In Leeuwarden misschien..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
Je weet dat een stormlooptopic een topic is waar juist geen mensen op afkomen?
wijsneus..quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb je nou echt op mijn antwoord zitten wachten?quote:Op donderdag 9 september 2010 21:37 schreef Barretje80 het volgende:
LC.. ben je zo nog wakker??
of.. kan ik nog aanbellen zonder dat de kids wakker worden??
Je nicknaam komt mij erg bekend voor, toch herken ik geen topics in je AT? Heb 3 paginas gekeken. Waar ken ik je van?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Jokertje speelt trompet.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef Atreidez het volgende:
Jokertje ookHeb wel t begin gemist...
mja was aan het wachtenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Heb je nou echt op mijn antwoord zitten wachten?Ben rond de tijd dat je dat vroeg meestal niet online.
Je had toen makkelijk nog kunnen aanbellen, maar nu niet meer...Ik ben nog wel wakker
Kan het niet morgenochtend of zo Bar? Dan sta je wat vroeger op en ga je ff langs of zo?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja was aan het wachten
naja nu gooi ik de enveloppe wel gewoon in de bus..
Heb t einde gemist...ging zappen en bleef plakken bij t 6de zintuig. Schiet ook niet echt op. Morgen maar ff online kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef Atreidez het volgende:
Jokertje ookHeb wel t begin gemist...
nhehehe.. LC met 4 kids die klaar gemaakt moeten worden voor school en dan ik die even langs komt?? ik kan me betere momenten bedenken!quote:Op donderdag 9 september 2010 22:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan het niet morgenochtend of zo Bar? Dan sta je wat vroeger op en ga je ff langs of zo?
Ik ookquote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nhehehe.. LC met 4 kids die klaar gemaakt moeten worden voor school en dan ik die even langs komt?? ik kan me betere momenten bedenken!
Ik was in de loop van de avond al twee keer onderaan de brievenbus gaan kijkenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja was aan het wachten
naja nu gooi ik de enveloppe wel gewoon in de bus..
Hadewych Minis.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Welke actrice....wederom absoluut niet nieuwsgierig.
Pff kan niet slapen omdat ik dat bijna de hele dag al gedaan heb. Zit nu dingen te bedenken voor een bijlage over eten en smaak. Duidelijk dat ik wel erg goed ben in dingen opeten en niet in het boeiende dingen bedenken over eten waar over kan schrijven.
Daar heb ik toevallig afgelopen weekend een artikel over gelezen. Lijkt me een leuk mens.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hadewych Minis.
Ben je al aan het opknappen nu? Kan me voorstellen dat je nu dan ff wakker bent als je al zoveel geslapen hebt.
K zou geloof ik ook niet boeiend over eten kunnen schrijven.
Zo..quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, op heel FOK!
Zie het FOK!woordenboek:
Het Officiële FOK!woordenboek
en ik deed nog wel zo zachtjes!!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:05 schreef Lovechild het volgende:
Whehehe, ik denk: weet je wat, ik poets m'n tanden en dan ga ik kijken of het enveloppie er ligt. Zo niet, dan ga ik ff wachten, zo lang zal dat niet duren.
Loop ik de trap af naar de voordeur, komt het precies door de brievenbus!
Je moet ook wel op Fok leven wil je je aan dat woordenboek gaan houden, maar des te triester is het mensen erop te wijzen die overduidelijk geen sarcasme posten.. Alsof je niet meer 2 woorden aan elkaar mag knopen die een eigen betekenis hebben, omdat het daar vermeld staatquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:25 schreef Socios het volgende:
Nee, op heel FOK!
Zie het FOK!woordenboek:
Het Officiële FOK!woordenboek
Ik hoorde je ook echt niet! Vanuit de badkamer hoor ik sowieso niet wat er eventueel op straat gebeurt, het was echt gewoon puur goeie timing. Maar het brak wel gelijk goed het ijs toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en ik deed nog wel zo zachtjes!!
was leuk je alvast ontmoet te hebben..
en nu weet ik ook meteen waar ik as zaterdag moet zijn..
Vanwaar die plotselinge agressie? Doe eens aardig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:12 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..blij dat je gelijk hebt??
en nu weer opbokken naar PTA...
hagenesen doen toch alles anders dan de rest van nederland...
en als wij iets een stormloop topic willen noemen dan doen we dat
You aint seen nothing yetquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:36 schreef Socios het volgende:
Vanwaar die plotselinge agressie? Doe eens aardig.
Ik heb wel een goeie tip wat te gaan doenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef tuintegel het volgende:
Goedemorgen , vandaag maar eens een dagje voor mijzelf inplannen.hoe is het met je schouder Bar?
was het insdag en woensdag nog de linker schouder, gister en vandaag is het m'n rechter schouder..quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef tuintegel het volgende:
Goedemorgen , vandaag maar eens een dagje voor mijzelf inplannen.hoe is het met je schouder Bar?
De vraag is eerder "vanwaar jouw plotselinge inmenging in het topic?"quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Vanwaar die plotselinge agressie? Doe eens aardig.
Ik kom regelmatig in Den Haag, zag een nieuw "Den Haag topic" verschijnen en ik dacht ik kom even kijken. Mooie OP erbij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:39 schreef Barretje80 het volgende:
De vraag is eerder "vanwaar jouw plotselinge inmenging in het topic?"
Vertel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb wel een goeie tip wat te gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |