SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.![]()
(Dubbel) uitroep teken is jammer. Tevens topic kaper omdat kroc.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:56 schreef DjMark het volgende:
[..]
onder andere dat de bewegingsbaan bij de barbell variant anders is, omdat je hoofd in de weg zit.Ik zei al dat ik dat verschil dus snapte, ik vroeg om andere.
Of toch du vader?![]()
Met barbell kan je wat meer gewicht verzetten omdat het je delts wat meer isoleert (dus geven veel mensen dit de voorkeur). Met dumbbells heb je meer stabilizers nodig dus kan je minder gewicht verplaatsen, maar is IMO wel de way to go.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:23 schreef Luchtkoker het volgende:
(Dubbel) uitroep teken is jammer. Tevens topic kaper omdat kroc.
[..]Ik zei al dat ik dat verschil dus snapte, ik vroeg om andere.
![]()
veel momentum uiteindelijk en minder energie verbruikendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:33 schreef H1N1 het volgende:
Wat is dat met die kipping pull ups? N grap of is het echt zwaar.![]()
Gatver, vandaag wéér iemand op z'n plaat zien gaan, met cleanen deze keer, náást een powerrackDe beheerder was dus ook behoorlijk link op die gast (die niks mankeerde goddank) en die gast zelf was half in shock.
![]()
Wees verstandig mensen, doe je ding in een powerrack.
Confidence through competence![]()
Yep, en imho (maar ik sta hier vrij alleen in geloof ik) hebben daarom machines ook best een plek in je workout, wanneer je echt spieren geisoleerd wil trainen zonder om je stabilizers te bekommeren. Misschien om jezelf een week of twee weken over een plateau heen te tillen, om dan weer terug naar een dumbbel of barbell te gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:30 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Met barbell kan je wat meer gewicht verzetten omdat het je delts wat meer isoleert (dus geven veel mensen dit de voorkeur). Met dumbbells heb je meer stabilizers nodig dus kan je minder gewicht verplaatsen, maar is IMO wel de way to go.
Ik hou niet zo van dogma's ('het is slecht, punt uit') maar kijk liever wáárom iets slecht is, en of er uitzondering mogelijk is die de regel bevestigt.Confidence through competence![]()
Sorry, dan ben ik in de war met de benaming. Hoe heet specifiek stukje na het cleanen wat uitmondt in een press? Dat was die gast aan het oefenen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef seto het volgende:
Maar....... cleans doe je niet in een power rack.Confidence through competence![]()
maar wat betreft de kipping pullups.
Wat is nutteloos?
Zo kan je een pushpress ook als cheat vorm van de mp zien of de highpull de cheat vorm van de upright row.
Betreft functionaliteit hebben kipping pullups best hun plaats lijkt me![]()
De jerkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, dan ben ik in de war met de benaming. Hoe heet specifiek stukje na het cleanen wat uitmondt in een press? Dat was die gast aan het oefenen.En dat kan je inderdaad beter oefenen met box jerks of in een power rack ja.
![]()
Grappig, die gast van Obese in de laatste aflevering, Alexander zit ook op FOK! onder de naam mrfatmen en heeft ook gereageerd in het Obese topic. Ook backup stories.If not now, then when.![]()
laatste keer dat ik ompleurde was met een iets te ijverig gewicht met overhead lunges, maar dit doe ik ook het liefste buiten in het gras ofzo![]()
Vraagje:
Ik was vandaag hyperextensions aan het doen op de roman chair. Volgens jullie kennis, mag je méér dan 180 graden strekken, of is dit nu slecht voor je onderrug (lijkt logisch)? Ik weet dat je bijvoorbeeld bij het deadliften niet mag overstrekken, maar de oefening heet wel hyperextensions.
Op dit gifje doet de man maar 180 graden.Confidence through competence![]()
Ik vorige week bijna, bij mn eerste set squat bij het zakken besloot ik ineens om naar beneden te kijken om te zien of ik mn voeten goed had staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:52 schreef Kroc het volgende:
laatste keer dat ik ompleurde was met een iets te ijverig gewicht met overhead lunges, maar dit doe ik ook het liefste buiten in het gras ofzo. Domste actie ooit.
![]()
Zelfs op die site zie ik nog Christopher Leequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Grr.
http://www.exrx.net/Weigh(...)erextensionHead.htmlDaarom ga ik altijd voor een spiegel staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:15 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik vorige week bijna, bij mn eerste set squat bij het zakken besloot ik ineens om naar beneden te kijken om te zien of ik mn voeten goed had staan. Domste actie ooit.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
voor een spiegel? Ik vind dat alleen maar afleidend, liefste doe ik zelfs mijn ogen dicht wanneer ik voor max kracht ga trainen![]()
Ik ben pas ruim een half jaar bezig dus zover ben ik nog nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:20 schreef Kroc het volgende:
voor een spiegel? Ik vind dat alleen maar afleidend, liefste doe ik zelfs mijn ogen dicht wanneer ik voor max kracht ga trainen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Zelfs op die site zie ik nog Christopher Lee
Confidence through competence![]()
Moet je even refreshen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Zelfs op die site zie ik nog Christopher Lee![]()
Verder strekken dan die man doet zou ik niet doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Grr.
http://www.exrx.net/Weigh(...)erextensionHead.html![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: