Zeg dan gewoon hij heeft met 200 vrouwen seks gehadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, ze lezen hem verhaaltjes voor.
Hipquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom heeft die chef een muts op in de studio?
He, mannen houden gewoon meer van subtiliteit, begrijp dat nou eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon hij heeft met 200 vrouwen seks gehad
Toevallige passanten natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
Wat zijn dat voor hysterisch dansende wijven?
Voor een rotte druif ziet ze er prima uit ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Karina het volgende:
Voor 71 ziet Sonja er helemaal niet zo slecht uit.
Nouquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Karina het volgende:
Voor 71 ziet Sonja er helemaal niet zo slecht uit.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor een rotte druif ziet ze er prima uit ja.
Die nu aan het woord isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk, maar die zit daar vaker hoor.
Nee joh, dat wordt het leukste stukje van deze uitzendingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
Weer over de Televizierringnou weten we het wel.
Dit is een terugblik op een samenvatting van de hoogtepunten van de afgelopen maand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef BasEnAad het volgende:
We hebben deze discussie toch al 3 keer gehad?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt het leukste stukje van deze uitzending.
Nee, dat weten we echt allemaal al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt het leukste stukje van deze uitzending.
Maagband is gesprongen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:40 schreef marcodej het volgende:
Erica is weer iets aangekomen zie ik. Goeie zaak, want zo heb ik haar het liefst.
Ze heeft weer een mooi zakje onder der kin hangen iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:40 schreef marcodej het volgende:
Erica is weer iets aangekomen zie ik. Goeie zaak, want zo heb ik haar het liefst.
Vervelend jongen, net alsof dat iets voorstelt; bekende nederlander zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig om het feit dat mensen Sonja Barend niet kennen. Wat je ook van haar vindt..ze is toch wel een héle bekende Nederlandse.
* Cynix ® kent haar nog van Wie van de Drie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik ben een beetje verdrietig om het feit dat mensen Sonja Barend niet kennen. Wat je ook van haar vindt..ze is toch wel een héle bekende Nederlandse.
Je weet niet half. Op een dag beleef jij ook zo'n moment hoor, wanneer blijkt dat mensen Justin Bieber niet kennenquote:
Je bent oud en ik kan het weten, want ik ken haar ook nog daarvanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® kent haar nog van Wie van de Drie.
* Tem kent haar nog toen ze een lekker wijf wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® kent haar nog van Wie van de Drie.
Ik moest er ook al aan denkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Bah, musicals, maar ik weet nu waarom mannen er naartoe willen met hun vrouw (voor de South Park kijkers).
Haha goeie aflevering he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Bah, musicals, maar ik weet nu waarom mannen er naartoe willen met hun vrouw (voor de South Park kijkers).
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Hij is een vieze hipsterquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom heeft die jongen een muts op?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Volgende week hoe de neef van de cameraman dit allemaal beleefd heeft.
En aan Marreko.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk moet Mies gewoon tijdens het acht-uur journaal haar excuses aanbieden aan Ewout.
Niemand kende hem.. maar Mies had er netter mee om kunnen gaan. Net als met die Programmadirecteur van RTL7.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik kende je naam ook niet hoor, Ewout. Geen idee wie je bent.
Vooral ook bekend van jeugd programma's.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Hij is die gast van Zoop.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:50 schreef Karina het volgende:
Is ook zo, ik chargeer een beetjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Niemand kende hem.. maar Mies had er netter mee om kunnen gaan. Net als met die Programmadirecteur van RTL7.
Oh vandaar, ik dacht, hij is zeker uit GTST.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vooral ook bekend van jeugd programma's.
Zittend of liggend?quote:
Hij produceert ook SBS6: fans en voetbalfansquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vooral ook bekend van jeugd programma's.
Oh ja dat is hij ook ja. Dat is wel tofquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij produceert ook SBS6: fans en voetbalfans
Nietesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Strani het volgende:
Oh ja, voor de mensen die Sonja Barend niet kennen: Frits Barend is haar broer. Barbaba Barend haar nichtje.
Ja ik typte dat direct aan het begin, daarna veranderde m'n gemoed enigszins.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen de uitvoering was meer dan tragisch.
das helemaal niet waarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Strani het volgende:
Oh ja, voor de mensen die Sonja Barend niet kennen: Frits Barend is haar broer. Barbaba Barend haar nichtje.
Die is doodquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
Ze is wel getrouwd geweest met Ralph Inbar.
Dat bleek in scene gezet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
quote:In de laatste uitzending van Sonja op 30 december 2006 introduceerde ze Frits Barend als haar grote broer, in werkelijkheid is hij haar volle achterneef.
Kreeg ze zeker vaak z'n banaan in d'r splitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Strani het volgende:
Oh ja, voor de mensen die Sonja Barend niet kennen: Frits Barend is haar broerneef. Barbaba Barend haar achternichtje.
D'r favoriete toetje is een Bananasplit!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
ralph inbar was voor mij altijd de personalisering van een schaamluisquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Karina het volgende:
whehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ralph inbar was voor mij altijd de personalisering van een schaamluis
verder over de doden niets dan goeds![]()
Het is nog steeds beter dan GBTTZ.quote:
Ja. Beste van de maand.quote:
QFT!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:10 schreef marcodej het volgende:
Ik zou Erica wel als tante willen hebben. En Jan Boskamp als oom.
die lachen elkaar volgens mij een hartaanvalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:10 schreef marcodej het volgende:
En neus.quote:
Dat is te lang geleden voor Matthijsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef Karina het volgende:
Ze zat vroeger al in Tweekamp, Matthijs.
Grote kommen bowl op verjaardagen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:10 schreef marcodej het volgende:
Even lekker langs Ome Jan om een potje op Dubai Sport te gaan kijken.quote:
Heeft ze een boek geschreven?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Even als zijnoot; ik denk dat de verkoopcijfers van Erica's dieeëtboek vanaf vandaag flink zal dalen.
Volgens mij wel, toch. Daar deed zij promotie voor in 2009 als ik mij niet vergis.quote:
De enige die ik redelijk goed vond, was Van Velzen. Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:17 schreef Strani het volgende:
Mensen mensen laten we niet al te verbaasd zijn over de band. Vergeet niet dat dit het programma is dat Lucky Fons de Derde als groot talent probeerde te brengen.
Dit gifje moet toch makkelijk te bewerken zijn tot Johan die zout uitstrooit over een bord eten?quote:
Iwan en Marc, ik twijfel ook...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Van Rossem bij Wilfried de Jong wil ik ook wel zien :s
Of een vuurtje aan het stoken isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit gifje moet toch makkelijk te bewerken zijn tot Johan die zout uitstrooit over een bord eten?
Want zo strooi jij zout?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit gifje moet toch makkelijk te bewerken zijn tot Johan die zout uitstrooit over een bord eten?
Altijd maar dezelfde mensen als er ook maar iets over de politiek geluld moet worden. Of ze er nou verstand van hebben of nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:26 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
Te gast in de uitzending van maandag 31 oktober 2011 zijn o.a.: Felix Rottenberg, Jack de Vries en Kees Jansma. Muziek is er van Tim Akkerman en tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Dat is toch heel vaak zo de laatste tijd?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Felix Rottenberg EN Jack de Vries, dit gaat een topshow worden
Zijn jasje, hele kostuum, zit altijd standaard 1 maat te strak.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:20 schreef Karina het volgende:
Wat is er met het haar van Matthijs? En zijn jasje zit ook te strak.
Vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:24 schreef Karina het volgende:
Is die Akkerman jongen familie van Jan Akkerman?
Nee, dat is die pipo van Direct.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:24 schreef Karina het volgende:
Ook hallo inderdaad![]()
Is die Akkerman jongen familie van Jan Akkerman?
Ja, de vraag is: of hij familie is van Jan Akkermanquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat is die pipo van Direct.
Dat vond ik ook al eerste hit op googlequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:28 schreef Strani het volgende:
De vraag of ze familie zijn is ook hier gesteld: Zoontje voor 'supertrotse' Tim Akkerman
En in dit geval zei iemand dat ze geen familie zijn. Maar hoe gefundeerd die mededeling is weet ik ook niet.
Volgens mij zijn ze geen familie, Jan zit ook niet in Direct.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, de vraag is: of hij familie is van Jan Akkerman
Ik houd me niet zo bezig met Direct, de naam viel me opquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze geen familie, Jan zit ook niet in Direct.
Tim ook niet trouwens.
Ik denk dat Jan zich kapot zou schamen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef Karina het volgende:
Ja, de vraag is: of hij familie is van Jan Akkerman
Een bloedneus is ook 100x leuker dan onverdoofd gecastreerd worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:31 schreef Specularium het volgende:
Neonletters is nog steeds 100x beter dan Koefnoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |