quote:
Printer ruilen tegen ongeveer dezelfde ook zonder cartridgesquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:33 schreef GotC het volgende:
[Aangeboden]Tafeltjes, printer/scanner en nog meer!
Maar we bieden het tenminste wel gratis aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Printer ruilen tegen ongeveer dezelfde ook zonder cartridges
Was goedkoper om een nieuwe te kopen
Ik hoop het..quote:
Goed, beter dan 2 weken terug. Dat was gelukkig snel voorbij, met dank aan uitstekend werkende pillen. Mijn rug is nu weer op het gewone niveau. Niet echt robuust en af en toe opstandigquote:
fijnheidquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef WheeleE het volgende:
Goed, beter dan 2 weken terug. Dat was gelukkig snel voorbij, met dank aan uitstekend werkende pillen. Mijn rug is nu weer op het gewone niveau. Niet echt robuust en af en toe opstandig
quote:
Is op zich wel een goed plan. Die van mij staat hier ook nog ergens in een kast stof te verzamelen...als ie niet al een keer met het vuil mee is gegaan....lijkt me sterk, ben dan wel weer zo'n muts dat ik dat zonde vindquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar we bieden het tenminste wel gratis aan.
Welkom terug dan maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef 4-elements het volgende:
Boe![]()
Lever ik ook weer eens een zinnige bijdrage na jaartje afwezigheid
Zo staan alle dingen in dat topic hier al even stof te verzamelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Is op zich wel een goed plan. Die van mij staat hier ook nog ergens in een kast stof te verzamelen...als ie niet al een keer met het vuil mee is gegaan....lijkt me sterk, ben dan wel weer zo'n muts dat ik dat zonde vindIk ga morgen eens zoeken....
Die was afgelopen weekend! Waar was je nou?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
wanneer is die spelletjes meet nou??
31 november. Ik heb besloten ook maar te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
wanneer is die spelletjes meet nou??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |