Inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef seto het volgende:
Hij vergeet nog het belangrijkste, de schouders.
Dit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
'trainen voor een sixpack'
'niet van plan eetgewoonten aan te passen'
'want ik heb in het verleden ook al een paar keer een sixpack gehad'![]()
Jezus, wat een sneue blaag.
zoals Probability, dikke kuitenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, want boksers hebben geen rug en benen nodig![]()
![]()
Ik kreeg van kickboksen dikke kuiten, maar volgens mij is dat juist positief voor mannen.. Maar ja, Jantje Smitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:53 schreef MrNiles het volgende:
[..]
sorry...vergat de helft..
zoals Probability al zei, dikke kuiten
beter?
Doe gewoon 3x per week full body. Doen wij mannen ook, en nee je zult er niet massieve spieren van krijgen want daar hebben vrouwen te weinig testosteron voor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:50 schreef IrCute het volgende:
Ja nog een wijf hierzo.
http://www.bodybuilding.c(...)39-fat-loss/training is dit wat? Of kan ik beter zelf een schema maken? Doel is dus om zo'n 6 kilo af te vallen en lekker strak te worden
Qua cardio wil ik HIIT gaan doen.
Daar ben ik ook niet bang voorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:59 schreef seto het volgende:
[..]
Doe gewoon 3x per week full body. Doen wij mannen ook, en nee je zult er niet massieve spieren van krijgen want daar hebben vrouwen te weinig testosteron voor.
Nou als je daarbij grote tieten hebt ben je al voor de helft binnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voorVolgens mij ben ik ook gewoon een keiharde ecto.
Het is ook gewoon 'n kwestie van beginnen en uitproberen wat voor jezelf het beste werkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die heb ik ja, incl peertje of zandloper lichaam, welke ik ben, ben ik nog niet helemaal over uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou als je daarbij grote tieten hebt ben je al voor de helft binnen.
Bij welk schema staat dat niet aangegeven dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:05 schreef rapelsen het volgende:
Er staat precies wat je elke dag moet doen, ideaal.
Heb je ook vakantiefoto's?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:57 schreef Ganzz het volgende:
Ohh noes, nog meer vrouwen, binnenkort maar intakes doen hiero
Wat een vertoning inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
sixpack en biceps tog, egte bokserlijf
Ja, die bekeek ik toevallig gisteren en toen realiseerde ik mij dat ik een biggetje begin te worden. En ik ben net gedumpt, dus nu depressief en zoek ik afleidingquote:
Okquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
Haha het biggetje is gedumpt. Shutup and squat.
Dit is ook de reden waarom het sommige mensen lukt om een redelijk goed fysiek te krijgen / laag vetpercentage te krijgen zonder te snappen waar ze mee bezig zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:07 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, die bekeek ik toevallig gisteren en toen realiseerde ik mij dat ik een biggetje begin te worden. En ik ben net gedumpt, dus nu depressief en zoek ik afleiding![]()
Hier een foto van de laatste BB meet:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:36 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dus jullie zijn zulke types?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
neuh...gin last vanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat wanneer je alleen bent, je VET STOERE muziek aanzet en je voor de spiegel gaat staan geilen op jezelf, en je je indenkt waar je nu zou staan, als je 3 jaar eerder begonnen was?
Nee, dat gaat wel erg ver met op jezelf geilen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat wanneer je alleen bent, je VET STOERE muziek aanzet en je voor de spiegel gaat staan geilen op jezelf, en je je indenkt waar je nu zou staan, als je 3 jaar eerder begonnen was?
Yeah buddy.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:36 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dus jullie zijn zulke types?
Ik ben het voor de 2e keer met je eensquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
Serieus, met al die beschikbare informatie en motivatie, man man man, ik zou het zo graag eerder hebben gezien. Tot iets meer dan een halfjaar geleden zag ik bodybuilding altijd als een domme sport voor domme mensen, waar je keihard moest werken met saaie dingen en dat het alleen weggelegd was voor mensen die sowieso al een atletische bouw hadden. Nu ben ik erachter dat het juist een van de mooiste levenslessen is, je krijgt wat je erin stopt en niets gaat vanzelf. En alle wetenschap en theorie erachter is juist iets wat mij als semi-geek zo fascineert, en een van de grootste raakvlakken die ik ermee heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
Ik dacht dat jij nog helemaal niet zo oud wasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:35 schreef Panzermaus het volgende:
Serieus, met al die beschikbare informatie en motivatie, man man man, ik zou het zo graag eerder hebben gezien. Tot iets meer dan een halfjaar geleden zag ik bodybuilding altijd als een domme sport voor domme mensen, waar je keihard moest werken met saaie dingen en dat het alleen weggelegd was voor mensen die sowieso al een atletische bouw hadden. Nu ben ik erachter dat het juist een van de mooiste levenslessen is, je krijgt wat je erin stopt en niets gaat vanzelf. En alle wetenschap en theorie erachter is juist iets wat mij als semi-geek zo fascineert, en een van de grootste raakvlakken die ik ermee heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |