Nee, het is foutgegaan toen we naar vrouwen begonnen te luisteren...quote:Op zondag 2 mei 2010 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mannen na praten... daar is het ooit als eerst fout gegaan in de wereld![]()
en wtf een heel topic vol geluld vandaag
alsof jij luistertquote:Op zondag 2 mei 2010 19:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, het is foutgegaan toen we naar vrouwen begonnen te luisteren...
Welnee, niet als het zo'n kleffe bonk is.quote:
Dan druipt het door de roostersquote:Op zondag 2 mei 2010 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, niet als het zo'n kleffe bonk is.
Nee joh! gewoon op zo aluminiumfolie bakje gooien.quote:
Dan gebruik je zo'n ding:quote:
hoorapparaat uit, ogen dicht en klaar is SaRquote:
Kijk, een meedenkerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:45 schreef MissMSX het volgende:
Nee joh! gewoon op zo aluminiumfolie bakje gooien.
En dan heb je ten minste echte rookworst erbij
Dat moet ik even aan m'n man vragenquote:
Soms lijkt me dat echt ideaalquote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
hoorapparaat uit, ogen dicht en klaar is SaR
Wat niet weet, wat niet deert.quote:
Inmiddels al zolang dat ons huwelijk wel een APK'tje kan gebruiken.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
Maar maar.... jullie zijn toch.... ah laat ook maar zitten...
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, ogen moeten openblijven want anders als ik ze opendoe is de hele tent leeg en heeft iemand summer mee naar huis genomen en zit ik in een gesloten donkere Habanas.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Broer en zus? Ja, daar heb je een goed punt...quote:Op zondag 2 mei 2010 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar maar.... jullie zijn toch.... ah laat ook maar zitten...
We zullen goed voor haar zorgen hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef SolidasRock het volgende:
Nee, ogen moeten openblijven want anders als ik ze opendoe is de hele tent leeg en heeft iemand summer mee naar huis genomen en zit ik in een gesloten donkere Habanas.
Echt slimmerd, daar kan ik niet tegenop!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gebruik je zo'n ding:
[ afbeelding ]
Vrouwen die alleen maar bezwaren opwerpen en niet meedenken.
Ik denk dat een dure ring voor mij ons huwelijk nog wel kan reddenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels al zolang dat ons huwelijk wel een APK'tje kan gebruiken.
Oh na hoeveel jaar moet dat?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels al zolang dat ons huwelijk wel een APK'tje kan gebruiken.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hoorde gisteren dat ik de oudste was van het hele groepje...
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
Weet vrij zeker dat je dát verkeerd hebt gehoord.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:51 schreef SolidasRock het volgende:
Dat lijkt me ook jaquote:Op zondag 2 mei 2010 19:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Weet vrij zeker dat je dát verkeerd hebt gehoord.
Material Girl.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:51 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat nog een dure ring voor mij ons huwelijk nog wel kan redden
echt een vrouwen opmerkingquote:Op zondag 2 mei 2010 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat een dure ring voor mij ons huwelijk nog wel kan redden
O ja... jij bent de oudstequote:Op zondag 2 mei 2010 19:52 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, op het Plein was hij de oudste van de groepquote:Op zondag 2 mei 2010 19:52 schreef Lovechild het volgende:
O...quote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, op het Plein was hij de oudste van de groep
Bij ons na twee jaar.quote:
Ik ben dan ook het prototype van een vrouwquote:
Wrijf het er maar in dat niet iedereen daarbij wasquote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
quote:
Welke maand ben je jarig?quote:
Daar hadden we dus over...quote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh ja!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Knuffelzacht toegevoegd op hyves en GotC heeft gister belooft vandaag ook weer hyves aan te maken
Euh, het is bij ons nog niet nodig geweest.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij ons na twee jaar.Wat is jullie ervaring?
Over een paar maanden kan je ook meequote:Op zondag 2 mei 2010 19:54 schreef MissMSX het volgende:
Wrijf het er maar in dat niet iedereen daarbij was
Je wordt 35 dit jaar? Going 40! Arme jijquote:
Ja, ik neem aan dat je te druk was met naar mijn tieten staren, dat het je ontgaan is dat ik duidelijk de oudste hier ben.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O ja... jij bent de oudste![]()
Jippie!![]()
* SolidasRock gaat weer verder in zijn zandbak spelen
Mooi! Ouwe!quote:
Volgens mij heeft Gotc juist wel hyves, zag ik.. Maar geen fotootje! Of ben ik op verkeerde adresje gekomen?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Knuffelzacht toegevoegd op hyves en GotC heeft gister belooft vandaag ook weer hyves aan te maken
Goede maandquote:
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wordt 35 dit jaar? Going 40! Arme jij
Ouder dan Mr.LoverLover?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat je te druk was met naar mijn tieten staren, dat het je ontgaan is dat ik duidelijk de oudste hier ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |