fixed.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mooi dat dit topic ook uit 80% onzin bestaat.
Ik zal wel heel pervers zijn, maar ik las 'spuiten' ipv squatten.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:16 schreef Asgard het volgende:
GVD ik kan al 3 weken niet squatten vanwege last van m'n knie.
niet squirten?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik zal wel heel pervers zijn, maar ik las 'spuiten' ipv squatten.
Ach meisje toch.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:16 schreef Asgard het volgende:
GVD ik kan al 3 weken niet squatten vanwege last van m'n knie.
Sowieso geen squats doen, ouderwets, superslecht voor je knieën en ook levensgevaarlijk. Ik ken iemand die al 6 jaar squatte en nu is hij omgekomen bij een auto ongeluk. Zo zie je maar weer. De leg press is veel beter, dan kun je minstens twee keer zoveel gewicht doen. En het ziet er niet zo gay uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ach meisje toch.
Dan moet je maar niet zoveel gewicht op die knieën knallen.
Gastquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso geen squats doen, ouderwets, superslecht voor je knieën en ook levensgevaarlijk. Ik ken iemand die al 6 jaar squatte en nu is hij omgekomen bij een auto ongeluk. Zo zie je maar weer. De leg press is veel beter, dan kun je minstens twee keer zoveel gewicht doen. En het ziet er niet zo gay uit.
Nou, ik was dus met Diabox aan het trainen en wij hoorden van een 50+'er bij m'n sportschool, die overigens vroeger vuilnisman was en dus zware lading moest tillen etc dus hij zal het sowieso weten, dat je niet meer dan 50kg moet legpressen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso geen squats doen, ouderwets, superslecht voor je knieën en ook levensgevaarlijk. Ik ken iemand die al 6 jaar squatte en nu is hij omgekomen bij een auto ongeluk. Zo zie je maar weer. De leg press is veel beter, dan kun je minstens twee keer zoveel gewicht doen. En het ziet er niet zo gay uit.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:14 schreef Panzermaus het volgende:
En het ging net zo goed. Vrouwen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb van die grip pads van XXL, kosten echt letterlijk ¤2 en ze gaan echt verrassend lang meequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:30 schreef 16meter het volgende:
straps en belt binnen gekregen van XXL nutrition, kwaliteit is heel aardig voor dat geld.
Provisorisch een kettingkje aan de belt vastgemaakt dat ik nog had liggen = extragratis dipping belt.
Duidelijk. Heb er nooit last van, maar kan me voorstellen dat die dingen kunnen helpen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:43 schreef Luchtkoker het volgende:
Op biceps/rug dag, meerdere oefeningen waarbij ik op een gegeven moment grip pads wel nodig heb. Voornamelijk bij deze grip:
[ afbeelding ]
Die gebruik ik voor een aantal oefeningen, maar dat grip reliëf doet op een gegeven moment echt fucking veel pijn aan je handen als je een beetje hard knijpt voor goede grip. Low rows, close grip cable pulldown, etc. Daar zijn die pads echt nodig bij mij, anders gaat m'n eelt zoveel pijn doen dat ik daarna niet meer fatsoenlijk een dumbbell kan vastpakken.
In principe probeer ik te vermijden ze te gebruiken om eelt te kweken, maar als het verhindert dat ik überhaupt m'n verdere oefeningen degelijk kan afmaken door te pijnlijke handen, dan tja...
Zomaar iets wat ik tegenkwam. Jongens, zo gedragen jullie je toch niet?quote:Laatste bericht:
Helaas is onze time out.. een definitieve keuze geworden en heeft het dorp weer een bedrijf minder. Iedereen die de sportschool een warm hart toe droeg... en nog draagt, bedankt. Ook de sporters, die het mee moesten maken hoe mededorpelingen zich in de sportschool gedroegen (lees misdroegen) omdat men weigerde de achterstanden te voldoen. Onze excuses ervoor, dat jullie hiervan de dupe zijn geworden. Het is gewoonweg niet te doen dat als men lid wordt, bij willens en wetens... dat leden hun eigen regels hanteren. Ramen ingooien.. bedreigen enz. Roddelen over dingen die niet waar zijn.... dit meestal door mensen die bij de incassobureau onder gebracht waren (rond de 60% had een achterstand van betaling). Zo zijn er meer dingen en willen we er niet verder op in gaan. Aan allen die in positieve zin bij hebben gedragen.... bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |