Inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:26 schreef seto het volgende:
Hij vergeet nog het belangrijkste, de schouders.
Dit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
'trainen voor een sixpack'
'niet van plan eetgewoonten aan te passen'
'want ik heb in het verleden ook al een paar keer een sixpack gehad'![]()
Jezus, wat een sneue blaag.
zoals Probability, dikke kuitenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:23 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, want boksers hebben geen rug en benen nodig![]()
![]()
Ik kreeg van kickboksen dikke kuiten, maar volgens mij is dat juist positief voor mannen.. Maar ja, Jantje Smitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:53 schreef MrNiles het volgende:
[..]
sorry...vergat de helft..
zoals Probability al zei, dikke kuiten
beter?
Doe gewoon 3x per week full body. Doen wij mannen ook, en nee je zult er niet massieve spieren van krijgen want daar hebben vrouwen te weinig testosteron voor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:50 schreef IrCute het volgende:
Ja nog een wijf hierzo.
http://www.bodybuilding.c(...)39-fat-loss/training is dit wat? Of kan ik beter zelf een schema maken? Doel is dus om zo'n 6 kilo af te vallen en lekker strak te worden
Qua cardio wil ik HIIT gaan doen.
Daar ben ik ook niet bang voorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:59 schreef seto het volgende:
[..]
Doe gewoon 3x per week full body. Doen wij mannen ook, en nee je zult er niet massieve spieren van krijgen want daar hebben vrouwen te weinig testosteron voor.
Nou als je daarbij grote tieten hebt ben je al voor de helft binnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet bang voorVolgens mij ben ik ook gewoon een keiharde ecto.
Het is ook gewoon 'n kwestie van beginnen en uitproberen wat voor jezelf het beste werkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Die heb ik ja, incl peertje of zandloper lichaam, welke ik ben, ben ik nog niet helemaal over uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou als je daarbij grote tieten hebt ben je al voor de helft binnen.
Bij welk schema staat dat niet aangegeven dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:05 schreef rapelsen het volgende:
Er staat precies wat je elke dag moet doen, ideaal.
Heb je ook vakantiefoto's?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:02 schreef IrCute het volgende:
[..]
Goed idee.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:57 schreef Ganzz het volgende:
Ohh noes, nog meer vrouwen, binnenkort maar intakes doen hiero
Wat een vertoning inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
sixpack en biceps tog, egte bokserlijf
Ja, die bekeek ik toevallig gisteren en toen realiseerde ik mij dat ik een biggetje begin te worden. En ik ben net gedumpt, dus nu depressief en zoek ik afleidingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |