12-14 dan, ik weet niet preciesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, met 10% zijn je abs ook in de donker te zien hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Niks nuttigs iig.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat doen al die vrouwmenschen hier?
Emmer Compascuum... Daar heeft geenstijl nog eens een mooi filmpje over gemaakt. Gelukkig kunnen de locals nog terecht bij het 'hygienische fitness centrum Down under'quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef Probability het volgende:
[..]
http://www.dragonsportsec.nl/
Emmer-Compascuum
(Bij Emmen)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 06:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Emmer Compascuum... Daar heeft geenstijl nog eens een mooi filmpje over gemaakt.
O man, wat heb ik gelachen om die brief (zie hier http://www.dragonsportsec.nl )quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zomaar iets wat ik tegenkwam. Jongens, zo gedragen jullie je toch niet?Toch?
Ow, man dat filmpje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 06:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Emmer Compascuum... Daar heeft geenstijl nog eens een mooi filmpje over gemaakt. Gelukkig kunnen de locals nog terecht bij het 'hygienische fitness centrum Down under'![]()
Klopt, ik ben 19. Maar ik bedoel dat ik prima op mijn 16e had kunnen beginnen. Had zeeën tijd, de informatie was er, maar ik had totaal geen motivatie. (gohquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nog helemaal niet zo oud was?
Mijn vader is amateur bodybuilder dus die zat mij altijd te pushen om te beginnen. Eerste jaren als student zou het toch niks geweest zijn, gezien mijn drankgebruik en nachtleven. En zoveel maken die paar jaar nou ook weer niet uit.
Oh hahaha.quote:
Met welke chick?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet nu al, dat als ik kinderen wil en ze eenmaal heb, dat een dergelijke levensstijl er met de paplepel ingeslagen wordt. Regelmatig dag/nachtritme, regelmatig en goed eten + begrip kweken van wat eten is voor je lichaam, en sport vanzelfsprekend maken. We mogen dan wel in de 21e eeuw leven, maar ik vertik het om mijn kinderen te verwaarlozen en dan nog proberen te compenseren met sport en speldagjes van hun school. Fuck dat, ze worden autodidacten.En shredded op hun 18e.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met welke chick?
[ afbeelding ]
ik betaal ook teweinig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:57 schreef Luchtkoker het volgende:
Hoorde gister ook bij mijn sportschool van een stagiair die toevallig een vriend van me is, dat ik nog het oude abbo had van tot 18 jaar oud, die ¤6 p/m goedkoper is, maar waarbij je alleen doordeweeks van 14:00 tot 18:00 mag. Bij de andere daluren abbo's mag je van 09:00 tot 17:00.
Ik kom altijd echter rond 11:00, dus ik mag dan officieel niet eens. Ze doen er echter niet moeilijk over omdat ik altijd netjes op tijd betaal, zo vaak kom, bevriend ben met het gros van het personeel, niet keihard schreeuw, niet met dumbbells gooi, m'n platters weer netjes opruim, etcGewoon hoe het hoort dus. Daarom doen ze niet moeilijk over dat ik a) buiten m'n toegestane tijden kom trainen en b) al 3 jaar geen 17 meer ben en dus een abbo heb wat ik eigenlijk niet mag hebben.
Anderzijds was er een andere guy die al voor bijna ¤400 aan betalingen achterstand had... fucking belachelijk
De huidige is prima geschikt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met welke chick?
[ afbeelding ]
feestdagen ofzo... puur voor het gemak soms.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:50 schreef Weissman het volgende:
Zijn er mensen die af en toe een rustweek inplannen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |