SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.![]()
Hee ik ben niet de gene die er om vraagt, ik wil best meespelen dat ik doe alsof ik ze zoekWorry is a misuse of imagination![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef Probability het volgende:
Hee ik ben niet de gene die er om vraagt, ik wil best meespelen dat ik doe alsof ik ze zoek![]()
![]()
Ik zal ook doen alsof ik over mijn paarsgepunte staaf aan het wrijven ben dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef Probability het volgende:
Hee ik ben niet de gene die er om vraagt, ik wil best meespelen dat ik doe alsof ik ze zoek![]()
Haha zullen we nu weer serieus doen
Maar foto's zijn wel een goed idee, kan ik vooruitgang zien
Worry is a misuse of imagination![]()
Bent press?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:17 schreef Kroc het volgende:
doen jullie ook weleens 'gekke' dingen als de bent press?
Please explain?![]()
![]()
de oude filmpjes laten het toch het beste zien vind ik, maar het is lastig uitleggen met woorden.
Je duikt onder het gewicht en drukt dan met je lichaam het gewicht weer omhoog, er wordt niet 'gepressed' met je arm dus![]()
Dit ben ik (links)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kun jij meer vakantie foto's sturen via PM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Dit ben ik (links)Ik zie niks..laat maar mijn boner is weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dit ben ik (links)is weinig meer aan te doen, denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dit ben ik (links)Mag ik jouw feeder zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even aan m'n broertje gevraagd, hij zou dit doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch raar om je onderlichaam niet te trainen? Naar mijn idee heeft hij wel vrij veel verstand van maar maybe it's just me. Dus ga 't misschien wel gewoon in de sportschool vragen dan
[..]
Dit ben ik (links)Ik zie geen pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door o.us op 26-10-2011 22:38:18 ]Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef Probability het volgende:
Even aan m'n broertje gevraagd, hij zou dit doen:Het falen zit dus in de familie zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch raar om je onderlichaam niet te trainen? Naar mijn idee heeft hij wel vrij veel verstand van maar maybe it's just me. Dus ga 't misschien wel gewoon in de sportschool vragen dan.
![]()
Je w33t t0ch dat het acc3nt meer 0p de quads ligt d4n toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:40 schreef Weissman het volgende:
Dames en Heren we hebben een winnaar![]()
achteruit crosse![]()
![]()
mense die nieet goet kunne breezerpratuhquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je w33t t0ch dat het acc3nt meer 0p de quads ligt d4n toch?Dit is leetspeak
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Neuj.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef Kroc het volgende:
vinden jullie bw squats dom en nutteloos?![]()
Handig voor rekken enzulks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef Kroc het volgende:
vinden jullie bw squats dom en nutteloos?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
mense die nieet goet kunne breezerpratuhDit is leetspeak
![]()
![]()
0 ipv o doen breezahs ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
mense die nieet goet kunne breezerpratuhDit is leetspeak
![]()
Ik zeg het nog maar eens:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:43 schreef Probability het volgende:
Ik was eigenlijk niet van plan om op de crosstrainer te gaan staan
Eerst een beetje opwarmen met fietsen of lopen.
Squat
Deadlift
Bench Press
Overhead Press
Dat zijn de oefeningen die je gaat doen. Klaar.
Daarna evt cardio.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Kan die probilabiti nu oprotten ? het liefst naar het fitness topic, of nog liever naar dat gezellig afslank topic
ga er ook echt inhoudelijk op inquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens:
Squat
Deadlift
Bench Press
Overhead Press
Daarna evt cardio.![]()
![]()
Dat lijkt me wel redelijk zinloos ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef Kroc het volgende:
[..]
niet gaan voor een setje van 500 ofzo?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef Weissman het volgende:
Kan die probilabiti nu oprotten ? het liefst naar het fitness topic, of nog liever naar dat gezellig afslank topic
[..]
ga er ook echt inhoudelijk op in
Kan me nogal ergeren aan sommige mensen
Zal het noteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik zeg het nog maar eens:
Squat
Deadlift
Bench Press
Overhead Press
Daarna evt cardio.
Weet nu alleen niet meer welke oefeningen serieus zijn en welke niet
vechtsport autoriteiten als Matt Furey en Ross Enamait zweren erbijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel redelijk zinloos ja.![]()
Ross Enamaitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef Kroc het volgende:
vechtsport autoriteiten als Matt Furey en Ross Enamait zweren erbij![]()
![]()
![]()
![]()
toch wel iemand waarbij ik blijf terugkomen, als ik een schema van hem neem voel ik me het lekkerstquote:![]()
Nu dus weer back-on-topic
Van die foto's van die 'gespierde' 'vrouwen' wordt ik niet echt warm. Ik had pas een mooie foto gezien, die zal ik eens opzoeken.
Verder vandaag geprobeerd wat meer te eten maar dat valt mij toch vrij zwaar. En @ diegene die niet reageerde op foto's zonder benen. Mijn harige benen zijn niet zo geweldig, ik denk dat het traumatisch is als ik die laat zien. Niet dat ik ze niet train, maar gespierd zijn ze nou ook niet.
Morgen weer naar de gym, ik had gevraagd om een nieuw schema met nieuwe oefeningen (ik hou wel van afwisseling) en ik ben benieuwd wat het nu gaat worden. Mijn vorige schema was meer richting crossfit.
En nu naar bed, slapen is ook hard nodig, en ik moet weer vroeg op![]()
![]()
Het is nu juist eten, de zomer is voorbij! Daarnaast is een laagje vet alleen maar warmer en beter voor je weerstand en gezondheid. (en nee niet 20% vet)quote:![]()
je gaat er srs op in ;pquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:57 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Het is nu juist eten, de zomer is voorbij! Daarnaast is een laagje vet alleen maar warmer en beter voor je weerstand en gezondheid. (en nee niet 20% vet)![]()
als ik kurkdroog moet worden voor wedstrijd pak ik gewoon saunatje 3 keer per dagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:02 schreef 16meter het volgende:
droogtrainen jwt
ik doe dan 7x28, works wonders
lekker licht gewicht en helemaal volpompen![]()
ziet er aardig ziek uit.. respect.quote:beetje clen en dan de sauna inquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ik kurkdroog moet worden voor wedstrijd pak ik gewoon saunatje 3 keer per dag![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
ziet er aardig ziek uit.. respect.
[..]
beetje clen en dan de sauna in
Zyzz? Ben jij dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
ziet er aardig ziek uit.. respect.
[..]
beetje clen en dan de sauna inOf toch du vader?![]()
Als iedereen die in de sauna ging een aanzienlijke kans had om een hartstilstand ofzo te krijgen, zouden saunas massaal out of business gaan denk ik.
Of toch du vader?![]()
Dan ga je in de niet zo hete saunaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef 16meter het volgende:
Nee, maar ben bang dat ik dan een harstilstand ofzo krijg. Door die hitte weet je wel.Die zijn er ook..
heeft het topic 'gezond en slank' je niet de gewenste resultaten gegeven?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan ga je in de niet zo hete saunaDie zijn er ook..
![]()
Ben nu gezond en slank dus op naar het bodybuilden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Kroc het volgende:
[..]
heeft het topic 'gezond en slank' je niet de gewenste resultaten gegeven?Worry is a misuse of imagination![]()
Check ook mijn post in het vorige topic.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Zal het noteren.
Weet nu alleen niet meer welke oefeningen serieus zijn en welke niet![]()
Ga gewoon fatsoenlijk trainen en eten en kom dan nog eens terug.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef Kroc het volgende:
vinden jullie bw squats dom en nutteloos?![]()
jij vindt jezelf wel cool hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga gewoon fatsoenlijk trainen en eten en kom dan nog eens terug.![]()
Als je hier al een tijdje post maar nog nooit gesquat hebt, vind ik dat ik je daar wel even op mag wijzen, ja.![]()
Doe ik!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Check ook mijn post in het vorige topic.Worry is a misuse of imagination![]()
het was een trollpost, sorry dat je het niet doorhadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef CarbonC het volgende:
Als je hier al een tijdje post maar nog nooit gesquat hebt, vind ik dat ik je daar wel even op mag wijzen, ja.![]()
Captain obvious.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Kroc het volgende:
[..]
het was een trollpost, sorry dat je het niet doorhad![]()
Pavel Tsatsouline had het er wel weer over dat je alleen de pushpress, deadlift en snatch nodig heb om sterk te worden, geen squats
snatch, pushpress, deadlift versus squat, bench, deadlift?![]()
Ik heb er altijd wat moeite mee als dogma's worden gebruikt, zo van per se dit en dat oefening. Het gaat erom dat een spier progressief belast moet worden om te groeien. Met grote compounds belast je meer spieren in één keer. Wellicht heb je er ook additioneel effect bij door de afgifte van groeihormonen (is de literatuur nog niet zo zeker van, overigens).
Welke set oefeningen beter is hangt ook af van de uitvoering en gekozen gewichten. Ik weet niet of je je dat zo kunt afvragen.
Maargoed, het lijkt me met de eerste drie dat je benen ondertrained worden ten opzichte van de tweede drie.Confidence through competence![]()
Ik val al om als ik naar zo'n snatch kijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:51 schreef seto het volgende:
Zou weleens willen snatchen, maar dan wel met iemand die het mij kan leren.
Confidence through competence![]()
stabilisatie is voornamelijk de oh squatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik val al om als ik naar zo'n snatch kijk
http://www.pt-nijmegen.nl/squat_test.htm
NL site waar je voor jezelf kan nagaan waar je de flexibiliteit / stabiliteit mist![]()
Ik vind al die Olympic lifts er ook zo bruut uitzien. Kan best begrijpen dat 'buitenstaanders' dingen als bench, squat, deadlift, rows, etc er 'dom en lomp' uit vinden zien, maar dingen als de snatch is gewoon geil.Een super demonstratie van kracht en coordinatië.
Wil het later ook proberen in ieder geval.![]()
![]()
Coole site!
Ik lees vaak dat de 'tenen recht naar voren moeten staan' bij een squat. Soms lees ik ook dat de tenen wel iets naar buiten mogen staan, als dat bij normaal lopen ook het geval is bij jezelf.
Persoonlijk lijkt het tweede me logischer. Is iemand hier van mening dat je tenen bij een squat loodrecht evenwijdig naar voren moeten staan? Ook als je torsiekrachten op je knie krijgt?Confidence through competence![]()
Als ik ze lekker diep pak draai ik mijn voeten iets naar buiten, zoals bij sumo squats. Met hack squats recht naar voren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Coole site!
Ik lees vaak dat de 'tenen recht naar voren moeten staan' bij een squat. Soms lees ik ook dat de tenen wel iets naar buiten mogen staan, als dat bij normaal lopen ook het geval is bij jezelf.
Persoonlijk lijkt het tweede me logischer. Is iemand hier van mening dat je tenen bij een squat loodrecht evenwijdig naar voren moeten staan? Ook als je torsiekrachten op je knie krijgt?![]()
ja, hebben meerdere al gedaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Kennen jullie deze al?
http://www.funwitzki.com/(...)fat-before-and-afte/
wel grappig hoe snel het kan gaan![]()
Vind dit wel indrukwekkend, van uitgemergeld dun naar een heel mooi figuur door krachttraining:
http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspicsWorry is a misuse of imagination![]()
Vind iets meer vet eraan toch mooier bij vrouwen. Rondingen ftw.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:28 schreef Probability het volgende:
Vind dit wel indrukwekkend, van uitgemergeld dun naar een heel mooi figuur door krachttraining:
http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspicsConfidence through competence![]()
Wel een bewijs dat je door trainen inderdaad billen kan kwekenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind iets meer vet eraan toch mooier bij vrouwen. Rondingen ftw.
Dit. Maar zo vind ik het ook goed, zolang het niet ten koste gaat van de billen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind iets meer vet eraan toch mooier bij vrouwen. Rondingen ftw.Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb al billen voordat ik bodybuilde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Wel een bewijs dat je door trainen inderdaad billen kan kwekenFeyenoord Rotterdam![]()
Laat mij nou in die waanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb al billen voordat ik bodybuilde.
zou wat zijn, als je geen billen hebt... ziet er wel apart uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb al billen voordat ik bodybuilde.![]()
Hot!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:28 schreef Probability het volgende:
http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspics![]()
Dit bewijst toch wel weer dat ook vrouwen krachttraining moeten doen.![]()
would def hit. hard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:28 schreef Probability het volgende:
http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspics
BF mag wel wat hoger, 10% voor een vrouw is gewoon veel te laag.![]()
Komt ook door die anorexia he.. Stond net op de weegschaal en mijn BF is 22%, maar dat schijnt niet zo betrouwbaar te zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
would def hit. hard.
BF mag wel wat hoger, 10% voor een vrouw is gewoon veel te laag.Worry is a misuse of imagination![]()
Iets meer vet is beter, je moet wel wat vast kunnen houden. Verder heerlijk geslapen en dus niet meer zo gaar als gisteren. Ontbijt wat opgeschoeft maar dat ligt toch als een blok (nu nog steeds) op mijn maag.
Vandaag weer de hele dag achter de PC, en vanavond mag ik weer los
Voor een vrouw was dat prima toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Komt ook door die anorexia he.. Stond net op de weegschaal en mijn BF is 22%, maar dat schijnt niet zo betrouwbaar te zijn?![]()
130 kg squat @ vrouw en 50 kg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:28 schreef Probability het volgende:
http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspics
impressive.wav. Meestal zie je alleen van die dikke powerliftsters dat doen.![]()
meer dan anderhalf x lichaamsgewicht is gewoon beest, zeker voor een vrouw. Veel respect!Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Waarom trainen alle vrouwen bij ons in de gym maar half half, kon ik tenminste ergens naar staren.
Laatst zat ik buikspieren te doen kwamen 2 chicks langs me liggen begon de 1 te zeuren dat het pijn begon te doen en dan ze naar buiten ging wachten op de ander en om te roken.
Mijn nieuwe ontbijt: muesli met wheyshake erin![]()
![]()
Veel respect inderdaad, vind dat ook altijd erg dapper van vrouwen. Ze zal wel veel bekijks trekken in de gym.![]()
![]()
Toen ik bij F4F zat was er 1 yogachick die was echt gruwelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Bij de F4F zijn er vrij veel vrouwen..
bij mijn andere gym ben ik 1 van de 5Ging ze op haar nek liggen en deed ze de kleermakerszit ondersteboven. Echt de hele sportschool stond sneaky te gluren
![]()
![]()
Borstkas, biceps, triceps. Want ik wil echt een bokslijf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:49 schreef seto het volgende:
Jan Smit werkt aan strak lijf voor boksfilm
ok![]()
'trainen voor een sixpack'
'niet van plan eetgewoonten aan te passen'
'want ik heb in het verleden ook al een paar keer een sixpack gehad'![]()
Jezus, wat een sneue blaag.![]()
![]()
Ja, want boksers hebben geen rug en benen nodigquote:"Borstkas, biceps, triceps. Want ik wil echt een bokslijf."![]()
![]()
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef seto het volgende:
Hij vergeet nog het belangrijkste, de schouders.
Wat een klassieker zeg"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
![]()
Iemand zijn hoofd erop shoppen?
-
Dit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
Jezus, wat een sneue blaag.
sixpack en biceps tog, egte bokserlijf![]()
zoals Probability, dikke kuitenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, want boksers hebben geen rug en benen nodig![]()
![]()
![]()
Ja nog een wijf hierzo.
http://www.bodybuilding.c(...)39-fat-loss/training is dit wat? Of kan ik beter zelf een schema maken? Doel is dus om zo'n 6 kilo af te vallen en lekker strak te worden
Qua cardio wil ik HIIT gaan doen.![]()
Ik kreeg van kickboksen dikke kuiten, maar volgens mij is dat juist positief voor mannen.. Maar ja, Jantje Smitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:53 schreef MrNiles het volgende:
[..]
sorry...vergat de helft..
zoals Probability al zei, dikke kuiten
beter?
Doe gewoon 3x per week full body. Doen wij mannen ook, en nee je zult er niet massieve spieren van krijgen want daar hebben vrouwen te weinig testosteron voor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:50 schreef IrCute het volgende:
Ja nog een wijf hierzo.
http://www.bodybuilding.c(...)39-fat-loss/training is dit wat? Of kan ik beter zelf een schema maken? Doel is dus om zo'n 6 kilo af te vallen en lekker strak te worden
Qua cardio wil ik HIIT gaan doen.![]()
Daar ben ik ook niet bang voorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:59 schreef seto het volgende:
[..]
Doe gewoon 3x per week full body. Doen wij mannen ook, en nee je zult er niet massieve spieren van krijgen want daar hebben vrouwen te weinig testosteron voor.Volgens mij ben ik ook gewoon een keiharde ecto.
![]()
Nou als je daarbij grote tieten hebt ben je al voor de helft binnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voorVolgens mij ben ik ook gewoon een keiharde ecto.
Het is ook gewoon 'n kwestie van beginnen en uitproberen wat voor jezelf het beste werkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel een goed plan om juist met zo'n schema te beginnen, omdat ik denk dat je daarmee een goede houvast hebt. Er staat precies wat je elke dag moet doen, ideaal. Kijk dan na 10 weken hoe je ervoor staat en ga dan over op een ander schema.![]()
Die heb ik ja, incl peertje of zandloper lichaam, welke ik ben, ben ik nog niet helemaal over uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou als je daarbij grote tieten hebt ben je al voor de helft binnen.![]()
![]()
Bij welk schema staat dat niet aangegeven dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:05 schreef rapelsen het volgende:
Er staat precies wat je elke dag moet doen, ideaal.![]()
Heb je ook vakantiefoto's?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:57 schreef Ganzz het volgende:
Ohh noes, nog meer vrouwen, binnenkort maar intakes doen hiero
En sowieso, welke idioot/mongool cast er nou Jantje voor zo'n rol ?![]()
![]()
![]()
![]()
Kies dan een masculine meso ofzo; geen halve gaylord
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2011 11:08:51 ]![]()
Wat een vertoning inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
sixpack en biceps tog, egte bokserlijfJe zou denken dat er nog wel mensen zijn die in de gaten houden wat hun Jantje Smit in de wereld helpt, maar nee.
Of hij is gewoon aan het trollen, maar die kans acht ik niet groot. De meeste mensen die 'naar de fitnis gaan' weten nu eenmaal niet beter.
![]()
![]()
Ja, die bekeek ik toevallig gisteren en toen realiseerde ik mij dat ik een biggetje begin te worden. En ik ben net gedumpt, dus nu depressief en zoek ik afleidingquote:![]()
![]()
Okquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
Haha het biggetje is gedumpt. Shutup and squat.![]()
![]()
de cyclus van het leven
trainen en een vent aan de haak slaan
settelen en weer vet mesten
gedumpt worden
repeat![]()
Dit is ook de reden waarom het sommige mensen lukt om een redelijk goed fysiek te krijgen / laag vetpercentage te krijgen zonder te snappen waar ze mee bezig zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
Jezus, wat een sneue blaag.
Maar ook de reden waarom zoveel mensen maar middelmatig blijven. Je moet maar net geluk hebben dat datgene wat je random doet, richting het juiste is.Confidence through competence![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:07 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, die bekeek ik toevallig gisteren en toen realiseerde ik mij dat ik een biggetje begin te worden. En ik ben net gedumpt, dus nu depressief en zoek ik afleiding![]()
hoi![]()
Dit topic was vrouwonvriendelijk, kunnen jullie het graag ook zo houden ?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2011 11:24:09 ]![]()
Hebben jullie ook wel eens dat wanneer je alleen bent, je VET STOERE muziek aanzet en je voor de spiegel gaat staan geilen op jezelf, en je je indenkt waar je nu zou staan, als je 3 jaar eerder begonnen was?
Serieus, met al die beschikbare informatie en motivatie, man man man, ik zou het zo graag eerder hebben gezien. Tot iets meer dan een halfjaar geleden zag ik bodybuilding altijd als een domme sport voor domme mensen, waar je keihard moest werken met saaie dingen en dat het alleen weggelegd was voor mensen die sowieso al een atletische bouw hadden. Nu ben ik erachter dat het juist een van de mooiste levenslessen is, je krijgt wat je erin stopt en niets gaat vanzelf. En alle wetenschap en theorie erachter is juist iets wat mij als semi-geek zo fascineert, en een van de grootste raakvlakken die ik ermee heb.![]()
![]()
Hier een foto van de laatste BB meet:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:36 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dus jullie zijn zulke types?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination![]()
neuh...gin last vanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat wanneer je alleen bent, je VET STOERE muziek aanzet en je voor de spiegel gaat staan geilen op jezelf, en je je indenkt waar je nu zou staan, als je 3 jaar eerder begonnen was?![]()
dibs op pauly DNee, dat gaat wel erg ver met op jezelf geilen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat wanneer je alleen bent, je VET STOERE muziek aanzet en je voor de spiegel gaat staan geilen op jezelf, en je je indenkt waar je nu zou staan, als je 3 jaar eerder begonnen was?![]()
Yeah buddy.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:36 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dus jullie zijn zulke types?![]()
Ik ben het voor de 2e keer met je eensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat wanneer je alleen bent, je VET STOERE muziek aanzet en je voor de spiegel gaat staan geilen op jezelf, en je je indenkt waar je nu zou staan, als je 3 jaar eerder begonnen was?
Serieus, met al die beschikbare informatie en motivatie, man man man, ik zou het zo graag eerder hebben gezien. Tot iets meer dan een halfjaar geleden zag ik bodybuilding altijd als een domme sport voor domme mensen, waar je keihard moest werken met saaie dingen en dat het alleen weggelegd was voor mensen die sowieso al een atletische bouw hadden. Nu ben ik erachter dat het juist een van de mooiste levenslessen is, je krijgt wat je erin stopt en niets gaat vanzelf. En alle wetenschap en theorie erachter is juist iets wat mij als semi-geek zo fascineert, en een van de grootste raakvlakken die ik ermee heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.youtube.com/user/BROZKNOWS
Interessant kanaal als je Olympische lifts leuk vindt
En als je wil zien hoe het Poolse team traint:
[ Bericht 43% gewijzigd door seto op 27-10-2011 12:03:37 ]![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
Jezus, wat een sneue blaag.Wat een faggot
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Ik dacht dat jij nog helemaal niet zo oud wasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
Serieus, met al die beschikbare informatie en motivatie, man man man, ik zou het zo graag eerder hebben gezien. Tot iets meer dan een halfjaar geleden zag ik bodybuilding altijd als een domme sport voor domme mensen, waar je keihard moest werken met saaie dingen en dat het alleen weggelegd was voor mensen die sowieso al een atletische bouw hadden. Nu ben ik erachter dat het juist een van de mooiste levenslessen is, je krijgt wat je erin stopt en niets gaat vanzelf. En alle wetenschap en theorie erachter is juist iets wat mij als semi-geek zo fascineert, en een van de grootste raakvlakken die ik ermee heb.?
Mijn vader is amateur bodybuilder dus die zat mij altijd te pushen om te beginnen. Eerste jaren als student zou het toch niks geweest zijn, gezien mijn drankgebruik en nachtleven. En zoveel maken die paar jaar nou ook weer niet uit.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
sth + gomadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef Probability het volgende:
Zou dit door krachttraining komen? Vind ik wel mooi namelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef Probability het volgende:
Zou dit door krachttraining komen? Vind ik wel mooi namelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
sorryheb ze hier ergens vandaag geplukt, veel foto's: http://sweatsparkles.tumblr.com/archive
Snakey, waar ben je als mensen je nodig hebben ?
Al die offtopic plaatjesen dan denk je dat je het ergste offtopic gezeik heb gezien over wheysmaken en gekleurde bidonnetjes
![]()
![]()
Meteen sexueel gefrustreerdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:01 schreef Probability het volgende:
sorryheb ze hier ergens vandaag geplukt, veel foto's: http://sweatsparkles.tumblr.com/archive
![]()
gj
Allemaal leuk en aardig maar behalve Opdekop en fantastick verneuken die wijven alleen maar topics. Nu is het een half faptopic geworden
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wie is Opdekop ? fok haar !quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:13 schreef Seam het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar behalve Opdekop en fantastick verneuken die wijven alleen maar topics.![]()
Fanta-Stick is de enige vrouw die bevoegd is om hier te posten.![]()
Alle andere vrouwen moeten eerst haar toestemming vragen voor dat ze uberhaupt er over denken om hier te posten![]()
![]()
Dit is mijn nieuwe trainmotivatie, was al gemotiveerd maar nu helemaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:01 schreef Probability het volgende:
![]()
Ben vandaag begonnen in het boek burn the fat feed the muscle, volgens dbb users een erg goed boek, ben benieuwd![]()
quote:
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Jaren terug gelezen, meeste klopt, maar hij maakt het een beetje onnodig ingewikkeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:10 schreef mtchel112 het volgende:
Ben vandaag begonnen in het boek burn the fat feed the muscle, volgens dbb users een erg goed boek, ben benieuwdConfidence through competence![]()
Wat kan ik aan het einde verwachten? Dat ik weet wat ik moet eten oid?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jaren terug gelezen, meeste klopt, maar hij maakt het een beetje onnodig ingewikkeld.![]()
voeding waar je een verzadigd gevoel van krijgt zonder veel calorieen/koolhydratenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:43 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wat kan ik aan het einde verwachten? Dat ik weet wat ik moet eten oid?
morning cardio en de daarbij behorende mysteries en mirakels
formuletjes hoe je alles kan berekenen
wel cardio wel en niet
wel voeding wel en niet
etc.
best allround![]()
Trouwens, gekke vraag. In de ingeblikte tonijn (in olijfolie) zit volgens de verpakking per 100g uitgelekt gewicht (bron:
24g eiwit
11 g vet
<1 g koolhydraten
Wat de fuck is er met die overige 65g gebeurd?? Waar bestaat dat dan uitWater?
-
En ook een goed moment om erbij stil te staan dat menselijke spieren ook niet voor het grootste gedeelte uit eiwit bestaan, maar water.Confidence through competence![]()
Sowieso bestaan verreweg de meeste producten uit een heel groot deel water, als niet het grootste deel.![]()
mooi dat ons lichaam ook uit 80% water bestaatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef Autobandje het volgende:
Sowieso bestaan verreweg de meeste producten uit een heel groot deel water, als niet het grootste deel.![]()
![]()
fixed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mooi dat dit topic ook uit 80% onzin bestaat.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik zal wel heel pervers zijn, maar ik las 'spuiten' ipv squatten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:16 schreef Asgard het volgende:
GVD ik kan al 3 weken niet squatten vanwege last van m'n knie.Of toch du vader?![]()
niet squirten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik zal wel heel pervers zijn, maar ik las 'spuiten' ipv squatten.![]()
Ach meisje toch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:16 schreef Asgard het volgende:
GVD ik kan al 3 weken niet squatten vanwege last van m'n knie.
Dan moet je maar niet zoveel gewicht op die knieën knallen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Sowieso geen squats doen, ouderwets, superslecht voor je knieën en ook levensgevaarlijk. Ik ken iemand die al 6 jaar squatte en nu is hij omgekomen bij een auto ongeluk. Zo zie je maar weer. De leg press is veel beter, dan kun je minstens twee keer zoveel gewicht doen. En het ziet er niet zo gay uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ach meisje toch.
Dan moet je maar niet zoveel gewicht op die knieën knallen.![]()
![]()
Gastquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso geen squats doen, ouderwets, superslecht voor je knieën en ook levensgevaarlijk. Ik ken iemand die al 6 jaar squatte en nu is hij omgekomen bij een auto ongeluk. Zo zie je maar weer. De leg press is veel beter, dan kun je minstens twee keer zoveel gewicht doen. En het ziet er niet zo gay uit.![]()
Dit is ook verre van een serieus topic ofniet?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Nou, ik was dus met Diabox aan het trainen en wij hoorden van een 50+'er bij m'n sportschool, die overigens vroeger vuilnisman was en dus zware lading moest tillen etc dus hij zal het sowieso weten, dat je niet meer dan 50kg moet legpressen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso geen squats doen, ouderwets, superslecht voor je knieën en ook levensgevaarlijk. Ik ken iemand die al 6 jaar squatte en nu is hij omgekomen bij een auto ongeluk. Zo zie je maar weer. De leg press is veel beter, dan kun je minstens twee keer zoveel gewicht doen. En het ziet er niet zo gay uit.
De reden hierachter is dat
a) >50kg is toch nutteloos, ben je je alleen maar aan het uitsloven.
b) Je spieren worden korter.
c) Je kniën gaan kapot als je meer dan 50kg doet, zijn ze gewoon niet voor gebouwd.Of toch du vader?![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso geen squats doen, ouderwets, superslecht voor je knieën en ook levensgevaarlijk. Ik ken iemand die al 6 jaar squatte en nu is hij omgekomen bij een auto ongeluk. Zo zie je maar weer. De leg press is veel beter, dan kun je minstens twee keer zoveel gewicht doen. En het ziet er niet zo gay uit.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
En het ging net zo goed. Vrouwen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso geen squats doen, ouderwets, superslecht voor je knieën en ook levensgevaarlijk. Ik ken iemand die al 6 jaar squatte en nu is hij omgekomen bij een auto ongeluk. Zo zie je maar weer. De leg press is veel beter, dan kun je minstens twee keer zoveel gewicht doen. En het ziet er niet zo gay uit.![]()
![]()
Juist, kan iedereen even kappen met het getroll? Vanavond compound avondheerlijk.
Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
straps en belt binnen gekregen van XXL nutrition, kwaliteit is heel aardig voor dat geld.
Provisorisch een kettingkje aan de belt vastgemaakt dat ik nog had liggen = extragratis dipping belt.![]()
Ik heb van die grip pads van XXL, kosten echt letterlijk ¤2 en ze gaan echt verrassend lang meequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:30 schreef 16meter het volgende:
straps en belt binnen gekregen van XXL nutrition, kwaliteit is heel aardig voor dat geld.
Provisorisch een kettingkje aan de belt vastgemaakt dat ik nog had liggen = extragratis dipping belt.
Of toch du vader?![]()
Op biceps/rug dag, meerdere oefeningen waarbij ik op een gegeven moment grip pads wel nodig heb. Voornamelijk bij deze grip:
Die gebruik ik voor een aantal oefeningen, maar dat grip reliëf doet op een gegeven moment echt fucking veel pijn aan je handen als je een beetje hard knijpt voor goede grip. Low rows, close grip cable pulldown, etc. Daar zijn die pads echt nodig bij mij, anders gaat m'n eelt zoveel pijn doen dat ik daarna niet meer fatsoenlijk een dumbbell kan vastpakken.
In principe probeer ik te vermijden ze te gebruiken om eelt te kweken, maar als het verhindert dat ik überhaupt m'n verdere oefeningen degelijk kan afmaken door te pijnlijke handen, dan tja...Of toch du vader?![]()
Duidelijk. Heb er nooit last van, maar kan me voorstellen dat die dingen kunnen helpen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:43 schreef Luchtkoker het volgende:
Op biceps/rug dag, meerdere oefeningen waarbij ik op een gegeven moment grip pads wel nodig heb. Voornamelijk bij deze grip:
[ afbeelding ]
Die gebruik ik voor een aantal oefeningen, maar dat grip reliëf doet op een gegeven moment echt fucking veel pijn aan je handen als je een beetje hard knijpt voor goede grip. Low rows, close grip cable pulldown, etc. Daar zijn die pads echt nodig bij mij, anders gaat m'n eelt zoveel pijn doen dat ik daarna niet meer fatsoenlijk een dumbbell kan vastpakken.
In principe probeer ik te vermijden ze te gebruiken om eelt te kweken, maar als het verhindert dat ik überhaupt m'n verdere oefeningen degelijk kan afmaken door te pijnlijke handen, dan tja...![]()
Zomaar iets wat ik tegenkwam. Jongens, zo gedragen jullie je toch niet?quote:Laatste bericht:
Helaas is onze time out.. een definitieve keuze geworden en heeft het dorp weer een bedrijf minder. Iedereen die de sportschool een warm hart toe droeg... en nog draagt, bedankt. Ook de sporters, die het mee moesten maken hoe mededorpelingen zich in de sportschool gedroegen (lees misdroegen) omdat men weigerde de achterstanden te voldoen. Onze excuses ervoor, dat jullie hiervan de dupe zijn geworden. Het is gewoonweg niet te doen dat als men lid wordt, bij willens en wetens... dat leden hun eigen regels hanteren. Ramen ingooien.. bedreigen enz. Roddelen over dingen die niet waar zijn.... dit meestal door mensen die bij de incassobureau onder gebracht waren (rond de 60% had een achterstand van betaling). Zo zijn er meer dingen en willen we er niet verder op in gaan. Aan allen die in positieve zin bij hebben gedragen.... bedankt.Toch?
![]()
![]()
Vandaag hardgelopen ()
Maar morgen:
roeien/fietsen/10 minuten
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlifts
**2x8 Dips
& weighted decline sit-ups & Hanging Leg Raises at 2x8-10Worry is a misuse of imagination![]()
Mij werd aangeraden om de eerste keer zonder gewicht te doen (behalve deathlift die met 2x 10)quote:
dan heeft opwarmen toch geen zin?
Of bedoel je cardioWorry is a misuse of imagination![]()
"warming up is the biggest bunch of horseshit I've ever heard in my life. Fifteen minutes to warm up! Does a lion warm up when he's hungry? 'Uh-oh, here comes an antelope. Better warm up.' No! He just goes out and eats the sucker. You gotta get the blood circulating, but shit, does the lion cool down? No, he eats the sucker and goes to sleep. And that," he concluded, folding his arms into a variation of the pose, "is the truth." - Jack Lalannequote:![]()
Maar even serieus, als je zonder gewicht doet dan valt er weinig warming up te doen idd, maar beetje spieren losmaken met wat lichte cardio o.i.d. is nooit een slecht idee.![]()
Geen idee wat een normaal gewicht is om mee te beginnen, ik ben redelijk sterk voor een zwakkeling.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef Autobandje het volgende:
[..]
"warming up is the biggest bunch of horseshit I've ever heard in my life. Fifteen minutes to warm up! Does a lion warm up when he's hungry? 'Uh-oh, here comes an antelope. Better warm up.' No! He just goes out and eats the sucker. You gotta get the blood circulating, but shit, does the lion cool down? No, he eats the sucker and goes to sleep. And that," he concluded, folding his arms into a variation of the pose, "is the truth." - Jack Lalanne![]()
Maar even serieus, als je zonder gewicht doet dan valt er weinig warming up te doen idd, maar beetje spieren losmaken met wat lichte cardio o.i.d. is nooit een slecht idee.Worry is a misuse of imagination![]()
Begin maar gewoon zonder gewicht, en kijk hoe het gaat. Als het veel te makkelijk is kan je er gewoon wat bij doen. Is even aftasten. Succes!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Geen idee wat een normaal gewicht is om mee te beginnen, ik ben redelijk sterk voor een zwakkeling.![]()
Oh, dit is je eerste SS workout. Dat wist ik niet. Nee, dan heeft het weinig zin.Maar zelf vind ik het wel fijner om gewoon twee lichte sets te doen voor je begint. Maar dat komt later dus wel.
![]()
SS?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:20 schreef Panzermaus het volgende:
Oh, dit is je eerste SS workout. Dat wist ik niet. Nee, dan heeft het weinig zin.Maar zelf vind ik het wel fijner om gewoon twee lichte sets te doen voor je begint. Maar dat komt later dus wel.
Starting Strength. Zo heet dat schema waar je aan wil beginnen. Nou ja, het boek waar het schema uit komt.quote:
Andere helft is 'workout B', ik neem aan dat je die ook gaat doen? Op de andere dagen?![]()
Klinkt als Urk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zomaar iets wat ik tegenkwam. Jongens, zo gedragen jullie je toch niet?Toch?
![]()
Ja! Ik heb het van die bodybuild sitequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Starting Strength. Zo heet dat schema waar je aan wil beginnen. Nou ja, het boek waar het schema uit komt.
Andere helft is 'workout B', ik neem aan dat je die ook gaat doen? Op de andere dagen?
Ramen ingooien bij je gym.Mensen lopen bedreigen.
60% van de leden die achterloopt met hun contributie.
![]()
![]()
De sneuheid.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef Probability het volgende:
[..]
http://www.dragonsportsec.nl/
Emmer-Compascuum
(Bij Emmen)Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb tijdens het trainen vandaag het volgende opgemerkt; dat ik met dippen minder moeite heb dan met shoulder presses en lateral raises met dumbells. Daar klopt toch geen zak van?
[ Bericht 5% gewijzigd door o.us op 27-10-2011 22:19:32 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Bij dippen kun je moeilijk gaan shaken enzo, omdat je lichaamsgewicht je tegen die handvatten aandrukt en je als het ware fixeert. Met dumbbells moet je juist een lichter ding omhoog duwen en dat ook nog eens stabiliseren. Hoe lang train je al met dumbbells?![]()
Die oefeningen kun je ook niet met elkaar vergelijken, beide andere spiergroepen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:19 schreef o.us het volgende:
Ik heb tijdens het trainen vandaag het volgende opgemerkt; dat ik met dippen minder moeite heb dan met shoulder presses en lateral raises met dumbells. Daar klopt toch geen zak van?
![]()
Een weekje of twee, drie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
Bij dippen kun je moeilijk gaan shaken enzo, omdat je lichaamsgewicht je tegen die handvatten aandrukt en je als het ware fixeert. Met dumbbells moet je juist een lichter ding omhoog duwen en dat ook nog eens stabiliseren. Hoe lang train je al met dumbbells?Ik weet dat dippen voor triceps en borst is en de rest voor schouders maar als je het met hetzelfde gewicht traint hoort het toch geen probleem te zijn? Dan zou je het wel aankunnen neem ik aan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die oefeningen kun je ook niet met elkaar vergelijken, beide andere spiergroepen.
Of zeg ik iets heel doms?
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 27-10-2011 22:24:19 ]Feyenoord Rotterdam![]()
jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Een weekje of twee, drie.
[..]
Ik weet dat dippen voor triceps en borst is en de rest voor schouders maar als je het met hetzelfde gewicht traint hoort het toch geen probleem te zijn? Dan zou je het wel aankunnen neem ik aan?
![]()
Niet alles gaat symmetrisch.
Ik heb vandaag een nieuw schema, alleen daar laten liggen en mijn geheugen is zo denderen. Het komt er op neer dat ik aankomende 4 weken 3x per week fullbody ga trainen. En dan ik dacht 8 oefeningen met 4x6.
Eens kijken hoe dat bevalt.
Btw, die website 'sweat sparkles', die vrouwen kom ik in het echt nooit tegen, hoe komt dat toch...![]()
Duidelijk. Dan ga ik wel verder met mijn hausaufgaben, dat moet ook gemaakt worden.
Toedels.
Feyenoord Rotterdam![]()
Omdat......... ze normale kleding aanhebben en de kleding maakt hun dik?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef Ganzz het volgende:
Niet alles gaat symmetrisch.
Ik heb vandaag een nieuw schema, alleen daar laten liggen en mijn geheugen is zo denderen. Het komt er op neer dat ik aankomende 4 weken 3x per week fullbody ga trainen. En dan ik dacht 8 oefeningen met 4x6.
Eens kijken hoe dat bevalt.
Btw, die website 'sweat sparkles', die vrouwen kom ik in het echt nooit tegen, hoe komt dat toch...Worry is a misuse of imagination![]()
Dan heb ik een nieuwe openinszin: BROEK uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou wel ziek zijn als je lateral raises net zo zwaar kon pakken als met een dip-bewegingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Een weekje of twee, drie.
[..]
Ik weet dat dippen voor triceps en borst is en de rest voor schouders maar als je het met hetzelfde gewicht traint hoort het toch geen probleem te zijn? Dan zou je het wel aankunnen neem ik aan?
52,5kg in elke hand jatoch![]()
das wel raar ja, verschillende oefening, verschillende spiergroep maar alsnog ander gewicht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik dip 105kg en doe lateral raises met 12, fucking raar man :S:S:S
Hoe kan dat![]()
![]()
Ik hoop dat ik morgen nog weet welke oefeningen wat isNou ja anders vraag ik het, heb het opgeschreven
Zonder gewicht een paar minuten met je armen rondjes draaien is ook best killingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe langer je armen zijn, des te zwaarder lateral raises worden. Of je moet ze chickenstyle doen.Als je maar lang genoeg volhoudt..
Nee deed ik toen ik nog een kleine gup was bij de judoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef seto het volgende:
Dat doe je zeker bij de warming up? Moest ik ook altijd bij boksen.Worry is a misuse of imagination![]()
Bedoel je met chicken style gebogen armen? Zyzz style? Zo doe ik ze namelijk. ALS EEN BAAS.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe langer je armen zijn, des te zwaarder lateral raises worden. Of je moet ze chickenstyle doen.
2:56Of toch du vader?![]()
Dat ja. Dan heb je ineens de helft minder 'hefboom', is chiller vind ik.
weer kippenvel bij dat filmpje trouwens. lang geleden dat ik die heb gezien
OKAY ANDER ONDERWERP![]()
Wat doen al die vrouwmenschen hier?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef Weissman het volgende:
Dit topic was vrouwonvriendelijk, kunnen jullie het graag ook zo houden ?![]()
Baasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Bedoel je met chicken style gebogen armen? Zyzz style? Zo doe ik ze namelijk. ALS EEN BAAS.
2:56
Jaja, ik sog als een gek.
Feyenoord Rotterdam![]()
Mannen van hun true purpose afhouden, zoals alle vrouwen dat doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat doen al die vrouwmenschen hier?
Ik zou maar eens een dagboekje bijhouden en dat in een keer posten ipv elke keer je gedachtes in aparte posts neer te pleuren hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Probability het volgende:
Ik hoop dat ik morgen nog weet welke oefeningen wat isNou ja anders vraag ik het, heb het opgeschreven
![]()
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou maar eens een dagboekje bijhouden en dat in een keer posten ipv elke keer je gedachtes in aparte posts neer te pleuren hier.
niet echt baas, zijn form met die oefening is best gaar, maar staat wel stoerder omdat je zo weer weight kunt pakken jatog come at me brahquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Bedoel je met chicken style gebogen armen? Zyzz style? Zo doe ik ze namelijk. ALS EEN BAAS.
2:56![]()
Waarom vraag je het als je het al weet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? 15?Worry is a misuse of imagination![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
niet echt baas, wel stoerder omdat je meer weight kun pakken jatog
Nee. Is gewoon een chille form. Maakt verder niet echt uit qua resultaten denk ik.Of toch du vader?![]()
Ik weet het niet er stond namelijk een vraagteken achter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Waarom vraag je het als je het al weet?
Met een vraagteken maak je een normale zin vragend. Met andere woorden is het niet 'weten' maar 'vragen' wat ik doe.![]()
Ik zou je aandacht ergens anders aan besteden, aan trainen, eten of rusten bijv
Hoe harder je roept dat ik weg moet gaan hoe langer ik blijf
Laatste wat ik er over zegWorry is a misuse of imagination![]()
de beweging blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee. Is gewoon een chille form. Maakt verder niet echt uit qua resultaten denk ik.
Ik doe het ook zo... je moet meer gewicht pakken voor hetzelfde resultaat... maar verder boeit het kwa oefening niks.
Kan beide lijkt me zo...![]()
je kan erop wachtenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Ganzz het volgende:
bitch fight! Ik ben weer precies op tijd. *pakt popcorn walnoten![]()
![]()
Ik krijg bij die 'normale' variant snel last van mijn ellebogen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
de beweging blijft hetzelfde.
Ik doe het ook zo... je moet meer gewicht pakken voor hetzelfde resultaat... maar verder boeit het kwa oefening niks.
Kan beide lijkt me zo...Vind die chickenstyle daarom fijner. Zolang je lateral delts enzo het gewicht maar verplaatsen.
![]()
![]()
Yes. Maar mag graag het een en ander erbij doen, en soms aan het einde gewoon nog 'fuck around' tot ik echt op ben. Calf raise in de smith doe ik er ook bij nu.![]()
Waar heb ik gezegd dat je weg moest gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:06 schreef Probability het volgende:
Ik zou je aandacht ergens anders aan besteden, aan trainen, eten of rusten bijv
Hoe harder je roept dat ik weg moet gaan hoe langer ik blijf
Laatste wat ik er over zeg
Ik heb net mijn tijd besteed in de keuken. Eten maken voor morgen jeweet. En huiswerk jeweet.![]()
Die is wel lekker ook in de legpress hoe zwaar pak jij hem?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
Yes. Maar mag graag het een en ander erbij doen, en soms aan het einde gewoon nog 'fuck around' tot ik echt op ben. Calf raise in de smith doe ik er ook bij nu.![]()
Ik word steeds verslaafder aan sporten, droom er steeds vaker over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:30 schreef SunTzu het volgende:
Ik word steeds verslaafder aan sporten, droom er steeds vaker over.Ziet er goed uit. Hoeveel tijd heeft het je gekost? Afgezien van je voedings- en trainingsschema.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 27-10-2011 23:31:32 ]Feyenoord Rotterdam![]()
3 jaar begonnen als dikke pad, heb alleen niet zoveel foto's van toen omdat ik toen nooit op de foto wildequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Hoeveel tijd heeft het je gekost?![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef SunTzu het volgende:
[..]
3 jaar begonnen als dikke pad, heb alleen niet zoveel foto's van toen omdat ik toen nooit op de foto wildeAlleen ik was het tegenovergestelde.
Ook geprobeerd, maar in de smith voel ik het veel sneller branden. Deed maandag 3x20x70 kg, maar ik merk het wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die is wel lekker ook in de legpress hoe zwaar pak jij hem?Kuiten eigenlijk ongetraind.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:30 schreef SunTzu het volgende:
Ik word steeds verslaafder aan sporten, droom er steeds vaker over.not badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
Yes. Maar mag graag het een en ander erbij doen, en soms aan het einde gewoon nog 'fuck around' tot ik echt op ben. Calf raise in de smith doe ik er ook bij nu.
Rippetoe disapproves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trainingsschema eigenlijk pas sinds 2 maanden mee begonnen, setjes van 8, 6 en 4.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Hoeveel tijd heeft het je gekost? Afgezien van je voedings- en trainingsschema.
En voeding hmm geen schema ofzo, vroeger at ik misschien in de ochtend al een hamburger gewoon geen idee wat het met me deed. Nu bak ik een eitje of eet wat muesli drink een wheyshake erbij. 's avonds vaak rijst met kip of iets dergelijks.
Eet nu ook om de 2 uur ipv vroeger at ik misschien 2x per dag, in het weekend wel drinken maar niet de vreetbuien erna.![]()
Ik zat op mijn 13 t/m 15e op voetbal sindsdien zijn mijn kuiten echt groter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
Ook geprobeerd, maar in de smith voel ik het veel sneller branden. Deed maandag 3x20x70 kg, maar ik merk het wel.Kuiten eigenlijk ongetraind.
In de leg press 100 kg x...weet ik veel oneindig :p. 1x gedan in de smith weet niet meer hoeveel. Iig minder dan in de leg press.![]()
Ook maar 's een fotootje dan, superdude style in de badkamer
1.91
104kg
BF: hoog
status: bulkende
doel: rond de 100kg @ 12% ofzo![]()
Je bent nu een dikke pad?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar.Alleen ik was het tegenovergestelde.
![]()
garpje 1 liefde jwz
Of toch du vader?![]()
BF valt toch wel mee? 16-18%?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
1.91
104kg
doel: rond de 100kg @ 12% ofzo
Ja 't is richting hoog, maar niet dikke pad hoog.Confidence through competence![]()
Welk bf% hoort bij 'abs voelbaar, maar zichtbaarheid van het hele plaatje hangt sterk af van belichting'? Daar hang ik nu de hele tijd rond.dikke pecs en schouders eronder man ik zie ze welquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:51 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
1.91
104kg
doel: rond de 100kg @ 12% ofzo
nu nog een maandje jellinek voor je alcoholproblemen en je bent weer helemaal het heertje![]()
![]()
Volgens mijn elektronische weegschaal 10-12. Maar als het goed is heb jij iets grotere abs dan ik, dat zou ook wel iets uit kunnen maken voor de zichtbaarheid ervanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
Welk bf% hoort bij 'abs voelbaar, maar zichtbaarheid van het hele plaatje hangt sterk af van belichting'? Daar hang ik nu de hele tijd rond..
Finally, someone let me out of my cage![]()
12-14 dan, ik weet niet preciesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, met 10% zijn je abs ook in de donker te zien hoor.
ik kijk nu wel evenFinally, someone let me out of my cage![]()
Het is weer zover, weegschaal kapot. Dat heb je als je zon beest bent als ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage![]()
Niks nuttigs iig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat doen al die vrouwmenschen hier?![]()
Vanavond weer lekker trainen. Programma (rippetoe B + abs): squats, bent-over rows, military press, dips, side bends, reverse crunch
-
Emmer Compascuum... Daar heeft geenstijl nog eens een mooi filmpje over gemaakt. Gelukkig kunnen de locals nog terecht bij het 'hygienische fitness centrum Down under'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef Probability het volgende:
[..]
http://www.dragonsportsec.nl/
Emmer-Compascuum
(Bij Emmen)![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door star_gazer op 28-10-2011 07:58:42 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 06:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Emmer Compascuum... Daar heeft geenstijl nog eens een mooi filmpje over gemaakt.![]()
Lang leve de Randstad.
Feyenoord Rotterdam![]()
-
Ik mis snakey. De normale posts in dit topic zijn helaas op 1 hand te tellen.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
O man, wat heb ik gelachen om die brief (zie hier http://www.dragonsportsec.nl )quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zomaar iets wat ik tegenkwam. Jongens, zo gedragen jullie je toch niet?Toch?
Vooral deze zin "Het is gewoonweg niet te doen dat als men lid wordt, bij willens en wetens..."
Wat dan willens en wetens!?
Hoe kan je je klantenbestand tot 60% wanbetalers laten oplopen.
hahaha![]()
Hoorde gister ook bij mijn sportschool van een stagiair die toevallig een vriend van me is, dat ik nog het oude abbo had van tot 18 jaar oud, die ¤6 p/m goedkoper is, maar waarbij je alleen doordeweeks van 14:00 tot 18:00 mag. Bij de andere daluren abbo's mag je van 09:00 tot 17:00.
Ik kom altijd echter rond 11:00, dus ik mag dan officieel niet eens. Ze doen er echter niet moeilijk over omdat ik altijd netjes op tijd betaal, zo vaak kom, bevriend ben met het gros van het personeel, niet keihard schreeuw, niet met dumbbells gooi, m'n platters weer netjes opruim, etcGewoon hoe het hoort dus. Daarom doen ze niet moeilijk over dat ik a) buiten m'n toegestane tijden kom trainen en b) al 3 jaar geen 17 meer ben en dus een abbo heb wat ik eigenlijk niet mag hebben.
Anderzijds was er een andere guy die al voor bijna ¤400 aan betalingen achterstand had... fucking belachelijk
Of toch du vader?![]()
Ow, man dat filmpje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 06:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Emmer Compascuum... Daar heeft geenstijl nog eens een mooi filmpje over gemaakt. Gelukkig kunnen de locals nog terecht bij het 'hygienische fitness centrum Down under'![]()
![]()
Zondag een gezamenlijke training dus morgen even de zware gewichten achterwege laten maar wel mn eerste x Contrast training doen, ben benieuwdIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Klopt, ik ben 19. Maar ik bedoel dat ik prima op mijn 16e had kunnen beginnen. Had zeeën tijd, de informatie was er, maar ik had totaal geen motivatie. (gohquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog helemaal niet zo oud was?
Mijn vader is amateur bodybuilder dus die zat mij altijd te pushen om te beginnen. Eerste jaren als student zou het toch niks geweest zijn, gezien mijn drankgebruik en nachtleven. En zoveel maken die paar jaar nou ook weer niet uit.
). Ik zat liever doordeweeks tot 4 uur 's nachts te werken aan obscure programmeershit. Amper wat eten. En dan verwaarloos je jezelf snel.
Maarja, achteraf spijt is makkelijk praten.
Nu gewoon hard doen.
Oh hahaha.quote:![]()
![]()
Jonguh ben bijna 10 jaar ouder dan jij en heb vrijwel m'n hele studententijd als vetklep rondgelopen (ondanks de kennis, de motivatie en wil was er niet). Nu eindelijk het licht gezien, het is nooit te laat.
Ik weet nu al, dat als ik kinderen wil en ze eenmaal heb, dat een dergelijke levensstijl er met de paplepel ingeslagen wordt. Regelmatig dag/nachtritme, regelmatig en goed eten + begrip kweken van wat eten is voor je lichaam, en sport vanzelfsprekend maken. We mogen dan wel in de 21e eeuw leven, maar ik vertik het om mijn kinderen te verwaarlozen en dan nog proberen te compenseren met sport en speldagjes van hun school. Fuck dat, ze worden autodidacten.En shredded op hun 18e.
![]()
![]()
Met welke chick?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet nu al, dat als ik kinderen wil en ze eenmaal heb, dat een dergelijke levensstijl er met de paplepel ingeslagen wordt. Regelmatig dag/nachtritme, regelmatig en goed eten + begrip kweken van wat eten is voor je lichaam, en sport vanzelfsprekend maken. We mogen dan wel in de 21e eeuw leven, maar ik vertik het om mijn kinderen te verwaarlozen en dan nog proberen te compenseren met sport en speldagjes van hun school. Fuck dat, ze worden autodidacten.En shredded op hun 18e.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met welke chick?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik betaal ook teweinig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:57 schreef Luchtkoker het volgende:
Hoorde gister ook bij mijn sportschool van een stagiair die toevallig een vriend van me is, dat ik nog het oude abbo had van tot 18 jaar oud, die ¤6 p/m goedkoper is, maar waarbij je alleen doordeweeks van 14:00 tot 18:00 mag. Bij de andere daluren abbo's mag je van 09:00 tot 17:00.
Ik kom altijd echter rond 11:00, dus ik mag dan officieel niet eens. Ze doen er echter niet moeilijk over omdat ik altijd netjes op tijd betaal, zo vaak kom, bevriend ben met het gros van het personeel, niet keihard schreeuw, niet met dumbbells gooi, m'n platters weer netjes opruim, etcGewoon hoe het hoort dus. Daarom doen ze niet moeilijk over dat ik a) buiten m'n toegestane tijden kom trainen en b) al 3 jaar geen 17 meer ben en dus een abbo heb wat ik eigenlijk niet mag hebben.
Anderzijds was er een andere guy die al voor bijna ¤400 aan betalingen achterstand had... fucking belachelijk
Betaal 19euro per maand terwijl het eigenlijk 32 moet zijn, marja niet mijn probleem![]()
Moeten ze maar opletten![]()
1 werknemer weet het maar verraad me niet![]()
![]()
De huidige is prima geschikt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met welke chick?
[ afbeelding ]![]()
feestdagen ofzo... puur voor het gemak soms.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:50 schreef Weissman het volgende:
Zijn er mensen die af en toe een rustweek inplannen ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: