als ik kurkdroog moet worden voor wedstrijd pak ik gewoon saunatje 3 keer per dagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:02 schreef 16meter het volgende:
droogtrainen jwt
ik doe dan 7x28, works wonders
lekker licht gewicht en helemaal volpompen
ziet er aardig ziek uit.. respect.quote:
beetje clen en dan de sauna inquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ik kurkdroog moet worden voor wedstrijd pak ik gewoon saunatje 3 keer per dag
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
ziet er aardig ziek uit.. respect.
[..]
beetje clen en dan de sauna in
Zyzz? Ben jij dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
ziet er aardig ziek uit.. respect.
[..]
beetje clen en dan de sauna in
Dan ga je in de niet zo hete saunaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef 16meter het volgende:
Nee, maar ben bang dat ik dan een harstilstand ofzo krijg. Door die hitte weet je wel.
heeft het topic 'gezond en slank' je niet de gewenste resultaten gegeven?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan ga je in de niet zo hete saunaDie zijn er ook..
Ben nu gezond en slank dus op naar het bodybuilden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Kroc het volgende:
[..]
heeft het topic 'gezond en slank' je niet de gewenste resultaten gegeven?
Check ook mijn post in het vorige topic.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Zal het noteren.
Weet nu alleen niet meer welke oefeningen serieus zijn en welke niet
Ga gewoon fatsoenlijk trainen en eten en kom dan nog eens terug.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef Kroc het volgende:
vinden jullie bw squats dom en nutteloos?
jij vindt jezelf wel cool hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga gewoon fatsoenlijk trainen en eten en kom dan nog eens terug.
Doe ik!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Check ook mijn post in het vorige topic.
het was een trollpost, sorry dat je het niet doorhadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef CarbonC het volgende:
Als je hier al een tijdje post maar nog nooit gesquat hebt, vind ik dat ik je daar wel even op mag wijzen, ja.
Captain obvious.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Kroc het volgende:
[..]
het was een trollpost, sorry dat je het niet doorhad
Ik val al om als ik naar zo'n snatch kijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:51 schreef seto het volgende:
Zou weleens willen snatchen, maar dan wel met iemand die het mij kan leren.
stabilisatie is voornamelijk de oh squatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik val al om als ik naar zo'n snatch kijk
Als ik ze lekker diep pak draai ik mijn voeten iets naar buiten, zoals bij sumo squats. Met hack squats recht naar voren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:00 schreef Stereotomy het volgende:
Coole site!
Ik lees vaak dat de 'tenen recht naar voren moeten staan' bij een squat. Soms lees ik ook dat de tenen wel iets naar buiten mogen staan, als dat bij normaal lopen ook het geval is bij jezelf.
Persoonlijk lijkt het tweede me logischer. Is iemand hier van mening dat je tenen bij een squat loodrecht evenwijdig naar voren moeten staan? Ook als je torsiekrachten op je knie krijgt?
ja, hebben meerdere al gedaanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Kennen jullie deze al?
http://www.funwitzki.com/(...)fat-before-and-afte/
Vind iets meer vet eraan toch mooier bij vrouwen. Rondingen ftw.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:28 schreef Probability het volgende:
Vind dit wel indrukwekkend, van uitgemergeld dun naar een heel mooi figuur door krachttraining:
http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspics
Wel een bewijs dat je door trainen inderdaad billen kan kwekenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind iets meer vet eraan toch mooier bij vrouwen. Rondingen ftw.
Dit. Maar zo vind ik het ook goed, zolang het niet ten koste gaat van de billen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind iets meer vet eraan toch mooier bij vrouwen. Rondingen ftw.
Ik heb al billen voordat ik bodybuilde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Wel een bewijs dat je door trainen inderdaad billen kan kweken
Laat mij nou in die waanquote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb al billen voordat ik bodybuilde.
zou wat zijn, als je geen billen hebt... ziet er wel apart uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb al billen voordat ik bodybuilde.
Hot!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:28 schreef Probability het volgende:
Vind dit wel indrukwekkend, van uitgemergeld dun naar een heel mooi figuur door krachttraining:
would def hit. hard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:28 schreef Probability het volgende:
Komt ook door die anorexia he.. Stond net op de weegschaal en mijn BF is 22%, maar dat schijnt niet zo betrouwbaar te zijn?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
would def hit. hard.
BF mag wel wat hoger, 10% voor een vrouw is gewoon veel te laag.
Voor een vrouw was dat prima toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Komt ook door die anorexia he.. Stond net op de weegschaal en mijn BF is 22%, maar dat schijnt niet zo betrouwbaar te zijn?
130 kg squat @ vrouw en 50 kg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 01:28 schreef Probability het volgende:
Toen ik bij F4F zat was er 1 yogachick die was echt gruwelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Bij de F4F zijn er vrij veel vrouwen..
bij mijn andere gym ben ik 1 van de 5
Borstkas, biceps, triceps. Want ik wil echt een bokslijf.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:49 schreef seto het volgende:
Jan Smit werkt aan strak lijf voor boksfilm
Ja, want boksers hebben geen rug en benen nodigquote:"Borstkas, biceps, triceps. Want ik wil echt een bokslijf."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |