das wel raar ja, verschillende oefening, verschillende spiergroep maar alsnog ander gewicht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik dip 105kg en doe lateral raises met 12, fucking raar man :S:S:S
Zonder gewicht een paar minuten met je armen rondjes draaien is ook best killingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe langer je armen zijn, des te zwaarder lateral raises worden. Of je moet ze chickenstyle doen.
Nee deed ik toen ik nog een kleine gup was bij de judoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef seto het volgende:
Dat doe je zeker bij de warming up? Moest ik ook altijd bij boksen.
Bedoel je met chicken style gebogen armen? Zyzz style? Zo doe ik ze namelijk. ALS EEN BAAS.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:40 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe langer je armen zijn, des te zwaarder lateral raises worden. Of je moet ze chickenstyle doen.
Wat doen al die vrouwmenschen hier?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:21 schreef Weissman het volgende:
Dit topic was vrouwonvriendelijk, kunnen jullie het graag ook zo houden ?
Baasquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Bedoel je met chicken style gebogen armen? Zyzz style? Zo doe ik ze namelijk. ALS EEN BAAS.
2:56
Mannen van hun true purpose afhouden, zoals alle vrouwen dat doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat doen al die vrouwmenschen hier?
Ik zou maar eens een dagboekje bijhouden en dat in een keer posten ipv elke keer je gedachtes in aparte posts neer te pleuren hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Probability het volgende:
Ik hoop dat ik morgen nog weet welke oefeningen wat isNou ja anders vraag ik het, heb het opgeschreven
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou maar eens een dagboekje bijhouden en dat in een keer posten ipv elke keer je gedachtes in aparte posts neer te pleuren hier.
niet echt baas, zijn form met die oefening is best gaar, maar staat wel stoerder omdat je zo weer weight kunt pakken jatog come at me brahquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Bedoel je met chicken style gebogen armen? Zyzz style? Zo doe ik ze namelijk. ALS EEN BAAS.
2:56
Waarom vraag je het als je het al weet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? 15?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
niet echt baas, wel stoerder omdat je meer weight kun pakken jatog
Ik weet het niet er stond namelijk een vraagteken achter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Waarom vraag je het als je het al weet?
de beweging blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee. Is gewoon een chille form. Maakt verder niet echt uit qua resultaten denk ik.
je kan erop wachtenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef Ganzz het volgende:
bitch fight! Ik ben weer precies op tijd. *pakt popcorn walnoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |