Dan kijken we AA even lief aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:21 schreef WheeleE het volgende:
Ja ho es effe. Morgen klopt die hele topictitel niet meer hoor!
Kunnen we best proberenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:34 schreef Barretje80 het volgende:
of we moeten het topic vandaag even vol spammen
je hebt vandaag toch betere dingen te doen??quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is t zekerDenk eigenlijk niet dat t gaat lukken
Daarom gaat t ook niet lukkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
je hebt vandaag toch betere dingen te doen??
we kunnen een beginnetje maken, ik zit aan mijn bami ontbijt met veel pepers!! Heerlijkquote:
Oeh nice! Maar bami als ontbijt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:10 schreef Marvelous het volgende:
[..]
we kunnen een beginnetje maken, ik zit aan mijn bami ontbijt met veel pepers!! Heerlijk
Ja, sorry... Ik volg mijn meisje d`r cultuur...quote:
Dat is helemaal niet slechtquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:14 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, sorry... Ik volg mijn meisje d`r cultuur...
English breakfastquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:17 schreef WheeleE het volgende:
Bami-ontbijt? Dat klinkt nog erger dan een english breakfast
quote:
Hah, nou, dan hoef ik juist heel weinigquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar na een topavondje is zo'n ontbijt wel welkom hoor
Die heeft denk een katerquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hah, nou, dan hoef ik juist heel weinig
Waar is die vent van je eigenlijk? Weer aan het studeren?
Hij is/was voetbal aan t kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hah, nou, dan hoef ik juist heel weinig
Waar is die vent van je eigenlijk? Weer aan het studeren?
Ik..denk dat een croissantje altijd ongezonder isquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:23 schreef Marvelous het volgende:
Ik vraag mij af wat ongezonder is... Een Croussantje, of Bami met veel groenten er verse producten er in!?
Kan heel makkelijk leren leven met dat laatste, en is gezonder als mijn alternatief voor het ontbijt!
Meergranencroissants smaken niet echt geloof ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik..denk dat een croissantje altijd ongezonder is
Ieuw..nog nooit geprobeerd..ook geen zin inquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Meergranencroissants smaken niet echt geloof ik.
Sowieso zijn croissants niet lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Meergranencroissants smaken niet echt geloof ik.
Ben je al ontbrakt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sowieso zijn croissants niet lekker
Voor zover dat kan wel jaquote:
Haiquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Zondag = bRakdag
Appelkruimeltaart staat in de oven
Ik heb gewandeld, van de voordeur naar de Albert Heijn en terug.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:48 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft vandaag zelfs nog een beetje uitgewaait op het strand.. ook al was er weinig wind
Da's nog net geen marathonquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb gewandeld, van de voordeur naar de Albert Heijn en terug.
Ik wilde wel, maar mijn gezelschap niet.quote:
op 255 posts naquote:
mweh de tram had je wel gehaaldquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:00 schreef GotC het volgende:
Bwuh..trein gemist, bus gemist..en ineens ben je dan 2 uur onderweg
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:03 schreef YUR het volgende:
Een ICT-bedrijf waarvan het netwerk stuk is, is nooit grappig
Als je hebt staan, gewoon doen.. na 1 januari zijn ze wegquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE heeft een dipdag.
Er komt echt heel weinig uit mijn handen. Lijkt wel alsof ik maar niet goed wakker wil worden. Duf als een konijn.
Misschien maar een overuurtje opnemen vanmiddag
Ik hebnog anderhalve dag aan meer-/overuren staan. Ik wil er wel zuinig mee zijn, want ik heb daarnaast nog maar 5 uur verlof over voor de rest van het jaar. Dat kan ik nog wel goed gebruiken voor diverse afspraken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als je hebt staan, gewoon doen.. na 1 januari zijn ze weg
Ik kom je nu achterna. Aan de kant!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 06:08 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen
Over paar minuutjes weg..kijken of ik geen file tegenkom.
Jij ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 06:09 schreef WheeleE het volgende:
Drie hele posts gisteren, toe maar!
Succes vandaag GotC
Awww. Arme knulquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:55 schreef YUR het volgende:
Ik wil niet meer in een flat wonen. Buren die de hele dag boren als je ziek thuis bent
Da's de A4quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef GotC het volgende:
Hahah tip: ga niet richting a12 via de stoplichten vh wateringse veld![]()
Had je dat niet eerder kunnn zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef GotC het volgende:
Hahah tip: ga niet richting a12 via de stoplichten vh wateringse veld![]()
De stoplichten bleven op rood staan en niemand durfde door te rijden vanwege de flitspalenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:48 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnn zeggen?
Ik ben helemaal doorgereden tot afslag Den Hoorn, omgekeerd en vervolgens afslag Rijswijk genomen.
Wat was er gebeurd?
Ik pas op, maar ik heb nog geen ogen in mijn achterhoofd. En echt meer dan blaffen en een btje springen doet ze niet. Als ik nou een grote gevaarlijk pitbull had zou ik zeggen Ja dat kan heel angstig zijn als dat achter je aan rent...maar dit:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Oppassen met je hond gewoon, hij doet niks, nee en als ie wat doet is het te laat
Omg dat meen je!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
afgelopen zondag een dierbare verloren aan een hartstilstand. Komende maandag zijn begravenis.... Is zojuist zijn broer met spoed opgenomen in dezelfde kamer als zijn broer. Aorta gescheurd en kans op overleven is nihil
Vecht nu voor zijn leven..... Blijft die familie dan niks bespaard.... Godver
Schoppen is natuurlijk not done, maar ik begrijp de frustratie van de hardloper misschien wel. Als ik zelf hardloop en er gaat een hond meelopen doen ze dat vaak erg vlak bij me. Je hebt als loper dan niet de ruimte om op je gemak door te lopen. En als ze al niet heel dicht bij je loopt gaat je concentratie naar het opletten op de hond en niet meer naar het lopen. En stoppen zit al helemaal niet in je systeem op zo'n moment. Je zit midden in een training.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Net ff lichtelijk uit mn plaat gegaan tegen een hardloper.
Ik was op het strand en 's avonds in het donker is het raar en vreemd als er ineens iemand hijgend op je af komt rennen voor die honden, dus ik riep ze al de hele tijd bij me als ik een hardloper ontwaarde in het donker......tot er dus op een gegeven moment één van achter aan komt rennen. Lex blaffen als een gek. Ik de honden roepen en proberen de aanstichter, Lex, vast te pakken. Die man huppelt weer iets door, Lex dus ook, en hij maakt schopbewegingen naar d'r. Dus ik zeg: je hoeft d'r niet te schoppen, ze doet niets, ze blaft alleen maar. Toen probeerde ie weer verder te rennen, maar ja Lex gaat dan gewoon vrolijk meerennen en blaffen (is natuurlijk ook een leuk spelletje). Gast helemaal pissed: Moet ik m soms doodschoppen!!
Ja, dat is dus net een verkeerde tactiek bij mij. Dus ik ging lichtelijk uit mn plaat en dat ie dan maar flink hard moest doorrennen als ie dat flikte want dan kwam ik dus echt achter m aan.
Echt daar kan ik me zo kwaad om maken. Doe al mn best om d'r te kalmeren en dan gaat ie ook nog eens lopen dreigen. Terwijl als ie gewoon ff 2 tellen stil blijft staan, ik die hond beet kan pakken is er niets aan de hand. Kan hij weer vrolijk door en dan hou ik Lex ff bij me tot ie uit het zicht is.
Wat een bizar toevalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
afgelopen zondag een dierbare verloren aan een hartstilstand. Komende maandag zijn begravenis.... Is zojuist zijn broer met spoed opgenomen in dezelfde kamer als zijn broer. Aorta gescheurd en kans op overleven is nihil
Vecht nu voor zijn leven..... Blijft die familie dan niks bespaard.... Godver
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 06:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Omg dat meen je!. Dat is echt ongelofelijk.. sterkte voor jullie en de familie van
quote:
Thanksquote:
Klopt ja, maar het 'vervelende' is dat hondenbezitters natuurlijk wel altijd precies weten wat uitrengebied is en wat niet. Terwijl niet-hondenbezitters daar helemaal niet op letten. Zelfs als je bang bent voor honden is het geen doen om daar altijd maar op te letten en regelmatig is het ook nog eens slecht aangegeven (sprak zij uit ervaringquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Sterkte AA! Lijkt me ook van de andere familie erg moeilijk om precies op dezelfde locatie te zijn waar je net iemand hebt verloren en weer een kritiek geval hebt.
@MissMSX Weet je wat ook leuk is....mensen die bang zijn voor honden en die dan een heerlijke boswandeling gaan maken in een uitrengebiedHeb ik nu ook al verschillende keren meegemaakt in het bos...en echt die honden voelen dat zo goed aan en moeten dan natuurlijk even gaan snuffelen bij die mensen.
Wat afschuwelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks![]()
Hij is gister 8 uur lang geopereerd. Bleek dat de binnenste laag van de aorta gescheurd was (ofzo) en de buitenste laag nog intact was maar op springen stond (en dan is het over). Bloeddruk mag absoluut niet stijgen want dan is het over en uit, ze kunnen niet alles herstellen. Hij wordt wel kunstmatig in slaap gehouden nu.
Bizar gewoon, zelfde ziekenhuis, zelfde kamer, zelfde EHBO arts, zelfde behandelende operatie personeel. Zelfs het personeel stond met de mond open en kon het niet geloven. Ben er tot 6 uur vanochtend bij geweest met de familie.
Zo nog even 2 uurtjes werken en dan naar het rouwcentrum om afscheid te nemen van zijn broer
Hij is geopereerd afgelopen nacht tot 7 uur in de ochtend. Hij is wel eind van de middag wakker geworden en lijkt er goed uitgekomen te zijn. Die scheur kunnen ze in ieder geval niet repareren. Bij zo'n operatie is de slagingskans minder dan 5 procent en dus 95 procent kans dat ie op de tafel overlijdt. Nu is het een kwestie van zijn bloeddruk laag houden want het is eigenlijk een wandelende tijdbom, zodra bloeddruk omhoog gaat is het over.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat afschuwelijk
Hoe staat het er nu voor? Kunnen ze ueberhaupt nog wat voor hem doen?
* YUR moet zich inhouden om geen opmerkingen te maken over die beurse reet, kramp in je armen en handen en rauwe keelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:58 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE komt ook even hallo zeggen
"Hallo"
Gisteren met de afdeling wezen karten en lasergamen. Onwijs tof, maar wel slopend. Beurse reet, kramp in mn armen en handen en een rauwe keel. Maar oh wat was het gezellig![]()
Vandaag is het erg rustig op kantoor...de mensen die er nog zijn zitten overwegend stil achter hun bureau, ik ben niet de enige met spierpijn.
Ja die had ik kunnen verwachten he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:43 schreef YUR het volgende:
[..]
* YUR moet zich inhouden om geen opmerkingen te maken over die beurse reet, kramp in je armen en handen en rauwe keel
Wat een strafquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja die had ik kunnen verwachten he.
Om het nog erger te maken: het lasergamen was in een donkere kelder met blacklight, allemaal verstophoekjes en heel veel zwetende mensen, overwegend mannen
Wat zij zei.quote:
Gewoon proberenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:30 schreef nectarientje het volgende:
Niet? Wat jammer nou! Lijkt me wel zalig knus.
Morgen mn neger eens lief aankijken om het te proberen
Kijk, aan dat soort info heb ik wat! Vandaar ook dat ik het morgen pas ga voorstellen. Hij heeft vanavond een feestje van z'n nieuwe werk dus ik heb geen idee in welke toestand hij hier vannacht aan gaat komen (of ja, dat heb ik eigenlijk welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:38 schreef YUR het volgende:
En het is een aanrader om dan alsnog de goede kant op te vallen
Dronken met een blonde vrouw met grote jopen in zijn kielzog?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kijk, aan dat soort info heb ik wat! Vandaar ook dat ik het morgen pas ga voorstellen. Hij heeft vanavond een feestje van z'n nieuwe werk dus ik heb geen idee in welke toestand hij hier vannacht aan gaat komen (of ja, dat heb ik eigenlijk wel)
Sounds good to me.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dronken met een blonde vrouw met grote jopen in zijn kielzog?
Is het niet weer eens tijd voor een nieuwe TV? Die andere heb je inmiddels al weer een half jaar ofzo.quote:
Naar de bioscoop met mn vader. Hij wilde graag naar Three Musketeers, dus ik neem m vanavond mee uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:22 schreef GotC het volgende:
Wij gaan zo effe naar de stad, gezien ik van m'n broer een cadeaubon heb gekregen voor Runnersworld en een VVV bon van m'n werkEffe kijken of ik nog een mooie tight of hardloopsweater kan vinden..
Wat ga je vanavond doen in de stad WheeleE?
Dude moedig m nou niet aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het niet weer eens tijd voor een nieuwe TV? Die andere heb je inmiddels al weer een half jaar ofzo.
Oooh leuk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Naar de bioscoop met mn vader. Hij wilde graag naar Three Musketeers, dus ik neem m vanavond mee uit.
Misbruik je vrouwelijkheid en zeg dat hij niets hoeft te compenseren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:55 schreef GotC het volgende:
Dude moedig m nou niet aanHij is al..mja, een half jaar aan t zeuren dat hij deze te klein vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef GotC het volgende:
Zo, nieuwe hardloopkleertjes gekocht![]()
In de Runnersworld in de Bijenkorf
Orlando Bloomquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef WheeleE het volgende:
Three Musketeers was gaaf! orlando Bloom als bad guy zag er vet uit
Daar doe ik geen uitspraken over, maar hij acteerde het leukquote:
Morning!quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, maar hij acteerde het leuk
En goedemorgen!
Ik moet ook zeggen dat ik me nu nog helemaal niet voel alsof ik uberhaupt wat ga doen vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:48 schreef WheeleE het volgende:
Wat een aktiviteit bij jullie zeg, chapeau! Ik had/heb het voornemen om vandaag ook nog te gaan bewegen, een rondje ZP ofzo.
Kun je gedachtenlezen ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik me nu nog helemaal niet voel alsof ik uberhaupt wat ga doen vandaag
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ff shoppen voor een broek en trui/blouse
Iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een tijdje terug verzoek gedaan aan eenieder om even door te geven of je mee wilt of niet met vermelding van juiste emailadres en dat liep werkelijk storm!
Zondagquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:29 schreef nectarientje het volgende:
Oh en natuurlijk wel fijne zondag en zulks
Wij zijn vanmorgen flink aan het opruimen geweest, broertje komt logeren en hij is behoorlijk allergisch voor de katten dus we moesten even aan de bak.. Straks even stad in denk ik en wat boodschappen doen nog. Morgen weer werken
Ik wil wat meer vestjes hebben, heb er nu twee en dat is toch wat weinig met mijn wastempo en vestjes zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:32 schreef GotC het volgende:
ZondagStad
Gezellig dat je broertje komt logeren!
Wat gaan jullie voor leuks in de stad doen?
Morgen werken idd
Leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil wat meer vestjes hebben, heb er nu twee en dat is toch wat weinig met mijn wastempo en vestjes zijn![]()
Bro blijft tot en met woensdag logeren, dinsdagavond met een paar man de pubquiz doen in de Fiddler!Wereldteam met DutchTrain, Lov1, vriendjevanLov1, Negerientje, Nectabroertje et moi
Goed! Is wel ok qua werk, mag wat extra dingetjes doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef nectarientje het volgende:
Hoe is je opdracht eigenlijk? Afgezien van reistijd?
En is al bekend of er na december nog plek is voor je daar?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:36 schreef GotC het volgende:
Goed! Is wel ok qua werk, mag wat extra dingetjes doen
Geen idee! Ergens hoop ik van niet..maar you never knowquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En is al bekend of er na december nog plek is voor je daar?
In welke uithoek hebben ze je geparkeerd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen idee! Ergens hoop ik van niet..maar you never know
De Meern. En daar hebben ze alles, behalve een treinstationquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In welke uithoek hebben ze je geparkeerd?
Dit dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
De Meern. En daar hebben ze alles, behalve een treinstation
Wat was het plan dan? En wanneer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een tijdje terug verzoek gedaan aan eenieder om even door te geven of je mee wilt of niet met vermelding van juiste emailadres en dat liep werkelijk storm!
Dat is mijn tekst.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:08 schreef YUR het volgende:
Ik doe niet aan meets, ik blijf liever anoniem
Ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef WheeleE het volgende:
Airwin, zo langzamerhand heb je iedereen hier in het topic toch al weleens hebt gemeet. Gepland of niet. Zelf IK heb je gezien
Welkomquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:53 schreef ICND het volgende:
Ik woon dan wel niet in Den Haag maar wel rond Den Haag! (Zoetermeer).
En GotC heeft me aangezet tot het nemen van een kijkje in het DH topic, dus ik kom maar even buurten!
Ben toch zo'n 5 tot 6 dagen per week te vinden in Den Haag en Rijswijk dus moet goedkomen.
Hee hardloper!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:53 schreef ICND het volgende:
Ik woon dan wel niet in Den Haag maar wel rond Den Haag! (Zoetermeer).
En GotC heeft me aangezet tot het nemen van een kijkje in het DH topic, dus ik kom maar even buurten!
Ben toch zo'n 5 tot 6 dagen per week te vinden in Den Haag en Rijswijk dus moet goedkomen.
Mja...ik kom over het algemeen zo min mogelijk op stations, dus mijn mening telt nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:58 schreef ICND het volgende:
Wat is trouwens de algehele concensus hier over het herbouwen van CS? Ik liep er gisteren even doorheen en het is gelukkig beter geregeld als R'dam CS verbouwing.
Als ze maar van HS afblijven trouwens! likje verf en een hoge drukspuit en dan kan dat prachtige station nog jaren mee.
Mmm geen last v/d verbouwingquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:58 schreef ICND het volgende:
Wat is trouwens de algehele concensus hier over het herbouwen van CS? Ik liep er gisteren even doorheen en het is gelukkig beter geregeld als R'dam CS verbouwing.
Als ze maar van HS afblijven trouwens! likje verf en een hoge drukspuit en dan kan dat prachtige station nog jaren mee.
Complimentjes voor AAquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:06 schreef ICND het volgende:
Zolang er geen blaadjes op de rails liggen het tussen de 15 en 23 graden is en er geen storingen zijn vind ik het OV echt heerlijk. De randstadrail stopt ook precies voor de deur bij mij en op de plekken waar ik het vaakst te vinden ben in DH ook (Grote Markt/Centrum en Oostbroek-Noord).
Daarnaast is de HTM ubereindbaas vergeleken bij Veolia.
Deze quote ik om in te lijstenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:06 schreef ICND het volgende:
Zolang er geen blaadjes op de rails liggen het tussen de 15 en 23 graden is en er geen storingen zijn vind ik het OV echt heerlijk. De randstadrail stopt ook precies voor de deur bij mij en op de plekken waar ik het vaakst te vinden ben in DH ook (Grote Markt/Centrum en Oostbroek-Noord).
Daarnaast is de HTM ubereindbaas vergeleken bij Veolia.
Gewoon inchecken jij!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:09 schreef ICND het volgende:
Heeft AA ook de power om het aantal kaartjescontroles te verminderen?
Ik heb automatisch opwaarderenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:15 schreef ICND het volgende:
Ik was dus gisteren gaan inchecken maar ik stond op 0 euro, afijn toch ingechecked en op de eindbestemming uitgechecked stond ik uiteraard in de min,
's middags weer terug, dus ik naar de AH (die 'nieuwe' op de grote markt straat) GEEN OPLAADPUNT!
Helemaal richting CS gelopen om daar bij de AH (die op de turfmarkt) saldo op te waarderen.
Dus ik check wel in zo nu en dan
Ieder z'n eigen dingquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef ICND het volgende:
Ik ben te paranoïde aluhoedje om automatisch op te waarderen hahaha.
Ding is al een te grote privacy ramp hoe het nu in elkaar zit laat staan dat ik ook nog is mijn rekening koppel eraan.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef GotC het volgende:
Aangezien ik meneer AA niet boos wil maken
Zucht! Ik heb liever dat de OVchipkaartscandingen het gewoon niet meer doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En ach binnenkort kan je weer "gratis" rijden want dan plaatsen ze de muntautomaten weer terug
Saboteren en bij controle wat kleingeld laten zien en dat je geen kaartje kan kopen
HTM stimuleert graag gratis rijden
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan geregeld wordenwat heb je ervoor over
Kan wel vrij vervoer regelen alleen dan moet je mijn partner wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:03 schreef GotC het volgende:
[..]Ik regel wel broodjes bal als jij ervoor zorgt dat ik nooit meer hoef in te checken
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan wel vrij vervoer regelen alleen dan moet je mijn partner wordenDan kan je gratis reizen
En voor een broodje bal????
Maar maar maar! En je meissie dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weer misluktal 2,5 jaar probeer ik te hosselen met vrij vervoer maar niemand trapt erin
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die gaat maar fietsen ofzogebruikt toch nooit het OV
Gebruikt ze de autoquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfs met die helse winter die eraan schijnt te komen?
Groot gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gebruikt ze de autoen laat ze mij lekker reizen met OV
of scooter
Ik wist anders heul niks van dat aan bod hoor!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weer misluktal 2,5 jaar probeer ik te hosselen met vrij vervoer maar niemand trapt erin
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik wist anders heul niks van dat aan bod hoor!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik wist anders heul niks van dat aan bod hoor!
Duidelijk toch?quote:
Alleen a_a en barretje nog niet. Al heb ik wel es naast a_a gestaan in een propvolle snackbar overigens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef WheeleE het volgende:
Airwin, zo langzamerhand heb je iedereen hier in het topic toch al weleens hebt gemeet. Gepland of niet. Zelf IK heb je gezien
Dan heb je AA toch gezien?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen a_a en barretje nog niet. Al heb ik wel es naast a_a gestaan in een propvolle snackbar overigens.En ik zie 'm nooit meer bij het Klokhuis.
Wel gezien, niet gemeet. (volgens mijn definities)quote:
Heb je m niet eens effe aangesproken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel gezien, niet gemeet. (volgens mijn definities)
Iets weerhield mij ervan om in een overvolle snackbar aan een wildvreemde te vragen of hij admiraal anaal was.quote:
Da's raar..quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets weerhield mij ervan om in een overvolle snackbar aan een wildvreemde te vragen of hij admiraal anaal was.
Stomme mensenangst ook.quote:
Gewoon vragen of hij Korporaal Oraal isquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets weerhield mij ervan om in een overvolle snackbar aan een wildvreemde te vragen of hij admiraal anaal was.
Dat klinkt al stukken beter ja.quote:
Of een Holland doc docu:quote:
Oei, confronterendquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef ICND het volgende:
[..]
Of een Holland doc docu:
Internetfora, het gebrek aan tijdsbesef.
in deze intrigerende documentaire volgen wij het jonge stel GotC en Yur (zoals zij zichzelf op internet noemen). GotC en Yur brengen uren door op internetfora, zelfs wanneer zij naast elkaar op de bank zitten. Gedurende 7 weken volgen wij dit jonge stel en hun dagelijkse zwerftocht de diepte in van het internet. Internet...een verslaving of een hobby?
Vanavond om 21:00 op Nederland 3
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef ICND het volgende:
[..]
Of een Holland doc docu:
in deze intrigerende documentaire volgen wij het jonge stel GotC en Yur (zoals zij zichzelf op internet noemen). GotC en Yur brengen uren door op internetfora, zelfs wanneer zij naast elkaar op de bank zitten. Gedurende 7 weken volgen wij dit jonge stel en hun dagelijkse zwerftocht de diepte in van het internet. Internet...een verslaving of een hobby?
Ik kijk nu al uit naar het moment dat die YUR vol enthousiasme verteld dat hij een grotere TV wil op de slaapkamer zodat hij vanuit bed kan FOK!ken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef ICND het volgende:
Of een Holland doc docu:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het moment dat die YUR vol enthousiasme verteld dat hij een grotere TV wil op de slaapkamer zodat hij vanuit bed kan FOK!ken.
We hadden onze huiskamer tv in de slaapkamer neergezet, maar ik vond t niksquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het moment dat die YUR vol enthousiasme verteld dat hij een grotere TV wil op de slaapkamer zodat hij vanuit bed kan FOK!ken.
GotC daarnaast in een retegeil lingeriesetje, boos, met haar armen over elkaar zittend omdat haar kerel weer es andere prioriteiten stelt.quote:
Verder FOK!ken op TV vanuit de slaapkamer?quote:
Nee, ik ga toekijken hoe mijn vriendinnetje op de bank zit te Fok!kenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder FOK!ken op TV vanuit de slaapkamer?
In een geil lingeriesetjes?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef YUR het volgende:
Nee, ik ga toekijken hoe mijn vriendinnetje op de bank zit te Fok!ken
Aangezien ik redelijk nieuw ben, heeft niemand mij nog ontmoet schat ik zo!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen a_a en barretje nog niet. Al heb ik wel es naast a_a gestaan in een propvolle snackbar overigens.En ik zie 'm nooit meer bij het Klokhuis.
Er rijden hier wel meer opzichtige auto's...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Archie het volgende:
[..]
Aangezien ik redelijk nieuw ben, heeft niemand mij nog ontmoet schat ik zo!
Mss wel zien rijden..... (heb nogal een opzichtige auto)
Kijk, dan hebben we de kandidaat voor de FOk-DH-Meet-ontgroening gevondenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Archie het volgende:
[..]
Aangezien ik redelijk nieuw ben, heeft niemand mij nog ontmoet schat ik zo!
Mss wel zien rijden..... (heb nogal een opzichtige auto)
Nakend?quote:
Your post stats tell a whole other story broquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had in beide gevallen geen tijd gehad om te reageren op je posts...
Latop op d'r kont/rug zetten en dan kan je prima posten terwijl je haar neukt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef YUR het volgende:
Ik had in beide gevallen geen tijd gehad om te reageren op je posts...
Ja!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef ICND het volgende:
[..]
Your post stats tell a whole other story bro
Dan zou ze nooit zo mooi stabiel kunnen blijven zitten en zou mn laptop kapot vallen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Latop op d'r kont/rug zetten en dan kan je prima posten terwijl je haar neukt.
Zet dan je TV er op, beetje stoten en je hebt een legitieme reden om echt een nieuwe te kopen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef YUR het volgende:
Dan zou ze nooit zo mooi stabiel kunnen blijven zitten en zou mn laptop kapot vallen!
Briljant!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet dan je TV er op, beetje stoten en je hebt een legitieme reden om echt een nieuwe te kopen.
Rug rechthouden he, als je geen nieuwe TV wil.quote:
Dat gaat r nooit lukkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rug rechthouden he, als je geen nieuwe TV wil.
Ging jij niet naar bed, partypooper?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
Zeg Air, kun je die onzin niet bewaren voor in een van je andere topics
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging jij niet naar bed, partypooper?
Dat klopt en ik rijd er ook vrij weinig mee!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Er rijden hier wel meer opzichtige auto's...
Whehehe no way!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kijk, dan hebben we de kandidaat voor de FOk-DH-Meet-ontgroening gevonden
Ah, nix ernstigs. Hooguit een extra rondje bier halenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Archie het volgende:
[..]
Haha dan ligt t er nog steeds aan wat voor ontgroening t is!
Je overleeft het wel hoor. Is mij ook gelukt. Alleen zit ik nou wel in een rolstoelquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Archie het volgende:
[..]
Haha dan ligt t er nog steeds aan wat voor ontgroening t is!
Ohja, sorry nog daarvoor. Ik dacht dat we al op de begane grond waren...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Je overleeft het wel hoor. Is mij ook gelukt. Alleen zit ik nou wel in een rolstoel
Oh nou dat lukt nog wel!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah, nix ernstigs. Hooguit een extra rondje bier halen
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, sorry nog daarvoor. Ik dacht dat we al op de begane grond waren...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, sorry nog daarvoor. Ik dacht dat we al op de begane grond waren...
quote:
Printer ruilen tegen ongeveer dezelfde ook zonder cartridgesquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:33 schreef GotC het volgende:
[Aangeboden]Tafeltjes, printer/scanner en nog meer!
Maar we bieden het tenminste wel gratis aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Printer ruilen tegen ongeveer dezelfde ook zonder cartridges
Was goedkoper om een nieuwe te kopen
Ik hoop het..quote:
Goed, beter dan 2 weken terug. Dat was gelukkig snel voorbij, met dank aan uitstekend werkende pillen. Mijn rug is nu weer op het gewone niveau. Niet echt robuust en af en toe opstandigquote:
fijnheidquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef WheeleE het volgende:
Goed, beter dan 2 weken terug. Dat was gelukkig snel voorbij, met dank aan uitstekend werkende pillen. Mijn rug is nu weer op het gewone niveau. Niet echt robuust en af en toe opstandig
quote:
Is op zich wel een goed plan. Die van mij staat hier ook nog ergens in een kast stof te verzamelen...als ie niet al een keer met het vuil mee is gegaan....lijkt me sterk, ben dan wel weer zo'n muts dat ik dat zonde vindquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar we bieden het tenminste wel gratis aan.
Welkom terug dan maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef 4-elements het volgende:
Boe![]()
Lever ik ook weer eens een zinnige bijdrage na jaartje afwezigheid
Zo staan alle dingen in dat topic hier al even stof te verzamelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Is op zich wel een goed plan. Die van mij staat hier ook nog ergens in een kast stof te verzamelen...als ie niet al een keer met het vuil mee is gegaan....lijkt me sterk, ben dan wel weer zo'n muts dat ik dat zonde vindIk ga morgen eens zoeken....
Die was afgelopen weekend! Waar was je nou?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
wanneer is die spelletjes meet nou??
31 november. Ik heb besloten ook maar te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
wanneer is die spelletjes meet nou??
Mooie datumquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
31 november. Ik heb besloten ook maar te komen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2011 04:18 schreef YUR het volgende:
De hele nacht niet kunnen slapen is nooit grappig
Nee, er maalt van alles door mn hoofd mbt werk...quote:Op woensdag 2 november 2011 05:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]das klote. Last van je rug? Of ziek?
Ik ben alweer aan het werk
net zoals trouwen op 13-13-2013quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks mopquote:Op woensdag 2 november 2011 06:47 schreef WheeleE het volgende:
Euh.
GotC, rij voorzichtig, tis erg mistig buiten.
En jij bedankt voor de filewaarschuwing. Alles was opgelost toen ik van kantoor weggingquote:Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks mopHet was idd vreselijk mistig..
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 november 2011 18:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En jij bedankt voor de filewaarschuwing. Alles was opgelost toen ik van kantoor wegging
Zonde van de Lexus. Maar eigen schuld dikke bult waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 18:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig maarWas een mooi ongeluk gebeurt op de A4 met een (schijnbaar) nieuwe Lexus.
De eerste foto's vanaf de A4: http://t.co/Kia6jRpy http://t.co/DsbKUkth http://t.co/bNHgJK1Uquote:Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zonde van de Lexus. Maar eigen schuld dikke bult waarschijnlijk
Vind ik een heel goed excuus hoorquote:
Storing geweest ergensquote:Op donderdag 3 november 2011 18:39 schreef ICND het volgende:
Admiraal Anaal wat is er nou weer mis met de randstadrail?! Moet ik weer 20 minuten wachten, zo kom ik nooit aan hardlopen toe.
Levert dat nou nog wat op als je die planten ontslaat? Geen idee wat een beetje kamerplant nou verdient per maand.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:26 schreef WheeleE het volgende:
Ja hoi! Leven we nog een beetje? Of gewoon heul druk aan het werk?
ik heb hier over een tijdje geen afleiding meer. De directie heeft in het kader van bezuinigen in al hun wijsheid besloten om de kunsthuur te stoppen en de planten de deur uit te doen.
Dan moeten we misschien maar even bij de Ikea langs voor wat plantjes, en misschien zo'n mooie Ikearoos-poster
Bij ons zitten ze vooral in de hogere loonschalenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Levert dat nou nog wat op als je die planten ontslaat? Geen idee wat een beetje kamerplant nou verdient per maand.
Gebrek aan zelfkennis kan jou in ieder geval niet worden verweten.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef YUR het volgende:
Bij ons zitten ze vooral in de hogere loonschalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |