Wilde 't net neerplempenquote:
Wij zijn hipperdepipquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Wilde 't net neerplempen
*jeej* ik gebruik een moderne layout
Over een tijdje staat de boom er weer. Geen paniekquote:
Je had toch een schildpadje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Over een tijdje staat de boom er weer. Geen paniek
En waarom? Vanwege het weer? Daar maken wij nu geen zorgen om want volgende week zitten we rond 40 graden en ik weet het niet of ik weer terug kom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij zijn hipperdepip
* Flappekz schaamt zich voor Nederland
Vanwege 1,5 miljoen Wilders-aanhangers. Minimaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En waarom? Vanwege het weer? Daar maken wij nu geen zorgen om want volgende week zitten we rond 40 graden en ik weet het niet of ik weer terug kom.
En daarvoor de boom van Escherquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En daarvoor de boom van EscherIk wissel nog wel eens tussen die drie. Ik had 'vroegah' echt een schitterend gifje met een nectarientje en de tekst 'n is for nectarine' maar die ben ik kwijt -O_
Hij brengt dingen een beetje kort door de bocht. Maar beroering is misschien wel goed voor de kamer die in slaap lijkt te vallen bij het discussieren van tig dingen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vanwege 1,5 miljoen Wilders-aanhangers. Minimaal.
Die vent is binnenkort dood denk ik
Oh ja stemmen vandaag.... Ik volg deze nieuws niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vanwege 1,5 miljoen Wilders-aanhangers. Minimaal.
Die vent is binnenkort dood denk ik
Dat is nou ook precies het probleem:quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij brengt dingen een beetje kort door de bocht. Maar beroering is misschien wel goed voor de kamer die in slaap lijkt te vallen bij het discussieren van tig dingen.
Toen ik nog op school zat 100 jaar geleden hadden we ook een halfgare ei in de klas, altijd lachen met die opmerkingen en vragen die soms nergens op sloegen, dat maakte het schoolgaan draaglijker en bracht me energie/movitatie om door te gaan
Hij is niet kort door de bocht..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij brengt dingen een beetje kort door de bocht. Maar beroering is misschien wel goed voor de kamer die in slaap lijkt te vallen bij het discussieren van tig dingen.
Toen ik nog op school zat 100 jaar geleden hadden we ook een halfgare ei in de klas, altijd lachen met die opmerkingen en vragen die soms nergens op sloegen, dat maakte het schoolgaan draaglijker en bracht me energie/movitatie om door te gaan
In Schotland is het weer nog slechter dan hierquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oh ja stemmen vandaag.... Ik volg deze nieuws niet.![]()
Anders ga je toch lekker met GotC verhuizen naar Schotland.Ik ben ook tegen Wilders maar ik denk dat ik niet zoveel last van krijg of toch wel?
Nee, zolang je geen moslim bent nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef summer29 het volgende:
[..]
Oh ja stemmen vandaag.... Ik volg deze nieuws niet.![]()
Anders ga je toch lekker met GotC verhuizen naar Schotland.Ik ben ook tegen Wilders maar ik denk dat ik niet zoveel last van krijg of toch wel?
Ben gelukkig ook geen moslim!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, zolang je geen moslim bent niet
Is dat niet de essentie van kort door de bocht gaan? Dat je dingen niet hebt/kan onderbouwd? Het te simpel stelt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hij is niet kort door de bocht..
Hij kan helemaal niks onderbouwen, dus hij flapt er maar van alles uit.
Als die man nog kon uitleggen van waarom en met een normale reden aan kan komen, dan had ik nog begrip kunnen opbrengen voor z'n standpunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |