Nee, het is foutgegaan toen we naar vrouwen begonnen te luisteren...quote:Op zondag 2 mei 2010 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mannen na praten... daar is het ooit als eerst fout gegaan in de wereld![]()
en wtf een heel topic vol geluld vandaag
alsof jij luistertquote:Op zondag 2 mei 2010 19:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, het is foutgegaan toen we naar vrouwen begonnen te luisteren...
Welnee, niet als het zo'n kleffe bonk is.quote:
Dan druipt het door de roostersquote:Op zondag 2 mei 2010 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, niet als het zo'n kleffe bonk is.
Nee joh! gewoon op zo aluminiumfolie bakje gooien.quote:
Dan gebruik je zo'n ding:quote:
hoorapparaat uit, ogen dicht en klaar is SaRquote:
Kijk, een meedenkerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:45 schreef MissMSX het volgende:
Nee joh! gewoon op zo aluminiumfolie bakje gooien.
En dan heb je ten minste echte rookworst erbij
Dat moet ik even aan m'n man vragenquote:
Soms lijkt me dat echt ideaalquote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
hoorapparaat uit, ogen dicht en klaar is SaR
Wat niet weet, wat niet deert.quote:
Inmiddels al zolang dat ons huwelijk wel een APK'tje kan gebruiken.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
Maar maar.... jullie zijn toch.... ah laat ook maar zitten...
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ogen moeten openblijven want anders als ik ze opendoe is de hele tent leeg en heeft iemand summer mee naar huis genomen en zit ik in een gesloten donkere Habanas.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Broer en zus? Ja, daar heb je een goed punt...quote:Op zondag 2 mei 2010 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar maar.... jullie zijn toch.... ah laat ook maar zitten...
We zullen goed voor haar zorgen hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef SolidasRock het volgende:
Nee, ogen moeten openblijven want anders als ik ze opendoe is de hele tent leeg en heeft iemand summer mee naar huis genomen en zit ik in een gesloten donkere Habanas.
Echt slimmerd, daar kan ik niet tegenop!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gebruik je zo'n ding:
[ afbeelding ]
Vrouwen die alleen maar bezwaren opwerpen en niet meedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |