Dat klinkt al stukken beter ja.quote:
Of een Holland doc docu:quote:
Oei, confronterendquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef ICND het volgende:
[..]
Of een Holland doc docu:
Internetfora, het gebrek aan tijdsbesef.
in deze intrigerende documentaire volgen wij het jonge stel GotC en Yur (zoals zij zichzelf op internet noemen). GotC en Yur brengen uren door op internetfora, zelfs wanneer zij naast elkaar op de bank zitten. Gedurende 7 weken volgen wij dit jonge stel en hun dagelijkse zwerftocht de diepte in van het internet. Internet...een verslaving of een hobby?
Vanavond om 21:00 op Nederland 3
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef ICND het volgende:
[..]
Of een Holland doc docu:
in deze intrigerende documentaire volgen wij het jonge stel GotC en Yur (zoals zij zichzelf op internet noemen). GotC en Yur brengen uren door op internetfora, zelfs wanneer zij naast elkaar op de bank zitten. Gedurende 7 weken volgen wij dit jonge stel en hun dagelijkse zwerftocht de diepte in van het internet. Internet...een verslaving of een hobby?
Ik kijk nu al uit naar het moment dat die YUR vol enthousiasme verteld dat hij een grotere TV wil op de slaapkamer zodat hij vanuit bed kan FOK!ken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef ICND het volgende:
Of een Holland doc docu:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het moment dat die YUR vol enthousiasme verteld dat hij een grotere TV wil op de slaapkamer zodat hij vanuit bed kan FOK!ken.
We hadden onze huiskamer tv in de slaapkamer neergezet, maar ik vond t niksquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het moment dat die YUR vol enthousiasme verteld dat hij een grotere TV wil op de slaapkamer zodat hij vanuit bed kan FOK!ken.
GotC daarnaast in een retegeil lingeriesetje, boos, met haar armen over elkaar zittend omdat haar kerel weer es andere prioriteiten stelt.quote:
Verder FOK!ken op TV vanuit de slaapkamer?quote:
Nee, ik ga toekijken hoe mijn vriendinnetje op de bank zit te Fok!kenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder FOK!ken op TV vanuit de slaapkamer?
In een geil lingeriesetjes?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef YUR het volgende:
Nee, ik ga toekijken hoe mijn vriendinnetje op de bank zit te Fok!ken
Aangezien ik redelijk nieuw ben, heeft niemand mij nog ontmoet schat ik zo!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen a_a en barretje nog niet. Al heb ik wel es naast a_a gestaan in een propvolle snackbar overigens.En ik zie 'm nooit meer bij het Klokhuis.
Er rijden hier wel meer opzichtige auto's...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Archie het volgende:
[..]
Aangezien ik redelijk nieuw ben, heeft niemand mij nog ontmoet schat ik zo!
Mss wel zien rijden..... (heb nogal een opzichtige auto)
Kijk, dan hebben we de kandidaat voor de FOk-DH-Meet-ontgroening gevondenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Archie het volgende:
[..]
Aangezien ik redelijk nieuw ben, heeft niemand mij nog ontmoet schat ik zo!
Mss wel zien rijden..... (heb nogal een opzichtige auto)
Nakend?quote:
Your post stats tell a whole other story broquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had in beide gevallen geen tijd gehad om te reageren op je posts...
Latop op d'r kont/rug zetten en dan kan je prima posten terwijl je haar neukt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef YUR het volgende:
Ik had in beide gevallen geen tijd gehad om te reageren op je posts...
Ja!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef ICND het volgende:
[..]
Your post stats tell a whole other story bro
Dan zou ze nooit zo mooi stabiel kunnen blijven zitten en zou mn laptop kapot vallen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Latop op d'r kont/rug zetten en dan kan je prima posten terwijl je haar neukt.
Zet dan je TV er op, beetje stoten en je hebt een legitieme reden om echt een nieuwe te kopen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef YUR het volgende:
Dan zou ze nooit zo mooi stabiel kunnen blijven zitten en zou mn laptop kapot vallen!
Briljant!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet dan je TV er op, beetje stoten en je hebt een legitieme reden om echt een nieuwe te kopen.
Rug rechthouden he, als je geen nieuwe TV wil.quote:
Dat gaat r nooit lukkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rug rechthouden he, als je geen nieuwe TV wil.
Ging jij niet naar bed, partypooper?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
Zeg Air, kun je die onzin niet bewaren voor in een van je andere topics
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ging jij niet naar bed, partypooper?
Dat klopt en ik rijd er ook vrij weinig mee!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Er rijden hier wel meer opzichtige auto's...
Whehehe no way!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Kijk, dan hebben we de kandidaat voor de FOk-DH-Meet-ontgroening gevonden
Ah, nix ernstigs. Hooguit een extra rondje bier halenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Archie het volgende:
[..]
Haha dan ligt t er nog steeds aan wat voor ontgroening t is!
Je overleeft het wel hoor. Is mij ook gelukt. Alleen zit ik nou wel in een rolstoelquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Archie het volgende:
[..]
Haha dan ligt t er nog steeds aan wat voor ontgroening t is!
Ohja, sorry nog daarvoor. Ik dacht dat we al op de begane grond waren...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Je overleeft het wel hoor. Is mij ook gelukt. Alleen zit ik nou wel in een rolstoel
Oh nou dat lukt nog wel!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah, nix ernstigs. Hooguit een extra rondje bier halen
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, sorry nog daarvoor. Ik dacht dat we al op de begane grond waren...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ohja, sorry nog daarvoor. Ik dacht dat we al op de begane grond waren...
quote:
Printer ruilen tegen ongeveer dezelfde ook zonder cartridgesquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:33 schreef GotC het volgende:
[Aangeboden]Tafeltjes, printer/scanner en nog meer!
Maar we bieden het tenminste wel gratis aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Printer ruilen tegen ongeveer dezelfde ook zonder cartridges
Was goedkoper om een nieuwe te kopen
Ik hoop het..quote:
Goed, beter dan 2 weken terug. Dat was gelukkig snel voorbij, met dank aan uitstekend werkende pillen. Mijn rug is nu weer op het gewone niveau. Niet echt robuust en af en toe opstandigquote:
fijnheidquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef WheeleE het volgende:
Goed, beter dan 2 weken terug. Dat was gelukkig snel voorbij, met dank aan uitstekend werkende pillen. Mijn rug is nu weer op het gewone niveau. Niet echt robuust en af en toe opstandig
quote:
Is op zich wel een goed plan. Die van mij staat hier ook nog ergens in een kast stof te verzamelen...als ie niet al een keer met het vuil mee is gegaan....lijkt me sterk, ben dan wel weer zo'n muts dat ik dat zonde vindquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar we bieden het tenminste wel gratis aan.
Welkom terug dan maarquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef 4-elements het volgende:
Boe![]()
Lever ik ook weer eens een zinnige bijdrage na jaartje afwezigheid
Zo staan alle dingen in dat topic hier al even stof te verzamelenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:20 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Is op zich wel een goed plan. Die van mij staat hier ook nog ergens in een kast stof te verzamelen...als ie niet al een keer met het vuil mee is gegaan....lijkt me sterk, ben dan wel weer zo'n muts dat ik dat zonde vindIk ga morgen eens zoeken....
Die was afgelopen weekend! Waar was je nou?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
wanneer is die spelletjes meet nou??
31 november. Ik heb besloten ook maar te komen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:22 schreef Barretje80 het volgende:
wanneer is die spelletjes meet nou??
Mooie datumquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
31 november. Ik heb besloten ook maar te komen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 november 2011 04:18 schreef YUR het volgende:
De hele nacht niet kunnen slapen is nooit grappig
Nee, er maalt van alles door mn hoofd mbt werk...quote:Op woensdag 2 november 2011 05:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]das klote. Last van je rug? Of ziek?
Ik ben alweer aan het werk
net zoals trouwen op 13-13-2013quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks mopquote:Op woensdag 2 november 2011 06:47 schreef WheeleE het volgende:
Euh.
GotC, rij voorzichtig, tis erg mistig buiten.
En jij bedankt voor de filewaarschuwing. Alles was opgelost toen ik van kantoor weggingquote:Op woensdag 2 november 2011 17:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks mopHet was idd vreselijk mistig..
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 november 2011 18:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En jij bedankt voor de filewaarschuwing. Alles was opgelost toen ik van kantoor wegging
Zonde van de Lexus. Maar eigen schuld dikke bult waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 18:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Gelukkig maarWas een mooi ongeluk gebeurt op de A4 met een (schijnbaar) nieuwe Lexus.
De eerste foto's vanaf de A4: http://t.co/Kia6jRpy http://t.co/DsbKUkth http://t.co/bNHgJK1Uquote:Op woensdag 2 november 2011 21:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zonde van de Lexus. Maar eigen schuld dikke bult waarschijnlijk
Vind ik een heel goed excuus hoorquote:
Storing geweest ergensquote:Op donderdag 3 november 2011 18:39 schreef ICND het volgende:
Admiraal Anaal wat is er nou weer mis met de randstadrail?! Moet ik weer 20 minuten wachten, zo kom ik nooit aan hardlopen toe.
Levert dat nou nog wat op als je die planten ontslaat? Geen idee wat een beetje kamerplant nou verdient per maand.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:26 schreef WheeleE het volgende:
Ja hoi! Leven we nog een beetje? Of gewoon heul druk aan het werk?
ik heb hier over een tijdje geen afleiding meer. De directie heeft in het kader van bezuinigen in al hun wijsheid besloten om de kunsthuur te stoppen en de planten de deur uit te doen.
Dan moeten we misschien maar even bij de Ikea langs voor wat plantjes, en misschien zo'n mooie Ikearoos-poster
Bij ons zitten ze vooral in de hogere loonschalenquote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Levert dat nou nog wat op als je die planten ontslaat? Geen idee wat een beetje kamerplant nou verdient per maand.
Gebrek aan zelfkennis kan jou in ieder geval niet worden verweten.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:38 schreef YUR het volgende:
Bij ons zitten ze vooral in de hogere loonschalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |