeten worden door de dingen die je doet in je leven. En niet door te gaan sporten! Met andere woorden laat de bus eens staan en fiets eens luie donders!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |