thanks!!quote:
idd!! maar volgende keer doe ik een andere BH aanquote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef Atreidez het volgende:
Zo, t nieuwe jaar met genoeg beweging begonnenWas leuke avond!
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
idd!! maar volgende keer doe ik een andere BH aan
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik denk alles, want volgens mij was je er niet bij
Ik ben alleen geïnteresseerd in het BH-gerelateerde deel wijsneus!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben alleen geïnteresseerd in het BH-gerelateerde deel wijsneus!
iets met actie en reactie.. zwaartekracht en opwaartse kracht..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben alleen geïnteresseerd in het BH-gerelateerde deel wijsneus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
iets met actie en reactie.. zwaartekracht en opwaartse kracht..Ik kan mij er iets bij voorstellen inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor de toelichting.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
nou nog jou live in actie zien..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij er iets bij voorstellen inmiddels.Dank voor de toelichting.
Het is maar net wat je onder actie verstaat. Ik ben liever lui dan moe.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder actie verstaat. Ik ben liever lui dan moe.
Yup, en wel een beetje zachtjes graag.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
vergeten.. jij was er een van liggen en bereden worden..
some sweet lovin' and some tenderness??quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, en wel een beetje zachtjes graag.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef Barretje80 het volgende:
some sweet lovin' and some tenderness??
Nou ik was er een groot deel van de avond wel bij en ik heb ook het gevoel dat ik alles gemist hebquote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
we hebben nog wat spelletjes gespeeld toen jullie weg waren..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ik was er een groot deel van de avond wel bij en ik heb ook het gevoel dat ik alles gemist heb
Ja duh, dát weet ik natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we hebben nog wat spelletjes gespeeld toen jullie weg waren..
nu slapen.. er ligt er al eentje naast me te snurken!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |