In Leeuwarden misschien..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
Je weet dat een stormlooptopic een topic is waar juist geen mensen op afkomen?
wijsneus..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je nou echt op mijn antwoord zitten wachten?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef Barretje80 het volgende:
LC.. ben je zo nog wakker??
of.. kan ik nog aanbellen zonder dat de kids wakker worden??
Je nicknaam komt mij erg bekend voor, toch herken ik geen topics in je AT? Heb 3 paginas gekeken. Waar ken ik je van?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Jokertje speelt trompet.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef Atreidez het volgende:
Jokertje ookHeb wel t begin gemist...
mja was aan het wachtenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Heb je nou echt op mijn antwoord zitten wachten?Ben rond de tijd dat je dat vroeg meestal niet online.
Je had toen makkelijk nog kunnen aanbellen, maar nu niet meer...Ik ben nog wel wakker
Kan het niet morgenochtend of zo Bar? Dan sta je wat vroeger op en ga je ff langs of zo?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja was aan het wachten
naja nu gooi ik de enveloppe wel gewoon in de bus..
Heb t einde gemist...ging zappen en bleef plakken bij t 6de zintuig. Schiet ook niet echt op. Morgen maar ff online kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef Atreidez het volgende:
Jokertje ookHeb wel t begin gemist...
nhehehe.. LC met 4 kids die klaar gemaakt moeten worden voor school en dan ik die even langs komt?? ik kan me betere momenten bedenken!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan het niet morgenochtend of zo Bar? Dan sta je wat vroeger op en ga je ff langs of zo?
Ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nhehehe.. LC met 4 kids die klaar gemaakt moeten worden voor school en dan ik die even langs komt?? ik kan me betere momenten bedenken!
Ik was in de loop van de avond al twee keer onderaan de brievenbus gaan kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja was aan het wachten
naja nu gooi ik de enveloppe wel gewoon in de bus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |