Neeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht weet wat flap voor zijn 30ste bday krijgt
dat zou ik meer bij deze krijgen als ik een man wasquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee joh, daar krijg ik nog een minderwaardigheidscomplex van
idd...zo'n wasbordje kan ik alleen maar van dromenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat zou ik meer bij deze krijgen als ik een man was
[ afbeelding ]
quote:
Heb mijn Focus ook bij Ardea gekocht, maar dan in Naaldwijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
http://www.ford-ardeaauto.nl/locaties/den-haag
die
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb mijn Focus ook bij Ardea gekocht, maar dan in Naaldwijk
EDIT - toen heette het nog Kinesis trouwens...
hmmquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op zich wel, maar achteraf blijk ik vreselijk genaaid te zijn
Ik zeg ga naar de Ford Delftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
http://www.ford-ardeaauto.nl/locaties/den-haag
die
Had m met allerlei speciale opties aan de buitenkant besteld (Ford RS Collection Kit). Werd netjes geleverd...quote:
Ow dat is naaierij inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had m met allerlei speciale opties aan de buitenkant besteld (Ford RS Collection Kit). Werd netjes geleverd...
Totdat ik een aantal maanden later mn auto aan het poetsen was, en toen ontdekte ik contouren van stickers die ooit op de auto hadden gezeten. Promo-auto dus
Niet teruggegaan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had m met allerlei speciale opties aan de buitenkant besteld (Ford RS Collection Kit). Werd netjes geleverd...
Totdat ik een aantal maanden later mn auto aan het poetsen was, en toen ontdekte ik contouren van stickers die ooit op de auto hadden gezeten. Promo-auto dus
Uiteraardquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ow dat is naaierij inderdaaden wel de volle pond laten betalen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |