als ik kurkdroog moet worden voor wedstrijd pak ik gewoon saunatje 3 keer per dagquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:02 schreef 16meter het volgende:
droogtrainen jwt
ik doe dan 7x28, works wonders
lekker licht gewicht en helemaal volpompen
ziet er aardig ziek uit.. respect.quote:
beetje clen en dan de sauna inquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als ik kurkdroog moet worden voor wedstrijd pak ik gewoon saunatje 3 keer per dag
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
ziet er aardig ziek uit.. respect.
[..]
beetje clen en dan de sauna in
Zyzz? Ben jij dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
ziet er aardig ziek uit.. respect.
[..]
beetje clen en dan de sauna in
Dan ga je in de niet zo hete saunaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:22 schreef 16meter het volgende:
Nee, maar ben bang dat ik dan een harstilstand ofzo krijg. Door die hitte weet je wel.
heeft het topic 'gezond en slank' je niet de gewenste resultaten gegeven?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan ga je in de niet zo hete saunaDie zijn er ook..
Ben nu gezond en slank dus op naar het bodybuilden!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef Kroc het volgende:
[..]
heeft het topic 'gezond en slank' je niet de gewenste resultaten gegeven?
Check ook mijn post in het vorige topic.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Zal het noteren.
Weet nu alleen niet meer welke oefeningen serieus zijn en welke niet
Ga gewoon fatsoenlijk trainen en eten en kom dan nog eens terug.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:44 schreef Kroc het volgende:
vinden jullie bw squats dom en nutteloos?
jij vindt jezelf wel cool hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga gewoon fatsoenlijk trainen en eten en kom dan nog eens terug.
Doe ik!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Check ook mijn post in het vorige topic.
het was een trollpost, sorry dat je het niet doorhadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef CarbonC het volgende:
Als je hier al een tijdje post maar nog nooit gesquat hebt, vind ik dat ik je daar wel even op mag wijzen, ja.
Captain obvious.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Kroc het volgende:
[..]
het was een trollpost, sorry dat je het niet doorhad
Ik val al om als ik naar zo'n snatch kijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:51 schreef seto het volgende:
Zou weleens willen snatchen, maar dan wel met iemand die het mij kan leren.
stabilisatie is voornamelijk de oh squatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik val al om als ik naar zo'n snatch kijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |